Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.05.2020 în toate secţiunile

  1. Small preview Mai multe dupa ce-o spal
    3 points
  2. Nu se vedea foarte bine in poza, era jegoasa E ok nivelul zic eu. Nu e obscen de joasa Ca feedback, jantele mi se par absolut geniale, ma felicit pt alegerea facuta. Iar franele sunt la ani lumina de combinatia discuri OE TT-RS si EBC Yellowstuff. Update: am spalat-o si am tras cateva poze
    2 points
  3. Dă-i mintea românului de pe urmă, zice un proverb românesc, pentru că dacă m-aș fi uitat ieri prin cutiile mele, nu aș mai fi desfăcut încă o dată azi mașina . Dar pentru că alaltăieri se pregătea să plouă fix când eram cu mașina desfăcută și nebăgata sub acoperiș, am închis-o rapid si... am continuat azi Am desfăcut rapid toate chestiile din zona ECU-ului. Apoi am pregătit cablul, pe care îl găsisem într-o cutie, gata mufat cu conectorul mamă, necesar pentru pinul 13 din conectorul negru de la calculatorul de volan și uitându-mă la conectorul albastru i-am adăugat pinul tată necesar în locașul 4. Cel mai scurt traseu spre compartimentul interior era prin buzunarul de plastic, de lângă panoul de siguranțe. unde am și prins cablul la final Revenind la conectorul albastru (T12b), ca să puteți introduce pinul, trebuie să deblocati siguranța mov, apăsând prin lateral. Apoi după introducerea pinulu, se blochează din nou siguranța. După ce am inchis capacul, am aspirat și apoi am suglat tot praful din compartimentul de sub stergatoare, inclusiv filtrele suplimentare. La conectorul negru (T20b), de asemenea trebuie deblocata siguranța pentru introducerea pinului mamă in locașul 13. Se bagă surubelnita ceva de genul acesta Și se trage afară conectorul si se bagă pinul, după care conectorul se clipsează la loc a urmat și procedura pentru resetare erorilor de pe volan si adaptare, un scurt drum să scap de martorii din bord și să își revina sensitivitatea servodirectiei, după care am codat maneta CC și mi-a apărut un nou martor în bord Am plecat la testat și funcționează . Ca funcționalitate este identică cu a Tiguanului doar că nu îmi arată în bord, ca la Tiguan, viteza stabilită. Se poate face și asta? Sunt mulțumit de rezultat chiar dacă cu Golfulețul nu voi merge mult în afară. De la imaginea aceasta Am trecut la aceasta Mâine dacă nu plouă, e zi de alergare și relaxare și de pauză de mașini!
    1 point
  4. Da, de reconditionat cu demontat de pe masina, montat la loc, reconditionat, testat pe banc codat etc. Curios ca pe olx e 450x4 1800. O fi vreo oferta https://www.olx.ro/oferta/reparatii-injectoare-siemens-1-6-tdi-skoda-fabia-octavia-superb-IDd7k6o.html
    1 point
  5. Da...nu am rezistat.....? Am pus poze cu cea spate modificata pt iluminare....si fata oem cu iluminare, montate de mine, acum ceva timp
    1 point
  6. am fost pe la pbv sa vad noul leon. din iunie va fi disponibil la drive-test. era varianta FR, sa nu uit. ce sa zic? cine vrea premium sa isi gandul, ca asta nu e masina premium. arata f bine si interior si exterior, dar sa nu va autoiluzionati. la exterior e destul de agresiva, iar jantele alea pe 18 arata frumos. locul la pasageri mi s-a parut cam ca in octavia, mai mult ca in golful meu si asta in ciuda unor scaune vizibil mai groase (ca se mai pierde si cu grosimea scaunelor). nu mi-a placut ca nu are material in suporturile de usi si nici in torpedou (vad ca si la g8 au scos din torpedou). la fel in portbagaj, podeaua nu are 2 nivele din ce am vazut. ar fi fost utila. scaunele erau foarte misto, si late si adanci, au si piele sau imita pielea pe spate si pe laterale. la fel si pe cotiera. tableta aia pe post de ecran e o jucarie in sine. cred ca primele cateva ore manevrezi la aia sa o inveti. oricum, arata bine si nu vine sa obtureze ce vezi prin parbriz. in unele poze parea ca jeneaza usor. nu jeneaza, decat daca ai capul sub nivelul bordului (am mai vazut eu pe unii care conduc asa). si volanul arata super, pielea e de foarte buna calitate si e destul de gros. il simti frumos in mana. personal imi place schimbatorul ala nou de DSG, nu te poti impiedica de el. ce nu vad deloc la sistemele astea noi e slot SD. eu asa am, si stiu ca era in torpedou in ultima generatie, l-au scos? daca da, sa inteleg ca daca pun un stick la orice usb e in stare sa cante ce e pe el? am intrebat un pic de sistemele alea de siguranta si inteleg ca lane assist e ON de fiecare data cand pornesti masina si ca in oras e cam enervant, deci motiv sa il dezactivezi. banuiesc ca tu vrei sa eviti gropi si masina se cam opune ; probabil ca la drum lung si autostrazi e util. o sa mai astept si o sa fac un drive-test dar poate mai prin august.
    1 point
  7. Pentru clarificare, masina n-a vazut nicio talpa iar asta nu a fost primul drum lung. Apoi, la 130 km/h in viteza a sasea turometrul arata cam 2800 rot/min. Conform manual, pagina 15, rodajul se face pe 1500 km. In primii 1000 km nu se solicita motorul cu mai mult de 3/4 din turatia maxim admisa. Zona rosie incepe la 6000 rot/min deci 3/4 inseamna 4500 rot/min. Nu poti sa ajungi la 4500 rot/min decat cu accelerari rapide in trepte inferioare sau pe autostrada, in treapta a 6-a, cu viteze peste 180 km/h (nu stiu la masina asta, n-am incercat). La mers constant cu 130 km/h consumul este un pic peste 5 l/100 km. Consumul instant variaza in sus sau in jos in cazul in care se merge pe drum inclinat, altfel e constant.
    1 point
  8. Am primit de la un coleg spre verificare un EGR made in China adus direct de un chinez in Romania si care se lauda ca acest model corecteaza toate defectele de productie anterioare. Se observa ca are numar de serie stantat pe aparatoarea de plastic, are contactele de la motor si placa cositorite din fabrica (placuta electronica are mai putine piese ca originalul si foloseste un circuit integrat diferit) si are capatul arcului de revenire sudat pe cama. Nu are nimic stantat pe corpul metalic. Mecanic este construit foarte robust din metal gros (identic cu cel original) rulmentul este nituit iar electric este perfect la masuratoare. Timpul de reactie (inchis-deschis) este foarte mic, mi se pare mai rapid decat cel original. Rotitele din plastic sunt dure si identice ca cele de fabrica dar timpul va demonstra daca sunt si durabile. Colegul nu este comerciant si nu stie ce fabrica l-a produs, l-a luat de la chinez pentru uz personal ca piesa de rezerva. Postez 3 poze doar cu titlu informativ pentru curiosi deoarece mi s-a parut interesant. .
    1 point
  9. Multumesc. Acum 3 luni am schimbat si eu discurile si placutele spate si am ales TRW. Surprinderea mea a fost sa vad ca miezul central (cel negru) a inceput sa prinda un pic de rugina, ceea ce la cele de pe fata care sunt OE nu au nicio urma, desi sunt mai vechi, astea cu toate ca masina e spalata cel putin o fata pe saptamana. Sa ne spui cum se vor comporta ATE vs TRW dupa cateva luni, legat de aspectul asta. Drumuri bune!
    1 point
  10. @adrian001, nu se poate sa postezi asemenea link-uri. Ceea ce fac ei acolo este "one arm bandit", cauta pe Google ce inseamna. Poate un moderator sa stearga, pentru a nu propaga fake info.
    1 point
  11. Deja am dat comanda.... In fine, o să mă ”joc” cu PAL-ul și apoi poate o să trec pe MDF. Problema mea a fost că nu îmi taie nimeni doar o jumătate de coală de MDF pentru joaca mea de 1,5m2 de material, iar cu aproximativ 5,8 m2 (2800x2060mm) de MDF ce să fac? Dacă nu îmi va plăcea ce va ieși am în continuare cele două variante, cea de a transfera ”matrița” pe MDF și cea de a cumpăra incinta gata făcută. Nasol e că se termină concediul :))))
    1 point
  12. Am cumparat scutul de Golf 8 pentru puntea H sa vad cum arata. Mi se pare mai ieftin ca cel de Polo ... Pentru Golf 7 se pot adauga in fata rotilor fata deflectoarele de la noul Audi A3. Cele din postul de mai sus cu BMW-ul.
    1 point
  13. Acum inteleg si mai bine functia si influenta acestor arcuri. Avand in vedere ca vrem sa plecam la ceva drumuri lungi cu picii, care fac ca portbagajul sa pară neîncăpător, voi avea in vedere sfatul tău.??
    1 point
  14. @massconfusion mie nu imi e frica de dealuri pentru ca nu prea le avem ... insa de vai imi e ?
    1 point
  15. 1 point
  16. Cand o voi ridica pe elevator, voi incerca sa vad daca mai disting eticheta de pe arcuri, astfel incat sa vad daca sunt similare cu cele normale. Revin cu feedback de indata ce am noutati. Mulțumesc băieți!
    1 point
  17. Salut, revin cu noutati - leduri la interior, ieftin , rapid si de efect. Data viitoare o sa revin cu niste poze cu ledurile de la exterior. Seara buna.
    1 point
  18. @florin_gti Mare dreptate ai! @mihai.onu94 Masinuta are pachet de drumuri grele, stiu ca suna atipic, am vazut cand am ridicat-o pe elevator ca arcurile de pe spate au inca un arc pe interior. Initial ma gandeam sa renunt la ele, sa trec pe normale, dar m-am obisnuit cu garda usor ridicata, care nu strica mai ales ca atunci cand plecam cu copiii la drum, portbagajul ajunge sa para insuficient de mare ??‍♂️. Apreciez ochiul tau ager ? P.S. Multumesc de gandurile bune! Kilometri nenumarati si feriti de rele sa fim cu totii.
    1 point
  19. Pare asa joasa (cel putin de bot) din cauza aripilor SRS, nu-s rotile la linie ca pe spate Pt mine e ok asa, nu am probleme.
    1 point
  20. Multumesc @EEXCALADE pentru lamuriri. https://www.mobil.com/en-HU/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GL-XX-Mobil-1-ESP-Formula-5W30 - aici zice ca M1 ESP 5W30 are 0,6 ash ▶ Sulphate Ash The portion of sulphate ash is the result of the combustion of engine oil. During engine operation, metallic abrasion occurs which is absorbed by the engine oil. In addition, other impurities, such as dust, can get into the engine oil. In the laboratory test, the engine oil gets heated and annealed at a temperature of around 775°C - 800°C. The sulphur ash (represented in decimal numbers) in the form of remaining metal oxides and impurities is measured by its weight. A high proportion of sulphate ash increases the risk of clogging the fine pores of the diesel particulate filters or the fins of the catalytic converter. To reduce this ash content, special LOW-SAPS engine oils have been developed. The proportion of additives such as sulphur, zinc, boron, magnesium, calcium and phosphorus has been reduced in these engine oils in order to reduce the sulphate ash content and relieve the exhaust aftertreatment systems. However, it must also be mentioned in this context that the reduction of additive packages also reduces the alkaline reserves (see TBN) and thus reduces the longevity of the engine oil. Due to this correlation, it becomes clear that the low or high contents of sulphate ash can sometimes have advantages but also disadvantages. ➥ In short: A low content of sulfated ash is better for the service life of the diesel particulate filter (DPF) and catalyst. However, it has a shorter service life of the engine oil (see „TBN“). Deci teoretic, low-saps ( low-ash ) e mai ok pt DPF, dar scurteaza viata uleiului ( adica uleiul low-saps trebuie schimbat mai des ), corect?
    1 point
  21. Singurul plus pe care-l poti aduce e sa inlocuiesti uleiul cat mai des ,restul solutiilor......nu fac nimic sau fac mai rau
    1 point
  22. uita-te cu rabdare. si eu ma uitam acum 4-5 ani zilnic dupa recaro, si cand l-am gasit, a fost cu tot cu masina :D Asa am gasit Golful, cautand dupa "recaro golf"
    1 point
  23. Felicitari. .. si Sarbatori Fericite! Multe se pot rezolva asa. Pe forumurile din afara sint multi care le repara. Dar la noi se pare ca unora nu le e pe plac ca omu sa isi repare egr. Pierd clienti .. si manopera schimbarii e avantajoasa pt ei. Sa vezi cati i sa iti sara in cap. Deja ai unu. Ia sa vedem reactii.
    1 point
  24. Factorul uman primeaza întotdeauna. Nu ai cum sa abordezi provocari fata de care ai rețineri, eziți ori nu ai incredere in propriile abilitati de a manevra utilajul astfel incat sa duci un traseu la bun sfarsit. Daca exista un risc, este evaluat pe moment si se cauta alternative, chiar daca asta inseamna sa abandonezi si sa te intorci. Nimeni de pe aici nu cred ca este suficient de "nebun" incat sa faca damage la masina doar pentru a strabate un traseu propus. Probabil si Varful Penteleu poate fi considerat un traseu dificil insa putina lume stie ca meteorologul de acolo urca ani de zile cu o dacie papuc 4x4...asta in timp ce a salvat multi offroaderi cu masini preparate dar care o comiteau pe traseu (si nu din cauza capabilitatilor auto). Raman la concluzia ca probabilitatea este mult mai mare sa patesti ceva pe sosea decat sa te plimbi relaxat pe forestiere, fie ele si considerate mai dificile.
    1 point
  25. Gusturile nu se discuta ?. Il prefer inchis la culoare.
    1 point
  26. 181140 KM Schimb de ulei Mobil 1 ESP 5W30 507 si filtre Purflux. Cam asa arata filtrele dupa 9000 km cu Castrol si Rompetrol .
    1 point
  27. Salutare, Bine v-am gasit Din August 2019 am intrat in familia posesorilor de VAG cu un VW Passat B8 Variant. Ca nou venit pe acest forum, va prezint masinuta care imi da dreptul sa postez in aceasta sectiune Noul membru al familiei provine din Germania, l-am adus personal, o incantare, mai ales ca nu mai avusem un drum atat de lung cu masina. Cateva detalii specifice: 2.0 TDI, 190 cp, 4Motion, DSG6, 153 k km la momentul achizitiei. Ca si dotari indelung cautate si in sfarsit gasite: ACC, plafon panoramic, portbagaj electric, R-Line interior cu piele, webasto, scaune fata si bancheta spate cu incalzire, DCC, faruri LED High, jante 18 " model Marseille si cam atat imi vin in minte acum. Pana acum a primit cateva "upgrade-uri" - folie llumar fata + spate ( legale, dar foarte eficiente ptr.copii), folie faruri si proiectoare, cosmetizare interioara si un pic polish + ceramica la exterior. In plan este o remapare, dar inca studiez daca merita pe configuratia pe care o are masina, cat gasirea unei firme cu prestigiu in ale calutilor putere. Multam!
    0 points
  28. Nu l-am testat inca, dar sunt sigur ca nu-s probleme. Legatura cu solul este identica, intre 7 si 8. Oricum, el l-as prinde suplimentar cu coliere de plastic. ----- In cazul tau cu suspensie independenta (tu nu ai punte H), iti trebuie deflectoarele de la bratele inferioare (cele din postul de pe 17 februarie). Pe astea nu le mai comand sa pun poze pe forum. 5Q0 501 733 - splash shield left (pret in jur de 10euro/buc) 5Q0 501 734 - splash shield right 8E0 825 267 - clipsuri plastic 4buc 911 335 01 - surub+saiba M6x25 4buc 909 203 01 - rivetted cap nut 4buc (cei care le au deja prinse in bratele inferioare, nu este necesara comanda)
    0 points
  29. Salut - codul pentru placute spate pentru VIN WVWZZZAUZDP071645 este 5Q0698451N
    0 points
  30. 1KE este pentru discuri spate. Asa cum ti-a spus si colegul de forum, pentru masini produse pana in 31.10.2016 codul pentru placute este 5Q0698451N. Atasat ai foto pentru a vedea exact codurile placutelor din pachet, sa le verifici daca au venit exact asa sau magazinele on-line iar au facut ele o analogie (cum obisnuiesc sa faca).
    0 points
  31. Bine notat. In toamna voi cauta sa o dau spre vanzare.
    -1 points
  32. Sa o stapanesti sanatos! Din poze pare cam ridicata de fund, e totul ok pe acolo?
    -1 points
  33. Daca ar fi avut pachet drumuri grele ar fi trebuit sa fie si puntea fata mai ridicata, nu doar spatele. Scapa de arcurile alea de pe spate ca sa se aseze frumos masina, mai ales ca ai jante faine.
    -1 points
  34. Ravenol este un ulei foarte bun, ce nu stiu multi este ca uleiul original VW este foarte slab. Incepem sa avem si noi content de calitate pe Youtube, puteti vedea mai multe detalii despre uleiul VW aici:
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!