Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.05.2020 în toate secţiunile

  1. Am asistat azi la o discutie cu agentul din service la Nurvil Cineva verifica un 7L din 2006 Avea 250.000 km pe bord si 950.000 reali , masina cu toate intrarile in reprezentanta dincolo Trecand peste cei 700.000 km dati inapoi , sa tot ai masina care stii ca poate sa te tina 1 mil de km daca ai grija de ea
    3 points
  2. Ooops, ce avem noi aici.. ?
    3 points
  3. GYA5 si PS4 sunt in 90% din cazuri top 3, deci diferentele de "performanta" mai ales in real life nu sunt asa mari, decat la "limita", dar pana la urma si diferenta de pret isi spune cuvantul la achizitie, parerea mea. Corect, referitor la comportament in dimensiuni diferite.
    3 points
  4. Daca tot am prins un weekend frumos, am facut un detailing full la interior, curatat tot ce trebuie, inlocuit filtru polen, dressing plastice si cel mai important curatare + tratament ceramic la piele. Pot sa zic ca a iesit perfect totul, senzatia acum pe scaune e foarte "premium", frecare minima, uzura minima ? Exteriorul inafara de spalari mai are de asteptat putin cu detailing-ul
    2 points
  5. Revizia la 240.440 km , dupa doar 8500 km si doar 9 luni , ptr ca a stat cam mult in ultimele 3 luni si voi merge mai mult cu ea in urmatoarele 3 luni 7.7L ulei Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 cod 507 00 Plus toate filtrele Plus stergatoare fata ( au scartait la cateva ploi deranjant iarna/primavara asta ) Scanare completa + testare completa Plus ITP 1800 lei la Nurvil Valcea - curatenie , amabilitate = multumit Urmeaza peste 10 zile schimbare kit accesorii ( role + curea ) - imbatranite - trebuiau schimbate la 180.000 - aproximativ 1500 lei va costa In rest , masina se prezinta bine Pierdere ulei - 2 liniute in 8.500 km ( am acea minilacrimare la simering prin care pierd ulei tot timpul dar in cantitati mici de tot , scutul era doar umed ) consum mediu in ultimii 8000 km mixt - 9.2% Scuzati praful de pe bord , nu am apucat sa curat masina in interior si orasul e acoperit de praf
    2 points
  6. Test anvelope de vară 225/45 R18 din revista Auto Motor și Sport. Surprinzător, Assymetric 5 pe primul loc, PS4 îi suflă în ceafă.
    2 points
  7. Ti-ai luat Logan/Sandero? ?
    2 points
  8. Salutare tuturor si bine v-am gasit. In cele ce urmeaza, voi prezenta una dintre actualele masini, VW Touareg. Voi incepe un pic cu istoria masinii apoi cum am ajuns sa o cumpar. A fost achizitionata din Romania in 2008 de catre o firma, fiind masina de serviciu dar nu prea s-a circulat cu ea, conform inregistrarilor RAR. Din 2015 a intrat in posesia fostului proprietar, director la firma respectiva. In februarie 2020 am achizitionat-o eu. Cum am ajuns la Touareg? Inca de cand a aparut masina asta, in 2004, m-a atras. Si desi aveam doar 13 ani pe atunci, stiam ca voi ajunge sa conduc si mai ales sa detin una intr-o zi. Si iata-ma, 16 ani mai tarziu, fiind deja posesorul celui de-al 2-lea Touareg. In urma cu 3 ani aveam banii pregatiti pentru Touareg. Si sufletul deschis. La indemnul unui prieten, mi-a spus ca mai potrivit pentru mine ar fi un Passat B6, pentru ca eu circul foarte mult in oras si nu as avea costuri mari la combustibil. Cu inima indoita am cumparat un B6, 2007, cutie automata si foarte multe dotari. L-am tinut din August pana in Decembrie cand l-am schimbat cu primul Touareg pe care l-am avut, un 2.5 TDI, cod motor BAC, cutie automata, suspensie pe arcuri si de altfel putine dotari iar starea mecanica nu era tocmai cea mai buna. Dupa un an jumate in care am detinut masina si am avut cateva probleme cu ea (unele carora nu le-am dat de cap niciodata) si constrans de anumite probleme personale, a trebuit sa o vand. M-am intors la Passat B6 (masina pe care inca o detin) Cu toate astea, sufletul si mai ales gandul imi ramasese la Touareg fiindca tot dadeam peste poze cu cel pe care il avusesem. In februarie 2020, cu banii in mana, am pornit din nou la drum, decis sa imi iau Touareg. Si asa am ajuns la EL. A fost acel feeling "ea e!". Cei care nu au avere si totusi sunt insurati, ma inteleg ?. A fost un fel de cufarul mic si prafuit din pod. Masina statuse 5 luni trasa pe dreapta pentru ca intre timp, fostul proprietar avea alte 2 masini iar asta nu mai era folosita. Cu rotile desumflate, fara baterie, prafuita, pernele lasate am zis sa-i acord o sansa. I-am dat curent si... a luat-o la sfert. Daaaaar... nu se ridicau pernele si check-engine era aprins in bord. Stiam ca fiind bateria moarta, calculatorul suspensie pneumatice n-o sa faca minuni si ca va da o sumedenie de erori in bord. Evident, nu am fost dezamagit. La un moment dat a inceput masina sa se ridice. Am crezut ca a fost o minune asta. Defapt, era usa din dreapta fata inchisa. Usa de la sofer fiind deschisa, nu influenta cu nimic suspensia. In euforia mea, nu am realizat ca este o problema cu contactul usilor pe partea stanga. Masina rula impecabil... ca impecabilul unei masini care statea de juma de an. Franele scartaiau si trosneau in rest, nu se auzea nimic in ea. Si chiar nimic fiindca nici unitatea multimedia nu functiona ?. Cu toate astea, si cu un pret bun, am luat calul cel mai mic si mai pricajit din herghelie. Verificasem pe internet si cu ajutorul unei cunostinte de la PBV cateva masini, nu ma asteptam sa aiba vreo una kilometri reali dar asta ii avea. 152.000 de km. Dupa 3 luni de fericire cu masina, am constat urmatoarele : -La ITP, roata fata/stanga blocata. Am dus-o imediat la un prieten mecanic si scap ieftin, kit-ul de reparatie al etrierului, ~90 ron + o blonda la 0,5 dupa ce terminam treaba. -Usile pe partea stanga nu dadeau niciun semn in bord cand erau deschise -> incuietori defecte, 200 ron bucata. Am remediat cu 2 contacte magnetice de tip REED, 12 ron total si o zi de munca. Ocazie cu care am pus si LEDuri rosii pe usi, in locul "ochilor de pisica" -Scrumiera spate centrala si usita de la priza aveau balamalele rupte. Le-am remediat. -Unitatea multimedia am inlocuit-o cu una Android, la care am atasat camera de marsarier si camera pe fata. In viitorul apropiat, voi conecta si camera DVR tot la aceasta unitate. Am constatat ca masina are grila radiatorului de R50, motiv pentru care, pe viitor, va avea unele upgrade-uri la acest kit. In rest, masina se prezinta impecabil. De cand o am, pe criza asta de COVID, am mers cu ea doar 1.600 de km, dintre care 1.400 au fost doar in Bucuresti iar o medie de consum la pompa a fost de 16.8 L/100km.
    1 point
  9. O ultima postare pe aceasta tema si nu va voi mai plictisi. Sa asteptam noi posesori cu stilul lor de mers si valorile lor. Eu ma declar multumit.
    1 point
  10. @herur Intra din browser in contul tau renovatio. Mergi la Coupons, dupa aia pe New Coupon si introduci k-turda. Si o sa poti folosi gratis statia din Turda. Tin sa mentionez, incarcarea gratuita o data pe zi ... e de fapt gratuita la 24 de h. Altfel spus, daca merg azi si incarc la 11:40 ... maine dimineata la 10:00 imi va spune ca inca nu pot incarca ... dar la 11:50 voi avea voie. Drumuri bune!
    1 point
  11. Daca mecanic vorbind motorul e ok si curbele injectoarelor din ECU sunt corespunzatoare cu varsta acestora atunci nu ar trebui sa se simta nimic in timpul regenerarii (cum zice bine Nicusan ar trebui sa sune mai placut datorita turatiei putin mai ridicate si a postinjectiilor). La unele auto singura dovada a regenerarii consta in consumul instantaneu afisat la relanti care coboara la 0.2 l/h concomitent cu turatia putin mai ridicata si a ventilatoarelor pornite (ex. Skoda cu CAYC). Daca curbele din ECU nu corespund cu starea injectoarele sau motorul are mici probleme (ex: compresii diferite intre cilindri, uzuri la came sau tacheti, etc.) atunci postinjectiile pot duce la vibratii si zgomote mai accentuate.
    1 point
  12. Au mai facut ei optimizari de profit si a iesit diesel gate dupa aceea. Nu cred ca merita pasuire si mila On topic: abia astept sa isi rezolve problemele, sa vedem masina livrata la clienti. De cand am e-Golful, masinile clasice mi se par retrograde.
    1 point
  13. Pai si daca lumea considera ca pretul e ok, ce conteaza cum si cat fac ei profit? Sau de ce trebuie sa imparta profitul? Orice firma doreste optimizarea profitului. Reducerea cheltuielilor. Dar niciuna nu va scadea pretul dosr pt ca exists o sursa de reducere de cheltuieli.
    1 point
  14. 1 point
  15. pai da, dar lor de fapt le creste profitul, pentru ca dealerul nu isi mai ia partea pt masinile vandute direct de VW. nu cred ca se intoarce ceva si catre client, respectiv preturi mai mici la masini, daca tot taiem dealerul din ecuatie. pe de alta parte ID3 ofera destul de mult pentru pretul ala, raportat la concurenta. plus ca oamenii au de recuperat amenzile din dieselgate.
    1 point
  16. Motor mai zgomotos, cand stai pe loc, relanti la 1000rpm, mai huruie si ventilatoarele de racire... cea mai usoara si la indemana metoda e sa-ti iei o mufa de diagnoza prin obd si cu aplicatia VAGDPF poti sa vezi in timp real cam tot de ce intereseaza referitor la DPF, incarcare, regenerari, etc
    1 point
  17. Eu nu contest in nici un fel expertiza sau experinta luI Dan Watson. Ideea e ca nu e cineva care detine adevarul universal si istoria ne demonstreaza ca pana si expertii se mai inseala uneori. Nu inseamna ca daca esti specialist intr-un domeniu, tot ce scorti pe gura este universal adevarat.
    1 point
  18. Nu se vedea foarte bine in poza, era jegoasa E ok nivelul zic eu. Nu e obscen de joasa Ca feedback, jantele mi se par absolut geniale, ma felicit pt alegerea facuta. Iar franele sunt la ani lumina de combinatia discuri OE TT-RS si EBC Yellowstuff. Update: am spalat-o si am tras cateva poze
    1 point
  19. pentru cei interesati, la dealerul Skoda din Brasov au adus, in showroom, O4 Style 1.5 TSI albastru race.
    1 point
  20. Bogdan @ voi trece definitiv la Dunlop iarnă și vară, iar Continental după 15 ani de utilizare cu mare satisfactie va trece în amintiri. 7 anvelope și 3000 lei nu sunt o pierdere materială incomensurabilă considerând siguranța mea și a pasagerilor, dar emoțiile sunt de nerepetat. Cele 4 anvelope PC6 rămase și înlocuite le-am tăiat cu cuțitul încât nimeni să nu-și mai riște viața.
    1 point
  21. M-au lamurit la Skoda de m-au nenorocit ? Ca cica asa ar face luneta, nu se incalzeste peste tot la fel de repede, ci ca un resou, dintr-un capat in altul. Si ca vara, de la caldura, tensiunea e mai mica, de la 12 la 5V. Cei care va pricepeti la mecanica stiti daca au batut campii sau nu. Momentan nu-mi bat capul, masina oricum e in garantie, voi vedea la iarna, daca "asa face ea". Daca as avea cate 100 de lei de fiecare data cand mi s-a zis la reprezentata "asa face ea", imi retrofituiam toate panourile cu ambient light ?
    1 point
  22. Faaain! Mi-am facut si eu cutie de subwoofer personalizata la Golf. Detalii aici. Poate te poti inspira. Oricum, aparent cel putin, la tine nu pare atat de complex. Idei si concluzii dupa ce am facut eu pt Golf: 1. MDF obligatoriu. De 18mm minim. Mai gros de 22 mm nu merita. 2. Unde ai unghiuri drepte, foloseste si dibluri de lemn. Lipesti bucatile de MDF-ul pe toate partile intre ele. 3. Chiar daca pui dibluri de lemn si pui si lipici (aracet) foloseste cu incredere si suruburi! Inainte sa bagi suruburile, da gauri cu un burghiu mic. Altfel o sa crape MDF-ul. 4. Nu te zgarci la lipici. intre elementele de MDF, toarna un strat de 2-3 mm de aracet, apoi le lipesti. Chiar daca o sa curga, ce curge il stergi cu degetul si lasi ca un rost finut . Dupa uscare o sa arate bine. 4. foloseste metoda "cap innecat" la suruburi. "sanfren" cu un burghiu mai mare sa intre complet si capul surubului. 5. Incinta bass reflex sau sigilata? Cea sigilata are un bass mai finut, mai usor de controlat. Cea reflex... zdranganeala tare. Trebuie sa tii cont si de tipul de difuzor folosit. Unele merg la Bass reflex, unele nu. Unele merg la ambele. Daca pui altceva peste cutie nu te mai chinui si cu mocheta aplicata. Daca vrei sa exersezi si asta, do it! ps: Scule folosite de mine: -Masina de infiletat Bosch de 12V, 20 Nm. suficienta si pentru gaurit. - Circular de mana (tai drept). - Fierastrau pendular (raze/curburi). -suruburi (TN-uri 35mm "de rigips") -Aracet (la cutia mea, am folosit vreo 500gr de aracet). .- silicon - sa izolezi gaura prin care trece cablul care vine la difuzor - material insonorizant (burete/pasla) de bagat in cutie... ioi...cat am scris! sper ca nu te superi daca ti-am "poluat" topicul... Abia astept detalii!
    1 point
  23. Sterge erorile vedem daca mai revin. Daca da, egr trebuie verificat/inlocuit
    1 point
  24. Combinatia de ecrane cu scaunele cu tapiterie ieftina si textura ciudata e...
    1 point
  25. Touareg 7P 245 ps (echipare full )am avut, a fost luat la 13000 de km si vandut la 100000. Masina este buna solida insa cu tot cu perne de aer se simte ca o barca si asta nu mi-a placut. Am probat si varianta cu arcuri, dupa mine se simtea si mai rau. La modelul facelift de la 7p s-a montat o suspensie de aer adaptativa (Wankausgleich) care cu adevarat face diferenta. Costurile de intretinere au fost destul de mari. Skoda Kodiaq Style 190 PS am acum cumparat de nou. Spatiu mai mult decat in Touareg, (cel putin asa simt eu cu toate ca am 190 cm). Materiale de buna calitate. Technologie mai noua. Costuri de intretinere pana acum bune. Insa o parere o sa imi fac dupa 100000 de km. Legat de partea de offroad exista un topic al unui coleg din Buzau cu un Kodiaq si se vede cat este de capabil, Touareg-ul nu cred ca l-ar baga nimeni pe astfel de drumuri si nici eu nu am facut-o. Daca ar fi sa aleg intre cele 2 as alege Kodiaq-ul. Daca ar fi sa aleg un SUV Premium as alege Mercedes ML sau facelit-ul lui GLE. Am avut ocazia sa il conduc cateva zile si este altceva.
    1 point
  26. Dobanda este pretul banilor. Poti sa nu o adaugi dar ea este acolo. Doar asigurarea ai putea sa nu o adaugi daca stii ca ai fi facut-o oricum si in aceleasi conditii. Ca chestie, pretul fara RABLA e un truc de marketing facut ca sa ti se prezinte un pret mai mic. Multi nu au o rabla de vanzare ci cumpara tichetul. In al doilea rand chiar daca ai o rabla cei 6500 sunt tot banii tai. Prin urmare, la un curs de 4.85 masina ta de 22700 este de fapt 22700 + 1340 (rabla) + 2000 (dobanda) = 26040. Rabatul dealerului este de vreo 600 de EUR adica 2.3% daca pretul de baza al masinii este 26652 EUR (din configurator, cu optiunile mentionate de tine).
    1 point
  27. Ti-as povesti eu cum sta treaba cu cititul fata de "statul cu aceste cutii/mecatronice in brate aproape zilnic dar imi dau seama ca nu am cu cine discuta ! Se pare ca "cititul" bate la fund "practica" ??? Nu-mi mai da-ti tag, eu nu ma prea pricep si asa cum zicea cineva pe aici va mai si raspund ofensator !!! Bafta ?
    1 point
  28. Tu ai motor 1,4 TSI EA 111. Urmasul motorului tau este 1,4 TSI EA 211, nu actuala generatie de motoare. Si intr-adevar prima generatie de 1,2 si 1,4 TSI cu distributie pe lant nu au fost reusite. Dar din 2013 s-au schimbat total aceste motoare, reproiectate astfel incat nu mai seamana deloc cu prima generatie, iar distributia a fost cu curea long life de minim 210000 Km si sunt mult mai fiabile ca cele cu distributia pe lant. Deci VW a renuntat la motorul tau in 2013. Aceste motoare (fiabile) EA 211 de 1,2 si 1,4 TSI s-au inlocuit cu 1 TSI si 1,5 TSI. Inlocuirea sigur nu a fost din cauza ca nu au fost bune. Parerea mea este ca din cauza noilor reglementari legate de poluare, noile metode de testare WLTP. Astea 1 si 1,5 TSI au acum si filtru de particule GPF.
    1 point
  29. In legatura cu aceasta afirmatie de a mea, legat de schimbul filtrului de motorina la motorizarea 2.0TDI CRLB 150CP, euro 6. motorizare pus si pe ocatviile 3 si alte masini din gama VAG de dupa 2015. Ieri am efectuat revizia de 85 000 km la masina din semnatura la reprezentanta Skoda Cluj si am facut al doilea schimb de filtru motorina ( fabrica spune 90 000km eu o schimb la 40-45 000km) Folosit doar exclusiv motorina extra conform celor descrise si mai sus. Am putut sa intru pe langa masina si am facut poze: . Cred ca imaginile vorbesc de la sine. Nu zic ca cine alimenteaza in alte conditii de la pompe cu un grad ridicat de semn al intrebarii legat de calitatea combustibilului nu poate sa aiba surprize dar uitati ca se poate si in Romania. Scuze de offtopic.
    1 point
  30. Dai un pumn in maner si va merge.
    1 point
  31. Daca masina e variant, modulul e ok.
    0 points
  32. Eu am fost la Dedeman. Mai aveau o singura coala de MDF18 si i-am intrebat daca imi taie din el. Am aproximat dimensiunile si mi-au taiat 3 bucati de 70cmx70cm. Sa itnre usor in Golf. Si aia o fost. Simplu. Apoi acasa mi le-am debitat eu dupa forme si ce am avut nevoie. Dupa ce lipesti PAL-ul sa vad cum il mai desfaci pentru a taia alt material ...
    0 points
  33. Una din explicatii este data de treptele extrem de lungi ale cutiei de viteze, ceea ce se traduce in turatii mai scazute la aceeasi viteza fata de modelele vechi. Pe Golf acest motor in treapta a treia, pe noul model, merge cu 30km/h mai mult decat cel de pe Golf 7.5. La viteza maxima legala pe autostrada de 130km/h, dar cea reala pe GPS, am avut cu acest motor consum 6.4% intre Sebes si Sibiu, in conditiile in care soseaua este in urcare si am mers constant pe pilot automat. La 130km/h pe bord, consumul va scadea sub 5.5%.
    0 points
  34. Eu de ex. nu cred ca ai zgomot metalic provenind din motor la 22.000 km. Pune o inregistrare. Motoarele cu injectie directa zbarnaie si tacane de la 0 Km. Sa nu spun ca daca bateria-i descarcata parca zbarnaie mai tare.
    -1 points
  35. Sa le luam pe rand. Doar culoarea am ales-o dar din 2006 am avut trei masini cu aceasta culoare. Jantele sunt cele standard cu pret suplimentar zero. Eu nu pun mare pret pe cum arata jantele. Daca erau chiar naspa poate alegeam altele dar altfel nu. N-am remarcat efectul cangur, am auzit, am citit, n-am observat. Din observatiile proprii daca masina consuma mult are rezervor mai mare daca nu, are rezervor mai mic. In manual scrie ca la vehicule cu tractiune fata rezervorul poate avea 45 sau 50 de litri in functie de motorizare din care 6 litri sunt rezerva (cand se aprinde martorul mai sunt 6 litri). Vehiculele cu tractiune integrala au rezervor de 55 de litri. Dacia 1310 avea rezervor de 48 litri iar Dacia 1100 avea rezervor de 38 de litri. Skoda S100 avea rezervor de 35 de litri. La electrice, dupa parerea mea sunt mai multe probleme: autonomia e doar prima dintre ele. A doua este durata incarcarii. Dracul e in detalii: autonomia variaza in functie de viteza, consumatori, temperatura, vechimea bateriei, etc, bateria e scumpa si contine elemente rare. La cei cativa km pe care i-am facut doar prin Bucuresti, cu A/C pornit, STOP-START oprit si cu stat destul de mult la relanti inainte de plecare pentru familiarizare cu infotainment, consumul indicat pe bord a fost 7.9 l/100 km.
    -1 points
  36. Consumul are legatura cu stilul de mers, cu traficul, cu multe alte lucruri. Dar sunt motoare care care consuma mult indiferent ce le faci. Eu fac destul de des acest drum Bucresti - Predeal. Special le-am dat separat la dus si la intors si asta ar fi valabil pentru orice traseu. Bineinteles ca trebuie facuta media. Foarte important este si ca la intoarcere nu am mers pe autostrada. Viteza mai mare ar fi crescut consumul. Ar mai fi trebuit sa precizez daca a batut vantul din fata sau din spate? Din Predeal pana in Comarnic am avut media 3.2 l/100 km. Consumul este foarte bun. Cu Octavia II FL 1.4 TSI 122 CP M6 (pe care o am inca) nu am reusit niciodata asemenea consumuri. La O iV este cam cu 1.5 l/100 km mai mic.
    -1 points
  37. Eu unul la dsg nu am avut probleme. 1.5 tsi 150cp. Unii spun ca sunt probleme si la dsg dar mai putine si care nu se maniferta la fel de rau.
    -1 points
  38. Salut! Urmeaza sa fac schimbul la un 2.0 TDI de la Audi, varianta de 190 de cai, momentan am Ravenol VMP USVO 5W30 caruia nu am ce sa ii reprosez, insa as fi curios daca merita trecerea la Ravenol VSW 0W30. As vrea sa fac asta datorita TBN-ului mai mare la VSW si a sulphated ash-ului mai redus, precum si a vascozitatii mai mici la rece, chiar daca NOACK-ul este mai mare. Masina are 150.000 km, circul preponderent extraurban (cam 70% din totalul de ~15.000 km pe an, la viteze de 120-130 km/h, cu mici accente sportive). Restul de 30% ii fac preponderent in Bucuresti, pe distante relativ scurte. Revizia o fac mereu la 10.000 km. Intrebarea ar fi daca e oportun sa fac aceasta schimbare si daca credeti ca ar merita diferenta de pret intre VMP si VSW. Multumesc!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!