Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.05.2020 în toate secţiunile

  1. Azi, dupa atata odihna, am zis sa sarbatorim. Asa ca am pus-o de una calda frumoasa rau. Din pacate, a venit si una rece: am o pana pe spate dreapta, maine trebuie sa ma duc sa pun petic. Pe cauciuc nou de 1500 Km ? Sa ramanem totusi cu lucrurile bune ale zilei: din noaptea asta avem un nou soft motor + cutie. Este cu totul altceva, castigul de pe grafic nu spune nici pe departe toata povestea. Mi-a fost teama deocamdata sa o cald tare rau , pare putin infricosatoare acum.. Am facut si un mic "mod" - am scos grilajul de plastic de la cutia filtrului de aer. Ah, cica am si Pops & Bangs pe Sport mai nou, sincer insa nu am testat prea mult si nu le-am auzit inca...cred ca sunt discrete (poate de afara se aud mai bine...), finalele mele cred ca se apara strasnic...
    14 points
  2. De mult aveam in gand o camera de supraveghere pentru masina dar nu aveam locul de parcare ideal. Acum, dupa reasfaltare si repozitionare am facut pasul si am montat o camera pentru supraveghere :). Este parcata 1m mai in spate fata de semn deoarece vecinul cu skoda rosie are nevoie de putin mai mult spatiu pentru parcarea laterala asa ca ii las loc suficient ca sa stau eu linistit ?
    2 points
  3. Felicitari pentru decizie. Asteptam niste impresii reale nu ca ti-e frica ..
    2 points
  4. @CristiALF Graficul acela arată . Mult mai faina curba, adică fix ce trebuie. Se vede diferența între un soft tip Off-the-Self vs. un soft Custom. Acum, distracție plăcută!
    2 points
  5. Scaunele din Leon MK3 FR arata mai bine decat Leon MK4 FR. Acea textura de pe scaunele de mk4 FR seamana cu niste huse ieftine. Prefer scaunele de pe mk4 Xcellence. Materialele in general din mk4 FR arata kitschos, usor cocalaresc, patternul ala de pe plastic, imi aduce aminte oarecum de folia de carbon, pusa de pusti peste tot acum ceva ani.
    2 points
  6. Si am facut si prima iesire dupaperioada de carantina. las o poza facuta pe fuga . pana la urma cred ca am rezolvat si cu franele. Pentru fata am avut de ales intre etrierii de R32 , Leon Cupra R , Porsche Boxster si cei de Ibiza Cupra R. Cel mai rapid am gasit un set de pe un audi TT 3.2 similar cu cel de pe golf R32. Oferta a fost buna si m-am ales cu toti etrierii , discurile fata si aparatorile de noroi fata. O sa am ceva de lucru pentru ca vrea usa ii reconditionez dar la final o sa fie bine.
    2 points
  7. @p0caitCasco oricum este recomandat sa inchei la o masina de 34-40k euro si benzina oricum trebuie sa pui...deci astea doua cel putin, nu cred ca are rost sa le calculezi..
    2 points
  8. Mersi! Am insonorizat si portiera din stanga. Despre zgomotul de afara nu pot sa-mi dau prea mult cu parerea, pentru ca le-am insonorizat dupa ce am schimbat rulmentul care era deranjant, insa bassul e perfect acum. Asa gasisem bara in parcare: Saptamana aceasta am trecut si la jantele pe 18 si anvelope Falken Azenis FK510 noi pe fata. Ieri i-am aplicat si 2 straturi de ceramica CQuartz Lite. Deoarece afara in doua secunde se umplea de praf fin, a trebuit sa lucrez in garaj si pentru ca nu am avut o lumina destul de buna au mai ramas zone in care nu am sters destul. Greseala pe care am facut-o a fost sa las laveta cu care stergeam ceramica pe capota/plafon in timp ce puneam ceramica pe aplicator, iar acolo m-am ales cu niste pete mari, pe care le-am vazut astazi la lumina si nu s-au mai dus, desi am incercat sa mai aplic un strat peste. Si putina curatenie la interior si hidratare cu Top Star. Saptamana viitoare o sa incerc sa revin cu un video cu efectul hidrofob (desi pe geamuri nu am aplicat, urmeaza Aquapel).
    2 points
  9. Sunt mai multe modele, am nevoie de seria de sasiu ca sa-ti spun Edit: 5G4 858 065 A AEP a fost inlocuit cu 5G4 858 065 B AEP + 5G0 971 499 B WHT 006 661 sunt astea, cu ele se prind trim-urile inlocuite: Asta a fost exemplu pentru partea stanga. Pentru dreapta inlocuiesti 065 cu 066
    1 point
  10. Felicitări pentru achiziție! Ai adus-o personal din Germania sau prin intermediari? Ai verificat istoricul de service? Mi se pare ilogic sa cumperi o mașină pe GPL si sa circuli doar 13-14.000 km/ an
    1 point
  11. Exact. Pur si simplu, nu le poti compara. Si legat de spatiu, tot asa....cel putin spatiul dintre pasager fata si sofer, pozitia de condus, etc....net superioara la Touareg. Skoda e un Tiguan alungit. O masina ok....dar ni le putem compara. E ca si cum compari o Octavia 3 noua ...cu un A6 C7...3.0tdi. Da, le poti cumpăra la aceeasi bani, aprox Alta tinuta de drum, confort, siguranta....si costuri de întreținere.
    1 point
  12. @AerofanDe ce china cand exista pe original ? eu am luat 2. E ca si cum ai recomanda VCDS clona. Acum na, fiecare pune ce crede. Era vorba de "solutii elegante" daca am citit bine.
    1 point
  13. Salut, Am reusit sa montez un carlig electric pt Passat B8 2016 VARIANT din dezmembrari. Eu am gasit urmatoarele coduri pt carlig electric: 3G5 803 881 3G5 803 881 A 3G9 803 881 3G9 803 881 A 3G9 803 881 B Pt B8 Variant , codul corect de carlig electric este: 3G9 803 881 B (nu cred ca are importanta litera A sau B,), insa 3G5 nu se potriveste pe variant!, e doar pt sedan. Am cumparat modulul 5Q0 907 383N de pe net, din Polonia, pre parametrizat, cu tot cu buton oem si cabluri (~300 eur). Acesta a venit cu instructiuni de montaj si codare Cablurile sunt usor de montat, cele de alimentare (4 se conecteaza direct in panoul de sigurante C in porturile 44 38 28 si 22), daca masina nu a venit din fabrica cu pregatire carlig. (daca 22 e ocupat se poate folosi 24 sau 27) Apoi am montat pt fiecare cate o siguranta de 20A Mai sunt 3 fire pt CAN-BUS. eu le-am lipit cu un letcon in urmatorale pozitii: Mufa C pinul 58 (fir rosu/negru BREAK SYSTEM OVER PRESURE) Mufa A pinii: 14 (mov/negru)-IGNITION 17 (maro/orange) CAN LOW 16 (orange/verde) CAN HIGH Bine inteles, toate conexiunile facute cu bateria deconectata. La prima pornire: pom de craciun (acc nu, o gasca de senzori nu, etc) Codarea am facut-o cu VCDS: prima data am intrat in 19, si am adaugat modulul 69 (trailer) Apoi modulul 10 (asistent parcare-Daca exista!) Set byte 03 - bit 1 from 0 to 1 se bifeaza modulul daca folosesti long coding assistant modul 13 (ACC-daca exista) Set byte 03 - bit 1 from 0 to 11 modul 6c (reverse camera) Set byte 04 - bit 1 from 0 to 1 modul 6d (inchidere portbagaj din buton-daca este) Set byte 01 - bit 7 from 0 to 1 modul 03 (ABS) selectam adaptation si setare "trailer stabilization" to active modul A5 front / apron camera -daca exista - Set byte 11 - bit 0 from 0 to 1 modul 3C lane change assistant- Byte 00 - Set bit 4 from 0 to 1 modul 01 motor- Set byte 05 - bit 4 from 0 to 1 modul 09 connect central electrics - Set the value "trailer stabilization" to active Apoi am oprit/pornit si totul a fost OK, cu exceptia unei erori pe modulul carlgului: O eroare ca nu este calibrat carligul! in realitate apasam butonul si nu se intampla nimic, carligul primit din dezmembrari a sosit in pozitita cuplat. Dupa minute de cercetari si dupa ce netul nu mi-a oferit un raspuns clar, am decis sa desfac motorul carligului. Sunt cateva suruburi si am ajuns la un motor simplu de curent continuu cu un senzor hall si un switch Am gasit urme de apa in motor si rotorul intepenit. Probabil sa fi fost depozitat afara, sau masina a fost intr-un lac, nu-mi dau seama. Am curatat tot, am desfacut motorul, verificat continuitati, gresat ce era de gresat, montat la loc (plus bonus o granitura facuta din silicon) si GATA! Am carlig OEM cu totul functional. Am cuplat remorca, functioneaza totul cum trebuie, inclusiv ACC, senzorii de parcare spate dezactivati, lampa de ceata la fel, monitorizare separata semnalizare pt remorca, totul ca la carte si nicio eroare! PS: Am ceva cunostinte de electronica, nu lucrez in domeniul auto, insa imi place sa mesteresc. Am pus acest mic totorial sa ajut si pe altii, ca o completare, deorece eu nu am gasit pe net/forum TOATE informatiile necesare acesturi retrofit. Spor si nu uitati ca tot ce faceti o faceti pe proprie raspundere! Succes
    1 point
  14. Si noi am alege GLE facelift daca ar fi sa optam intre Kodi si 7P , costa cat amandoua la un loc In rest , daca ar fi sa alegi intre Kodiaq si altceva nu mai are relevanta , ai ales deja Kodi ca sa schimbi 7P , esti subiectiv acum Intelegem ca materialele la 7P erau mai proaste decat cele de la Kodiaq ? Tehnologia noua si impozitul mic sunt marile avantaje la Kodiaq , dar nimic in rest , nu e 7P mai barca decat e Kodi
    1 point
  15. Touareg 7P 245 ps (echipare full )am avut, a fost luat la 13000 de km si vandut la 100000. Masina este buna solida insa cu tot cu perne de aer se simte ca o barca si asta nu mi-a placut. Am probat si varianta cu arcuri, dupa mine se simtea si mai rau. La modelul facelift de la 7p s-a montat o suspensie de aer adaptativa (Wankausgleich) care cu adevarat face diferenta. Costurile de intretinere au fost destul de mari. Skoda Kodiaq Style 190 PS am acum cumparat de nou. Spatiu mai mult decat in Touareg, (cel putin asa simt eu cu toate ca am 190 cm). Materiale de buna calitate. Technologie mai noua. Costuri de intretinere pana acum bune. Insa o parere o sa imi fac dupa 100000 de km. Legat de partea de offroad exista un topic al unui coleg din Buzau cu un Kodiaq si se vede cat este de capabil, Touareg-ul nu cred ca l-ar baga nimeni pe astfel de drumuri si nici eu nu am facut-o. Daca ar fi sa aleg intre cele 2 as alege Kodiaq-ul. Daca ar fi sa aleg un SUV Premium as alege Mercedes ML sau facelit-ul lui GLE. Am avut ocazia sa il conduc cateva zile si este altceva.
    1 point
  16. Fosta...nu a mai apucat sa beneficieze de prezentare, am zis ca merita macar asa...o mentiune. ?
    1 point
  17. Motoarele 2.5 R5 de pe Touareg au fost 4 modele. BAC si BLK - euro 3 fara DPF BPD si BPE - euro 4 cu DPF La cele fara DPF se foloseste norma 505.00 de ulei. La cele cu DPF se foloseste 507.00. Sunt diferente intre cele 2 generatii tocmai pentru a putea folosi 507.00 fara a termina axe, tacheti etc. Acum, pentru problema uleiului prin admisie nu dati vina exclusiv pe turbina. Recircularea gazelor din carter baga mult ulei in admisie. Eu m-a enervat cand am schimbat bujiile si a trebuit sa dau galeria de admisie jos. Dupa ce, cu vreo 6 luni in urma am curatat-o (tot prin demontare) am gasit-o super imputita, plina de funigine in combinatie cu vapori de ulei. Atunci am luat decizia sa instalez un catch can. Am instalat unul ciclonic de BMW X5, cu putin bricolaj la furtunuri si mufele originale de la un furtun vechi. N-am mai mers foarte mult cu masina de la instalare, dar rezultatele sunt promitatoare, respectiva chestie a scos destul de mult ulei, estimez undeva la 10-15 ml/1000 km, ulei care se ducea in admisie si se amesteca cu funiginea din EGR. Cam asa arata instalatia, l-am montat intre filtrul de aer si far. Si asta a scos in 200 de km. Inclusiv apa, am facut drumuri cam scurte.
    1 point
  18. Salut oameni buni, Nu sau intamplat prea multe de ultima data. Am schimbat stergatoare fata + spate, erau cam vechi si nu mai stergeau bine. Schimbat curea transmisie + intinzator. Instalat rotile de vara + Spalat tabla + solutie de rugina + tratament hidrofob + dressing = rezultat mai jos
    1 point
  19. Instalat urmeaza codarea. Ps. Suportul cu audi sport o sa dispara...nu am apucat
    1 point
  20. Ma insel la ce n-am spus ..:) Eu nici macar n-am facut nicio referire la clasa B/M. E logic ca e aceeasi la aceeasi persoana si daca are doua masini. Eu am afirmat ( pe testate) ca Allianz taxeaza suplimentar la RCA masinile mai vechi decat pe cele noi chiar daca caracteristicile tehnice (CMC, puterea, combustibil) sunt aceleasi, evident asociate aceluiasi CNP si aceleiasi localitati. Si am precizat cum se poate verifica. Invatati sa cititi un post, nu rastalmaciti lucruri scrise...
    1 point
  21. Eneos, măcar ăştia produc ulei. Nu ştiu ce vede lumea aşa interesant la Ravenol.
    1 point
  22. Dupa cum iti recomandam in primul post, ia T5-ul. Are cel putin 2000, daca nu chiar 2500kg tractabil cu sistem de franare. Un alt avantaj e ca e mai inalt si mai greu si nu-ti intra platforma asa repede in tangaj.
    1 point
  23. Incerc sa postez cateva tabele pentru cei interesati.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!