Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.05.2020 în toate secţiunile

  1. 7 points
  2. Hai ca am facut-o si pe asta, distantierele sunt super lucrate, nu joaca de nici un fel nici pe janta nici pe discul de frana. Mai am cam 5 mm pana ies rotile in afara , sa speram ca la geometrie nu vor avea de corectat prea mult in directia asta. Si cred ca voi avea nevoie de aparatori de noroi sau de abonament nelimitat la spalatorie. Oricum acum incepe sa semene a masina :P, cel putin din spate!
    5 points
  3. Retrofit la carlig OEM, pe scurt... si tot lung a iesit... :))) In primul rand, avantajele unui carlig electric codat in softul masinii: - ESP trece pe modul remorca, cu posibilitate de franare selectiva a unor roti ale masinii pentru a stabiliza balansul remorcii (balansul cred ca este citit prin senzorii masinii ABS/ESP) - Carligul se pliaza si depliaza electric, se strange sub bara spate, nu se vede de afara cand nu este folosit, in unele tari nu e permisa deplasarea cu carligul extins fara o remorca;Dezactivare automata senzori parcare (doar cei din spate) – ii trece pe mute si nu ii afiseaza deloc - Portbagajul electric nu se mai deschide singur pana sus, nici din butonul de pe usa, nici din telecomanda, doar il ridica putin (1cm) pentru a preveni lovirea remorcii cu capacul; pentru deschidere trebuie utilizat butonul de pe hayon. - Marirea fortei la franare automata cand este folosit sistemul ACC cu remorca atasata (personal cred ca si frana de picior este marita, are alt zgomot la franare ori discurile/placutele mele sunt pe duca) - Replicarea lampilor pe remorca (nu am putut testa lampa de dat inapoi) - Dezactivare sistem start-stop cand este conectata o rulota pentru prevenirea deteriorarii sistemului de franare (zice in manualul carligului, probabil citeste semnalul de pe unul din fire, dar la un suport de biciclete functionarea start-stop s-a pastrat) - Dezactivare automata a lampii ceata a masinii cu remorca cuplata (pentru prevenirea reflectarii din remorca catre directia inainte a masinii, ar da confuzii pentru cei ce vin din fata) - Masina este acum recunoscuta in sistem ca avand carlig din fabrica, modulul trailer apare si pe scanare cu obd11 - Capacitate tractare 2500kg pentru bitdi – la alte motorizari trebuie citit in COC Dezavantaje: - Pretul - Dezactivare Side si Rear Assist (doar am citit, a mea nu are asa ceva) - Functia de franare automata la obstacole in timpul manevrelor de parcare este dezactivata Altele: - Sistemul de deschidere portbagaj din picior poate prezenta functionalitate redusa (la mine oricum mergea din an in paste si inainte, deci, nici o pierdere) - O data cu semnalizarea/avariile, clipeste si o lampa suplimentara pe bord - Logo-ul masinii apare cu remorca + setari pe navigatie pentru filtrarea drumurilor “cu remorca” - Priza VW este de 13pini, functie de remorca atasata este necesar un convertor la 7 pini cu pret infim. - Greutatea aditionala pe masina, cca 28kg - Carligul inlocuieste bara metalica initiala, se monteaza in locul ei, dispare locul de infiletare a carligului de tractare din trusa de scule - bara Rline este pre-decupata Am dat si cateva poze cu dimensiuni, cotele masurate sunt peste valorile minime impuse de unii producatori (in imagine este un suport de biciclete). Gasiti si poze de ansamblu aici. Una peste alta, analizand cele de mai sus, integrarea cu CAN si sistemele de pe masina este masiva.
    2 points
  4. Eu de astea doua, nici nu auzisem si am casco de ceva ani. Stiam de Regres pe RCA-ul vinovatului. Din acest motiv, brokerul meu, nici nu mi-a bagat Decontare directa la RCA, pentru ca ai Casco. Practic, daca ai un incident din vina altcuiva, completezi formularul de constatare amiabila, iti repari masina pe Caco-ul tau, la dosar adaugi si documentele soferului vinovat (constatare amiabila, copie buletin, copie asigurare, copie permis) iar firma ta de Casco recupereaza banii de la compania RCA a vinovatului. De asemenea, la contractele de Casco, ai o clauza suplimentara, care poate fi adaugata contra cost, pentru mentinerea primei de asigurare la nivel anului precedent, indiferent de numarul de dosare deschise. Eu nu am auzit vreodata de decontare directa pe Casco sau regres pe Casco, dar e posibil sa fiu eu pe alta lume
    1 point
  5. Buna dimineata, Dupa efectuarea testului ( ( injector leak off test ) , cu , motorul cald , dupa cum reiese si din poza ,injectorul 1 ,"scapa" destul de mult pe retur . Se pare ca , pe viitor , sigur injectorul 1 , cel putin trebuie inlocuit . Cum am scris si in alt post mai sus ,m otorul functioneaza f bine , porneste bine ( rece/cald) , nu trepideaza , trage chiar foarte ok, consuma ok , tinand ca ii 4x4 si DSG , media este de 7,5 litri la 100 km . Filtrul DPF, are oil ash 0.21 l, regenerarile le face intre 270 si 480 km , depinde regimul de mers ( oras, exterior ). Cred ca, cel mai indicat ar fi , in caz de pica , sa iau un injector nou . Ma gandeam sa ii fac mai fac o curatare cu LIQUI MOLY Diesel Purge ,( una sau doua recipiente la 0,5 l ) . Anul trecut , prin primavara i-am facut si , a iesit ceva mizerie din injectoare . Sper ca, poate o sa ajute pe cineva informatiile acestea .
    1 point
  6. Din ce am citit, motorasul de pe lateralul galeriei inchide 4 clapete pe galerie la relanti si turatii mici pentru a crea niste vartejuri (swirl) in admisie care ajuta la o ardere mai buna si implicit niste emisii mai mici. La bmw am auzit ca sunt problematice acele clapete pentru ca in timp se rup, fiind de plastic si ajung in camera de ardere. Zilele trecute am demontat admisia si clapeta de acceleratie la un 1.6tdi. Aceste clapete de pe admisie erau blocate pe deschis ( nu veam nici o eroare ) dupa ce am curatat clapetele si am montat inapoi, am realizat ca nici acum nu se misca motorasul ce le actiona. Am citit pe net ca la modelul meu de masina nici nu se mai folosesc acele clapete si ca sunt admisii fara motoras si in caz ca se monteaza una fara, pe mufa ramasa se se puna un dop. Acum nu stiu daca e cazul si la tine, mare branza oricum nu fac... la bmw se anuleaza preventiv cu niste dopuri.
    1 point
  7. Later edit pentru cârlig, dizertație pe baza datelor tehnice si a suporților de biciclete, poate ajută pe cineva, măcar nu pierde timpul cu căutări, daca nu, delete la postare... - capacitatea de sustinere verticală a cârligului OEM este de 100kg masă statică. - conform manualului, masa verticală statică ce poate fi susținută in consolă este de 75kg la 300mm depărtare de axul bilei si este singura informație pe care am gasit-o pe acest subiect legat de suportii de biciclete/bagaje cu prindere pe cupla sferică. Mă refer la masa statică întrucât este cea considerată in referințele date de producători, cea dinamică este factorizată cu coeficienți de siguranță ce consideră suprasarcina din balans (oricum e treaba constructorului auto sa o determine). In cele 75kg trebuie inclusă si masa suportului iar cei 300mm reprezintă distanta de la axul bilei la centrul de masă al întreg ansamblului suport+bicle. Aplicativ: - suport Thule 3bicle, masă de 18,9kg - 3 bicle medii, cu mase de 14, 15 si 16kg inclusiv accesoriile de pe ele - distanțele dintre bicle sunt de cca. 18-19cm iar suportul are 74cm lungime dar masă mai mare distribuită către față Raport de utilizare in acest caz: 93,1% din cuplul maxim disponibil de 75kg x 0,3m (am calculat cu valorile exacte, nu le-am mai scris pe toate). Concluzia, desi fabricantul suportului zice ca acesta mai sustine încă 1 biclă, practic masa si cuplul generate asupra cârligului (sa zicem in medie 15kg bicla + 2kg adaptorul) sunt depășite deoarece Usage Ratio ajunge la 141%, adică 41% peste capacitate, cu efect in deformarea cârligului urmată de aplecarea încărcăturii si de aici totul este domino. In manual zice chiar ca intră maxim 3 bucăți. La o remorcă uzuală este valabilă limita de 100kg pe cuplă.
    1 point
  8. Tot era lipsa de poze mai artistice. https://imgur.com/a/O9xjL4S Am fost curios de consumul in perioada de carantina, pe la 9% cu viteza medie 25kmh, cu rotile de vara.
    1 point
  9. Salutare ? Dupa o perioada mai lunga revin cu noutati: - schimbat ambele aripi pe fata cu unele originale pe acelasi cod de culoare si fara rugina ? - schimbat vas antigel - vopsit o parte din traseu la intercooler in negru mat si taiat din capacul de la motor sa il pot pune iar - montat spatiu depozitare ascuns in portbagaj - spalat interioru - am revenit la faruri normale dar sunt in cautare de cele r32 In perioada asta am facut si revizia, tot la 8000 k Luna asta masina a facut 3 ani de cand merge cu stage 2 si 233 cai, totul ok cu motorul in ani astia dar nici nu mi-am batut joc de el, sincer ma declar super multumit de el si in per asamblu de masina asta.
    1 point
  10. Fu un weekend intens cu trasee intre Barajul Măneciu-Tabla Buții si tentativa aproape reușita de trecere spre Lacul Vulturilor pe un traseu extrem si puțin abordat (drum de cativa km exact pe piscul alpin si apoi afundare in padure) apoi Cabana Vf Ciucas si in final Lacul Vulturilor cu ascensiune dinspre Chiojdu... Iar pe video o ascensiune pe unde un Sportage s-a chinuit de 3 ori si nu a reusit, un x-trail a incercat si el o data...iar Duster-ul nici macar nu a mai riscat....iar Kodiaq-ului cu rotile de vara de i-a iesit din prima ?
    1 point
  11. foarte frumoasa masina! aceeasi motorizare o am si eu pe A7 meu 2016. cutia astasi la tine mai smunceste din cand in cand ?
    1 point
  12. Breaking News... Astazi "Fulgerul Gri" a primit: -Lamele stergatoare noi de la Bosch. --Filtru de aer Mann. -Filtru de polen cu carbon activ si antialergen Mann. Pana in toamna acum stam linistiti din punctul asta de vedere! @Dacia-Turbo multunesc de sfat, cand va fi cazul masina va intra la vosit total...momentan arata superbine cu toate elementele vosite de fabrica!
    1 point
  13. Salut, Am reusit sa montez un carlig electric pt Passat B8 2016 VARIANT din dezmembrari. Eu am gasit urmatoarele coduri pt carlig electric: 3G5 803 881 3G5 803 881 A 3G9 803 881 3G9 803 881 A 3G9 803 881 B Pt B8 Variant , codul corect de carlig electric este: 3G9 803 881 B (nu cred ca are importanta litera A sau B,), insa 3G5 nu se potriveste pe variant!, e doar pt sedan. Am cumparat modulul 5Q0 907 383N de pe net, din Polonia, pre parametrizat, cu tot cu buton oem si cabluri (~300 eur). Acesta a venit cu instructiuni de montaj si codare Cablurile sunt usor de montat, cele de alimentare (4 se conecteaza direct in panoul de sigurante C in porturile 44 38 28 si 22), daca masina nu a venit din fabrica cu pregatire carlig. (daca 22 e ocupat se poate folosi 24 sau 27) Apoi am montat pt fiecare cate o siguranta de 20A Mai sunt 3 fire pt CAN-BUS. eu le-am lipit cu un letcon in urmatorale pozitii: Mufa C pinul 58 (fir rosu/negru BREAK SYSTEM OVER PRESURE) Mufa A pinii: 14 (mov/negru)-IGNITION 17 (maro/orange) CAN LOW 16 (orange/verde) CAN HIGH Bine inteles, toate conexiunile facute cu bateria deconectata. La prima pornire: pom de craciun (acc nu, o gasca de senzori nu, etc) Codarea am facut-o cu VCDS: prima data am intrat in 19, si am adaugat modulul 69 (trailer) Apoi modulul 10 (asistent parcare-Daca exista!) Set byte 03 - bit 1 from 0 to 1 se bifeaza modulul daca folosesti long coding assistant modul 13 (ACC-daca exista) Set byte 03 - bit 1 from 0 to 11 modul 6c (reverse camera) Set byte 04 - bit 1 from 0 to 1 modul 6d (inchidere portbagaj din buton-daca este) Set byte 01 - bit 7 from 0 to 1 modul 03 (ABS) selectam adaptation si setare "trailer stabilization" to active modul A5 front / apron camera -daca exista - Set byte 11 - bit 0 from 0 to 1 modul 3C lane change assistant- Byte 00 - Set bit 4 from 0 to 1 modul 01 motor- Set byte 05 - bit 4 from 0 to 1 modul 09 connect central electrics - Set the value "trailer stabilization" to active Apoi am oprit/pornit si totul a fost OK, cu exceptia unei erori pe modulul carlgului: O eroare ca nu este calibrat carligul! in realitate apasam butonul si nu se intampla nimic, carligul primit din dezmembrari a sosit in pozitita cuplat. Dupa minute de cercetari si dupa ce netul nu mi-a oferit un raspuns clar, am decis sa desfac motorul carligului. Sunt cateva suruburi si am ajuns la un motor simplu de curent continuu cu un senzor hall si un switch Am gasit urme de apa in motor si rotorul intepenit. Probabil sa fi fost depozitat afara, sau masina a fost intr-un lac, nu-mi dau seama. Am curatat tot, am desfacut motorul, verificat continuitati, gresat ce era de gresat, montat la loc (plus bonus o granitura facuta din silicon) si GATA! Am carlig OEM cu totul functional. Am cuplat remorca, functioneaza totul cum trebuie, inclusiv ACC, senzorii de parcare spate dezactivati, lampa de ceata la fel, monitorizare separata semnalizare pt remorca, totul ca la carte si nicio eroare! PS: Am ceva cunostinte de electronica, nu lucrez in domeniul auto, insa imi place sa mesteresc. Am pus acest mic totorial sa ajut si pe altii, ca o completare, deorece eu nu am gasit pe net/forum TOATE informatiile necesare acesturi retrofit. Spor si nu uitati ca tot ce faceti o faceti pe proprie raspundere! Succes
    1 point
  14. Am atasat procedura. P.S. E mai simplu sa gasesti un mecanic care stie decat sa-l inveti pe actualul Demontarea şi montarea curelei de distribuţie.docx
    1 point
  15. Am ridicat azi masina, in sfarsit. Am facut rapid cateva poze la dealer, sper sa apuc sa i fac mai multe dupa ce i fac un detailng exterior.
    1 point
  16. UPDATE: 103.000 km (27.000 km cu motorul nou) Salutare colegi forumisti si La Multi Ani!!! Am reusit la sfarsitul anului trecut sa depasesc cifra rotunda de 100k km, respectiv 27k km de la inlocuirea motorului. Motorul nou nu mai consuma ulei. Am completat 0.5l la 18k km de la schimbarea motorului, pana atunci neumbland deloc la ulei. A urmat in noiembrie revizia de 5 ani, moment la care avem 95.5k km. Apoi in decembrie al treilea rand de placute de frana fata, de data asta impreuna cu discurile de frana. Am mai schimbat si un rand de Osram-uri Night Breaker Laser, de data aste noua generatie Next Gen. In continuare foarte multumit de aceste becuri. In fine am luat envelope noi de iarna, pentru ca cele vechi aveau 5 ani si erau cam tocite. Am inlocuit celebrele Continantal TS850 cu Dunlop Winter Sport 5. In decembrie masina a "suportat" o excursie de 3500km in Austia, in care s-a comportat fara repros (2 adulti + 2 copi,, portbagaj + cutie Thule pline ochi). In ciuda problemelor avute cu motorul, sunt in continuare foarte multumit de masina si nu regret alegerea facuta. Am decis sa o mai tin inca un an, iar apoi ma gandesc sa trec la un SUV.
    1 point
  17. Revin cu vesti bune : aparent la ultima revizie haldex probabil nu a fost readaptata pompa(de mizerie fusese curatata). Am reusit sa fac reviziile la cutie, motor si haldex si totul merge brici ? (am facut si un lunch si pot sa zic ca masina asta e o arma pe 4 roti; modul in care urca acul de la vitezometru este incredibil) . Atasez si o poza mai buna cu noile roti ?
    1 point
  18. Am mai completat interioru cu o piesa ce o vroiam bloc lumini cromat de Polo 9R
    1 point
  19. Daca si scos 4L nu e ok ,inseamna ca nivelul nu a fost facut bine si in continuare nu e facut bine. (P.S. -si motorul merge cu 3L in loc de 4L ,consecintele se vad in timp ?)
    1 point
  20. Poti face si asa fara probleme. Asta in cazul in care ai unde, ai timp si bineinteles, iti face placere. https://www.pelicanparts.com/techarticles/Volkswagen_Golf_GTI_Mk_V/69-TRANS-DSG_Transmission_Oil_and_Filter_Replacement/69-TRANS-DSG_Transmission_Oil_and_Filter_Replacement.htm
    1 point
  21. VAd ca nu citesti deloc, nu inteleg de ce ne mai obosim sa-ti scriem. Ai ASR, deci ai mufa cu 26 pini , ti-am spus mai sus unde te legi.
    0 points
  22. Valorile sunt mari pentru ca sunt raportate la suta de kilometrii... de acea pentru un drum scurt valorile sunt mari... iar la drumul lung mai scad... De acea e nasol ca Vw arata doar GOM nu arata procentajul ca la celelalte masini... si ai impresii gresite despre consum... Asta iarna am plecat la un drum e 90 de km cu 80 de km pe GOM... am mers chinuit, incet si fara caldura 3/4 din drum... apoi am ajuns la destinatie cu 40 km/GOM... Deci o aiureala... Cu ajutorul we connect iti poti controla masina de oriunde... cel mai bun lucru e ca poti porni climatizarea masinii de oriunde... lucru foarte fain iarna dar nici vara nu strica... Eu am avut la e-up primul an gratuit, pe urma am luat un pachet de 3 ani cu 7 sute si ceva de lei... Alt lucru bun la app e ca o gasesti pe GPS... Plus iti da niste valori de consum si de deplasare ale masinii...
    0 points
  23. Da, se cam pupa consumul din CB cu realitatea. 300km zic eu se pot atinge cu un plin fara probleme in anumite conditii de temperatura in jurul a 20 grade si adoptand un stil de condus potolit. Multumesc pentru manual.
    0 points
  24. Cat a costat tratamentul ceramic si in ce a constat, dc se poate spune evident. Ms.
    0 points
  25. 16.5 l/100 in 662 km cu tot cu niste ture de circuit, viteza medie de 24kmh si masina in rodaj nu suna rau. Sunt curios daca la mers normal in oras e posibil un 12-13. Frumoasa masina, sa o folosesti sanatos multi km de acum incolo!
    0 points
  26. Mersi frumos! Iata si un filmulet, aveti descriere in clip.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!