Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
26.05.2020 - 26.05.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.05.2020 în toate secţiunile
-
Salutare, Bine v-am gasit Din August 2019 am intrat in familia posesorilor de VAG cu un VW Passat B8 Variant. Ca nou venit pe acest forum, va prezint masinuta care imi da dreptul sa postez in aceasta sectiune Noul membru al familiei provine din Germania, l-am adus personal, o incantare, mai ales ca nu mai avusem un drum atat de lung cu masina. Cateva detalii specifice: 2.0 TDI, 190 cp, 4Motion, DSG6, 153 k km la momentul achizitiei. Ca si dotari indelung cautate si in sfarsit gasite: ACC, plafon panoramic, portbagaj electric, R-Line interior cu piele, webasto, scaune fata si bancheta spate cu incalzire, DCC, faruri LED High, jante 18 " model Marseille si cam atat imi vin in minte acum. Pana acum a primit cateva "upgrade-uri" - folie llumar fata + spate ( legale, dar foarte eficiente ptr.copii), folie faruri si proiectoare, cosmetizare interioara si un pic polish + ceramica la exterior. In plan este o remapare, dar inca studiez daca merita pe configuratia pe care o are masina, cat gasirea unei firme cu prestigiu in ale calutilor putere. Multam!5 points
-
5 points
-
Pare asa joasa (cel putin de bot) din cauza aripilor SRS, nu-s rotile la linie ca pe spate Pt mine e ok asa, nu am probleme.2 points
-
Prima zi de CO! După câteva drumuri prin oraș, printre care și comanda de PAL pentru incinta de la Tiguan, am ajuns acasă și m-am apucat de cărat sculele afară, după care m-am apucat de desfăcut. Am scos volanul și airbagul apoi plasticul de jos și de sus și în final și spira de la airbag, pe care o bănuiam că ar fi defectă și imi genera eroarea de airbag imediat cum pirneam motorul. Dacă tot am ajuns aici am spus să montez și maneta pentru Cruise control, pe care o aveam de ceva vreme. Și dacă tot am pus maneta, am zis să verific dacă VW a pys și cablul pentru CC sau nu. Așa că m-am apucat de scos stergătoarele, plasticul de sub ele, peretele de tablă dintre motor și stergatoare, ansamblul stergătoarelor și in sfârșit cele 3 piulițe care tineau capacul de la module. După îndepărtarea capacului m-am uitat cu nerăbdare cum am acces la mufe și muream de curiozitate dacă gasesc firul tras sau nu. Ei bine, nu e tras, o fi fost scump un cablu și 2 conectori pe vremea aia - pinul al patrulea de sus lipsește - Ok. Mă uit printre cablurile pe care le aveam și văd unul care seamănă dar e prea subțire. Ar fi trebuit să arate așa Știe cineva codul acestui cablu sau denumirea pinilor? În fine, am pus totul la loc, am codat spira, am facut procedura de resetare a erorilor și totul e in regulă. Eroarea de airbag nu a mai apărut după ștergere, singura eroare după pornirea motorului este "bec ars faza lungă" care se rezolvă cu acționat faza lungă 5 secunde, după care se stinge din bord martorul de bec ars. Asta deși am și anulatoare de erori... weird stuff E plăcut să vezi bordul curat, fără luminițe galbene!2 points
-
Frumos! Jucării pentru copii mari . Îmi place că ne-am strâns toți "nebunii" pe acest forum, cu activități diverse, de la spălare și aspirat la modificări la motor și altele. Chiar și timpul "pierdut" pentru a edita un film, e pentru tine tot o bucurie. . Cum e și pentru mine surubareala :)). Felicitări pentru contribuție.2 points
-
Chiar acum am vorbit cu un tip cu atelier auto sa vedem cum le scoatem. Sunt curios daca va suficient sa le scot si sa fie ok cu cele "mari". Apreciez sfaturile, multumesc.1 point
-
@florin_gti Mare dreptate ai! @mihai.onu94 Masinuta are pachet de drumuri grele, stiu ca suna atipic, am vazut cand am ridicat-o pe elevator ca arcurile de pe spate au inca un arc pe interior. Initial ma gandeam sa renunt la ele, sa trec pe normale, dar m-am obisnuit cu garda usor ridicata, care nu strica mai ales ca atunci cand plecam cu copiii la drum, portbagajul ajunge sa para insuficient de mare ??♂️. Apreciez ochiul tau ager ? P.S. Multumesc de gandurile bune! Kilometri nenumarati si feriti de rele sa fim cu totii.1 point
-
507.00 Sulfated Ash, mass%, ASTM D874 0.8 https://www.mobil.com/en-GB/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GL-XX-Mobil-1-ESP-5W30 0,6...0,7...0,8 ...... cam despicam firul in 141 point
-
Teoretic merge cu orice lemn. Dar cu cat e mai dur si mai dens cu atat mai bine. Si eu as zice sa renunte (cat se mai poate) la PAL si sa schimbe cu MDF de 18 sau 22 mm. (daca la mijlocul incintei se pune o intaritura, merge linistit cel de 18mm). In plus, PAL-ul e foarte sensibil la gaurit pe lungimea fibrei, si e foarte slab la densitate. S-ar putea ca daca tragi linie la final, sa sune prost si sa zici ca nu merge si nu iese ce trebuie. O sa muncesti de 2 ori cu PAL sau nu o sa fii multumit de sunet. switch to MDF, please1 point
-
Multumesc @EEXCALADE pentru lamuriri. https://www.mobil.com/en-HU/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GL-XX-Mobil-1-ESP-Formula-5W30 - aici zice ca M1 ESP 5W30 are 0,6 ash ▶ Sulphate Ash The portion of sulphate ash is the result of the combustion of engine oil. During engine operation, metallic abrasion occurs which is absorbed by the engine oil. In addition, other impurities, such as dust, can get into the engine oil. In the laboratory test, the engine oil gets heated and annealed at a temperature of around 775°C - 800°C. The sulphur ash (represented in decimal numbers) in the form of remaining metal oxides and impurities is measured by its weight. A high proportion of sulphate ash increases the risk of clogging the fine pores of the diesel particulate filters or the fins of the catalytic converter. To reduce this ash content, special LOW-SAPS engine oils have been developed. The proportion of additives such as sulphur, zinc, boron, magnesium, calcium and phosphorus has been reduced in these engine oils in order to reduce the sulphate ash content and relieve the exhaust aftertreatment systems. However, it must also be mentioned in this context that the reduction of additive packages also reduces the alkaline reserves (see TBN) and thus reduces the longevity of the engine oil. Due to this correlation, it becomes clear that the low or high contents of sulphate ash can sometimes have advantages but also disadvantages. ➥ In short: A low content of sulfated ash is better for the service life of the diesel particulate filter (DPF) and catalyst. However, it has a shorter service life of the engine oil (see „TBN“). Deci teoretic, low-saps ( low-ash ) e mai ok pt DPF, dar scurteaza viata uleiului ( adica uleiul low-saps trebuie schimbat mai des ), corect?1 point
-
@Belov Depinde de exploatarea masinii , daca masina nu are un istoric de mentenanta in reprezentanta si este achizitionata de la diferiti samsari din RO sau Germania(aici bag majoritatea autohandler-ilor turci,rusi,bulgari ,etc .) iti recomand sa nu risti sa o cumperi. Cat despre cat e de fiabil motorul , daca ii schimbi distributia ( aprox. 3000 ron in reprezentanta) 100.000 km poti sa mergi linistit cu el , schimbi doar consumabilele. Importanta mai este si piesa dintre volan si scaun . Nici un tip de motor nu debordeaza prin fiabilitate, fiecare cu bubele lui...1 point
-
Mulțumesc Kong pt informațiile utile. Acum am o idee ce înseamnă recuperare. Avem doar 300 km cu E Up ul. Toți făcut în afara orașului. E mașina soției și încerc sa aflu cât mai multe despre ea pt ai transmite informația corecta. Drumuri bune!1 point
-
1 point
-
Hai sa vorbim pe marginea specificatiilor : RAVENOL VMP SAE 5W-30 Sulphated ash%wt.0,7 TOP TEC 4200 5W-30 Sulfate ash <= 0,8 g/100g Mobil 1 ESP 5W-30 Sulfated Ash, mass%, 0.8g/100g VALVOLINE Synpower MST 5W-30 Sulfated Ash 0.78 ......1 point
-
Google e la dispozitia ta,gasesti toate fisele tehnice si informatiile necesare1 point
-
Teoretic: Low saps = mai putina cenusa,mai putin protectie Mid saps = mai multa cenusa ,mai multa protectie Eu am ales mid saps ,dpf-ul se poate curata foarte usor si ieftin,motorul...... Intervalul regenerarilor a ramas la fel,temperatura uleiului la mers constant la 120 km/h e mai mica cu aprox 6 grade,dupa aprox. 6000 km uleiul e maro. Masa de cenusa cred ca depinde mult mai mult de starea turbinei si a motorului decat de tipul uleiului (mid saps vs low saps)1 point
-
Multumesc mult D@ny. Florin: Nu ma deranjeaza cu nimic, mai ales ca problema e veche, din noiembrie anul trecut. Am eu un fix sa functioneze totul la o masina.1 point
-
Am ajuns azi la mecanic sa schimbe suportul motor, a mers repede , vreo ora, maxim, cand a dat jos piesa, ma invitat sa o compar cu cea noua, intr-adevar se simtea ca cea noua este mai rigida, sa zic cu un 50-100% mai rigida, dar clar era diferenta. A terminat montajul si zice sa iesim la test, iesim... Si... Chiar daca la forje se comporta perfect, la pornirea de pe loc, se mai auzea ceva... Acelas sunet, dar mai incet, la volum mai mic. o pune din nou pe elevator, ia o ranga si incepe sa verifice brate, una alta... La un momend dat cade o bucata destul de mare de piatra sparta, de vreo 4-5 cm...(cea care se pune pe drumurile forestoere in general) Am iesit la proba totul impecabil.... Acum el zicea ca problema este destul de comuna in grupul vag, si ca pe la 60000 pica in general acest suport... Zicea inainte sa il schimbe deja, sunt ferm convins ca nu mai era ca nou, dar, probabil mai mergea o peioada de timp, sau a picat fix cand a intrat si piatra... El fiind convins ca suportul era dus si el, sa oferit chiar sa il monteze la loc sa ma conving, dar am refuzat, (se vedea oricum ca motorul era mai usor de tras intr-o parte decat in cealalta, si ca suportul motor nu era in conditie ideala... Sau sa fi picat suportul fix cand a intrat piatra... Mister, am relatat povestea, ca poate cineva are de invatat din ea. Oricum masina a devenit si mai inerta la relanti, deci rau nu a facut aceasta schimbare.1 point
-
1 point
-
-1 points
-
VCDS ul are e instrumente importante si anume Basic setings 003 si 011, adica un test ptr erg, si un test ptr turbo, si parerea mea ca inainte de a face un log in mers, care este un stress ptr motor, este indicat de a face cele 2 teste Basic seting deoarece in multe cazuri defectiunea se vede deja in aceste teste, clar nu toate, dar cel putin ai certitudinea inainte de a incepe cu logurile in mers ca EGR ul si turbo sunt functionale. Fara a fi mecanic de profesie poti prelungi viata unui MAF si a EGR ului , cum ? simplu, ptr MAF exista un spray ptr al curata...o curatare periodica ii prelungeste viata, apoi ptr EGR un spray WD-40 din cand in cand dai cate putin la gaurile de aerisire a membranei vacum ptr a mentine axa degripata. Dar orice vei face trebuie sa iti fie clar ca un MAF ori un EGR face parte dintre consumabile.... ptr mine un EGR care incepe sa scape ulei este clar de inlocuit deoarece pierde si presiune.-1 points