Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.05.2020 în toate secţiunile

  1. Felicitari pentru trasee, aerul curat si peisaje. In general e bine sa cumperi o masina de pe forum, ca este ingrijita peste medie. Dar la a ta nu m-as baga
    11 points
  2. Mai stergem praful pe aici... All good, dar au fost km putini in perioada asta din motivul cunoscut de toti. Intre timp am facut retrofit la carligul electric OEM, am detaliat in topicul aferent. Abia acum devine interesant un sprint de la semafor cu bicicletele atasate... Etapa urmatoare este o remorca cu motociclete de enduro, juniorul cochetează cu ele si cu noroiul aferent, în primăvară voiam sa ajung cu moto la circuit... utilizările pot fi diverse... dar principală rămâne pasiunea pentru 2 roți. Dar acum, dupa acesta perioada cu restrictii, ne-am bucurat si de o iesire in natura cu toata familia. Lovely. In imagini: Cheile Dobrogei, manastirea Sf. Ioan Casian, lacul artificial Ioan Casian si foarte mult praf covid-free!
    9 points
  3. Ai fi surprins sa constati ca masina este foarte bine ingrijita si nu are nici cea mai mica problema. Nu pe astfel de trasee se face praf. Corespunde in totalitate scopului pentru care a fost achizitionata. Nu e pentru mers la piață.
    6 points
  4. POV. Cam asa arata partea asta de interior in starea finala. Mai raman doar scaunele de retapitat sau schimbate cu unele de edition 100 daca gasesc ceva in stare buna.
    5 points
  5. Fu un weekend intens cu trasee intre Barajul Măneciu-Tabla Buții si tentativa aproape reușita de trecere spre Lacul Vulturilor pe un traseu extrem si puțin abordat (drum de cativa km exact pe piscul alpin si apoi afundare in padure) apoi Cabana Vf Ciucas si in final Lacul Vulturilor cu ascensiune dinspre Chiojdu... Iar pe video o ascensiune pe unde un Sportage s-a chinuit de 3 ori si nu a reusit, un x-trail a incercat si el o data...iar Duster-ul nici macar nu a mai riscat....iar Kodiaq-ului cu rotile de vara de i-a iesit din prima ?
    4 points
  6. Mie mi se pare ca masina a fost luata pentru a fi exploatata, si nu cu gandul la "revanzare"
    3 points
  7. @razvancc: pana acum pot spune ca deja am pus un petic pe stanga spate . Nu am unde sa merg sa le fortez, cand ma mai prostesc eu asa un pic, am senzatia ca sunt pe sine, au o aderenta extraordinara. @Andrei1980: Nu mi-e frica, sunt curajos ! Chiar daca nu are internele de 2.0, sa stii ca si 1.8-ul este foarte rezistent. In SUA sunt foarte multi care deja de 2-3 ani de zile ruleaza cu IS20/IS38 si valori de 300-310CP / 350-370CP si in afara de putine cazuri cu "eroare" la IS38 setup (din cauze de treaba nefacuta cum trebuie si alte exagerari), nu am auzit de probleme. Si cand ne uitam in curtea unor alti producatori care scot stock la fel din 1.6T, sau pe aproape din 1.5T 3 cilindri, eu zic ca nu e cazul de ingrijorare. Un mic risc exista mereu, si la motorul stock daca ai ghinion. Dar daca softul e facut cum trebuie, nu vad riscuri. In plus, personal incerc sa o ingrijesc cat pot de bine fara a deveni maniac: bag doar Mobil 1 ESP in ea la fiecare 10-11k Km, schimb mereu filtrele, chestii normale de altfel. Si nu iti imagina ca o calc mereu, o calc chiar rar si chiar si atunci nu la 100%, ca oricum n-am unde. La drum intins nu merg cu viteza, merg in general in limite normale. Deci "stresul" masinii mele este practic inexistent, mai mic decat la multi cu dieseluri normale . Si apropos, castigul real nu este de +70CP, masina stock avea deja undeva la 195CP si aproape 300Nm -vezi aici graficul:
    3 points
  8. Am revenit la farmacia colegului @EEXCALADE Catalin, am schimbat uleiul si filtrele si o verificare generala. Dupa cum spunea si Catalin masina e in stare foarte buna si alaturi de cateva retrofituri va fi un membru de nadejde. Asadar filtrul era din 2016, dar super clean, uleiul la fel schimbat in 2018, dar curat. Momentan 135,580 km and counting...
    2 points
  9. I am facut un tratament ceramic, nu am fost la atelierele astea mari, cunoscute, mi s a parut exagerat de scump, am la mine n cartier o spalatorie f ok si fac si detaling profi la juma de pret cu aceleasi materiale. Va recomand cu placere daca vreti, eu zic ca merita parca e alta culoare acum ? Eu sunt multumit de cum a iesit.
    1 point
  10. Stiam de ce am pregatit busul - primul weekend de "libertate" plecat la tara la bicicleala. Puteam si inainte de 15, aveam ce scrie in declaratie, dar m-am simtit prost fata de cei care ar fi stat cuminti acasa. Incredibil de bine se aude RCN-ul intr-o masina zgomotoasa cum este T4 - permite niste setari de sunet mai "grobiene" fata de Pioneer, astfel incat sa se auda bine muzica si la 130kmh (3000rpm adica). Dar am gasit ceva care nu e tocmai ok - se vede ca s-a intervenit, ceea ce bine ca e mai solid cu suruburi decat cu sudura in puncte ca din fabrica (e un loc clasic unde cedeaza pedalierul) si mi-am comandat de la chinezi piesa de ranforsare inventata de englezi
    1 point
  11. Foarte bine ca o folosesti si asa. Prea multi isi iau 4x4 ca sa mearga la mall si pe autostrada doar. Singura chestie pe care n-am inteles-o - de ce nu ai urcat pe pamant dupa duster si ai luat-o prin bolovani? Ti-era teama ca gumele de vara vor pierde aderenta prin praf?
    1 point
  12. La o utilizare normala, daca nu va spune cineva ce anvelope sunt pe masina, nici n-o sa va dati seama care e PS4 si care e GY ASSYM5... Diferentierea o face mersul la limita, sau trecerea peste limita, iar la utilizarea normala, greu sa depaseste aceste limite. Parerea mea. Important e sa le invartim cu placere, si fara incidente
    1 point
  13. Ne-am uitat la acelasi video? PS4 sunt ultimele, din cauza pretului GY sunt pe locul 1. Continental sunt dure, mereu au fost. Despre PS4 a spus clar ca sunt cele mai slabe la feedback in directie si ca subvireaza. Deci?
    1 point
  14. Aduc cu stopurile de japoneze/coreene, ei le fac asa umflate (a se citi diforme). Later edit: vad ceva camuflaj pe hayon.
    1 point
  15. In sfarsit, probabil cel mai asteptam review, a sosit :
    1 point
  16. Dap, de acord, mi se pare corect ce spui. O sa incerc si eu sa ajung acolo, sa risc cu Dusterul
    1 point
  17. rezolvarea fiind curatarea cu inlocuirea ansamblului EGR cod: 710861D, boala la toate CAYC... la 235kkm sa faca figuri esti norocos, sunt altele care sau schimbat si la 80kkm
    1 point
  18. Difera bara complet, grila, etc. Cel care iti place, este facelift.
    1 point
  19. buna tuturor, deci distributia a fost . Sarita de la punct si toate supapele pe admisie strambe . am refacut chiulasa, montat-o , distributia pusa la punct-FARA CALE- doar pe semne , merge asa- si masina merge.
    1 point
  20. @Madalin Neagu nu fa greseala sa le cumperi. am cumparat eu asa ceva: https://www.accesoriiautotuning.ro/faruri-3d-led-volan-dreapta-compatibil-cu-vw-golf-vii-2012-2017-r-line-led-semnalizare-dinamica/5991057-1/ nu seamana cu ce vrei sa pui tu, dar tot aftermarket sunt. Concluzie: efectiv nu vezi noaptea pe unde mergi. vad mult mai prost fata de stock. singura chestie frumoasa era ca semnalizarea era dinamica si lumina de pozitie era acel U ca al golf R si arata misto pentru poze. in schimb nu vedeam nimic pe drum. foloseam faza lunga incredibil de des. si aia abia mergea. de atunci sunt fericit cu stock. sper sa am bani o data sa pun OSRAM. am prieten cu skoda octavia cu xenon din fabrica si sunt perfecte. stiu ca nu o sa fie la fel dar macar pe aproape sper.
    1 point
  21. Off: @acidone77 Da, este, dacă efăcut cum trebuie, evident . Softurile generice (Off-the-Self) sunt făcute sa acopere o plaja mult mai mare de mașini, cu același motor și, totuși, fiecare masina este diferită in felul ei. Un soft Custom este “Tailor-Made” pentru masina și motorul pe care este instalat. Acelasi lucru îl putem spune și despre costumele bărbătești. Una este sa iei un costum cumpărat pe dimensiune din magazin, alta este un costum făcut de croitor, special pentru tine . Ot: @CristiALF Neaparat merita un drum corespunzător, pe niște serpentine unde sa arate tot ce poate. Abia aștept impresiile de după .
    1 point
  22. Coeficientul de frecare este mai mare cu discuri perforate, apa este eliminata mai usor, caldura este disipata mai usor.. etc
    1 point
  23. Mai are ceva pe la evacuare si pe la frane ;) Iar la interior nu sunt doar scaunele scoica, mai sunt si alte chestiute.
    1 point
  24. pt cutiile DSG7 cu ambreiaje uscate a existat o rechemare in service, pt inlocuire ulei sintetic cu mineral la mecatronic. Insista la reprezentanta in scris sa ti-o faca. Ei o sa zica intai ca nu exista din ce am vazut la altii, de aia e important sa insisti in scris - Safety Recall 34F6 for DSG7 DQ200 on 06 Dec 2013: Over time, the internal gearbox lead frame may corrode due to certain gearbox fluid additives used in original gearbox filling. If corrosion deposits collect between electrical wiring, an electrical short in the power supply may result in blown gearbox fuses and the deactivation of the gearbox hydraulic pump or mechatronic unit. The driver will immediately be alerted by a flashing gear indicator warning lamp in the instrument cluster and the vehicle will lose motive power but can coast to a stop. Loss of motive power while driving may increase the risk of a crash. - Corrective Action Replace existing synthetic gearbox oil with a new, mineralbased oil with non-corrosive additives to prevent future failure: https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2013/RCMN-13V568-9034.pdf
    1 point
  25. Prima varianta de soft a fost Revo sau TCM? Ce te a nemultumit, de ai ajuns la MRC?
    1 point
  26. Sunt mai multe modele, am nevoie de seria de sasiu ca sa-ti spun Edit: 5G4 858 065 A AEP a fost inlocuit cu 5G4 858 065 B AEP + 5G0 971 499 B WHT 006 661 sunt astea, cu ele se prind trim-urile inlocuite: Asta a fost exemplu pentru partea stanga. Pentru dreapta inlocuiesti 065 cu 066
    1 point
  27. Scaunele din Leon MK3 FR arata mai bine decat Leon MK4 FR. Acea textura de pe scaunele de mk4 FR seamana cu niste huse ieftine. Prefer scaunele de pe mk4 Xcellence. Materialele in general din mk4 FR arata kitschos, usor cocalaresc, patternul ala de pe plastic, imi aduce aminte oarecum de folia de carbon, pusa de pusti peste tot acum ceva ani.
    1 point
  28. Salut, Am reusit sa montez un carlig electric pt Passat B8 2016 VARIANT din dezmembrari. Eu am gasit urmatoarele coduri pt carlig electric: 3G5 803 881 3G5 803 881 A 3G9 803 881 3G9 803 881 A 3G9 803 881 B Pt B8 Variant , codul corect de carlig electric este: 3G9 803 881 B (nu cred ca are importanta litera A sau B,), insa 3G5 nu se potriveste pe variant!, e doar pt sedan. Am cumparat modulul 5Q0 907 383N de pe net, din Polonia, pre parametrizat, cu tot cu buton oem si cabluri (~300 eur). Acesta a venit cu instructiuni de montaj si codare Cablurile sunt usor de montat, cele de alimentare (4 se conecteaza direct in panoul de sigurante C in porturile 44 38 28 si 22), daca masina nu a venit din fabrica cu pregatire carlig. (daca 22 e ocupat se poate folosi 24 sau 27) Apoi am montat pt fiecare cate o siguranta de 20A Mai sunt 3 fire pt CAN-BUS. eu le-am lipit cu un letcon in urmatorale pozitii: Mufa C pinul 58 (fir rosu/negru BREAK SYSTEM OVER PRESURE) Mufa A pinii: 14 (mov/negru)-IGNITION 17 (maro/orange) CAN LOW 16 (orange/verde) CAN HIGH Bine inteles, toate conexiunile facute cu bateria deconectata. La prima pornire: pom de craciun (acc nu, o gasca de senzori nu, etc) Codarea am facut-o cu VCDS: prima data am intrat in 19, si am adaugat modulul 69 (trailer) Apoi modulul 10 (asistent parcare-Daca exista!) Set byte 03 - bit 1 from 0 to 1 se bifeaza modulul daca folosesti long coding assistant modul 13 (ACC-daca exista) Set byte 03 - bit 1 from 0 to 11 modul 6c (reverse camera) Set byte 04 - bit 1 from 0 to 1 modul 6d (inchidere portbagaj din buton-daca este) Set byte 01 - bit 7 from 0 to 1 modul 03 (ABS) selectam adaptation si setare "trailer stabilization" to active modul A5 front / apron camera -daca exista - Set byte 11 - bit 0 from 0 to 1 modul 3C lane change assistant- Byte 00 - Set bit 4 from 0 to 1 modul 01 motor- Set byte 05 - bit 4 from 0 to 1 modul 09 connect central electrics - Set the value "trailer stabilization" to active Apoi am oprit/pornit si totul a fost OK, cu exceptia unei erori pe modulul carlgului: O eroare ca nu este calibrat carligul! in realitate apasam butonul si nu se intampla nimic, carligul primit din dezmembrari a sosit in pozitita cuplat. Dupa minute de cercetari si dupa ce netul nu mi-a oferit un raspuns clar, am decis sa desfac motorul carligului. Sunt cateva suruburi si am ajuns la un motor simplu de curent continuu cu un senzor hall si un switch Am gasit urme de apa in motor si rotorul intepenit. Probabil sa fi fost depozitat afara, sau masina a fost intr-un lac, nu-mi dau seama. Am curatat tot, am desfacut motorul, verificat continuitati, gresat ce era de gresat, montat la loc (plus bonus o granitura facuta din silicon) si GATA! Am carlig OEM cu totul functional. Am cuplat remorca, functioneaza totul cum trebuie, inclusiv ACC, senzorii de parcare spate dezactivati, lampa de ceata la fel, monitorizare separata semnalizare pt remorca, totul ca la carte si nicio eroare! PS: Am ceva cunostinte de electronica, nu lucrez in domeniul auto, insa imi place sa mesteresc. Am pus acest mic totorial sa ajut si pe altii, ca o completare, deorece eu nu am gasit pe net/forum TOATE informatiile necesare acesturi retrofit. Spor si nu uitati ca tot ce faceti o faceti pe proprie raspundere! Succes
    1 point
  29. Da pe brațe, scut, etc. Pe tablă nu am descoperit. Am vrut să fac poze dar mi-am uitat telefonul în mașina cocoțată pe elevator.
    1 point
  30. Nu. Sunt 2 tipuri de pasta de frana. Prima pasta se aplica pe ...piciorusele... placutei de frana. si a doua pasta se aplica pe culise sau calareti..cum le ziceti voi. Deci difera.
    1 point
  31. Nu este asa rau pe cat se aude. Tabla propaga si amplifica intr-un mod ciudat zgomotele. Practic si niste frunze daca se ating de plafon se aud de parca ai hârjâi un lemn pe caroserie. @ct_act sa nu intelegi gresit, nu eu su sunt cel cu voturile negative.
    1 point
  32. 1 point
  33. Revin pe topic dupa o perioadă supra-aglomerată, in care nu am gasit timp pentru absolut nimic extra-curricular. Continui cu ceea pregătisem cu ceva timp in urmă dar lasasem pentru recitit... Dupa revizie am scos bolidul la o plimbare in Grecia (august 2019). Am plecat noaptea din România, copiii dormeau in spate, iguana este ideală pentru vacanțe, comodă, spatiu mult pentru persoane, loc de bagaje ultrasuficient, motorul bine proporționat pentru sarcina totală, farurile luminează impecabil, spotify delectează auzul prin android auto, sticla de pe tavan contribuie la ambianța plăcută, pachetul Rline si peisajele din Grecia completează decorul... După aproape 10 zile de colindat am realizat ca masina e imposibil de tinut curată, praful de la ei e mult mai mult ca la noi, suntem niste norocoși... Traseul a inclus si parcurgerea unor zone cu nisip, uneori in strat mai consistent, simteam masina cum se înfundă in el, dar trecerea s-a dovedit lejeră, in timp ce alte masini (2wd) au rămas blocate si am pus mâna la împins sa deblocăm drumul. Dupa una din zilele de stat la plajă, mergând spre mașină, zăresc un golf 3 cu o domniță din slovacia împotmolit bine până la praguri. Scap de bagaje in mașină dar între timp m-a zărit si ea... venea spre mine cu doua șufe in mână. Probabil arătam promițător ca pot sa o scot din nisip, desi mai erau un A6 quattro si cateva CUV 4x4 dar stăteau in mașini asteptand eliberarea drumului. Am scos masina din locul ei, am repozitionat-o sa am nisip mai tare sub roti si am tras inapoi. Prima șufă s-a rupt, deși am tras incet (cum este indicat) luând cu ea si capacul de la bara mea față. Cu a doua, mult mai groasă, a mers impecabil spre încântarea juniorului meu care trăia momentul. 4Motion face treaba buna, nici o alunecare, nici o rotatie in plus a rotilor, doar a făcut ce i-am cerut, masina era bine plantată pe roți. Am refuzat suma de bani oferită, am clipsat capacul la loc cu șnurul de siguranță rupt si i-am dat bice. Personal am o afinitate pentru peisajul grecesc, zonele vizitate sunt încântătoare cu orice masina, imi plac spațiile libere , sălbatice, fără multă zarvă si fără aglomerație. In regim de mers lejer, in ritmul traficului, consumul ramane nesperat de bun, sub 5,5. La intoarcerea spre bucurești am prins si cifra rotunda pe ecran, 30k intr-un an si 1 luna. Cateva concluzii la 30k Plusuri: - Masina e un deliciu cand îi dai blană intr-o depășire, cutia sare imediat câteva trepte mai jos si urcă precum o benzinară până la roșu. Motorul îți transmite ca poti depasi cand ai chef, cuplul este asigurator ca poți face orice. Per total este un adevarat cruiser cu mușchi, îi împingi din spate pe mulți la depășiri. Cred ca este dotarea cea mai importantă a masinii. Despre consumuri am scris in aria specifică, mi se par normale. - setarea suspensiei pe confort este bună (o folosesc cca 70% din timp), pe autostrazi si unele DN-uri o trec in Normal (25%) iar sport folosesc foarte rar (estimez un 5%). Imi place felul in care se simte modul Sport al DCC, aduce ideea unui kart, e lipită pe drum dar este prea rigidă pe termen mai lung. - Mersul pe timp de noapte este ajutat foarte mult de farurile LED împreună cu Light Assist. Modul in care lucrează si felul in care faza lunga deși activă evită alte masini fac spectacol pe timp de noapte; sunt impresionat si de lumina pe care o fac pe drum comparativ cu xenon OEM. De curiozitate m-am uitat si ce se întâmplă cand dai flash-uri cu farurile pe timpul zilei: se aprind toate cele 4 faruri indiferent ca e pe faza scurtă sau pe ledurile de zi. Arată agresiv si mai bine decat speram, in special cu schimbarea instantă din On in Off specifică Led-urilor. - Pe cruise control schimba in treapta 7 indiferent de setarea cutiei, fie ca e S sau D, se comportă la fel. La minusuri: - Cea mai mare dezamăgire sunt frânele: slabe, cu fading pronunțat dupa 2 frânari in forță, nu mușcă imediat ci abia la jumatatea pedalei, de-a dreptul dezamagitor pentru niste discuri 340x30mm. - masina nu e (atât de) potrivită pentru oraș, se misca bine dar nu are suficient asfalt ca sa se dezmorțească. Evident ca se descurca in oraș, pleacă foarte usor si cu forță chiar fara sa treci de 2500rpm, ții pasul lejer cu altii pe care ii vezi cum își omoară mașinile la demaraj. Totul se face fără efort, dar este păcat cand iti aduci aminte de cum te răsplătește la un drum extern. Diverse/altele: Recall-uri: am făcut cam multe, deja sunt indiferent cand imi spune cineva ca are o acțiune de făcut... pe de o parte este bine ca VW este interesat sa le faca dar pe de alta parte arată cat de nefinisat este produsul ajuns la client. Indicatii in bord: cea mai deranjanta este cea in care ramai fara lichid de parbriz, ti se aprinde un triunghi imens pe bord si nu poti scăpa de el, mai ales noaptea... sta priponit acolo, in fața ta. Cel mai rau este cand ești la limită, intre a fi si a nu fi ... avertizat, atunci triunghiul apare si dispare si tresari la semnalul sonor căutând sa vezi ce eroare ai în bord. Cand nu ai lichid sa completezi singura variantă este sa speli parbrizul inca de cateva ori, măcar ramane pe avertizare si nu mai comută atât. Pe de alta parte cand rămâi fara motorină apare ceva infim undeva jos pe bord. Discrepanța intre tipul avertizarilor lichid parbriz/motorina si importanța lor este de departe cea mai prost gândită. Cheie uitata portbagaj: Merg spre masina sa pun niste sacose in portbagaj, il deschid făcând balet cu piciorul ca aveam mainile pline, fara sa imi dau seama scap cheia in una din ele, apăs butonul sa inchid portbagajul, se inchidea si revenea pe deschis... hmm, mai apas o data, la fel... se deschide din nou, atunci realizez ca nu am cheia in buzunar. Noroc cu keyless, aici pot zice: bravo VW! La 31k am schimbat si filtrul de combustibil, ar fi trebuit la 90k conform dealerului. Urmeaza ceva poze, apoi trec la update-ul urmator, am multe de scris, am ramas in urma New update (38k - feb. 2020) Singurul aspect ce merita mentionat a aparut din toamnă, odată cu frigul: scârțâielile suspensiei față. Cand e ud afară sau e cald zgomotele dispar. Am citit topicul ce acopera acest subiect in aria Golf 7, am fost la service, abia la a treia prezentare s-au gresat bucsele anterioare. Zgomotele au disparut aproape de tot. Am incercat sa discut la dealer schimbarea bucselor cu cele de Golf R pe banii mei, dealerul asculta politicos, dar tot imi zice ca pierd garantia... care oricum imi zice ca pe suspensie e pierdută de la 30k. Whatever, se pare ca "2 ani fara limită de km" înseamnă altceva decât se înțelege din fraza in sine. La urmatoarea vizită probabil le gresez/schimb pe cele posterioare (cu diametrul mai mare), mai am o scârțâială doar la primul hop al fiecarei dimineți. Am o săptămână de la intervenție... este mult mai bine, simt ca ma pot bucura de mașină, zgomotul ajunsese insuportabil, in fiecare zi la orice dâmb, denivelare, speed bumper... eram pe punct de vânzare. Acum impresia generală este ca s-au atenuat si au disparut si alte zgomote permanente cu care ma obișnuisem deja si miscarile suspensiei sunt mai cursive, probabil frecarea pe bucșe le limita mișcarea normală si le ținea tensionate. Intre timp a cedat claxonul de joase, am fost trimis la plimbare de dealer, am asteptat 2 săptămâni (consilier service: poate intre timp nu mai face), apoi intr-un final s-a uitat cineva la el si dupa spusele lor a luat apă si garanția nu acoperă defectul, probabil masina trebuie folosită doar cand drumul este uscat! Claxonul e montat destul de jos, cert este ca nu merg cu viteza prin bălți iar trecutul de râuri prin vad nu e pasiunea mea. Dupa 2 săpt fara claxon, nu am mai avut chef sa le ascult argumentația si am cerut sa aduca un claxon. Boierul plătește! Si pentru ca per total nota se păstrează optimistă, pentru final atasez cateva poze de la urcarea spre cabana Susai, cu iguana in elementul ei, ca pestele in apă, mers relaxat pe zapadă, in modul Offroad cu ESP off, TC off, am urcat fara probleme cei 400m diferență de nivel de la Predeal pana sus. Conform VW poți fi "blue" si cu consumuri de 20+. Numai sa auda asta environmentalistii, LOL! Trebuie sa recunosc ca la atata drum cu ESP OFF mi-au placut din ce in ce mai mult virajele strânse cand, daca ma dau putin la ea pleaca in drift pe toate roțile si pot contrabraca... delicios! E placut sa poți controla glisarea doar cu pedala din dreapta! Conform citirilor cu obd_eleven, vad cuplul motor masurat si aparent limitat la 550Nm, dar imbucuratoare este limita la cutie... de 1000Nm. Ma gandesc sa o masor pe dyno sa citesc exact ce scoate, dar in primul rand trebuie facute franele. Aici am ceva probleme, ca nu imi plac distantierii de jante, am gasit doar variante mai cuminti, eventual placute/discuri din alte materiale cu etrierii stock. Tot in aceeasi aplicatie, am urmarit doua regenerari ale DPF care apar la cca 420-460km mers extern. Va urma, sper sa fie mai des decat pana acum, fingers crossed!
    1 point
  34. Eu am vazut video acesta si m-a pus pe ganduri!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!