Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
15.05.2020 - 15.05.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.05.2020 în toate secţiunile
-
Chinezarii. Nu as pune asa ceva pe masina. E ca si cum ti-ai cumpara ochelari de vedere, de la obor din cos....nu o sa vezi nimic cu ele.3 points
-
2 points
-
2 points
-
Dobanda este pretul banilor. Poti sa nu o adaugi dar ea este acolo. Doar asigurarea ai putea sa nu o adaugi daca stii ca ai fi facut-o oricum si in aceleasi conditii. Ca chestie, pretul fara RABLA e un truc de marketing facut ca sa ti se prezinte un pret mai mic. Multi nu au o rabla de vanzare ci cumpara tichetul. In al doilea rand chiar daca ai o rabla cei 6500 sunt tot banii tai. Prin urmare, la un curs de 4.85 masina ta de 22700 este de fapt 22700 + 1340 (rabla) + 2000 (dobanda) = 26040. Rabatul dealerului este de vreo 600 de EUR adica 2.3% daca pretul de baza al masinii este 26652 EUR (din configurator, cu optiunile mentionate de tine).1 point
-
Faina tare, dotata super bine pt motorizarea astea. Si eu la golf5 tot 1.6 mi-au trecut de curand 225/45/17. la 205/50 ai varietate mai mica de anvelope si pret mai mare. gpl e de fabrica? Inseamna ca anul viitor expira valabilitatea buteliei, sa te interesezi din timp pt ca putini se baga la schimbat buteliile la gpl de fabrica, de ce nu stiu sa zic! daca nu e suparare cu pretul daca se poate spune? spor la km!1 point
-
Sunt si eu foarte curios sa ajung sa le vad pe toate live, Leon-ul arata binisor in poze, dar vad eu live cum e pe la interior calitatea (vs Octavia si G8, ca fata de Leon-ul vechi sunt convins ca e un pas inainte!). Intre timp, Leon ST:1 point
-
1 point
-
@mandelu led top sunt standard pe style si optionale life, de aici si diferenta de pret.1 point
-
Aș fi vrut să mai aibe "răbdare" vreo 7.000km ?, că m-au cam rupt de o lună încoace: revizii la amândouă, bujii+bobina inducție, bucșe motor, la Golf, RCA Tiguan, distribuție plus transmisie Tiguan... Dar na, pe lângă copii și soție, mai am și copilul din mine de crescut . Asta nu înseamnă că nu mă gândesc deja, la următoarele proiecte la Tiguan și la Golf. Visele nu costă nimic, împlinirea lor... altă poveste!1 point
-
Motoarele 2.5 R5 de pe Touareg au fost 4 modele. BAC si BLK - euro 3 fara DPF BPD si BPE - euro 4 cu DPF La cele fara DPF se foloseste norma 505.00 de ulei. La cele cu DPF se foloseste 507.00. Sunt diferente intre cele 2 generatii tocmai pentru a putea folosi 507.00 fara a termina axe, tacheti etc. Acum, pentru problema uleiului prin admisie nu dati vina exclusiv pe turbina. Recircularea gazelor din carter baga mult ulei in admisie. Eu m-a enervat cand am schimbat bujiile si a trebuit sa dau galeria de admisie jos. Dupa ce, cu vreo 6 luni in urma am curatat-o (tot prin demontare) am gasit-o super imputita, plina de funigine in combinatie cu vapori de ulei. Atunci am luat decizia sa instalez un catch can. Am instalat unul ciclonic de BMW X5, cu putin bricolaj la furtunuri si mufele originale de la un furtun vechi. N-am mai mers foarte mult cu masina de la instalare, dar rezultatele sunt promitatoare, respectiva chestie a scos destul de mult ulei, estimez undeva la 10-15 ml/1000 km, ulei care se ducea in admisie si se amesteca cu funiginea din EGR. Cam asa arata instalatia, l-am montat intre filtrul de aer si far. Si asta a scos in 200 de km. Inclusiv apa, am facut drumuri cam scurte.1 point
-
A ajuns si papa bun - am mers pe Rowe 5w-40 deoarece am observat ca a fost folosit si in Germania la ultimele revizii, iar filtre am mers pe Mann. In Romania am dat foarte greu peste el, doar 2 distribuitori in toata tara. Astept sa treaca nebunia si sa merg la colegul @EEXCALADE pentru o verificare completa si efectuarea schimbului.1 point
-
DSG nu cred că are probleme așa devreme. Km reali? Mult nu cred, hub de ambreaje ~2000lei. Pentru a fi "safe" eu am schimbat ambele pe la ~285.000 km1 point
-
Nu e neaparat necesar sa se rupa, poate aluneca pinionul, deoarece antigelul e vascos. La Passat-ul de la servici la 70k a inceput sa picure pompa.1 point
-
1 point
-
Sedan sau liftback..nu am o marca anume in minte, poate sa fie BMW sau Audi, dar nu cred ca nou. Depinde la acel moment de oferta, oricum minim 190cp si automata. M-am uitat de curiozitate pe configuratorul VW si am ramas dezamagit de preturile unor optionale care au ramas nemodificate din 2016, in speta Kessy, selectare mod conducere, app connect. Un total de 1000euro pt dotari care mi se par ca ar trebui in standard pe un Passat HL 2020. Oricum personal mi-a cam ajuns de VW dupa 8 ani, asa ca un al 3lea VW slabe sanse. Daca te uiti dupa masina inca nu e vremea de schimbat1 point
-
Prin urmare, dupa o intarziere de aproape o luna cauzata de oprirea productiei la fabricile VW, azi am ridicat masina cea noua. Nu prea am ce sa va spun intrucat nu am mers decat de la dealer pana acasa insa ca prima impresie va spun ca sunt foarte incantat atat de exterior cat si de interior inclusiv insonorizarea care mi se pare a fi foarte buna. Am pus si benzina, pe bord arata ca mai am benzina pentru 15 km, am facut plinul si au intrat 44.7 litri. Atasez si singura poza pe care o am.1 point
-
mama, ce-ati luat-o pe aratura Realist vorbind, o s-avem toata viata inainte (hopefully) sa avem electrice plus ca in Romania mi se pare inca destul de complicat sa o ai pt altceva decat masina de oras, un drum de mai multe sute de km prin tara inca mi se pare f problematic pt o electrica. Intentionez sa mai raman o vreme pe termice1 point
-
Postul era de ieri Daca are incalzire in 3 trepte si suntem pe aria B7, sigur eu si incepatorcj nu discutam de o masina din 2004. asa pare....1 point