Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.05.2020 în toate secţiunile
-
7 points
-
Daca tot am prins un weekend frumos, am facut un detailing full la interior, curatat tot ce trebuie, inlocuit filtru polen, dressing plastice si cel mai important curatare + tratament ceramic la piele. Pot sa zic ca a iesit perfect totul, senzatia acum pe scaune e foarte "premium", frecare minima, uzura minima ? Exteriorul inafara de spalari mai are de asteptat putin cu detailing-ul5 points
-
Salutari!dupa o luna de absenta revin in forta,pandemia mi a oferit destul de mult timp sa pregatesc masina pt vara cum se cuvine.pe scurt a primit PPF de cea mai inalta calitate,protectie ceramica opti-coat pro+,soft motor(758 cp si 1029 nm) si astept cu nerabdare in zilele urmaroare sa montez evacauarea “capristo”...mai departe las pozele sa vorbeasca.enjoy2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Pai da, vorbim de un mers "normal" adica fara accelerari pana in curba sau pana la semafor si acolo pus frana dar cu accelerari atunci cand este nevoie, in depasiri de exemplu. Si fara viteze pentru care se plateste amenda pe autostrada. Pe de alta parte am dezactivat start-stop intodeauna si am utilizat numai drive mode normal (nu economic, nu sport). Insa, am observat ca martorul "eco" nu se aprinde doar "din an in paste" (este vorba despre dezactivarea a doi cilindri). Ideea este ca, aceasta masina, care are 150 CP, 250 N/m si face suta in 8.2 secunde, poate consuma foarte putin daca se doreste acest lucru.2 points
-
Bun , in cateva saptamani plec si eu spre Cluj , daca observ un OZN e clar despre cine e vorba1 point
-
Jesus christ 750 cp 1000nm .. si evacuarea aia stiu sigur ca va fi un deliciu Astept pe insta niste videos cu accelerarea (aici nu avem voie).1 point
-
@calin.g merci frumos. Astazi am reusit in sfarsit si am facut si revizia (ulei + filtre). Sunt in teste momentan cu Ravenol VMP USVO .. sa vedem cum va fi, momentan nu am apucat sa fac ceva teste de temperaturi si/sau sunet fiindca a inceput ploaia si m-am retras acasa. Ultima revizie a fost acum 7800~ km, insa odata trecut prin iarna cu un ulei, prefer sa il schimb (diferenta de temperaturi de la -10 la 100+ il degradeaza mai accelerat ... in capul meu cel putin).1 point
-
Totusi sunt motoare diferite...acelea. Bine, aceeasi tehnologie, dar difera.. Hai ca ma faci sa ma hotarasc..este vreo 140 lei.1 point
-
1 point
-
1 point
-
E o combinatie de cantitate si culoare care dau o nota de ieftin. E nereusit. Solutia era alt design, arata ca ochelarii aia cu rame groase si lentile micute.. Nu sunt deloc fan al sistemelor digitale, consider ca e pacat ca nu mai poti pune ceasurile de bord clasice.1 point
-
Cel putin ceasurile digitale de bord arata ieftin, sunt mici si sunt incadrate urat de plasticul lucios, care sare in ochi avand suprafata mare si culoare nepotrivita. Celelalte detalii sunt si ele neasteptate pentru un Golf. Probabil e rezultatul amenzilor platite pana acum si nu a anticiparii crizei iminente din industria auto, care deja se vede peste tot cu inchideri de uzine, disponibilizari, taieri de bugete si restrangerea gamei de modele.1 point
-
Pana acum am bagat mobil 1 0w40, motul xcess 5w40, xclean plus 5w30 si acum castrol edge ll 5w30. Cu Mobil, motorul a fost mult mai silentios, dar aprox 1000 km atat.1 point
-
Încă nu am primit PAL-ul pentru incintă, dar am comandat între timp și difuzorul de bass și un kit de cabluri noi. Am optat pentru Pioneer TS-SW2502S4, cu diametrul de 25 cm și care intră în spațiul redus din cutie, dar și un preț excelent pentru specificațiile oferite: 300W RMS, 1.200W peak, 91 db. Abia aștept să mă apuc de incintă . Pentru că e lejer traficul sâmbătă dimineața, am mers pe o distanță de 1km cu CC 59kmm/h și am realizat cel mai mic consum înregistrat de mine cu Tiguanul în oraș Și încă un consum lejer pe faleză, tot "trafic" lejer iar feisbucul mi-a adus aminte de o altă jucarică Drumuri bune și weekend frumos tuturor!1 point
-
Depinde enorm stilul de mers, imi imaginez ca masina fiind in rodaj colegul o menajeaza destul de mult. Daca "dai" in ea sigur sare de 6 l/100km in afara. Oricum motoarele pe benzina cu turbo sunt destul de eficiente, la mers linistit se pot scoate consumuri foarte bune.1 point
-
In ultima vreme au fost ceva ploi si, in rodaj fiind, si mergand mult extraurban, am observat ca forma acoperisului si inclinarea lunetei favorizeaza acoperirea acesteia cu stropi. La Octavia II, la viteze mari, luneta ramane uscata. La OiV nu este cazul, apa se scurge pe luneta inclusiv de pe acoperis. Prin urmare, stergatorul de luneta devine foarte util si in afara localitatii, la viteze mari. De altfel, in infotainment, exista o setare prin care stergatorul de luneta functioneaza automat, la un anumit interval de timp, atunci cand functioneaza stergatoarele de parbriz.1 point
-
1 point
-
Am asistat azi la o discutie cu agentul din service la Nurvil Cineva verifica un 7L din 2006 Avea 250.000 km pe bord si 950.000 reali , masina cu toate intrarile in reprezentanta dincolo Trecand peste cei 700.000 km dati inapoi , sa tot ai masina care stii ca poate sa te tina 1 mil de km daca ai grija de ea1 point
-
1 point
-
am fost pe la pbv sa vad noul leon. din iunie va fi disponibil la drive-test. era varianta FR, sa nu uit. ce sa zic? cine vrea premium sa isi gandul, ca asta nu e masina premium. arata f bine si interior si exterior, dar sa nu va autoiluzionati. la exterior e destul de agresiva, iar jantele alea pe 18 arata frumos. locul la pasageri mi s-a parut cam ca in octavia, mai mult ca in golful meu si asta in ciuda unor scaune vizibil mai groase (ca se mai pierde si cu grosimea scaunelor). nu mi-a placut ca nu are material in suporturile de usi si nici in torpedou (vad ca si la g8 au scos din torpedou). la fel in portbagaj, podeaua nu are 2 nivele din ce am vazut. ar fi fost utila. scaunele erau foarte misto, si late si adanci, au si piele sau imita pielea pe spate si pe laterale. la fel si pe cotiera. tableta aia pe post de ecran e o jucarie in sine. cred ca primele cateva ore manevrezi la aia sa o inveti. oricum, arata bine si nu vine sa obtureze ce vezi prin parbriz. in unele poze parea ca jeneaza usor. nu jeneaza, decat daca ai capul sub nivelul bordului (am mai vazut eu pe unii care conduc asa). si volanul arata super, pielea e de foarte buna calitate si e destul de gros. il simti frumos in mana. personal imi place schimbatorul ala nou de DSG, nu te poti impiedica de el. ce nu vad deloc la sistemele astea noi e slot SD. eu asa am, si stiu ca era in torpedou in ultima generatie, l-au scos? daca da, sa inteleg ca daca pun un stick la orice usb e in stare sa cante ce e pe el? am intrebat un pic de sistemele alea de siguranta si inteleg ca lane assist e ON de fiecare data cand pornesti masina si ca in oras e cam enervant, deci motiv sa il dezactivezi. banuiesc ca tu vrei sa eviti gropi si masina se cam opune ; probabil ca la drum lung si autostrazi e util. o sa mai astept si o sa fac un drive-test dar poate mai prin august.1 point
-
Tu nu intelegi ca modul sport iti modifica strict raspunsul pedalei. Daca in modul sport la 2000 rpm motorul are de exemplu 100 de cai, atat va avea si in eco si in normal. In sport iti raspunde mai repede pt ca o apasare de pedala se transmite in ecu ca o apasare mult mai ferma a pedalei. La polul opus, aceeasi apasare de pedala in modul eco va transmite o cerere mai mica de putere in ecu. Nu primesti mai multa putere nici la 2000, nici la 2500 rpm nici la linia rosie.1 point
-
1 point
-
Hello! Un nou membru pe forum. Golf 7 Variant, fabricatie 2015, motor 1,6 TDI, 110 CP, cutie automata DSG 2. Am cumparat masina la 194000 km in octombrie si acum am 206000 km. Imi place foarte mult cum merge, iar cutia automata transforma condusul intr-o placere.0 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00