Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.05.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor si bine v-am gasit. In cele ce urmeaza, voi prezenta una dintre actualele masini, VW Touareg. Voi incepe un pic cu istoria masinii apoi cum am ajuns sa o cumpar. A fost achizitionata din Romania in 2008 de catre o firma, fiind masina de serviciu dar nu prea s-a circulat cu ea, conform inregistrarilor RAR. Din 2015 a intrat in posesia fostului proprietar, director la firma respectiva. In februarie 2020 am achizitionat-o eu. Cum am ajuns la Touareg? Inca de cand a aparut masina asta, in 2004, m-a atras. Si desi aveam doar 13 ani pe atunci, stiam ca voi ajunge sa conduc si mai ales sa detin una intr-o zi. Si iata-ma, 16 ani mai tarziu, fiind deja posesorul celui de-al 2-lea Touareg. In urma cu 3 ani aveam banii pregatiti pentru Touareg. Si sufletul deschis. La indemnul unui prieten, mi-a spus ca mai potrivit pentru mine ar fi un Passat B6, pentru ca eu circul foarte mult in oras si nu as avea costuri mari la combustibil. Cu inima indoita am cumparat un B6, 2007, cutie automata si foarte multe dotari. L-am tinut din August pana in Decembrie cand l-am schimbat cu primul Touareg pe care l-am avut, un 2.5 TDI, cod motor BAC, cutie automata, suspensie pe arcuri si de altfel putine dotari iar starea mecanica nu era tocmai cea mai buna. Dupa un an jumate in care am detinut masina si am avut cateva probleme cu ea (unele carora nu le-am dat de cap niciodata) si constrans de anumite probleme personale, a trebuit sa o vand. M-am intors la Passat B6 (masina pe care inca o detin) Cu toate astea, sufletul si mai ales gandul imi ramasese la Touareg fiindca tot dadeam peste poze cu cel pe care il avusesem. In februarie 2020, cu banii in mana, am pornit din nou la drum, decis sa imi iau Touareg. Si asa am ajuns la EL. A fost acel feeling "ea e!". Cei care nu au avere si totusi sunt insurati, ma inteleg ?. A fost un fel de cufarul mic si prafuit din pod. Masina statuse 5 luni trasa pe dreapta pentru ca intre timp, fostul proprietar avea alte 2 masini iar asta nu mai era folosita. Cu rotile desumflate, fara baterie, prafuita, pernele lasate am zis sa-i acord o sansa. I-am dat curent si... a luat-o la sfert. Daaaaar... nu se ridicau pernele si check-engine era aprins in bord. Stiam ca fiind bateria moarta, calculatorul suspensie pneumatice n-o sa faca minuni si ca va da o sumedenie de erori in bord. Evident, nu am fost dezamagit. La un moment dat a inceput masina sa se ridice. Am crezut ca a fost o minune asta. Defapt, era usa din dreapta fata inchisa. Usa de la sofer fiind deschisa, nu influenta cu nimic suspensia. In euforia mea, nu am realizat ca este o problema cu contactul usilor pe partea stanga. Masina rula impecabil... ca impecabilul unei masini care statea de juma de an. Franele scartaiau si trosneau in rest, nu se auzea nimic in ea. Si chiar nimic fiindca nici unitatea multimedia nu functiona ?. Cu toate astea, si cu un pret bun, am luat calul cel mai mic si mai pricajit din herghelie. Verificasem pe internet si cu ajutorul unei cunostinte de la PBV cateva masini, nu ma asteptam sa aiba vreo una kilometri reali dar asta ii avea. 152.000 de km. Dupa 3 luni de fericire cu masina, am constat urmatoarele : -La ITP, roata fata/stanga blocata. Am dus-o imediat la un prieten mecanic si scap ieftin, kit-ul de reparatie al etrierului, ~90 ron + o blonda la 0,5 dupa ce terminam treaba. -Usile pe partea stanga nu dadeau niciun semn in bord cand erau deschise -> incuietori defecte, 200 ron bucata. Am remediat cu 2 contacte magnetice de tip REED, 12 ron total si o zi de munca. Ocazie cu care am pus si LEDuri rosii pe usi, in locul "ochilor de pisica" -Scrumiera spate centrala si usita de la priza aveau balamalele rupte. Le-am remediat. -Unitatea multimedia am inlocuit-o cu una Android, la care am atasat camera de marsarier si camera pe fata. In viitorul apropiat, voi conecta si camera DVR tot la aceasta unitate. Am constatat ca masina are grila radiatorului de R50, motiv pentru care, pe viitor, va avea unele upgrade-uri la acest kit. In rest, masina se prezinta impecabil. De cand o am, pe criza asta de COVID, am mers cu ea doar 1.600 de km, dintre care 1.400 au fost doar in Bucuresti iar o medie de consum la pompa a fost de 16.8 L/100km.
    5 points
  2. Retrofit camera reverse. Cu greu se justifică valoarea de aprox 260 euro și o zi de munca ?
    3 points
  3. Daca e week-end este si relaxare ?
    3 points
  4. Hai ca se poate si mai bine ?
    3 points
  5. Am avut un soc dupa ce mi-am cumparat masina si m-am dus la birou. Am constatat ca aveam pe desktop o poza cu un Touareg care avea ACELEASI jante, bare longitudinale si semana foarte mult cu ce cumparasem eu. Aici este o poza cu primul lui drum dupa 5 luni de plictiseala, cand l-am adus acasa. A urmat apoi fratele in miniatura, care respecta modelul de jante cu culoarea interioara/exterioara. Cum spuneam, la montarea unitatii Android, am folosit si optiunea acesteia de camera frontala, montata sub numar. Fiindca la primul model am avut suport de telefon in bord pe care l-am considerat foarte util, am tinut sa am si pe acesta Au urmat LED-uri la numar Identificarea cablurilor raspunzatoare de nefunctionalitatea martorului de usa deschisa pe partea stanga Si functionarea lor, prin aprinderea ledurilor din dreptul "ochilor de pisica" Urmeaza ...
    2 points
  6. Azi am iesit putin in zona metropolitana(fara declaratie ) si am ajuns in Corbu, pe plaja salbatica. Un loc frumos, cunoscut de constanteni si nu numai, un loc care speram sa ramana salbatic si peste ani.
    2 points
  7. A trecut un an si jumatate si 30.000km de la inlocuirea motorului si desi initial am zis ca nu voi mai umbla la soft, cred ca am sa fac din nou acest pas. De data asta insa voi merge pe mana celor de la MRC. Va tin la curent!
    2 points
  8. Ieri am facut o mica drumetie spre Sinaia, la Peles- consum 7.8% Acum are 162300 km
    2 points
  9. Când te roade un gând și nu poți scăpa de el... Sper să îmi iasă ce vreau, dacă nu, o să cumpăr ceva gata făcut.
    2 points
  10. Eh...poate dupa experienta asta te gandesti la un set de cauciucuri pentru asa ceva... Ai avut noroc...si de data asta ?
    2 points
  11. Foarte frumos povestit si se vede pasiunea pentru marca. Cred ca ne dorim cu totii mai multe poze. ?
    1 point
  12. Era nărăvașă de a trebuit priponită?
    1 point
  13. Daca nu esti dispus sa aloci un buget generos pentru anvelope, de ce te mai uiti la Continental? doar pt ca scrie continental pe ele? Nu orice model de la continental este bun, asa e la orice producator, au produse, eco, mai de buget, care nu sunt bune, sunt cel mult mediocre. Daca bugetul este mai mic, cauta fara ezitare, falken, hankook, kleber. Exemplu de diferenta imensa de calitate intre anvelopele unui producator bun, conduse mai multe mii de km: Nokian A4- super bune, exceptionale Nokian WR D3- super bune 2 ani, dupa declin total, pe ploaie sau mazga deloc aderente- redus viteza. Nokian W+ - varza in orice conditii- si asta pe o masina de 90 CP.
    1 point
  14. Bine notat. In toamna voi cauta sa o dau spre vanzare.
    1 point
  15. Pfoaiii, ce volum fain acolo de un subwoofer! Si daca poti sa integrezi si amplificatorul acolo langa roata, e perfect!
    1 point
  16. Colegul @Doomy face parca si trasee/drumuri lungi / f lungi, si offroad. Poate te sfatuieste el
    1 point
  17. 1 point
  18. Poti folosi, daca nu ai folosit deja, si o solutie speciala pentru pielea de pe volan. O sa-i lungeasca viata iar feeling-ul la atingere va fi altul. Dar nu servetele, recomand o emulsie lasata sa actioneze( in prealabil curatat volanul). Spor!
    1 point
  19. Nu macelari masina .Pune piesa noua si soft OE .(fara modificari)
    1 point
  20. Si ai facut-o foarte bine, cu argumente. Doar faceam o completare, nu te combateam. Am luat o poza dintr-un review vechi (printre primele aparute) si am scos in evidenta un detaliu mic. Cine plangea dupa amortizor trebuia sa vada deja prinderea. Cand ziceam ce rost are sa ridici capota daca nu pui lichid de parbriz, era ferm combatut. Daca as calcula dupa preturile de acum 2 ani, 7 are aceeasi reducere ca atunci. Dpmdv, nu vad unde-i 7 redus. Daca as lua un 7 cu 1.5 Confortline pana in 15kEuro, da. Mai adaugi o rabla si iese bine.
    1 point
  21. Dupa lupte seculare am reusit sa ajung in tara Luni trecem la treaba
    1 point
  22. @Magnus sigur, am dat 1500ron si au facut mai multe chestii, polish fin, reparatie lac (era deja spart in cateva locuri de la gainat) ceramica labocosmetica, ceara teflon peste 1-2 luni.. teoretic tine 3-4 ani maxim daca dai teflonul ala la 1 an... e o spalatorie de cartier, nimic special...
    1 point
  23. Nu e de schimbat in sensul ca merge prost sau ca este invechita. Mai degraba uzura morala si sincer daca as putea sa dau masina si sa mai pun 8-9k euro pe un GTI mk7/A3 sedan 2.0T pt 2-3 ani nu as zice deloc nu cu dotari similare. Dar piata SH de la noi stim cum este, parca merge din rau in mai rau, ca preturi cat mai ales ca oferta si sinceritate.
    1 point
  24. Constatare: Racordul flexibil este usor deteriorat. Ciudat e ca pe loc nu se aude, doar in sarcina.
    1 point
  25. I am facut un tratament ceramic, nu am fost la atelierele astea mari, cunoscute, mi s a parut exagerat de scump, am la mine n cartier o spalatorie f ok si fac si detaling profi la juma de pret cu aceleasi materiale. Va recomand cu placere daca vreti, eu zic ca merita parca e alta culoare acum ? Eu sunt multumit de cum a iesit.
    1 point
  26. Gataaaa Am și ridicat-o de bot 5 filete stg-dr. Bonus: am comandat alte distanțiere pt față (H&R DRA) de 20mm. Cu cele de 15mm stă etrierul f aproape de spițe și nu-mi place, sunt maxim 2mm acolo Așa, dar negre:
    1 point
  27. Sunt uleiuri clar mai bune dpmdv: Mobil 1, Valvoline, Shell, Total cred..si poate si altele. Nu atiu insa exact pt TDI, gasesti pe aici info daca cauti mai in urma.
    0 points
  28. Am folosit o lotiune de la Sonax pentru piele. Nu am masina la dispozitie acuma sa vad exact denumirea de pe flacon dar in principiu orice solutie dedicata ar trebui sa-si faca treaba. Multi se plangeau de exfolierea pielii de pe volan si schimbatorul de viteze la O3 pre-facelift insa a mea dupa prima luna a primit tratament pentru elementele de piele si acuma la ~ 150.000 km, pielea prezinta doar urme normale de folosinta. In alta ordine de idei, masina arata foarte bine, cu putina atentie la detalii o poti tine in starea actuala mult timp.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!