Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
20.05.2020 - 20.05.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.05.2020 în toate secţiunile
-
Mai stergem praful pe aici... All good, dar au fost km putini in perioada asta din motivul cunoscut de toti. Intre timp am facut retrofit la carligul electric OEM, am detaliat in topicul aferent. Abia acum devine interesant un sprint de la semafor cu bicicletele atasate... Etapa urmatoare este o remorca cu motociclete de enduro, juniorul cochetează cu ele si cu noroiul aferent, în primăvară voiam sa ajung cu moto la circuit... utilizările pot fi diverse... dar principală rămâne pasiunea pentru 2 roți. Dar acum, dupa acesta perioada cu restrictii, ne-am bucurat si de o iesire in natura cu toata familia. Lovely. In imagini: Cheile Dobrogei, manastirea Sf. Ioan Casian, lacul artificial Ioan Casian si foarte mult praf covid-free!6 points
-
I am facut un tratament ceramic, nu am fost la atelierele astea mari, cunoscute, mi s a parut exagerat de scump, am la mine n cartier o spalatorie f ok si fac si detaling profi la juma de pret cu aceleasi materiale. Va recomand cu placere daca vreti, eu zic ca merita parca e alta culoare acum ? Eu sunt multumit de cum a iesit.5 points
-
Retrofit la carlig OEM, pe scurt... si tot lung a iesit... :))) In primul rand, avantajele unui carlig electric codat in softul masinii: - ESP trece pe modul remorca, cu posibilitate de franare selectiva a unor roti ale masinii pentru a stabiliza balansul remorcii (balansul cred ca este citit prin senzorii masinii ABS/ESP) - Carligul se pliaza si depliaza electric, se strange sub bara spate, nu se vede de afara cand nu este folosit, in unele tari nu e permisa deplasarea cu carligul extins fara o remorca;Dezactivare automata senzori parcare (doar cei din spate) – ii trece pe mute si nu ii afiseaza deloc - Portbagajul electric nu se mai deschide singur pana sus, nici din butonul de pe usa, nici din telecomanda, doar il ridica putin (1cm) pentru a preveni lovirea remorcii cu capacul; pentru deschidere trebuie utilizat butonul de pe hayon. - Marirea fortei la franare automata cand este folosit sistemul ACC cu remorca atasata (personal cred ca si frana de picior este marita, are alt zgomot la franare ori discurile/placutele mele sunt pe duca) - Replicarea lampilor pe remorca (nu am putut testa lampa de dat inapoi) - Dezactivare sistem start-stop cand este conectata o rulota pentru prevenirea deteriorarii sistemului de franare (zice in manualul carligului, probabil citeste semnalul de pe unul din fire, dar la un suport de biciclete functionarea start-stop s-a pastrat) - Dezactivare automata a lampii ceata a masinii cu remorca cuplata (pentru prevenirea reflectarii din remorca catre directia inainte a masinii, ar da confuzii pentru cei ce vin din fata) - Masina este acum recunoscuta in sistem ca avand carlig din fabrica, modulul trailer apare si pe scanare cu obd11 - Capacitate tractare 2500kg pentru bitdi – la alte motorizari trebuie citit in COC Dezavantaje: - Pretul - Dezactivare Side si Rear Assist (doar am citit, a mea nu are asa ceva) - Functia de franare automata la obstacole in timpul manevrelor de parcare este dezactivata Altele: - Sistemul de deschidere portbagaj din picior poate prezenta functionalitate redusa (la mine oricum mergea din an in paste si inainte, deci, nici o pierdere) - O data cu semnalizarea/avariile, clipeste si o lampa suplimentara pe bord - Logo-ul masinii apare cu remorca + setari pe navigatie pentru filtrarea drumurilor “cu remorca” - Priza VW este de 13pini, functie de remorca atasata este necesar un convertor la 7 pini cu pret infim. - Greutatea aditionala pe masina, cca 28kg - Carligul inlocuieste bara metalica initiala, se monteaza in locul ei, dispare locul de infiletare a carligului de tractare din trusa de scule - bara Rline este pre-decupata Am dat si cateva poze cu dimensiuni, cotele masurate sunt peste valorile minime impuse de unii producatori (in imagine este un suport de biciclete). Gasiti si poze de ansamblu aici. Una peste alta, analizand cele de mai sus, integrarea cu CAN si sistemele de pe masina este masiva.2 points
-
2 points
-
Banda aia rosie din interior, pare cam deranjanta noaptea... Sa nu mai zic de stopuri si banda luminata dintre ele... daca stai in spatele masinii mult timp, cred ca-ti sparge retina2 points
-
Stiam de ce am pregatit busul - primul weekend de "libertate" plecat la tara la bicicleala. Puteam si inainte de 15, aveam ce scrie in declaratie, dar m-am simtit prost fata de cei care ar fi stat cuminti acasa. Incredibil de bine se aude RCN-ul intr-o masina zgomotoasa cum este T4 - permite niste setari de sunet mai "grobiene" fata de Pioneer, astfel incat sa se auda bine muzica si la 130kmh (3000rpm adica). Dar am gasit ceva care nu e tocmai ok - se vede ca s-a intervenit, ceea ce bine ca e mai solid cu suruburi decat cu sudura in puncte ca din fabrica (e un loc clasic unde cedeaza pedalierul) si mi-am comandat de la chinezi piesa de ranforsare inventata de englezi2 points
-
asta e valabil la orice masina cu led. cand stai la semafor in spatele unei masini cu luminile de frana ON si cu led la ele e jale. cel putin pt mine.1 point
-
da, si eu sunt de parere sa nu iei chiar din prima. dar sa stii ca la toate masinile e asa. sunt atat de complicate ca e imposibil sa nu fie ceva la care nu s-a gandit nimeni. in caz ca cineva vrea sa vada cum se vede noaptea: Holla!1 point
-
Am avut aproximativ aceeași nelămurire tot cu v17, eu având SW 4020. Însă n-am avut probleme.1 point
-
Later edit pentru cârlig, dizertație pe baza datelor tehnice si a suporților de biciclete, poate ajută pe cineva, măcar nu pierde timpul cu căutări, daca nu, delete la postare... - capacitatea de sustinere verticală a cârligului OEM este de 100kg masă statică. - conform manualului, masa verticală statică ce poate fi susținută in consolă este de 75kg la 300mm depărtare de axul bilei si este singura informație pe care am gasit-o pe acest subiect legat de suportii de biciclete/bagaje cu prindere pe cupla sferică. Mă refer la masa statică întrucât este cea considerată in referințele date de producători, cea dinamică este factorizată cu coeficienți de siguranță ce consideră suprasarcina din balans (oricum e treaba constructorului auto sa o determine). In cele 75kg trebuie inclusă si masa suportului iar cei 300mm reprezintă distanta de la axul bilei la centrul de masă al întreg ansamblului suport+bicle. Aplicativ: - suport Thule 3bicle, masă de 18,9kg - 3 bicle medii, cu mase de 14, 15 si 16kg inclusiv accesoriile de pe ele - distanțele dintre bicle sunt de cca. 18-19cm iar suportul are 74cm lungime dar masă mai mare distribuită către față Raport de utilizare in acest caz: 93,1% din cuplul maxim disponibil de 75kg x 0,3m (am calculat cu valorile exacte, nu le-am mai scris pe toate). Concluzia, desi fabricantul suportului zice ca acesta mai sustine încă 1 biclă, practic masa si cuplul generate asupra cârligului (sa zicem in medie 15kg bicla + 2kg adaptorul) sunt depășite deoarece Usage Ratio ajunge la 141%, adică 41% peste capacitate, cu efect in deformarea cârligului urmată de aplecarea încărcăturii si de aici totul este domino. In manual zice chiar ca intră maxim 3 bucăți. La o remorcă uzuală este valabilă limita de 100kg pe cuplă.1 point
-
Am revenit la farmacia colegului @EEXCALADE Catalin, am schimbat uleiul si filtrele si o verificare generala. Dupa cum spunea si Catalin masina e in stare foarte buna si alaturi de cateva retrofituri va fi un membru de nadejde. Asadar filtrul era din 2016, dar super clean, uleiul la fel schimbat in 2018, dar curat. Momentan 135,580 km and counting...1 point
-
1 point
-
1 point
-
buna tuturor, deci distributia a fost . Sarita de la punct si toate supapele pe admisie strambe . am refacut chiulasa, montat-o , distributia pusa la punct-FARA CALE- doar pe semne , merge asa- si masina merge.1 point
-
1 point
-
Fu un weekend intens cu trasee intre Barajul Măneciu-Tabla Buții si tentativa aproape reușita de trecere spre Lacul Vulturilor pe un traseu extrem si puțin abordat (drum de cativa km exact pe piscul alpin si apoi afundare in padure) apoi Cabana Vf Ciucas si in final Lacul Vulturilor cu ascensiune dinspre Chiojdu... Iar pe video o ascensiune pe unde un Sportage s-a chinuit de 3 ori si nu a reusit, un x-trail a incercat si el o data...iar Duster-ul nici macar nu a mai riscat....iar Kodiaq-ului cu rotile de vara de i-a iesit din prima ?1 point
-
1 point
-
Motor PD fara DPF, norma 501 cu 5w40 daca tii la axul cu came.1 point
-
Oras: Craiova masina: Passat b8 Variant 190 cp 4Motion DSG6 Consum oras: 9-13 l/100 km. Cand duc copilul la gradinita dimineata motor rece, trafic etc. 13 %. Cand merg cu motorul cald pe o distanta mai lunga in oras 9%. Consum exterior: 6.3%1 point
-
Poti sa mergi si pana la Paris, nu are nimic, mai ales ca este iarna.1 point
-
@stryder: Ha, ha, te-ai miscat mai repede decat mine Multumesc pentru editare Povestea e asa: unul din obiectivele vizitei pe Transalpina, adica alt obiectiv decat vazut stelele si ars benzina + chinuit anvelope , a fost ceea ce pentru mine este un fel de "Moby Dick", apusul vazut din pasul Urdele, adica acolo unde soseaua e in cel mai inalt punct, 2145m. Am mai avut vreo 4 incercari, de fiecare data apusul a fost in nori. De data asta...a fost Am tras o sesiune foto indestulatoare, desi am inghetat bocna - in dimineata aia plecasem de la mare, eram in short si tricou, afara 7 grade si batea vantul... Printr-un concurs de imprejurari pozele au ajuns la Skoda Romania, care mi-a cerut detalii si permisiunea sa le publice pe pagina oficiala de FB. How could I have said no ? Bun...acum postez aici varianta integrala Pozele sunt "as is", ne-ajustate, doar miscorate la 1024x768. Enjoy...1 point
-
0 points
-
Felicitari pentru trasee, aerul curat si peisaje. In general e bine sa cumperi o masina de pe forum, ca este ingrijita peste medie. Dar la a ta nu m-as baga0 points
-
Pe leon FR cred ca poti pune si jante de 14 ca tot topaitoare ramane... asta am invatat-o pe o viata. Sincer nici cu alea de iarna 205 pe 16 nici cu Michelin PS4 XL de 17 nu este mare diferenta... cand da de denivelari mici si dese, topaie, loveste...tot dichisul (se poate imbunatatii situatia daca bagi 1.9-2 bari , dar apare o alta problema - am patit eu - se uzeaza anvelopele spate pe interior pe o fasie ingusta foarte repede, daca le umfli mai mult, dispare acest incovenient - deci exclus sa scapi la leon 3/4 de duritate/topaiala/lovituri date caroseriei). Sincer am trecut deja peste si am zis daca orice ii fac, face circ si oroare suspensia, macar sa am aderenta ca la carte si cu Michelin PS4 le am, da sunt dure dar foarte bune la aderenta atat pe uscat cat si umed. Si cum umblu destul de des cu masina incarcata pana la refuz, umblu cu 2.3 bari respectiv 2.4 bari cu alea de vara. Jante indoite nu am, suspensia inca rezista la 95 000 km... Ca sa fiu ontopic, nu cred ca s-a schimbat ceva in bine la suspensie la Leon 4, aceleasi suspensii de caruta setate "sport" sub 190 CP. Probabil un Xperience 4x4 cu suspensii adaptive si multilink pe spate sunt total altceva. Deci cine vrea finete, sa caute altundeva. In rest masina mi-a placut mult si imi place si 3-ul daca nu iau in considerare raportul filtrare denivelari/setare suspensie.0 points
-
Intrebare de ce ai schimbat uleiul la cutie ? La cutiile de viteza manuale nu se schimba uleiul . La DSG da la 60 de mii dar la manuala......-1 points