Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
25.05.2020 - 25.05.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.05.2020 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor si bine v-am gasit. In cele ce urmeaza, voi prezenta una dintre actualele masini, VW Touareg. Voi incepe un pic cu istoria masinii apoi cum am ajuns sa o cumpar. A fost achizitionata din Romania in 2008 de catre o firma, fiind masina de serviciu dar nu prea s-a circulat cu ea, conform inregistrarilor RAR. Din 2015 a intrat in posesia fostului proprietar, director la firma respectiva. In februarie 2020 am achizitionat-o eu. Cum am ajuns la Touareg? Inca de cand a aparut masina asta, in 2004, m-a atras. Si desi aveam doar 13 ani pe atunci, stiam ca voi ajunge sa conduc si mai ales sa detin una intr-o zi. Si iata-ma, 16 ani mai tarziu, fiind deja posesorul celui de-al 2-lea Touareg. In urma cu 3 ani aveam banii pregatiti pentru Touareg. Si sufletul deschis. La indemnul unui prieten, mi-a spus ca mai potrivit pentru mine ar fi un Passat B6, pentru ca eu circul foarte mult in oras si nu as avea costuri mari la combustibil. Cu inima indoita am cumparat un B6, 2007, cutie automata si foarte multe dotari. L-am tinut din August pana in Decembrie cand l-am schimbat cu primul Touareg pe care l-am avut, un 2.5 TDI, cod motor BAC, cutie automata, suspensie pe arcuri si de altfel putine dotari iar starea mecanica nu era tocmai cea mai buna. Dupa un an jumate in care am detinut masina si am avut cateva probleme cu ea (unele carora nu le-am dat de cap niciodata) si constrans de anumite probleme personale, a trebuit sa o vand. M-am intors la Passat B6 (masina pe care inca o detin) Cu toate astea, sufletul si mai ales gandul imi ramasese la Touareg fiindca tot dadeam peste poze cu cel pe care il avusesem. In februarie 2020, cu banii in mana, am pornit din nou la drum, decis sa imi iau Touareg. Si asa am ajuns la EL. A fost acel feeling "ea e!". Cei care nu au avere si totusi sunt insurati, ma inteleg ?. A fost un fel de cufarul mic si prafuit din pod. Masina statuse 5 luni trasa pe dreapta pentru ca intre timp, fostul proprietar avea alte 2 masini iar asta nu mai era folosita. Cu rotile desumflate, fara baterie, prafuita, pernele lasate am zis sa-i acord o sansa. I-am dat curent si... a luat-o la sfert. Daaaaar... nu se ridicau pernele si check-engine era aprins in bord. Stiam ca fiind bateria moarta, calculatorul suspensie pneumatice n-o sa faca minuni si ca va da o sumedenie de erori in bord. Evident, nu am fost dezamagit. La un moment dat a inceput masina sa se ridice. Am crezut ca a fost o minune asta. Defapt, era usa din dreapta fata inchisa. Usa de la sofer fiind deschisa, nu influenta cu nimic suspensia. In euforia mea, nu am realizat ca este o problema cu contactul usilor pe partea stanga. Masina rula impecabil... ca impecabilul unei masini care statea de juma de an. Franele scartaiau si trosneau in rest, nu se auzea nimic in ea. Si chiar nimic fiindca nici unitatea multimedia nu functiona ?. Cu toate astea, si cu un pret bun, am luat calul cel mai mic si mai pricajit din herghelie. Verificasem pe internet si cu ajutorul unei cunostinte de la PBV cateva masini, nu ma asteptam sa aiba vreo una kilometri reali dar asta ii avea. 152.000 de km. Dupa 3 luni de fericire cu masina, am constat urmatoarele : -La ITP, roata fata/stanga blocata. Am dus-o imediat la un prieten mecanic si scap ieftin, kit-ul de reparatie al etrierului, ~90 ron + o blonda la 0,5 dupa ce terminam treaba. -Usile pe partea stanga nu dadeau niciun semn in bord cand erau deschise -> incuietori defecte, 200 ron bucata. Am remediat cu 2 contacte magnetice de tip REED, 12 ron total si o zi de munca. Ocazie cu care am pus si LEDuri rosii pe usi, in locul "ochilor de pisica" -Scrumiera spate centrala si usita de la priza aveau balamalele rupte. Le-am remediat. -Unitatea multimedia am inlocuit-o cu una Android, la care am atasat camera de marsarier si camera pe fata. In viitorul apropiat, voi conecta si camera DVR tot la aceasta unitate. Am constatat ca masina are grila radiatorului de R50, motiv pentru care, pe viitor, va avea unele upgrade-uri la acest kit. In rest, masina se prezinta impecabil. De cand o am, pe criza asta de COVID, am mers cu ea doar 1.600 de km, dintre care 1.400 au fost doar in Bucuresti iar o medie de consum la pompa a fost de 16.8 L/100km.5 points
-
Faaain! Mi-am facut si eu cutie de subwoofer personalizata la Golf. Detalii aici. Poate te poti inspira. Oricum, aparent cel putin, la tine nu pare atat de complex. Idei si concluzii dupa ce am facut eu pt Golf: 1. MDF obligatoriu. De 18mm minim. Mai gros de 22 mm nu merita. 2. Unde ai unghiuri drepte, foloseste si dibluri de lemn. Lipesti bucatile de MDF-ul pe toate partile intre ele. 3. Chiar daca pui dibluri de lemn si pui si lipici (aracet) foloseste cu incredere si suruburi! Inainte sa bagi suruburile, da gauri cu un burghiu mic. Altfel o sa crape MDF-ul. 4. Nu te zgarci la lipici. intre elementele de MDF, toarna un strat de 2-3 mm de aracet, apoi le lipesti. Chiar daca o sa curga, ce curge il stergi cu degetul si lasi ca un rost finut . Dupa uscare o sa arate bine. 4. foloseste metoda "cap innecat" la suruburi. "sanfren" cu un burghiu mai mare sa intre complet si capul surubului. 5. Incinta bass reflex sau sigilata? Cea sigilata are un bass mai finut, mai usor de controlat. Cea reflex... zdranganeala tare. Trebuie sa tii cont si de tipul de difuzor folosit. Unele merg la Bass reflex, unele nu. Unele merg la ambele. Daca pui altceva peste cutie nu te mai chinui si cu mocheta aplicata. Daca vrei sa exersezi si asta, do it! ps: Scule folosite de mine: -Masina de infiletat Bosch de 12V, 20 Nm. suficienta si pentru gaurit. - Circular de mana (tai drept). - Fierastrau pendular (raze/curburi). -suruburi (TN-uri 35mm "de rigips") -Aracet (la cutia mea, am folosit vreo 500gr de aracet). .- silicon - sa izolezi gaura prin care trece cablul care vine la difuzor - material insonorizant (burete/pasla) de bagat in cutie... ioi...cat am scris! sper ca nu te superi daca ti-am "poluat" topicul... Abia astept detalii!5 points
-
@Emy D îți mulțumesc foarte mult pentru toate sfaturile, chiar sunt foarte folositoare, eu fiind la prima încercare de construcție . Am dat măsurătorile la o firmă care debitează PAL, iar ca material am optat pentru PAL 18 mm nemelaminat, oe care il voi înveli și cu mocheta, chiar dacă este sub polița de la portbagaj. Acum astept telefonul de la ei și după mai am ceca de traforat . Incinta va fi închisă (sealed), ca difuzor va fi ceva slim iar amplificatorul o să încerc să-i fac un locaș în roata de rezervă, astfel încât să rămână portbagajul doar pentru bagaje. Dar o să vedem ce iese, mai ales că nu am decât 5 zile de CO la dispoziție , din care două sunt dedicate activităților cu soția mea (plimbări cu bicicleta, role, alergare, gătit/grătar și activități de relaxare, filme, etc), dacă tot nu putem pleca nicăieri cum programasem!3 points
-
2 points
-
Hankook ventus prime 3 sunt cele mai bune anvelope din categoria medie, sunt la al doilea set 205 55 16 V, aceeasi calitate, absolut nici o problema, fara zgomot, aderenta foarte buna pe asfalt umed. Consider ca la 1070 lei 4bucati cu tot cu montaj, echilibrat sunt mai mult decat ok.2 points
-
Nimic spectaculos, doar 122 km/h pe autostradă în momentul delaminării așa cum arată camera de bord cu GPS. De reținut că sunt anvelope cu perete lateral ranforsat (94XL) la 450 lei / buc de la Anveloshop de unde cumpăr de ani buni. După 3 delaminări succesive cu PC6 (toate sub 1000 km), am înlocuit toate anvelopele cu Dunlop SportMaxxxRT2 care de 15K km nu au avut nici o problemă. Reprezentatul de garanții continental m-a felicitat pentru noroc și îndemânare și atât.2 points
-
2 points
-
A trecut un an si jumatate si 30.000km de la inlocuirea motorului si desi initial am zis ca nu voi mai umbla la soft, cred ca am sa fac din nou acest pas. De data asta insa voi merge pe mana celor de la MRC. Va tin la curent!2 points
-
Prima zi de CO! După câteva drumuri prin oraș, printre care și comanda de PAL pentru incinta de la Tiguan, am ajuns acasă și m-am apucat de cărat sculele afară, după care m-am apucat de desfăcut. Am scos volanul și airbagul apoi plasticul de jos și de sus și în final și spira de la airbag, pe care o bănuiam că ar fi defectă și imi genera eroarea de airbag imediat cum pirneam motorul. Dacă tot am ajuns aici am spus să montez și maneta pentru Cruise control, pe care o aveam de ceva vreme. Și dacă tot am pus maneta, am zis să verific dacă VW a pys și cablul pentru CC sau nu. Așa că m-am apucat de scos stergătoarele, plasticul de sub ele, peretele de tablă dintre motor și stergatoare, ansamblul stergătoarelor și in sfârșit cele 3 piulițe care tineau capacul de la module. După îndepărtarea capacului m-am uitat cu nerăbdare cum am acces la mufe și muream de curiozitate dacă gasesc firul tras sau nu. Ei bine, nu e tras, o fi fost scump un cablu și 2 conectori pe vremea aia - pinul al patrulea de sus lipsește - Ok. Mă uit printre cablurile pe care le aveam și văd unul care seamănă dar e prea subțire. Ar fi trebuit să arate așa Știe cineva codul acestui cablu sau denumirea pinilor? În fine, am pus totul la loc, am codat spira, am facut procedura de resetare a erorilor și totul e in regulă. Eroarea de airbag nu a mai apărut după ștergere, singura eroare după pornirea motorului este "bec ars faza lungă" care se rezolvă cu acționat faza lungă 5 secunde, după care se stinge din bord martorul de bec ars. Asta deși am și anulatoare de erori... weird stuff E plăcut să vezi bordul curat, fără luminițe galbene!1 point
-
Frumos! Jucării pentru copii mari . Îmi place că ne-am strâns toți "nebunii" pe acest forum, cu activități diverse, de la spălare și aspirat la modificări la motor și altele. Chiar și timpul "pierdut" pentru a edita un film, e pentru tine tot o bucurie. . Cum e și pentru mine surubareala :)). Felicitări pentru contribuție.1 point
-
Bogdan @ voi trece definitiv la Dunlop iarnă și vară, iar Continental după 15 ani de utilizare cu mare satisfactie va trece în amintiri. 7 anvelope și 3000 lei nu sunt o pierdere materială incomensurabilă considerând siguranța mea și a pasagerilor, dar emoțiile sunt de nerepetat. Cele 4 anvelope PC6 rămase și înlocuite le-am tăiat cu cuțitul încât nimeni să nu-și mai riște viața.1 point
-
Ce măgari, ar fi vrut sa sa te mai cari și cu epava in masina, astia trebuia acționați in instanța fără doar și poate, nu le pasa ca s-ar fi putut întâmpla o tragedie. Eu am montat de puțin timp pe Touareg anvelope Falken Azenis FK510 pe 20”, am făcut aprox. 2000 km și ma declar mulțumit de alegere, mi se par niște anvelope foarte bune.Inainte am avut GY Assymetric DOT 2016...cu 5-5,5 cm carne pe ele mi-au dat ceva emoții pe ploaie la 100-110km/h...derapaj lateral...etc. In trecut am rulat(pe alte mașini) diverse branduri, ultimele de care îmi aduc aminte au fost Dunlop Sport Max ...F bune anvelopele dpdv aderentă, zogomot...dar in 30-35k/km s-au topit...asa ca am ales sa dau o șansa și celor care nu fac parte din categoria brand...și am ales bine, rulez pe Audi cu Debica, foarte bune și pret mai mult decât decent (17”). Salut1 point
-
Allspace înseamnă 10cm in plus la ampatament si inca 8cm la lungimea consolei portbagajului, dimensiuni care chiar se vad la interior. Sunt subiectiv, stiu. Din cate tin minte, Allspace are niste dotari in plus pe Highline fata de Tiguanul scurt, una din ele erau farurile Led Top, daca contează...1 point
-
Dotari asemenatoare, Allspace +DSG vs Tiguan + cutie manuala....alegerea este simpla...Allspace toata ziua !!!! ? Sa ne anunti ce ai ales totusi, pana la urma!1 point
-
Am avut un soc dupa ce mi-am cumparat masina si m-am dus la birou. Am constatat ca aveam pe desktop o poza cu un Touareg care avea ACELEASI jante, bare longitudinale si semana foarte mult cu ce cumparasem eu. Aici este o poza cu primul lui drum dupa 5 luni de plictiseala, cand l-am adus acasa. A urmat apoi fratele in miniatura, care respecta modelul de jante cu culoarea interioara/exterioara. Cum spuneam, la montarea unitatii Android, am folosit si optiunea acesteia de camera frontala, montata sub numar. Fiindca la primul model am avut suport de telefon in bord pe care l-am considerat foarte util, am tinut sa am si pe acesta Au urmat LED-uri la numar Identificarea cablurilor raspunzatoare de nefunctionalitatea martorului de usa deschisa pe partea stanga Si functionarea lor, prin aprinderea ledurilor din dreptul "ochilor de pisica" Urmeaza ...1 point
-
In niciun caz. Le cumperi imbatranite de noi. Mai degraba iei ceva din gama mediu-superioara dar noi. De exemplu, falken azenis fac fata la mers sportiv fara probleme.1 point
-
1 point
-
Corect @Doomy, @Emy D, @Rave, e vorba de o incintă de subwoofer, sub placa din portbagaj. Am câteva zile de conxediu și am să văd dacă o pot face eu. De mult tot încerc să găsesc o soluție pentru cutioiul ala mare de Magnat (și care va migra în portbagajul Golfului, desigur ), care îmi ocupă spațiul de bagaje și mă deranjează când trebuie sa scot ceva de sub placă. Indiferent dacă voi face cutia sau o voi cumpăra (depinde de costurile materialelor și mai ales dificultatea executării), voi monta un difuzor shallow mount, pentru că deși înălțimea cutiei este de 13-14cm, se pare că intră un difuzor de 10", care trebuie să aibă maxim adâncimea de 84mm. Vă țin la curent cu ce urmează în acest mic concediu, dacă tot nu plecăm pe nicăieri.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Frate nimic nu poti tine cu sighina astia. ?? ok ok OK !! ... masina merge acum cu soft la cutie marca MRC ? pe viitor cine stie...poate si cu soft la motor marca mrc ?1 point
-
@The_Ego, acelea sunt anvelope facute dupa specificatii extinse de la producatorii auto (de ex. PS4 pentru Tesla are santurile putin mai inguste si suprafata de contact, cauciuc, mai mare, este evident ca trebuie sa poata pune puterea pe asfalt) si nu fac obiectul discutiei. Eu ma refer la anvelopele pentru prima echipare la masinile care sunt cu caracteristici normale; producatorul masinii si cel de anvelope stabilesc anumiti indicatori de performanta (reteta, rezistenta, caracteristici minime, etc) si toate cauciucurile care se fabrica pentru masinile respective intrunesc conditiile cerute. Astfel un producator de anvelope incearca sa-si creasca "brand awareness", prin asociere cu VAG si altii, iar VAG profita de dorinta lor de extindere si obtine un cauciuc bun la pret mic, mai ales ca iau volume mari. Problema apare cand este discrepanta intre calitatea anvelopei de prima echipare si cea disponibila pe piata AM.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Nu se simte daca ai muzica tare si nu te uiti in bord la avertizarea de pana-1 points