Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.05.2020 în toate secţiunile

  1. Nu se vedea foarte bine in poza, era jegoasa E ok nivelul zic eu. Nu e obscen de joasa Ca feedback, jantele mi se par absolut geniale, ma felicit pt alegerea facuta. Iar franele sunt la ani lumina de combinatia discuri OE TT-RS si EBC Yellowstuff. Update: am spalat-o si am tras cateva poze
    12 points
  2. Suportul nou e sus Before & After
    8 points
  3. Intre timp masina a ajuns la 188.000 de km, adica 30.000 de km de la achizitie, fara defectiuni sau surprize. Ca si cheltuieli pe langa consumabile: Distributia schimbata la colegul EEXCALADE Baterie Varta Silver Pompa CP3 Si pentru ca nu pot sta potolit masina a primit un soft DSG de la Revo, de care sunt foarte incantat. Practic mi-a rezolvat 90% din nemultumirile cauzate de cutie. (Vedeti ca softurile au preturi speciale de cand cu pandemia ? ) Cu cateva luni in urma planuiam achizitia unei masini noi dar pentru un moment nu ma mai apasa asa tare gandul asa ca mai mesteresc la CC. Poate poate vine un AID daca-si fac chinezii treaba, si cu ocazia asta imi mai dispare inca un motiv de schimbat masina, de pe lista.
    6 points
  4. Dă-i mintea românului de pe urmă, zice un proverb românesc, pentru că dacă m-aș fi uitat ieri prin cutiile mele, nu aș mai fi desfăcut încă o dată azi mașina . Dar pentru că alaltăieri se pregătea să plouă fix când eram cu mașina desfăcută și nebăgata sub acoperiș, am închis-o rapid si... am continuat azi Am desfăcut rapid toate chestiile din zona ECU-ului. Apoi am pregătit cablul, pe care îl găsisem într-o cutie, gata mufat cu conectorul mamă, necesar pentru pinul 13 din conectorul negru de la calculatorul de volan și uitându-mă la conectorul albastru i-am adăugat pinul tată necesar în locașul 4. Cel mai scurt traseu spre compartimentul interior era prin buzunarul de plastic, de lângă panoul de siguranțe. unde am și prins cablul la final Revenind la conectorul albastru (T12b), ca să puteți introduce pinul, trebuie să deblocati siguranța mov, apăsând prin lateral. Apoi după introducerea pinulu, se blochează din nou siguranța. După ce am inchis capacul, am aspirat și apoi am suglat tot praful din compartimentul de sub stergatoare, inclusiv filtrele suplimentare. La conectorul negru (T20b), de asemenea trebuie deblocata siguranța pentru introducerea pinului mamă in locașul 13. Se bagă surubelnita ceva de genul acesta Și se trage afară conectorul si se bagă pinul, după care conectorul se clipsează la loc a urmat și procedura pentru resetare erorilor de pe volan si adaptare, un scurt drum să scap de martorii din bord și să își revina sensitivitatea servodirectiei, după care am codat maneta CC și mi-a apărut un nou martor în bord Am plecat la testat și funcționează . Ca funcționalitate este identică cu a Tiguanului doar că nu îmi arată în bord, ca la Tiguan, viteza stabilită. Se poate face și asta? Sunt mulțumit de rezultat chiar dacă cu Golfulețul nu voi merge mult în afară. De la imaginea aceasta Am trecut la aceasta Mâine dacă nu plouă, e zi de alergare și relaxare și de pauză de mașini!
    4 points
  5. Mulțumesc @Florin_E Mai bifăm o opțiune
    3 points
  6. Eu nu mai zic nimic, doar ca ma ia cu rau cand vad ce preturi sunt acum pentru un diesel de 150CP .. ?
    2 points
  7. VW recall code: 66L5 Volkswagen Tiguan (2015 – 2019), Published on 11 May The roof-edge spoiler may not be secured enough due to an incorrect adhesive bond. As a result, the spoiler may become detached in motion, posing a risk to the following traffic. The Volkswagen Tiguan models affected by this recall were manufactured between 24 October 2015 and 30 June 2019. Probabil este vorba de buza de Rline de pe hayon.
    2 points
  8. nfine las si eu pt altii sa stie la ce sa se astepte: Pompa OE VW 565 Kit Contitech 391 Antigel (+apa distilata) 70 Curea accesorii 50 Manopera 250 Tips 30 -------------------------------------------- 1356 cu ocazia asta am schimbat si placutele Placute fata TRW 175 Manopera 70 -------------------------------------------------- 245 TOTAL 1601 RON
    2 points
  9. Salutare dragi colegi, Dupa aproape 5 ani petrecuti la volanul unui A3 Sportback BKD din 2006, in urma vizitelor la colegul @EEXCALADE, mi s-a infiripat ideea detinerii unui Passat CC, idee care s-a transformat in dorinta arzatoare, iar astazi am placerea de a va prezenta noua achizitie. Inainte sa trec la prezentare vreau sa spun ca dupa perioada petrecuta alaturi de A3, in calitate de prima mea masina, am ajuns in punctul in care caracterul agresiv al motorului softat in combinatie cu transmisia manuala incuraja un stil de condus de care m-am saturat atat eu cat si viitoarea sotie (care saraca a indurat cu stoicism sutele de NM aplicati la coasta, prompt, cu fiecare depasire). Dupa cateva zile de folosire sunt atat de impresionat de modul in care mi-a schimbat noua masina modul de condus incat am luat decizia de a-i pune ZEN la numar, de aici tragandu-se si numele topicului. Masina nu e cea mai dotata depe-aici, lipsindu-i cu desavarsire dotarile cu Assist in nume, camera de marsarier si probabil multe altele care imi scapa, dar dispune de toate esentialele din punctul meu de vedere, pentru a o considera un upgrade consistent peste vechea masina si pentru a tine pasul cu vremurile. Motor: 2.0 TDI CFGC de 177 cai Transmisie: DSG Dotari: Interior cu piele neagra, crem si sezut de alcantara Suspensie DCC Jante Interlagos pe 18" + roata de rezerva acelasi model Oglinzi incalzite, pliabile electric si heliomate Geamuri privacy Faruri xenon Scaune incalzite Senzori de parcare fata/spate Navigatie RNS 315 Cam acestea ar fi dotarile care le identific ca fiind peste standard dar sunt sigur ca printre voi exista cunoscatori care vor distinge altele si astept cu nerabdare sa le aud. Modificari ce urmeaza: Pliere oglinzi din cheie si depliere la contact pus Coming home pe proiectoare Modificarea modului in care se descuie usile din telecomanda Jante pe 17" pentru iarna Soft pre Dieselgate
    1 point
  10. Mosul a venit prea incarcat anul acesta: Passat 1.5 TSI Advance Airbag - uri laterale pentru locurile din spate Jaluzea luneta actionata electric si manuala pentru geamuri laterale spate Jante aliaj "Istanbul" 7J x 17 Pachet oglinzi Pachet confort scaune Privacy Glass Suspensie drumuri grele. Sarbatori fericite!!
    1 point
  11. 1 point
  12. Ti-ai luat Logan/Sandero? ?
    1 point
  13. A devenit HOT topicul, s-a incins rau treaba... băieții adulmecă si ei miros de cerneală proaspătă pe contractul de achiziție...
    1 point
  14. De la niste prieteni care au un magazin de piese auto. Pret 2400 ron. Ca la reprezentanta nici nu s-au chinuit sa-l caute si presupun ca avea si alt pret. Cod : 3V0 419 091 AF BGW Daca mai intereseaza pe cineva.
    1 point
  15. Si eu la fel. @vartanel. Scopul e sa iti iei masina, nu sa scapi de rabla.
    1 point
  16. S-a terminat si treaba cu spalatul huselor , montarea si demontarea scaunelor . Dupa atata munca satisfactia este maxima . Miroase a curat si cel mai important este faptul ca nu mai am sub husa jegul impins de aparatul injectie extractie .
    1 point
  17. https://car-recalls.eu/model/Tiguan/ De obicei cand ajungi in service iti spune sau te suna daca e ceva critic, pt asta de acum, nu ma astept sa sune. Eu nu as da VIN-ul pe orice site de pe net, de principiu.
    1 point
  18. Multumesc frumos @OviVal. Am urmarit exact setarile tale si am reusit sa refeac bip-ul din claxon la inchiderea si deschiderea masinii
    1 point
  19. Eu folosesc doar 0w30 ESP de la Mobil 1. Are norma 504/507 si cred că este cel mai bun atât la diesel cât și la benzină.
    1 point
  20. Nu am avut cine stie ce simptome. La un schimb de consumabile am observat 2-3 bobite in filtru, vizibile doar cand straluceau in lumina lanternei, si cum atunci planuiam sa-i dau masina lui taica-miu sa bata europa cu ea, am zis sa fac upgrade-ul. Inainte de schimb simteam oarece trepidatii cu motorul cald, la relanti, in special in timp ce masina era in D. Dar pentru ca deja vazusem bobitele in filtru si masina inca are injectoare cu J am zis ca probabil au fost un pic afectate si ca aia ar fi cauza trepidatiilor. Pompa veche am dus-o la colegul EEXCALADE pentru analiza si concluzia a fost ca e in stare perfecta si ca schimbul nu era necesar. Dupa schimb am observat ca trepidatiile au disparut, in special cand selectez D nu se mai simte mult diferit fata de neutru, iar ca bonus motorul e mai silentios la turatii mari. Pompa e ceva R70 care accepta 5 bari pe intrare, dar am avut mult joc de glezne pana sa o fac sa se impace cu softul masinii. Practic doar contactul colegului racingparts, de la Brasov, a imblanzit-o Pretul piesei a fost 500 de euro, daca tin bine minte, o am montata de 1 an.
    1 point
  21. Interesantă culoarea, iese sigur in evidență. In loc de 7locuri si dynaudio as fi pus un pachet Rline. Boxe găsești ulterior pe toate drumurile, la Rline nu poti face retrofit.
    1 point
  22. Salutare din nou, În final am hotărât.. Rămâne sigur Tiguan Allspace Highline 2.0TDI 150CP 4M + câteva opționale atât de importante pt mine : - culoare Habanero Orange - App Connect - Pachet 7 locuri - Scaune față ergoActive (cu tot "tacâmul" masaj, încălzire, etc.) care sper sa merite față de cele Top (de bază) - Soundsystem DYNAUDIO Excite Surround (doleanța mea expresă) - Trapă din sticlă panoramica (doleanța copiilor) Pfff.. În final după reducerea Fast Start as ajunge la 40Keuro iar ulterior o sa mai scad sper și rabla (-1350euro) și cu un avans de 10% la comandă pe loc sper sa fie totul OK în final.. Aștept și alte idei de opționale care merită banii dați oricând și care lipsesc din configurația mea!... Eu ma gândesc de ex. la : - Servodorectie progresiva? - Parbriz încălzit? Sau măcar volan încălzit? MERSI MULT de tot pt sfaturile constant acordate și dc unul dintre voi are un Tiguan Allspace în zona AG-VL-BUC și pe care măcar să-l pot vedea ca spațiu, etc. ar fi super pt mine cum în Pitești nu au încă un astfel de model iar Drive Test-urile la VW sunt interzise pt moment. Va mulțumesc și va urez o seară liniștită! Cu stimă, Cristi
    1 point
  23. Ce anume este fake info si care "ei" ? Sunt niste simple teste pe care omul le-a facut intr-un setup oarecum controlat. Nu am nici o afiliere cu baiatul din videoclip, pur si simplu mi se par interesante testele pe care le-a facut.
    1 point
  24. Am primit de la un coleg spre verificare un EGR made in China adus direct de un chinez in Romania si care se lauda ca acest model corecteaza toate defectele de productie anterioare. Se observa ca are numar de serie stantat pe aparatoarea de plastic, are contactele de la motor si placa cositorite din fabrica (placuta electronica are mai putine piese ca originalul si foloseste un circuit integrat diferit) si are capatul arcului de revenire sudat pe cama. Nu are nimic stantat pe corpul metalic. Mecanic este construit foarte robust din metal gros (identic cu cel original) rulmentul este nituit iar electric este perfect la masuratoare. Timpul de reactie (inchis-deschis) este foarte mic, mi se pare mai rapid decat cel original. Rotitele din plastic sunt dure si identice ca cele de fabrica dar timpul va demonstra daca sunt si durabile. Colegul nu este comerciant si nu stie ce fabrica l-a produs, l-a luat de la chinez pentru uz personal ca piesa de rezerva. Postez 3 poze doar cu titlu informativ pentru curiosi deoarece mi s-a parut interesant. .
    1 point
  25. 1 point
  26. Timpul trece, kilometrii se aduna, coafura rezista.? Dupa experimentul nereusit cu softul a trebuit sa treaca 3000 de km pana sa se curate tobele si totul a revenit la normal. Nu am mai avut timp de modificari, drept dovada si faptul ca am strans 7000 de km de la achizitie. Tinand cont ca media mea e de 10.000 de km pe an, 7000 de km in 4 luni e un numar maricel. Partea buna e ca nici nu stiu cand au trecut, clar o bila alba pentru masina, si numarul de plangeri din partea copilotului a scazut dramatic.
    1 point
  27. Intre timp am facut downgrade de software, si de atunci am apucat sa fac 2000 de km in care totul a fost ok. Am urcat si pe Dyno si au iesit 184 de cai si 411Nm iar pe saptamana viitoare urmeaza si o optimizare a softului, nici macar nu i-as zice stage 1 pentru ca nu tintesc la 230 de cai cat iese puterea la majoritatea tunerilor, in special ca nu vreau sa renunt la DPF. Optimizarea o sa afecteze doar turatiile de la 2000-2500 in sus, adica intervalul folosit in depasiri sau cand cutia este pe S iar cifrele vor fi undeva la 200-210 cai si 440Nm. Principalul scop al optimizarii ar fi sa revigoreze intervalul de la 4000 rpm unde se simte o lipsa clara de putere, pana la 4600 rpm unde schimba DSG. Tot saptamana viitoare o sa ajunga RCD 330G cu Android Auto, desi am contemplat mult achizitia unei navigatii AM sau a unei navigatii OE Discover Media, pana la urma am ajuns la concluzia ca tot Waze ar fi urmat sa folosesc iar orice cheltuiala in plus fata de RCD 330G ar fi fost inutila. Intre timp am montat leduri la interior si marsarier, urmeaza sa le montez si pe cele din oglinzi cand o sa am timp de demontat. Cat de suportabile sunt urmeaza sa ma lamuresc zilele urmatoare, oricum e clar ca lumineaza mult mai puternic decat becurile originale. Cu ajutorul colegului @Led It Up am cumparat ledurile corecte fara sa-mi mai bat capul, recomand.
    1 point
  28. Pai la fel ca pe G8, vezi in postul meu din 17 Februarie.
    0 points
  29. Da , am spalat husele la programul de rufe sensibile , centrifugarea la o turatie cat mai mica . Am adaugat pervol pentru rufe inchise la culoare si temperatura la apa de max 40 Gr. Acum nustiu ce sa spun , eu asa am procedat de doua ori la doua masini diferite si nu am dat gres . Am auzit si unele variante in care din cauza vechimii buretele din componenta materialului s-a macinat in timpul spalarii . In acest caz puteti incerca doar o spalare manuala , usoara , folosind solutii chimice pentru indepartarea petelor adaugate in apa de la spalare . Munca cea mai mare este la montat si demontat . La montaj mi-am confectionat o scula , gen surubelnita scobita in mijloc cu care am reusit sa prind tijele care intind tapiteria mult mai usor .
    0 points
  30. O sa te lase cat de curand.
    0 points
  31. Si schimbarea cipurilor din chei, trebuie noi. Plus mufa adaptoare sau transformarea mufei cu 36 pini in mufa cu 32 pini
    0 points
  32. Butoane de fata. Am traforat un pic la ele...nu am facut poze cand lucram, din pacate.
    0 points
  33. Nu suporta ceasurile tale aceasta functie...doar cele noi. Deci-urmatorul retrofit-ceasuri Tiguan.
    0 points
  34. 2 ..3...nu foarte ok. Boala comuna la 1.6cr tdi
    0 points
  35. @adrian001, nu se poate sa postezi asemenea link-uri. Ceea ce fac ei acolo este "one arm bandit", cauta pe Google ce inseamna. Poate un moderator sa stearga, pentru a nu propaga fake info.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!