Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
18.05.2020 - 18.05.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.05.2020 în toate secţiunile
-
Fu un weekend intens cu trasee intre Barajul Măneciu-Tabla Buții si tentativa aproape reușita de trecere spre Lacul Vulturilor pe un traseu extrem si puțin abordat (drum de cativa km exact pe piscul alpin si apoi afundare in padure) apoi Cabana Vf Ciucas si in final Lacul Vulturilor cu ascensiune dinspre Chiojdu... Iar pe video o ascensiune pe unde un Sportage s-a chinuit de 3 ori si nu a reusit, un x-trail a incercat si el o data...iar Duster-ul nici macar nu a mai riscat....iar Kodiaq-ului cu rotile de vara de i-a iesit din prima ?4 points
-
3 points
-
Tot era lipsa de poze mai artistice. https://imgur.com/a/O9xjL4S Am fost curios de consumul in perioada de carantina, pe la 9% cu viteza medie 25kmh, cu rotile de vara.2 points
-
2 points
-
Salut, Am zis sa-mi prezint si eu golful recent achizitionat. A fost adus din Germania, cu aproximativ 124000 km la bord si e fabricat in 2011. Are urmatoarele dotari: motor 1.6 benzina + gaz, faruri xenon cornering (afs), led drl, proiectoare ceata, spalatoare faruri, senzori parcare fata si spate, oglinzi rabatabile cu incalzire si puddle lights, keyless entry, tempomat (cruise control), 4 geamuri electrice, pornire pe buton, oglinda interior antiorbire, scaune si bancheta textil + alcantara, incalzire scaune fata, cotiera cu suport pahare, volan multifunctional, rcd 510, sistem sunet cu 6 difuzoare si amplificator dynaudio, climatronic, pedale sport, lumini picioare, torpedou refrigerat. Am probleme cu farurile, care isi fac initializarea sus-jos, stanga-dreapta la pornire dar in mers nu se misca, si cu chederul de la portbagaj care lasa putina apa sa treaca daca spal masina. Prima achizitie mai importanta pentru masina, o sa fie un set de jante de aliaj pe 17", ca arata urat rau cu jante de tabla pe 15 si capace. Apoi mai vedem...in functie de buget... Si acum poze:1 point
-
Bună seara. Referitor la postarea anterioră. Am reușit să aflu informații referitoare la întrebarea mea: în zona încercuită este un capac de protecție. În interiorul cilindrului de aluminiu se află filtrul uscat din instalația de răcire. Între capacul de protecție și filtru se află o piesă de plastic cu două garnituri, piesă care este asigurată cu o siguranță. Pentru a ajunge la filtru, se demontează grila frontală, se declipsează un ornament începând cu partea stângă, în partea superioară se va observa un orificiu in diametru de circa 5 cm. Se va observa capacul de protecție, care se va deșuruba cu un torx. După demontarea capacului de protecție, se va observa o siguranță. După demontarea siguranței se poate folosi un șurub cu diametrul de 8 mm, care va fi înșuruba in centrul piesei de plastic circa 6-7 mm. Cu ajutorul unui patent, se trage de șurub, încet, deoarece în interior, între piesa de plastic și filtru, se află un arc. Nu am reușit să aflu, acel filtru la ce interval de timp se înlocuiește (sau nu). Dacă cineva cunoaște, este rugat să posteze. Alături de filtru, pachetul conține, piesa de plastic, 2 garnituri, o siguranță, capac protecție, preț în jur de 80 lei. Cel mai important: TOATĂ ACEASTĂ OPERAȚIUNE SE EFECTUEAZĂ CU INSTALAȚIA DE RĂCIRE GOLITĂ DE FREON!!! Sper să fie de folos cuiva aceste informații. Dacă nu, rog un moderator să șteargă postarea1 point
-
Se gasesc niste kit-uri led pe AliExpress de bat la fund faruri de fabrica. Simple, cu clapeta pentru lumina de intalnire. Au ajuns sa fabrice reflectorul si lupa destul de ieftin.1 point
-
Salutare ? Dupa o perioada mai lunga revin cu noutati: - schimbat ambele aripi pe fata cu unele originale pe acelasi cod de culoare si fara rugina ? - schimbat vas antigel - vopsit o parte din traseu la intercooler in negru mat si taiat din capacul de la motor sa il pot pune iar - montat spatiu depozitare ascuns in portbagaj - spalat interioru - am revenit la faruri normale dar sunt in cautare de cele r32 In perioada asta am facut si revizia, tot la 8000 k Luna asta masina a facut 3 ani de cand merge cu stage 2 si 233 cai, totul ok cu motorul in ani astia dar nici nu mi-am batut joc de el, sincer ma declar super multumit de el si in per asamblu de masina asta.1 point
-
Softul initial era Revo, dar dyno-ul a fost facut la TCM. Sper ca acum e mai lamuritor Diferenta este importanta, da. Acum normal, nu e ca si cum am +50CP si 50Nm, dar generic masina trage/se simte altfel, sensibil “mai violenta” in accelerari puternice. O sa studiez problema cand mai am ceva timp liber Softul custom (real) este intotdeauna diferit fata de cele “standard”.1 point
-
Mi se pare ca agata mai putin. Sper sa functioneze corect dupa inca 1000-2000km. Eu stiam ca doar marsarierul e nesincronizat.1 point
-
sal.. daca ai schimbat cilindru de ambreiaj, vezi ca ala se aeriseste pentru a putea face presiune si regla.. Senzorul citeste de fapt cat de tensionat este ambreiajul (la 3l merge un pic patinat sa zic, adica cilindrul de ambreiaj este tot timpul in sarcina, pentru a schimba mai repede (de asta nici nu suporta cuplu mai mare) si imi este greu de crezut ca ai putut simula asta). Eu zic sa verifici furca de ambreiaj, sa aerisesti si sa reglezi ambreiajul cu pompa si eventual butelia de presiune decuplata. Uneori chiar daca nu poti obtine intre 1.8-2.0 poti face procedura de calibrare.Valorile cu pompa pornita trebuie sa fie aproape de 4 !. De asemenea verifica si placa de presiune si discul de ambreiaj (placa are tendinta sa se intareasca iar discul poate are ceva km si cere inlocuit). Peste o anumita uzura a placii/discului nu mai poti face calibrarea. Kit-ul este decent ca pret (6-800ron parca). Eventual ne putem auzi si la un telefon.1 point
-
De mult aveam in gand o camera de supraveghere pentru masina dar nu aveam locul de parcare ideal. Acum, dupa reasfaltare si repozitionare am facut pasul si am montat o camera pentru supraveghere :). Este parcata 1m mai in spate fata de semn deoarece vecinul cu skoda rosie are nevoie de putin mai mult spatiu pentru parcarea laterala asa ca ii las loc suficient ca sa stau eu linistit ?1 point
-
1 point
-
@CristiALF Graficul acela arată . Mult mai faina curba, adică fix ce trebuie. Se vede diferența între un soft tip Off-the-Self vs. un soft Custom. Acum, distracție plăcută!1 point
-
Breaking News... Astazi "Fulgerul Gri" a primit: -Lamele stergatoare noi de la Bosch. --Filtru de aer Mann. -Filtru de polen cu carbon activ si antialergen Mann. Pana in toamna acum stam linistiti din punctul asta de vedere! @Dacia-Turbo multunesc de sfat, cand va fi cazul masina va intra la vosit total...momentan arata superbine cu toate elementele vosite de fabrica!1 point
-
Exact. Pur si simplu, nu le poti compara. Si legat de spatiu, tot asa....cel putin spatiul dintre pasager fata si sofer, pozitia de condus, etc....net superioara la Touareg. Skoda e un Tiguan alungit. O masina ok....dar ni le putem compara. E ca si cum compari o Octavia 3 noua ...cu un A6 C7...3.0tdi. Da, le poti cumpăra la aceeasi bani, aprox Alta tinuta de drum, confort, siguranta....si costuri de întreținere.1 point
-
Si am facut si prima iesire dupaperioada de carantina. las o poza facuta pe fuga . pana la urma cred ca am rezolvat si cu franele. Pentru fata am avut de ales intre etrierii de R32 , Leon Cupra R , Porsche Boxster si cei de Ibiza Cupra R. Cel mai rapid am gasit un set de pe un audi TT 3.2 similar cu cel de pe golf R32. Oferta a fost buna si m-am ales cu toti etrierii , discurile fata si aparatorile de noroi fata. O sa am ceva de lucru pentru ca vrea usa ii reconditionez dar la final o sa fie bine.1 point
-
Cel mai "eftin" EGR e cel peticit de om, acasă, pe genunchi... ??? Și ține o grămadă! ?♂️?1 point
-
@FabAleSko are dreptate: Modificarile mecanice (distantier) sau electronice (divizor rezistiv) pentru a obtine valori electrice in limitele acceptate >0,7V si <4,3V (la majoritatea EGR-urilor valorile sunt >0,9V si <4,1 V) pot duce la modificarea debitului real de gaze recirculate (adica pentru aceeasi valoare electrica supapa EGR va fi mecanic mai inchisa sau mai deschisa) fata de cel memorat in ECU si este posibil ca dupa reparatie sa apara o eroare de debit de aer (dar este de debit si nu de limite electrice). Aceasta eroare de debit a fost inlaturata de "incapatanatii reparatiilor" folosind VCDS - "Resetting of learned values of average quantity adaptation" . Eroare de debit mai poate apare si la schimbarea placutei electronice de la un EGR la altul cu aceeasi rezolvare VCDS ca mai sus (citire tot de la "incapatanatii reparatiilor"). Eu inca nu am patit-o dar este plauzibil. Ramane de testat.1 point
-
Așa se face calibrarea, explicat impecabil! ? https://jestineyong.com/exhaust-gas-recirculation-egr-system-hack-on-1-6tdi-engines/ Ar mai fi o soluție. Una mai comodă: Se lipește (cu o soluție f. buna pt lipit, care lipește f bine) o bucata de plastic sau altceva (eu am lipit o bucată de plumb pt echilibrat roți), între sectorul de roată dințată și teșitura de pe carcasă , teșitură care pare a fi opritorul sectorului de roată dințată, deși acest opritor nu e atins deloc, niciodată, de fapt... Grosimea bucății de plastic se află din mai multe încercări: se montează la loc motorașul și se citește în VCDS tensiunea și poziția EGR-ului. Dacă e prea mare tensiunea citită (egr puțin deschis), se mai taie din plastic sau se lipește altul mai subțire și invers, daca e prea mică tensiunea (egr într-o poziție cu minus) se pune un plastic mai gros. Tensiunea, cu contactul pus , motorul oprit, ar trebui să fie cât mai apropiată de 0,71V, iar poziția egr-ului cat mai apropiata de 0, ideal 0. O să pun si o poză unde marchez locul de montare al plasticului respectiv. Nu am o poză cu adaosul pus de mine acolo, pentru că am fost foarte pe fugă atunci cand am făcut operațiunea asta la MIG-ul ? meu și nu m-am gândit să mai fac și poze... ? Implică un risc această a doua metodă: dacă valoarea inițială e prea mult sub zero, punând un adaos prea gros de plastic, există riscul ca în VCDS să aveți valori ideale, dar de fapt, valva EGR să fie deja deschisă din cauza adaosului prea gros. Așadar, chestia asta merge daca nu e mult sub 0 poziția inițială a EGR-ului (sau tensiunea mult sub 0,71V.1 point
-
Am avut timp și am montat folie de protecție pe faruri și în spatele mânerelor. Farul de pe stânga are niște urme de adeziv. Am folosit soluție prea alunecoasa și m-am chinuit la montaj 2 ore. Probabil o să-i schimb folia când mai am timp. Celelalte au ieșit bine și foarte bine. Folia folosita e 3M Scotchgard Pro 4.0.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Din experienta proprie iti zic sa mai astepti putin cu cutia de viteze. Dupa ce o sa ajungi la 2-3000km o sa vezi ca incepe totul sa mearga mai bine. Momentan totul e nou si foarte rigid, se vor lasa. La fel si cu nivelul la antigel, o sa vezi ca o sa scada putin. Foarte bine ca te-ai intors la ei, mai ales ca folia de pe fata e una din cele mai scumpe, nu e cea de baza. A fost lipsa de profesionalism si cand au zgariat-o si cand nu au vrut sa o inlocuiasca.1 point
-
Eu sunt pasionat de electronica si de aceea m-am incapatanat sa le repar partea electronica. La partea mecanica m-a ajutat unul dintre cei 3 beneficiari ai reparatiilor (curatat, schimbat rulment, etc). Primul EGR reparat are acum 65.000 km. Ultimul reparat este un "nedefectabil" cu DQ in coada care avea doar 40.000 km cand a dat eroare si care are acum are 3000 km de la reparatie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am comandat furtune (un voucher pe care il primisem a facilitat achizitia lor fara bani) si am vazut imbunatatirea. Furtunele au o prelungire dintr-un plastic necasant, care are o "buza" ce l-ar impiedica sa iasa din masnonul de cauciuc accidental. cam la fel de mult am prelungit si eu furtunele de pe spate cu un furtun incalzit in apa fierbinte. Atasez foto, pentru informare. Pret de lista 67ron, iar pentru masinile de 8 ani, cu discount 20% la piese, pretul e ceva mai mic... este foarte moale tot furtunul, e clar ca cele de pe masina s-au copt in timp, fiind mai rigide si probabil dintr-un alt compozit.1 point
-
Am parcurs rapid topicul dar nu am gasit un manual pentru RCD 210. Daca l-am sarit.... scuzele de rigoare. Multumesc.1 point
-
CAN-urile de Passat 3C nu pot fi montate pe G5/ Octavia/ Seat deoarece imobilizatorul este in modulul Confort. Bineinteles ca nici CAN-urile de G5/ Octavia/ Seat nu pot fi montate pe Passat 3C.1 point
-
nu am vazut ca e dgs...AB parca nu stie de blocator....dar multumesc de corectare, o sa fiu mai atent...?.. pe viitor.... bine...cine cauta gaseste codurile si procedurile, ca le-am postat de mai multe ori, sunt si pe ross tech, etc. Pedalele....din codarea calc de coloana se rezolva. Ti-am atasat o poza de pe ross tech, codurile ..si iti verifici singur0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points