Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.05.2020 în toate secţiunile

  1. Din seria "detalii"... grila aer printata 3d Va veni vopsita negru mat, ca si celelalte si pusa sus. O sa revin cu poze odata ce e sus pe masina.
    6 points
  2. Hai ca am facut-o si pe asta, distantierele sunt super lucrate, nu joaca de nici un fel nici pe janta nici pe discul de frana. Mai am cam 5 mm pana ies rotile in afara , sa speram ca la geometrie nu vor avea de corectat prea mult in directia asta. Si cred ca voi avea nevoie de aparatori de noroi sau de abonament nelimitat la spalatorie. Oricum acum incepe sa semene a masina :P, cel putin din spate!
    5 points
  3. Nu stiu daca ati observat dar doar octavia a primit dimensiuni noi la anvelope, adica: 205/60/16, 205/55/17, 225/45/18, 225/40/19. In comparatie, golf 8 si leon 4 au ramas cu dimensiunile clasice: 205/55/16, 225/45/17, 225/40/18. Avantaj pentru octavia pe partea de confort dar vor fi anvelopele mai scumpe fiind dimensiuni atipice. de exemplu 225/40/18 e mai ieftin decat 205/50/17,care desi e mai mic, nu e asa intalnita dimensiunea si deci mai scumpa.
    2 points
  4. Combinatia de ecrane cu scaunele cu tapiterie ieftina si textura ciudata e...
    2 points
  5. 1.4 tsi pe lant suna la pornire. Nu de fiecare data si nu cu aceeasi intensitate/durata, dar suna. Suna in functie de temperatura de afara si de cat timp a stat motorul nepornit incat sa se scurga uleiul de pe lant. Suna chiar si dupa ce schimbi distributia, dar nu la fel de tare. Am schimbat si eu distributia la reprezentanta, cost 2700 de lei si s-a imbunatatit fenomenul, dar nu a disparut sunetul complet, uneori se mai aude. Asa ca daca ati schimbat distributia mai bine va bucurati de masina ca nu o sa vi se rupa lantul in mers.
    2 points
  6. Merge si navigatia, am si Car Net pentru 3 ani. Am fost conectat inainte si am facut o resetare si de atunci incerc zilnic sa ma conectez. Daca am drum la dealer ii pun si pe ei sa incerce ca deja devine enervant. Legat de software, azi am conectat telefonul la masina prin Android Auto si a devenit ecranul negru, radio s-a oprit, tot. Am scos cablul si totul a revenit la normal, la fel a facut cand am conectat din nou. M-am dat batut si nu l-am mai conectat. Android Auto cel putin nu merge la fel de bine ca si Apple Carplay. Daca as fi stiut inainte sa il cumpar, acum nu as fi dat banii. Daca vine ca optional ieftin sau e inclus, e ok, dar sa dai 1400 lei pe el...nu merita. Un suport de telefon e suficient si face exact la fel. In schimb masina merge brici Azi mi-am condus Kia diesel dupa 3 saptamani si frateeeee....nu mai imi trebuie. Linistea din masina electrica si felul lin in care merge e ceva deosebit. Eu sunt mai relaxat cand conduc de cand il am. Am si un Volvo care iti da aceeasi senzatie, dar nu e la fel de rafinat. Un Volvo electric cred ca o sa fie pentru mine maximul de relaxare posibila la volan
    1 point
  7. Mie mi se par foarte urate toate modele de jante de pe Octavia iV... si da, ciudata rsu alegerea anvelopelor... ?
    1 point
  8. Singurul plus pe care-l poti aduce e sa inlocuiesti uleiul cat mai des ,restul solutiilor......nu fac nimic sau fac mai rau
    1 point
  9. In cartea de identitate este un singur tip de anvelope si anume cele care sunt pe masina 205/60 R16 92V iar rezervorul de benzina e trecut cu capacitatea de 50.8 litri. Azi am prins momentul sa fac vreo 2-3 poze.
    1 point
  10. 4,7 L, nu ti recomand niciun tratament (are uleiul in el tot ce i trebuie). Faci cum crezi.
    1 point
  11. @Doomy Multumesc frumos pt info ! Am cautat si eu iar preturile pleaca de la 500+ euro doar pt un far si fara balastru, asa ca o sa zic pas... pot sta si cu halogen ? chiar bat bine.
    1 point
  12. O sa incerc sa fac proba si cu un regulator. Pompa a fost inlocuita de curand cu R40, precedenta fiiind R35. Avea aceleasi apucaturi si pompa veche care a murit subit in mers cu eroare pe joasa presiune. Povestea e cu o pagina in urma
    1 point
  13. Eu de astea doua, nici nu auzisem si am casco de ceva ani. Stiam de Regres pe RCA-ul vinovatului. Din acest motiv, brokerul meu, nici nu mi-a bagat Decontare directa la RCA, pentru ca ai Casco. Practic, daca ai un incident din vina altcuiva, completezi formularul de constatare amiabila, iti repari masina pe Caco-ul tau, la dosar adaugi si documentele soferului vinovat (constatare amiabila, copie buletin, copie asigurare, copie permis) iar firma ta de Casco recupereaza banii de la compania RCA a vinovatului. De asemenea, la contractele de Casco, ai o clauza suplimentara, care poate fi adaugata contra cost, pentru mentinerea primei de asigurare la nivel anului precedent, indiferent de numarul de dosare deschise. Eu nu am auzit vreodata de decontare directa pe Casco sau regres pe Casco, dar e posibil sa fiu eu pe alta lume
    1 point
  14. SA economisim din timpul tau, dar la al nostru se gandeste cineva ?
    1 point
  15. Banda aia rosie din interior, pare cam deranjanta noaptea... Sa nu mai zic de stopuri si banda luminata dintre ele... daca stai in spatele masinii mult timp, cred ca-ti sparge retina
    1 point
  16. Ala NU este egr . La 1.6 cay este cel scump (in spatele motorului)
    1 point
  17. A plantat bomba si a plecat ??? cum ar fi sa vina sa spuna " am cumparat pana la urma un 1.6 tdi ".. Macar raman informatiile pt alti cautatori✌?
    1 point
  18. De asta nici nu am optat pt cele cu tenta mai alba pt ca au o durata de viata semnificativ mai mica. 55555km si probabil cea mai importanta dotare pt Bucuresti: loc de parcare subteran. E pozitionat fix in fata intrarii/iesirii pietonale din garaj, dupa 3 ani inca imi intorc capul
    1 point
  19. heh :D - ca la medic - cum te duci la doctor, parca nu te mai doare deloc :D
    1 point
  20. We connect e asa si asa. Poti trai fara el...
    0 points
  21. Constatare eronata :l tampon motor cutie, si asta trebuie sa fie. Racordul flexibil are doar exteriorul usor deteriorat.
    0 points
  22. Buna ziua. Am o problema cu ambreiajul masinii, cand calc pedala uneori se apasa ca si cum are aer pe instalatie,se apasa si revine greu. Masina merge bine, vitezele se schimba bine,trage bine si nu patineaza decat ca pedala se apasa greu. Nu mai este niciun service la ora asta deschis sa ma duc cu ea si maine trebuie sa fac un drum la Bucuresti. Din ce cauza se apasa pedala asa? Trebuie kit-ul de amreiaj si volant schimbata? Sau este pompa de ambreiaj de vina sau cilindrul? Multumesc
    -1 points
  23. Constatare: Racordul flexibil este usor deteriorat. Ciudat e ca pe loc nu se aude, doar in sarcina.
    -1 points
  24. In primul video suna camshaft adjuster-ul (nu stiu ce denumire are in romana ?) care a fost revizuit dupa 2011, pur si simplu "trosneste" la cold start, atata ca suna pentru 2 secunde, de stricat nu strica nimic. In al 2-lea video (sunet mai metalic), acela este lantul. Primul inca suna la mine, de asemenea suna si lantul inainte sa il schimb ca in al 2-lea video. camshaft adjuster-ul suna pe ca si cand ai da volumul mai tare, sa zic asa, pentru o secunda la motor, dar nu e neaparat un sunet cu o tonalitate distinctiva, pe cand lantul suna metalic, se aude efectiv sunet de metal pe langa sunetul motorului. Eu am patit de vreo 2 ori cand era cald rau afara si cand nu mai pornisem masina de mult sa sune lantul pana reporneam motorul (in sensul ca nu se oprea dupa ~2 secunde). Din pacate e un sunet pe care nu poti sa-l reproduci la fiecare pornire de 100 de ori sa stai sa-l analizezi, e de inteles de ce un service multimarca (cu precadere daca stiu problema lanturilor pe tsi-urile vechi si stiu ca al tau nu au fost schimbat, si cu precadere daca se iau dupa vorbele clientului "suna ceva la pornire sefule"), vor zice din start ca e lantul. Can't blame them. Mai, aici e si vorba ca te informezi ca nu vrei sa ramai cu masina in drum ca tot prostul, nu vrei sa ajungi in situatia sa iti cauti motor in dezmembrari, preferi sa inlocuiesti anumite piese proactiv ca sa nu accelerezi degradarea altora sau, again, sa nu ajungi in situatia sa cauti motor in dezmembrari Eu in vacanta trecuta de vara am facut un mini tur de Europa, undeva sub 5000 km, nici o secunda nu am avut vreo emotie ca se va intampla ceva, in portbagaj aveam bagaje, nu ulei etc . Daca mi-ai da un 1.4 TSI stock < 2012, nu as avea curaj sa ies din tara cu el. (m-am trezit in Austria cu o bolfa in cauciuc, dar asta nu e vina masinii )
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!