Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.05.2020 în toate secţiunile

  1. Odata cu relaxarea condițiilor incep sa reapară plimbările, momentan mă bucur de mersul relaxat la viteze mici de croazieră, 90-100 pe DN/E si 120-130 pe A-uri, este un fel de quality time, liniste in mașină, man and machine... imi era dor sa stau sa observ modul de lucru al suspensiei si să redescopăr șasiul, masa mare îi conferă un rafinament aparte: nu iti e deranjată meditarea de orice mică denivelare de pe drum. Ca vehicul de familie... îmi aduce un zâmbet pe față, trage fără efort, e perfect adaptată unei familii, e spațioasă, copii au loc lejer in ea si chiar mai rămâne... nu mai zic, mezina e fascinată de sticla de pe tavan, la ceilalti mai mari le place mersul cu "cabrio", adica cu trapa deschisă. In această atmosferă de familie am schimbat și prefixul la o trecere prin stațiune. Se pot observa si cadranele de R, am făcut si alte mici tweakuri cu obd11, anti-plictiseală.
    7 points
  2. Salutari!dupa o luna de absenta revin in forta,pandemia mi a oferit destul de mult timp sa pregatesc masina pt vara cum se cuvine.pe scurt a primit PPF de cea mai inalta calitate,protectie ceramica opti-coat pro+,soft motor(758 cp si 1029 nm) si astept cu nerabdare in zilele urmaroare sa montez evacauarea “capristo”...mai departe las pozele sa vorbeasca.enjoy
    6 points
  3. Astazi fără asfalt și într-o companie selectă ? Mai mult video când dau de net ?
    4 points
  4. Sunt pripite in goana dupa profit. O fac pentru ca este mai ieftin si dau bine pentru multi. Personal prefer fiabilitate,calitate si ergonomie in detrimentul a 100000 de "automatizari" si interfete touch. Mi-as dori inclusiv ceasuri analogice ca optiune, nu mai vorbesc de selectoare manuale. Cu cat am mai putin control cu atat ma simt mai putin confortabil la volan, iar tehnologiile nou implementate mai au mult pana la maturitate. Plasticul ala negru "piano black" este o alegere foarte neinspirata, am avut asa ceva pe toata consola la masini generatie 2006 si era f dificil de intretinut deoarece se zgarie foarte usor si se vad toate urmele, pe langa asta sa pui asa ceva in zona ceasurilor este o prostie deoarece reflecta destul de tare lumina si este obositor.
    3 points
  5. Si eu speram la o productie "live" ca si @CristiALF ?
    2 points
  6. Sa stii ca noi vrem sa auzim alta muzica, nu asa ceva! ??
    2 points
  7. 155.000 km , o blana si ceva curatenie la interior...
    2 points
  8. Cam mult asfalt in poze, te-ai reprofilat? Nice pics!
    2 points
  9. Acum iti spun exact: dupa 743 km (85% afara, 15% in Bucuresti) am pus 39.2705 litri, consum pe bord 5.0 l/100 km, consum calculat 5.2853 l/100 km.
    2 points
  10. @calin.g merci frumos. Astazi am reusit in sfarsit si am facut si revizia (ulei + filtre). Sunt in teste momentan cu Ravenol VMP USVO .. sa vedem cum va fi, momentan nu am apucat sa fac ceva teste de temperaturi si/sau sunet fiindca a inceput ploaia si m-am retras acasa. Ultima revizie a fost acum 7800~ km, insa odata trecut prin iarna cu un ulei, prefer sa il schimb (diferenta de temperaturi de la -10 la 100+ il degradeaza mai accelerat ... in capul meu cel putin).
    2 points
  11. Pentru ca sunt baiat capos am zis sa mai incerc o ultima data arcuri de coborare. Am mers pe KW la indicatia unui alt forumist care se jura pe rosu ca nu s-a schimbat mai deloc confortul la rulare ? Am mers pe o coborare minima de -20, optional existand -30 si chiar -40 ? de la aceeasi firma
    2 points
  12. @CristiALFcurand,curand?
    1 point
  13. off topic: Reviziile la 2 ani au fost recomandate inca de la G6, dar la noi nu erau acceptate la acea vreme..pe buna dreptate. Reviziile tin mult de modul in care rulezi masina, dar fiecare cum considera. Pt VW ce renteaza mai mult..o revizie banala sau o reparatie? Este evident ca in ziua de azi masina e bun de consum, a se citi ca tine cu 2 revizii in 4 ani cat e garantia, apoi producatorul este absolvit. Eu refuz sa cred ca o masina cu 4 revizii in 4 ani e la fel ca o masina cu 2 revizii in 4 ani in conditiile unui rulaj de 15.000km pe an in Romania, nu mai spun cand vine vorba de mai multi ani de exploatare. Back on topic, sunt curios de GTI mk8, aparent va avea un pret de lansare de 32k euro la noi.
    1 point
  14. Aici clona e de vina.. Oricum...nu ai ce coda ptr problema ta.
    1 point
  15. Salutare. Pt calibrare ACC sau Lane Assist mergeti la Brady Militari 309 lei. Succes! (Am gasit un post mai vechi si avand aceasta informatie.m.am gandit ca poate sa foloseasca cuiva)
    1 point
  16. @acidone77o persoana de la lvb care locuieste in cluj.in mare sa zic,la lvb lucreaza o parte din oamenii care sunt in spatele tuturor softurilor,adevaratele creiere as spune. @bubu182nici eu nu mai am rabdare cu capristo?.va fi cu siguranta exact ceea ce ii lipseste masinii.sper sa ti pot trimite video sapt viitoare?
    1 point
  17. Jesus christ 750 cp 1000nm .. si evacuarea aia stiu sigur ca va fi un deliciu Astept pe insta niste videos cu accelerarea (aici nu avem voie).
    1 point
  18. Ce vreme faina la voi , super iesirea in natura Am plecat si eu pe soare dar pana sa ajung la Cozia ( 20 km ) a plouat de 3 ori , asa ca m-am intors acasa unde , evident , a inceput sa ploua
    1 point
  19. Weekendul începe cu o ieșire clasică de relaxare în natură ?
    1 point
  20. Asteptam poze cu ele pe masina... Ce se intampla cu MRC acela? hue hue
    1 point
  21. Ceasurile digitale sunt un aspect, dar toate comenzile acum digitale si 0 butoane merge impotriva a ceea ce VW a fost multi ani. Ergonomie, comenzi bine plasate, butoane care se simteau solid si erau intuitive. Acum totul e aruncat pe geam..doua degetele pentru incalzirea in scaune, diverse comenzi pt care va trebui sa iti iei ochii de pe drum si sa le inveti. Lucruri care par pripite. Sigur ca la un moment dat nu va fi nevoie de butoane, totul prin gesturi, voice control..dar momentan nu este implementarea acolo.
    1 point
  22. As verifica tot sigurante...releu...partea de alimentare ecu..si conexiunile de masa.
    1 point
  23. mie nu mi se pare, ba chiar pare high class si l-am vazut si pe viu la pbv. ma rog prin geam, ca nu mi-au dat voie sa intru in el (probabil asa se vand masinile mai nou). evident, nu putem fi toti de acord. sistemele digitale permit multa customizare, ceea ce nu poti spune la analogice.
    1 point
  24. adica daca era mat plasticul ala arata mai bine? nu cred. sa ne uitam la poza asta https://alarmservice.ro/product/alpine-x902d-g7/. si avand in vedere cum sunt integrate ecranele alea, daca puneau intr-o parte un plastic si in alta altul, cred ca efectul era chiar groaznic. problema cu ala lucios e mai mult de amprente si de praf. iar active info display ala de pe g7.5 nu era gratis, costa niste sute de euro! mersi. si din ce am vazut asta de pe g8 pare mai configurabil decat cel de pe vechiul golf. videoul asta a mai fost. cred ca intai ar trebui sa citeasca manualul si asa ar afla ca incalzirea in scaune se porneste cu 2 degete, apasand unul pe cald si unul pe rece, nicidecum nu trebuie sa te duci in meniuri. personal nu am invartit niciodata de rotita de AC fara sa ma uit o fractiune de secunda in directia aia, nu ma apuc sa bajbai cu mana pe acolo pe motiv ca oricum o nimeresc. si nici nu am front asisst....si nici comenzi vocale pt aer sau altceva. are si dreptate in anumite puncte, nimic de zis. dar unele sunt vina exagerari.
    1 point
  25. Bine notat. In toamna voi cauta sa o dau spre vanzare.
    1 point
  26. Salut, Am reusit sa montez un carlig electric pt Passat B8 2016 VARIANT din dezmembrari. Eu am gasit urmatoarele coduri pt carlig electric: 3G5 803 881 3G5 803 881 A 3G9 803 881 3G9 803 881 A 3G9 803 881 B Pt B8 Variant , codul corect de carlig electric este: 3G9 803 881 B (nu cred ca are importanta litera A sau B,), insa 3G5 nu se potriveste pe variant!, e doar pt sedan. Am cumparat modulul 5Q0 907 383N de pe net, din Polonia, pre parametrizat, cu tot cu buton oem si cabluri (~300 eur). Acesta a venit cu instructiuni de montaj si codare Cablurile sunt usor de montat, cele de alimentare (4 se conecteaza direct in panoul de sigurante C in porturile 44 38 28 si 22), daca masina nu a venit din fabrica cu pregatire carlig. (daca 22 e ocupat se poate folosi 24 sau 27) Apoi am montat pt fiecare cate o siguranta de 20A Mai sunt 3 fire pt CAN-BUS. eu le-am lipit cu un letcon in urmatorale pozitii: Mufa C pinul 58 (fir rosu/negru BREAK SYSTEM OVER PRESURE) Mufa A pinii: 14 (mov/negru)-IGNITION 17 (maro/orange) CAN LOW 16 (orange/verde) CAN HIGH Bine inteles, toate conexiunile facute cu bateria deconectata. La prima pornire: pom de craciun (acc nu, o gasca de senzori nu, etc) Codarea am facut-o cu VCDS: prima data am intrat in 19, si am adaugat modulul 69 (trailer) Apoi modulul 10 (asistent parcare-Daca exista!) Set byte 03 - bit 1 from 0 to 1 se bifeaza modulul daca folosesti long coding assistant modul 13 (ACC-daca exista) Set byte 03 - bit 1 from 0 to 11 modul 6c (reverse camera) Set byte 04 - bit 1 from 0 to 1 modul 6d (inchidere portbagaj din buton-daca este) Set byte 01 - bit 7 from 0 to 1 modul 03 (ABS) selectam adaptation si setare "trailer stabilization" to active modul A5 front / apron camera -daca exista - Set byte 11 - bit 0 from 0 to 1 modul 3C lane change assistant- Byte 00 - Set bit 4 from 0 to 1 modul 01 motor- Set byte 05 - bit 4 from 0 to 1 modul 09 connect central electrics - Set the value "trailer stabilization" to active Apoi am oprit/pornit si totul a fost OK, cu exceptia unei erori pe modulul carlgului: O eroare ca nu este calibrat carligul! in realitate apasam butonul si nu se intampla nimic, carligul primit din dezmembrari a sosit in pozitita cuplat. Dupa minute de cercetari si dupa ce netul nu mi-a oferit un raspuns clar, am decis sa desfac motorul carligului. Sunt cateva suruburi si am ajuns la un motor simplu de curent continuu cu un senzor hall si un switch Am gasit urme de apa in motor si rotorul intepenit. Probabil sa fi fost depozitat afara, sau masina a fost intr-un lac, nu-mi dau seama. Am curatat tot, am desfacut motorul, verificat continuitati, gresat ce era de gresat, montat la loc (plus bonus o granitura facuta din silicon) si GATA! Am carlig OEM cu totul functional. Am cuplat remorca, functioneaza totul cum trebuie, inclusiv ACC, senzorii de parcare spate dezactivati, lampa de ceata la fel, monitorizare separata semnalizare pt remorca, totul ca la carte si nicio eroare! PS: Am ceva cunostinte de electronica, nu lucrez in domeniul auto, insa imi place sa mesteresc. Am pus acest mic totorial sa ajut si pe altii, ca o completare, deorece eu nu am gasit pe net/forum TOATE informatiile necesare acesturi retrofit. Spor si nu uitati ca tot ce faceti o faceti pe proprie raspundere! Succes
    1 point
  27. Am reconditionat/montat jantele de vara ?
    1 point
  28. O masina care te unge pe inima, felicitari pentru alegere!
    0 points
  29. in conditiile in care reviziile se fac acum la 2 ani sau la 30k km eu vad o crestere a fiabilitatii. a fiabilitatii acolo unde conteaza cu adevarat. ma indoiesc ca puneau asta daca nu cresteau fiabilitatea. daca scoti o masina si nu vii cu noutati iti sar in cap ca esti conservator si doar urmezi trendul. cand vii cu modificari ti se reproseaza ca sunt prea mari. cum naiba sa faci linia perfecta.... ca daca faci greseala sa incerci sa ii multumesti pe toti e o greseala fatala, nu multumesti pe nimeni si ii nemultumesti pe toti, am vazut asta in multe domenii, mai ales ca multe cerinte sunt diametral opuse. cum ar fi fost sa ofere si ceasuri analogice? ai idee ce presupunea pt ei dpdv al costurilor si liniei de fabricatie? ca nu mergea sa nu pui ecranul, ci doar niste ceasuri conectate cu o mufa si restul in spate ramanea identic. nici la aia premium nu am mai vazut asta. au trecut la digital, sanatate si virtute. nu ma intelegeti gresit, nu zic ca e perfect asta, zic ca doar e de inteles. ciudat e ca se iau niste mici dorinte neindeplinite si se exacerbeaza si tot ce e bun devine irelevant. de parca per ansamblu produsul ar fi ultimul jeg. si nu ma refer la forum, ma refer asa, din ce am mai citit si pe net si la alte tipuri de produse din alte domenii. poate mai vine dupa pandemia asta si vreun razboi sa vedeti ce o sa apreciem ce avem cu micile lipsuri.
    0 points
  30. Da, porno auto ce sa mai.... Spre sa ne încânți în continuare cu poze, video, victime... ?
    0 points
  31. @CristiALFnu vreau sa dezvoltam subiectul soft ului pt ca nu asta este scopul topicului,dar ca idee principala o firma ca lvb nu are nevoie de reclama,reclama isi fac firmele care cumpara soft uri de la ei si le branduiesc.
    0 points
  32. Cine sunt cei de la LVB, nu am auzit de ei... Direct la Stage 2? ? Oricum, e din alta liga acest RS6... ?
    -1 points
  33. Sincer in varianta noua de GTI parca este mai atragator un megane RS. Doar mie mi se pare ca interiorul aduce a cabina de tir?
    -1 points
  34. deci pe logica ta la masina mea care are revizii recomandate la 1an ar trebui mai repede, corect? (dupa parerea mea nu ai dreptate, dar nu mai divaghez). in cazul asta, ce spuneam ramane valabil. indiferent ca vorbim de ce recomanda producatorul si ce faci tu in practica, fiabilitatea ar trebui sa creasca. oricum, nu comparam ce recomanda producatorul cu ce facem noi si apoi zicem ca nu s-a schimbat nimic. ori compari cum trebuie, ori nu mai compari deloc. iar dupa scandalul cu dieselul REFUZ sa cred ca ar fi atat de inconstienti sa recomande un interval de revizie desi stiu ca nu e bine. si mai au si alte probleme pe la soft etc. deci si-ar face praf si ce imagine mai au. ca sa nu mai zic ca multi clienti daca ar constata ca au fost inselati in felul asta, nu ar mai vrea sa aiba de-a face cu un astfel de producator. oricum nu e nimic rocket science aici, alti producatori mult mai slab cotati au asta de 7-8 ani.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!