Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.06.2020 în toate secţiunile

  1. Astazi fără asfalt și într-o companie selectă ? Mai mult video când dau de net ?
    6 points
  2. Golf e Golf si atat Nu intoarce capul nimeni dupa el , nu a intors niciodata Nu a castigat niciodata vreun concurs de frumusete Design-ul se adapteaza la tendintele actuale dar tot Golf ramane E masina pentru cei care vor Golf si se simt bine in Golf , pur si simplu In rest , e o masina ca oricare alta din care te poti uita linistit la alte masini frumoase catre trec pe langa Reviziile se fac la 10k sau 12 luni ptr cine isi respecta masina , si la orice alt interval ptr restul
    4 points
  3. Am fost in weekend plecat la bunica. Am facut un drum de care imi era dor. Un drum pe care l-am facut ultima oara in jurul varstei de 7-8 ani. Au trecut ani de atunci. S-au schimbat multe. Satul, oamenii. Emotiile au fost mari, pana la lacrimi. Am refacut drumul pe care mergeam cu caruta trasa de cal cand ma luau bunicii cu ei la cules la vita de vie de la camp. Prin padure, pe camp, am profitat de ocazie si printre lacrimile de dor am prins cateva poze la masina. Prin padure cu greu am regasit drumul, aproape sters, iarba reintrandu-si in drepturi. Nu am avut cum sa cobor din masina si sa fac poze. Langa acei pomi se aflau terenurile oamenilor. Au imbatranit oamenii, a imbatranit satul romanesc si totul este lucrat mecanizat. Inainte, pe drumul batatorit unde nu crestea fir de iarba, circulau carutele si oamenii cu sapa pe umar. Acum? Cand si cand un tractor. Iarba a crescut iar cu masina pe modul Off-road Extra, se auzea cum freca podeaua masinii.
    3 points
  4. Ornamentele false de evacuare le-am tinut 2 zile. Parerea mea este sa nu cumparati deoarece nu stau indiferent cu ce le lipiti. Lucrul OEM este sfant.
    3 points
  5. Sincer in varianta noua de GTI parca este mai atragator un megane RS. Doar mie mi se pare ca interiorul aduce a cabina de tir?
    3 points
  6. Sa stii ca noi vrem sa auzim alta muzica, nu asa ceva! ??
    2 points
  7. Multumesc pentru felicitari. Mai jos sunt dotarile masinii. Dotari 8 incinte acustice Adaptive Cruise Control - ACC asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare in functie de ceilalti participanti la trafic Airbag sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbagului pasager; airbag genunchi pe partea soferului Airbag-uri cortina fata/spate si airbag-uri laterale fata Anvelope 215/60 R16 Asistent pornire in rampa Bancheta spate cu spatar rabatabil asimetric si cotiera centrala spate cu spatiu de depozitare, rabatabila pentru transportarea obiectelor lungi Buton deblocare portbagaj Centuri de siguranta in 3 puncte fata cu pretensionare, reglabile si averizare optica siacustica la necuplare Cotiera centrala fata, reglabila pe inaltime, cu spatiu de depozitare, 2 guri de ventilatie si priza 12V in partea din spate. Decor "Cross Hatch" pe consola centrala Detector oboseala Elemente crom: guri ventilatie fata si intrerupatoare lumini Faruri LED, inclusiv lumini de drum permanente LED Frana de stationare electronica cu functie Auto Hold Front Assist si Autonomus Emergency Braking Geamuri termoizolante Iluminare cu LED pentru spatiu picioare sofer si pasager Interfata Bluetooth pentru telefonie mobila Interfata USB-C Jante aliaj usor Sepang 6,5J x 16 Keyless Start, fara Safelock Lampi spate LED Lane Assist, Traffic Jam Assist si Emergency Assist Lumini de siguranta cu LED in portiere fata Lumini pentru citit fata/spate cu LED Oglinda exterioara cu sistem automat antiorbire pe partea soferului. Oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite, oglinda asferica pe partea soferului Oglinzi make-up iluminate Ornamente cromate la geamurile laterale Park Pilot (senzori parcare fata /spate, avertizare acustica, afisare pe ecran radio) Pedestrian monitoring Prindere Isofix (dispozitiv pentru prinderea a 2 scaune copil pe bancheta din spate) Priza 12V in consola centrala spate si in portbagaj Scaune fata confort Dotari optionale Pachet "Comfort" Drive Net Faruri de ceata LED cu iluminare statica la virare Computer de bord "Premium" cu display color si afisaj suplimentar pentru informatii despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare, limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate App-Connect wireless Aer conditionat automat Air Care Climatronic, cu reglare pe 3 zone, inclusiv filtru alergen si elemente de comanda spate pentru "Climatronic" si interfata USB-C si conector pentru incarcare USB Pachet iarna: scaune fata incalzite, duze parbriz incalzite automat Sistem de navigatie Discover Media 4X20 Watt, 8 difuzoare (4 fata / 4 spate) display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate redare harta 2D sau 2,5D rezolutie WVGA redare imagini JPEG, functie redare MP3 / WMA Date tehnice Tip motor 1.5 l Benzina Putere 110 kW 150 CP Capacitate cilindrica 1498 cmc Transmisie Direct Shift Gearbox
    2 points
  8. Salutate, Revin cu ceva din zona de "To do". Săptămâna trecută am bifat o necesitate, pe care mi-o doream de ceva vreme - o camera de trafic; modelul ales 70mai Pro, un raport calitate-preț decent. Utilă ? Categoric! Cu toate astea, sper să nu am vreodată nevoie de ea.
    1 point
  9. Ei...meniul Kodiaq-ului nu este atat de diversificat in materie de moduri. Exista buton de Offroad si ceva moduri clasice: normal, sport, snow. Sunt constient de faptul ca sunt necesare anvelope adecvate. Se va rezolva Dar si cu cele de vara am reusit sa ma tin cat de cat onorabil dupa un Duster pregatit de aventură. Oricum, traseul a fost ales astfel incat sa il pot parcurge cu riscuri minime (in sens invers nu intra in discutie).
    1 point
  10. Euro 4 era Passatul meu b5.5 cu 1.8T, cand l-am schimbat am luat in calcul si Exeo cu 1.8t si era euro5. Deci nu ai avea toate problemele pe care le au tsi/tfsi-urile.
    1 point
  11. Eu am posibilitatea de a trece masina in modul MUD. Acest mod pesupune 4WD Lock si ESP OFF...In bord imi apare pictograma ESP dar cine stie ce dezactiveaza el pe acolo Dar nu trebuie sa ai neaparat acest mod atata vreme cat poti face lucrurile acestea si altfel.Important este sa stii "reteta". Pe langa asta...cum ziceam mai sus...diferenta o face cauciucurie... Noroiul este cel mai pacatos dpmdv.... Nu degeaba exista cauciucuri dedicate pt noroi,Mud-Terrain-urile.Daca analizezi profilul lor vei observa ca au "crampoanele" destul de departate pentru a putea descarca noroiul.Ai ATV...deci stii despre ce vorbesc Nu zic sa iti iei MT-uri...dar macar altceva decat cele de strada...care se bazeaza pe silentiozitate,distanta mica la franare pe ud si ce criterii mai au ele sa dea bine pe asfalt.
    1 point
  12. Golf a fost mereu masina reper a clasei compacte si modelul emblema al lui VW. Nu a fost niciodata o masina obisnuita, chiar daca la prima vedere pare o masina banala. Tocmai asta e lucrul care atrage la acest model, asta e filozofia lui si de aceea se vinde atat de bine. Interiorul acela de GTI e dezamagitor si vine cumva in contradictie cu pretentiile modelului. Reviziile se fac atunci cand indica masina. Golf nu e vreun model de circuit, care are nevoie de mentenanta speciala.
    1 point
  13. @CristiALFcurand,curand?
    1 point
  14. Si eu speram la o productie "live" ca si @CristiALF ?
    1 point
  15. off topic: Reviziile la 2 ani au fost recomandate inca de la G6, dar la noi nu erau acceptate la acea vreme..pe buna dreptate. Reviziile tin mult de modul in care rulezi masina, dar fiecare cum considera. Pt VW ce renteaza mai mult..o revizie banala sau o reparatie? Este evident ca in ziua de azi masina e bun de consum, a se citi ca tine cu 2 revizii in 4 ani cat e garantia, apoi producatorul este absolvit. Eu refuz sa cred ca o masina cu 4 revizii in 4 ani e la fel ca o masina cu 2 revizii in 4 ani in conditiile unui rulaj de 15.000km pe an in Romania, nu mai spun cand vine vorba de mai multi ani de exploatare. Back on topic, sunt curios de GTI mk8, aparent va avea un pret de lansare de 32k euro la noi.
    1 point
  16. 155.000 km , o blana si ceva curatenie la interior...
    1 point
  17. Un mic update. Le-au listat pe aliexpress https://www.aliexpress.com/i/32968762929.html
    1 point
  18. Salutari!dupa o luna de absenta revin in forta,pandemia mi a oferit destul de mult timp sa pregatesc masina pt vara cum se cuvine.pe scurt a primit PPF de cea mai inalta calitate,protectie ceramica opti-coat pro+,soft motor(758 cp si 1029 nm) si astept cu nerabdare in zilele urmaroare sa montez evacauarea “capristo”...mai departe las pozele sa vorbeasca.enjoy
    1 point
  19. @calin.g merci frumos. Astazi am reusit in sfarsit si am facut si revizia (ulei + filtre). Sunt in teste momentan cu Ravenol VMP USVO .. sa vedem cum va fi, momentan nu am apucat sa fac ceva teste de temperaturi si/sau sunet fiindca a inceput ploaia si m-am retras acasa. Ultima revizie a fost acum 7800~ km, insa odata trecut prin iarna cu un ulei, prefer sa il schimb (diferenta de temperaturi de la -10 la 100+ il degradeaza mai accelerat ... in capul meu cel putin).
    1 point
  20. Frumoasa si amanuntita descriere , iar pozele sunt foarte reusite ! ?
    1 point
  21. Revizia la 240.440 km , dupa doar 8500 km si doar 9 luni , ptr ca a stat cam mult in ultimele 3 luni si voi merge mai mult cu ea in urmatoarele 3 luni 7.7L ulei Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 cod 507 00 Plus toate filtrele Plus stergatoare fata ( au scartait la cateva ploi deranjant iarna/primavara asta ) Scanare completa + testare completa Plus ITP 1800 lei la Nurvil Valcea - curatenie , amabilitate = multumit Urmeaza peste 10 zile schimbare kit accesorii ( role + curea ) - imbatranite - trebuiau schimbate la 180.000 - aproximativ 1500 lei va costa In rest , masina se prezinta bine Pierdere ulei - 2 liniute in 8.500 km ( am acea minilacrimare la simering prin care pierd ulei tot timpul dar in cantitati mici de tot , scutul era doar umed ) consum mediu in ultimii 8000 km mixt - 9.2% Scuzati praful de pe bord , nu am apucat sa curat masina in interior si orasul e acoperit de praf
    1 point
  22. Ooops, ce avem noi aici.. ?
    1 point
  23. Acum inteleg si mai bine functia si influenta acestor arcuri. Avand in vedere ca vrem sa plecam la ceva drumuri lungi cu picii, care fac ca portbagajul sa pară neîncăpător, voi avea in vedere sfatul tău.??
    1 point
  24. Hankook au urcat mult in review-uri, sunt considerate chiar anvelope premium mai nou. Multe modele Audi cu pretentii, a se citi 2.0TSI si chiar S, vin din fabrica cu Hankook. Eu spre Hankook m-as orienta dupa ce am avut Michelin PS4, PS3, GY Asymmetric, Bridgestone Potenza. Michelin din categoria PS au uzura mare, din punctul meu de vedere exagerat de mare. Daca am facut 45k km si 3 ani cu ele, iar in treapta a doua cu cei 250nm deja se rupe aderenta (drum uscat, anvelope incalzite), plus ca se vede ca s-au tocit. Nu rupeam aderenta in anul 2 de folosire. Cu hankook am avut experienta buna, S1evo 2 mai exact, dar prea putini km ca sa imi pot face o parere despre uzura.
    1 point
  25. Eh...poate dupa experienta asta te gandesti la un set de cauciucuri pentru asa ceva... Ai avut noroc...si de data asta ?
    1 point
  26. Ai fi surprins sa constati ca masina este foarte bine ingrijita si nu are nici cea mai mica problema. Nu pe astfel de trasee se face praf. Corespunde in totalitate scopului pentru care a fost achizitionata. Nu e pentru mers la piață.
    1 point
  27. Am un Exeo motorul clasic 1.8t 150cp, la fel foarte mulțumit de mașină. Consum bun de benzina avand în vedere tipul motorului.
    1 point
  28. Doi ani de cand golfanu merge cu 233 de caluti, totul ok si foarte multumit si daca tot a dat norocul peste el sa avem concediu in perioada asta, l-am scos la alergat prin Maramures iar dupa la mare ? Foarte frumos in Maramures, peisaje superbe si drumuri bune, mocanita si drumul cu ea ne-a placut foarte mut, pe langa asta am mai vizitat Cascada Cailor, Manastirea Barsana si Manastirea Prislop, cazarea a fost in Viseu de sus. Inainte sa plecam i-am facut revizia, ulei Liqui Moly si filtre Mann, de cand merge cu stage 2 revizia o fac pana in 9000 km, inainte o faceam pana in 10.000 km.
    1 point
  29. Pentru mutzicu: ieri am asistat la schimbarea racitorului la Passatul meu un B6 BMP. Nici o șansa sa fie desfăcut pe deasupra!!! Într-adevăr s-a desfăcut tubulatura iar dedesubt s-a desfăcut și țeava de eșapament...a durat 4 ore demontat - montat!
    1 point
  30. Eu cred ca daca incepem sa ne facem probleme de genul la o masina cu o luna vechime, am dat-o rau in pandalii. Bucura-te de ea, macar cat e in garantie. No offense
    1 point
  31. Numai la confort. BCM = confort+centrala electrica, nu ai asa ceva pe masina ta. Bordnetz ai tu = centrala electrica. Poti cumpara un model dupa 2008..ca sa suporte si cornering, daca ai proiectoare pe masina.
    0 points
  32. Salutare. Pentru piese ai toate codurile - cauta preturile si fa totalul. (mie mi-a fost frica sa le adun) Pentru component protection codare si swap ? ajungi sa vorbesti singur , noi sa fim sanatosi! Ca dificultate - cel mai greu a fost sa imi pun farurile originale cu xenon si modulul AFS cu senzor
    0 points
  33. Eu am primit lista asta de la Brady in care se specifica ce se schimba la fiecare revizie si costurile aproximative, caci in 4 ani se mai schimba, sper sa va ajute
    0 points
  34. Shell are de multi ani 0w30 cu 507.00. Iar pretul e mult mai mic.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!