Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
16.05.2020 - 16.05.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.05.2020 în toate secţiunile
-
Si noi am alege GLE facelift daca ar fi sa optam intre Kodi si 7P , costa cat amandoua la un loc In rest , daca ar fi sa alegi intre Kodiaq si altceva nu mai are relevanta , ai ales deja Kodi ca sa schimbi 7P , esti subiectiv acum Intelegem ca materialele la 7P erau mai proaste decat cele de la Kodiaq ? Tehnologia noua si impozitul mic sunt marile avantaje la Kodiaq , dar nimic in rest , nu e 7P mai barca decat e Kodi2 points
-
@ mihai.onu94, Da, am trecut in carte. NU am ce sa risc, intre cele doua dimensiuni, singurele diferente semnificative sunt la latime (2 cm) si la greutate, in favoare anvelopei mai inguste. La diametru, circumferinta si rotatii, diferentele sunt foarte mici. Mai multe detalii aici: https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=225-45r17-205-50r17. Referitor la greutate, o roata cu janta de tabla de 15 are 16 -17 kg in functie de anvelopa. Am catarit rezerva de la fostul golf 4 si avea 17 kg. O sa le cantaresc si pe astea de le am acu pe masina, dar sunt tot pe acolo. O janta oz superleggera pe 17" si latime 8" are 7,5 kg, iar o janta bbs rc 326 pe 17" latime 7,5" are 8 kg. Sunt pe olx pe la 500-600 euro setul; intradevar sunt mai rare si se dau repede cand apar. O anvelopa continental contiprocontact 205 50 17 are 9kg (20lbs). Mai sunt michelin crossclimate+ care sunt tot pe la 9kg. Gasesti detalii pe www.tirerack.com. Deci in total ajungi pe la 16,5 - 17 kg. @ gabriel88 Intradevar la 205 50 70 in general sunt mai scumpe dar se gasesc variante. De exemplu Sailun vara noi la 212 bucata, de care am auzit numai de bine, fie din review-uri de pe emag sau prieteni care si-au cumparat, sau michelin crossclimate+ all seasson sh, dar in conditii bune, la 600ron setul. Da, Gpl este de fabrica, Landi renzo, si da, trebuie sa schimb butelia pana in martie 2022. Am inteles de la userul Liviu854 ca se poate schimba la Pro-gaz la Vernesti (Buzau) si ar mai fii user-ul Moog la Iasi. Asa e, nu se baga oricine. Pretul a fost 7600 euro. Am preferat sa dau mai mult si sa iau ceva diferit, decat sa iau un alt golf 6 banal, la 5000 de euro.2 points
-
Cum nu există mașină cu 0% defecte, nici Karoq-ul nu face excepție... Problema semnalată: la deplasarea în marșarier, când controlam viteza de deplasare spre înapoi din pedala de frână (subliniez că este vorba de DSG) se auzea următorul zgomot de la puntea spate (de la sec. 10) Voice 004_sd.m4a Totul a început undeva pe la 10.000 km și 2 luni de la achiziție în septembrie 2019, la început aleator și nu atât de supărător, dar cu timpul a devenit deranjant ... si penibil! La primul schimb de ulei, 16.500 km (octombrie 2019), am specificat problema dar, evident, când se apropia ziua de mers în service mergea ca unsă! Nu a fost identificată nici o problemă! Cum fenomenul era aleator am mai făcut câteva vizite la service (octombrie, noiembrie, decembrie) până să reușim să prindem fenomenul. La un moment dat începeam să fiu penibil ... Într-un final după mai multe scenarii - panta, rampa, cu/fara auto hold, deplasare înainte/înapoi, rotit volan, etc. am reușit în ianuarie 2020 (și la vreo 25.000 km) să concluzionăm că este vorba de un defect al plăcuțelor de frână spate. Se pare că au găsit și o notă internă pentru un anumit lot/tip de plăcuțe de frână spate de Karoq cu defecte similare (în Austria erau în așteptare pentru schimbare citez “mai multe zeci de cazuri”). Am așteptat mai bine de o lună după plăcuțe și în 11 martie (și aproape 30.000 km) taman bine când a început nebunia am ajuns la liman cu problema ... Foarte mult nu am testat ... Noile plăcuțe am înțeles că au ceva protecție metalică în plus (nu am apucat să fac poze la cele vechi) și nici nu mă întrebați ce rol au... Cele noi arată cam așa Că să nu divagăm cumva de la subiect, în ianuarie la 25.000 km conform service-ului uzura plăcuțelor spate la Karoq era de 30-40%. Voice 004_sd.m4a1 point
-
Salut, Am reusit sa montez un carlig electric pt Passat B8 2016 VARIANT din dezmembrari. Eu am gasit urmatoarele coduri pt carlig electric: 3G5 803 881 3G5 803 881 A 3G9 803 881 3G9 803 881 A 3G9 803 881 B Pt B8 Variant , codul corect de carlig electric este: 3G9 803 881 B (nu cred ca are importanta litera A sau B,), insa 3G5 nu se potriveste pe variant!, e doar pt sedan. Am cumparat modulul 5Q0 907 383N de pe net, din Polonia, pre parametrizat, cu tot cu buton oem si cabluri (~300 eur). Acesta a venit cu instructiuni de montaj si codare Cablurile sunt usor de montat, cele de alimentare (4 se conecteaza direct in panoul de sigurante C in porturile 44 38 28 si 22), daca masina nu a venit din fabrica cu pregatire carlig. (daca 22 e ocupat se poate folosi 24 sau 27) Apoi am montat pt fiecare cate o siguranta de 20A Mai sunt 3 fire pt CAN-BUS. eu le-am lipit cu un letcon in urmatorale pozitii: Mufa C pinul 58 (fir rosu/negru BREAK SYSTEM OVER PRESURE) Mufa A pinii: 14 (mov/negru)-IGNITION 17 (maro/orange) CAN LOW 16 (orange/verde) CAN HIGH Bine inteles, toate conexiunile facute cu bateria deconectata. La prima pornire: pom de craciun (acc nu, o gasca de senzori nu, etc) Codarea am facut-o cu VCDS: prima data am intrat in 19, si am adaugat modulul 69 (trailer) Apoi modulul 10 (asistent parcare-Daca exista!) Set byte 03 - bit 1 from 0 to 1 se bifeaza modulul daca folosesti long coding assistant modul 13 (ACC-daca exista) Set byte 03 - bit 1 from 0 to 11 modul 6c (reverse camera) Set byte 04 - bit 1 from 0 to 1 modul 6d (inchidere portbagaj din buton-daca este) Set byte 01 - bit 7 from 0 to 1 modul 03 (ABS) selectam adaptation si setare "trailer stabilization" to active modul A5 front / apron camera -daca exista - Set byte 11 - bit 0 from 0 to 1 modul 3C lane change assistant- Byte 00 - Set bit 4 from 0 to 1 modul 01 motor- Set byte 05 - bit 4 from 0 to 1 modul 09 connect central electrics - Set the value "trailer stabilization" to active Apoi am oprit/pornit si totul a fost OK, cu exceptia unei erori pe modulul carlgului: O eroare ca nu este calibrat carligul! in realitate apasam butonul si nu se intampla nimic, carligul primit din dezmembrari a sosit in pozitita cuplat. Dupa minute de cercetari si dupa ce netul nu mi-a oferit un raspuns clar, am decis sa desfac motorul carligului. Sunt cateva suruburi si am ajuns la un motor simplu de curent continuu cu un senzor hall si un switch Am gasit urme de apa in motor si rotorul intepenit. Probabil sa fi fost depozitat afara, sau masina a fost intr-un lac, nu-mi dau seama. Am curatat tot, am desfacut motorul, verificat continuitati, gresat ce era de gresat, montat la loc (plus bonus o granitura facuta din silicon) si GATA! Am carlig OEM cu totul functional. Am cuplat remorca, functioneaza totul cum trebuie, inclusiv ACC, senzorii de parcare spate dezactivati, lampa de ceata la fel, monitorizare separata semnalizare pt remorca, totul ca la carte si nicio eroare! PS: Am ceva cunostinte de electronica, nu lucrez in domeniul auto, insa imi place sa mesteresc. Am pus acest mic totorial sa ajut si pe altii, ca o completare, deorece eu nu am gasit pe net/forum TOATE informatiile necesare acesturi retrofit. Spor si nu uitati ca tot ce faceti o faceti pe proprie raspundere! Succes1 point
-
UPDATE: 105.500km Am alimentat ultima data in martie si inca mai am jumatate de rezervor ??? Nimic nou de semnalat, insa nici nu am mai mers foarte mult. Masina a stat doua luni pe bara. Vreau sa imi iau envelope noi de vara si vroiam sa va cer impresii pro/contra antelope runflat. Ma intereseaza in special cum este afectat confortul si daca durata lor de viata este mai scurta fata de cele normale.1 point
-
Mersi! Am insonorizat si portiera din stanga. Despre zgomotul de afara nu pot sa-mi dau prea mult cu parerea, pentru ca le-am insonorizat dupa ce am schimbat rulmentul care era deranjant, insa bassul e perfect acum. Asa gasisem bara in parcare: Saptamana aceasta am trecut si la jantele pe 18 si anvelope Falken Azenis FK510 noi pe fata. Ieri i-am aplicat si 2 straturi de ceramica CQuartz Lite. Deoarece afara in doua secunde se umplea de praf fin, a trebuit sa lucrez in garaj si pentru ca nu am avut o lumina destul de buna au mai ramas zone in care nu am sters destul. Greseala pe care am facut-o a fost sa las laveta cu care stergeam ceramica pe capota/plafon in timp ce puneam ceramica pe aplicator, iar acolo m-am ales cu niste pete mari, pe care le-am vazut astazi la lumina si nu s-au mai dus, desi am incercat sa mai aplic un strat peste. Si putina curatenie la interior si hidratare cu Top Star. Saptamana viitoare o sa incerc sa revin cu un video cu efectul hidrofob (desi pe geamuri nu am aplicat, urmeaza Aquapel).1 point
-
De ce sa schimbe fata de usa cand poate comanda trim-ul (ce vine cu tot cu led) ?1 point
-
Touareg 7P 245 ps (echipare full )am avut, a fost luat la 13000 de km si vandut la 100000. Masina este buna solida insa cu tot cu perne de aer se simte ca o barca si asta nu mi-a placut. Am probat si varianta cu arcuri, dupa mine se simtea si mai rau. La modelul facelift de la 7p s-a montat o suspensie de aer adaptativa (Wankausgleich) care cu adevarat face diferenta. Costurile de intretinere au fost destul de mari. Skoda Kodiaq Style 190 PS am acum cumparat de nou. Spatiu mai mult decat in Touareg, (cel putin asa simt eu cu toate ca am 190 cm). Materiale de buna calitate. Technologie mai noua. Costuri de intretinere pana acum bune. Insa o parere o sa imi fac dupa 100000 de km. Legat de partea de offroad exista un topic al unui coleg din Buzau cu un Kodiaq si se vede cat este de capabil, Touareg-ul nu cred ca l-ar baga nimeni pe astfel de drumuri si nici eu nu am facut-o. Daca ar fi sa aleg intre cele 2 as alege Kodiaq-ul. Daca ar fi sa aleg un SUV Premium as alege Mercedes ML sau facelit-ul lui GLE. Am avut ocazia sa il conduc cateva zile si este altceva.1 point
-
Salut, Am rezolvat problema. Masina a avut pompa de apa schimbata cu 2 luni inainte. Lucrare facuta de mantuiala. Rezolvat la colegul @EEXCALADE cu promptitudine. Se poat e inchide topicul.1 point
-
@mad_kat - Da, vedem cum o sa fie pe parcurs. Mai folosisem o ciudățenie din Germania - Addinol, dar nu m-a dat pe spate și devenisem la Valvoline ( pentru A3 8P ) . @mihai.onu94 -Așa e, nu mulți știu de așa ceva. Nu am mai umblat la cutie. Abia am adunat 2000 km in 6 luni de zile. Sa văd pe viitor. Parca nu as umbla.1 point
-
1 point
-
Ce importanta are? Credeti voi ca cineva care vrea sa cumpere un leon, o sa renunte la el pentru ca farurile nu au tehnologia matrix? Sunt faruri basic, halogen, sau full led high. Simplu. Stiti voi pe cineva care nu a luat masina X de noua pentru ca avea xenon si nu led pe faruri? cu siguranta nu. Discutiile astea interminabile, nu prea au sens, asa a facut producatorul, asta primesti. Sau ca sa o spun mai direct, de unde privesc eu postarile de mai sus, nu seamana a ceva ce ar discuta niste entuziasti de masini, pasionati, ci mai multi o disputa soft intre cine are dreptate.1 point
-
Motoarele 2.5 R5 de pe Touareg au fost 4 modele. BAC si BLK - euro 3 fara DPF BPD si BPE - euro 4 cu DPF La cele fara DPF se foloseste norma 505.00 de ulei. La cele cu DPF se foloseste 507.00. Sunt diferente intre cele 2 generatii tocmai pentru a putea folosi 507.00 fara a termina axe, tacheti etc. Acum, pentru problema uleiului prin admisie nu dati vina exclusiv pe turbina. Recircularea gazelor din carter baga mult ulei in admisie. Eu m-a enervat cand am schimbat bujiile si a trebuit sa dau galeria de admisie jos. Dupa ce, cu vreo 6 luni in urma am curatat-o (tot prin demontare) am gasit-o super imputita, plina de funigine in combinatie cu vapori de ulei. Atunci am luat decizia sa instalez un catch can. Am instalat unul ciclonic de BMW X5, cu putin bricolaj la furtunuri si mufele originale de la un furtun vechi. N-am mai mers foarte mult cu masina de la instalare, dar rezultatele sunt promitatoare, respectiva chestie a scos destul de mult ulei, estimez undeva la 10-15 ml/1000 km, ulei care se ducea in admisie si se amesteca cu funiginea din EGR. Cam asa arata instalatia, l-am montat intre filtrul de aer si far. Si asta a scos in 200 de km. Inclusiv apa, am facut drumuri cam scurte.1 point
-
Pune-ti linistit cele de la Osram. Sau nu pune nimic. Chinezismele sunt facute sa arate bine, dar nici macar cu HID nu o sa lumineze mai bine decat farurile cu halogen stock.1 point
-
Multumesc pentru informatii. Am hotarat sa iau turbina noua pentru ca am gasit garrett, acelasi model cu 390 euro plus tva, cu factura si garantie. La noi, in Romania. Oricum toate sunt produse la noi. Cod 760700-2 cea veche, 760700-4 cea noua. 4 din coada este seria de fabricatie. nu reconditionata, noua. 20 euro in plus daca nu o dai la schimb pe cea veche. 2400 ron cu totul. Pe site-urile de piese auto cea mai ieftina era 3200 ron. Un miez de turbina melett ( din ce am citit printre cele mai bune) costa 1150 ron. Cand am desfacut-o pe a mea s-a crapat suportul de la geometria variabila si ma mai costa 62 euro cu transport, piesa gasita numai in Bulgaria. 1500 toata distractia, in conditiile in care montam eu miezul. Am zis ca totusi mai dau un ban dar iau o turbina echilibrata in fabrica, cu tot cu actuator. Miezul meu avea ceva joc, aveam cam mult ulei pe tubulatura, nu mai zic in intercooler. Riscam in curand sa o ia pe ulei... Legat de filtrul de particule, l-am dat jos dar nu am mai scos si sondele de pe el. Si eu stiam ca modelul asta are DPF, dar cu cat citesti mai mult pe net cu atat ajungi sa ai dubii mai mari...tot din ce am citit, pentru DPF/ pompe duze si cuzinetii din acest motor Castrol Edge Professional Longlife 3/ 5w-30/ ACEA C3/ VW 504 00/ 507 00 ar fi uleiul corect ( asta mi-au pus si la Augsburg), dar vroiam si o alta opinie. Abia astept sa termin cu bara si ultimele retusuri ca sa o scot si sa vad daca mai fumega. Mersi inca o data.1 point
-
vazusem si eu pe net videoul ala. le zice destul de bine, dar unele sunt nitpicking cum le zice englezul. adica fite. ce, pe ecranul de mobil nu raman urme? si le folosim toti si nu ne mai plangem atata. il mai stergi din cand in cand. sau facem schimb, ii dau eu ecranul meu RCD 510 care cred ca mai mult de 16 culori n-are dar e mat si deci nu raman asa multe urme, si imi pune el unul de g8. eu ma declar satisfacut de un astfel de schimb . nu scrie nicaieri ca progresul inseamna doar avantaje pe absolut toate palierele. mai naspa e de exemplu cu spatiul de pahare care nu mai e acoperit. desi practic nu are importanta, estetic ma calca pe nervi imens. mai rau decat orice altceva. si chiar nu pricep de ce nu au fost in stare sa faca un suport cu tot cu acoperitoare. pe partea de ergonomie sunt unele care il trag in jos, asa e, dar nu pricep de ce in unele reviewuri se plang ca nu au nu stiu ce buton de muzica , cand au buton pe volan STANDARD. deci tu ca sofer ai buton. ca tie nu iti place sa il folosesti pe ala de pe volan si ai reflexul sa apesi pe unul din consola, aia e, te obisnuiesti in cateva ore. sa zica mersi ca au butoane pe volan, eu nu am, se plateau. deci.....sa nu fim absurzi. mi se pare corect sa te plangi de ceva cand nu ai alternativa, dar cand ti-au furnizat standard alternativsa (si noul volan arata clar mai misto ca ala de g7-7.5) deja suna a altceva.1 point
-
1 point
-
0 points
-
Eu o sa comentez la aspectul daca este sau nu momentul sa achizitionezi o masina noua.? Daca ai o masina ff veche care iti face probleme si este necesara inlocuirea ei atunci din punctul meu de vedere se justifica . Daca nu personal as amana achizitia unei masini noi in aceasta perioada . Masina descrisa de tine sare de 40 de mii de euro . Daca nu ai probleme cu banii o achiti cash atunci este ok . Dar daca e de luat cu , credit , leasing etc pe 5 ani mai bine nu . Ca efectele pandemiei o sa se vada mai bine la sfarsitul anului si anul viitor . Cu siguranta surubul va fi strans aspru dupa alegerile locale si parlamentare .-1 points