Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.05.2020 în toate secţiunile
-
A ajuns si papa bun - am mers pe Rowe 5w-40 deoarece am observat ca a fost folosit si in Germania la ultimele revizii, iar filtre am mers pe Mann. In Romania am dat foarte greu peste el, doar 2 distribuitori in toata tara. Astept sa treaca nebunia si sa merg la colegul @EEXCALADE pentru o verificare completa si efectuarea schimbului.2 points
-
2 points
-
Salutare, Din pmdv un pic cam tarziu pentru prezentarea masinii dar..mai bine mai tarziu decat niciodata ? Povestea a inceput in mijlocul anului 2015 cand imi tot cautam o masina si eram in dubii ce sa achizitionez ( am vizionat mai multe modele tot din gama VAG dar niciodata un Golf ) pana cand am dat pe YT de niste videoclipuri cu Golf 7 GTI. Am avut mereu obsesia sa am 2 tipsuri ( stanga - drepata decat, 2 pe stanga ) si asa m-am decis intr-un final la acest Golf 7 GTI PP. A fost comandat din showroom-ul celor de la Pipera in anul 2016 Februarie si a ajuns la sfarsitul lui Aprilie. Este singura poza pe care am gasit-o de la livrare ? revin cu un update daca le gasesc si pe celelalte. Ca sa nu existe discutii si alte cele, pretul va ramane confidential iar daca doriti sa comentati " ai fi putut sa iti iei x model de masina sau ai fi putut sa renunti la asta si sa iei asta" mai bine, abtineti-va ? Dotari optionale: Performance Pack ( 230 CP + diferential ) Faruri Bi Xenon cu lumini de drum LED Stopuri LED Pachet Iarna ( scaune incalzite + duze ) Navigatie Discovery Media Pro + Dynaudio + Park Pilot Keyless Oglinzi exterioare rabatabile electric + incalzite Cotiera centrala fata Jante Austin 7,5 x 18 Masina nu are urmatoarele optiuni ( la acel moment nu le vedeam atat de utile dar acum regret putin anumite dotari pe care as fi putut sa le am ) Acc + Dcc Trapa Blind Spot Scaune Piele Parbriz Incalzit Camera video Rear Assist Asta a fost prima "iesire" pana la Busteni, de Paste, unde am vazut majoritatea lucrurilor pe care le poate oferi, bine-nteles in limita legala + ca inca eram in rodaj. Prea multe nu mai am de spus legat de ea, anii au trecut, reviziile au fost facute la timp si totul a mers perfect pana cand m-am decis ca trebuie "sa ii fac si eu ceva" avand in vedere ca am culoarea ieftina m-am gandit ca ar da bine sa am plafonul + capacele oglinzilor negre. Cu timpul m-am obisnuit cu puterea si manevrabilitatea ei si m-am gandit ca e timpul sa cresc puterea pentru ca nu mai era fun ca in prima zi, m-am pus pe cautat si am gasit doar 2 tuneri ce imi faceau cu ochiul pe acea vreme ( ~3 ani jumatate in urma ) APR si Revo. M-am interesat, am inceput sa caut cifre si sa ma interesez de piese ( admisie, evacuare, ic, etc. ) Eram pornit sa incep sa modific lucruri dar viata a luat o alta intorsatura si cu timpul a disparut ideea de a mai modifica ceva ( avand garantie pana chiar pe 28.04.2020 imi era putin teama pentru ca daca ceva s-ar fi stricat stim cu totii ce ar fi urmat ). In anul 2017 la o intalnire de VAG am avut "norocul" sa il intalnesc pe @C Z R si de acolo am inceput, cu timpul sa inteleg mult mai multe vis a vis de tuning ( daca nu ma insel el era Stage 2 pe acea vreme si erau detalii pe care daca le-as fi cautat pe google sigur le-as fi gasit mult prea tarziu ). Tot el m-a si "invitat" la intalnirile forum din 2018-2019 . Aniversarea 15 ani VW Forum Aniversarea 16 ani VW Forum Din anul 2019 am cont aici dar nu am avut niciodata timpul sa creez un topic depsre masina mea, acum de cand cu situatia globala mi-am facut "curaj" sa spun cate ceva despre ea. Cred ca am inteles majoritatea lucrurilor despre tuning si sunt pornit dinnou sa o modific, dar totusi indecis ( am avut ocazia sa merg cu o Cupra FWD ~400cp si nu prea m-a impresionat deloc avand in vedere ca pana in treapta 3 "sta pe loc". Daca o voi vinde anul acesta nu o voi modifica, daca o voi vinde anul urmator posibilitatea de a face Stage 1 sau chiar 2 ( nu sunt inca decis unde ) + un DP Catless si intermediara, creste pe zi ce trece ?. Si ca sa fiu la zi dupa mini povestea asta las mai jos o poza de la ultima spalare.1 point
-
1 point
-
Aș zice ca doar la metoda distanțierului e posibil să apară acele modificari ale debitului de gaze recirculate, pe cand la metoda electronică nu cred să apară modificări a debitului real de gaze recirculate, pentru că se lucrează strict pe partea electronică, iar partea mecanică ramâne închisă. Prin această metodă nu facem altceva decât să compensăm electronic diverse uzuri mecanice. Practic se aliniază din nou valorile eronate citite de senzorul magnetic, cu poziția reală a valvei EGR, soluție care aș zice că nu e una durabilă, deoarece undeva există o uzură (posibil rulmentul) care va avansa și o să se ajungă din nou la neconcordanțe ale poziției reale a valvei, raportate la valorile citite de senzor.1 point
-
1 point
-
Cred ca nici de aceasta data nu sunt identificate corect piesele conform ETKA pentru CAXC. Ai incercuit intinzator lant, pentru seriile VIN pana la 1P-9-023 795 (la tine seria pare sa fie 022 826) initial s-a folosit codul 03C109507AB, care a fost eliminat la 01.09.2010 si se inlocuieste cu 03C109507AF. Tu ai in oferta codul cu AD care este pentru auto cu seria de sasiu de la 023 796 in sus. In continuare, codul 03C198229C - set reparatie nu exista in ETKA pentru Seat si VW, este doar pentru Audi A3 si ceva Skode. Mai mult, componenta kitului de reparatie are subansambluri care au alte coduri fata de cele pe care ETKA le identifica pentru Seat-ul tau. Nu inteleg ce oferte fac service-urile acestea...1 point
-
Doar 60K sa stai linistit la o distributie ce trebuie schimbata "teoretic" la 200K? Bine, stiu ca nu duc atat dar macar ar trebui sa iti ofere liniste inca 150K... nu? Hai 100K... Eu la Golf nici nu imi fac probleme pana la aproape 90K. Apoi o schimb ca atata duce distributia la Golf.1 point
-
1 point
-
Mai degraba cu X4, decat cu X6... parerea mea. Oricum, la fel ca X4, mi se pare foarte urat1 point
-
Pfuai au trecut deja 2 ani jumate de cand n-am mai scris pe forum. Nu s-au intamplat foarte multe in tot acest timp in ceea ce priveste E-Golful dar cateva noutati sunt totusi. Am ajuns cu chiu, cu vai la 189.000km dupa o iarna destul de rece in care incalzirea din scaunul soferului a incetat sa functioneze. Fapt care, impreuna cu neatentia mea, au dus la descarcarea bateriei pana la 0% de vreo 3 ori. Dar sunt mandru ca am reusit sa ma aflu in apropierea unui fast charger de fiecare data cand s-a intamplat chestia asta, si nu am fost nevoit sa apelez la servicii de tractare god bless. Tin minte o data am condus vreo 2km cu 0km pe range-o-meter la -14°C. Autonomia a mai scazut si ea ceva, weekendul trecut am facut 120km la +7°C cu o medie de 72km/h. Daca ma straduiesc umpic si sunt peste 10° afara sunt sigur ca ajung la 140km cu un plin. Not great, not terrible. In rest, am schimbat bateria din cheie de doua ori si cate un set de cauciucuri de iarna si de vara, iar inainte de ITP'u ce urmeaza in august ar trebui sa schimb si lichidul de frana.1 point
-
Stergem praful: doar 36.000 de km. Am mers mai putin decat credeam (plus criza). Azi revizie la Brady: Revizia de 3 ani (se schimba obligatoriu lichidul de frana) plus schimb ulei si filtre (dupa 1 an jumatate). Preluarea, placutele si lamelele stergatoarelor (3 ani) sunt bonus.1 point
-
Sedan sau liftback..nu am o marca anume in minte, poate sa fie BMW sau Audi, dar nu cred ca nou. Depinde la acel moment de oferta, oricum minim 190cp si automata. M-am uitat de curiozitate pe configuratorul VW si am ramas dezamagit de preturile unor optionale care au ramas nemodificate din 2016, in speta Kessy, selectare mod conducere, app connect. Un total de 1000euro pt dotari care mi se par ca ar trebui in standard pe un Passat HL 2020. Oricum personal mi-a cam ajuns de VW dupa 8 ani, asa ca un al 3lea VW slabe sanse. Daca te uiti dupa masina inca nu e vremea de schimbat1 point
-
1 point
-
Cred ca se refera la altceva, respectiv la cate grade sa aiba lama. Adica in ce po zitie se pune bara de torsune (caneluri interioare/exterioare). Informatia o gasesti aici: https://vw.zenseeker.net/Wheels-TorsionBars.htm si aici: https://swayaway.com/wp-content/uploads/2016/06/9913.pdf Trebuie pus sasiul orizontal, sau masori unghiul lui si faci calcule. Ai grija ca cele doua bare de torsiune au "stanga" si "dreapta" dupa cum au fost pretensionate de fabrica. Daca nu le pui bine, se pot rupe sau nu actioneaza corect ca arc. La unul din capete trebuie sa fie stantat L si R (Links si Rechts, stanga si dreapta).1 point
-
Revin cu detalii despre cum am reparat si am testat EGR-uri... Partea mecanica sa fie impecabila Se verifica continuitatea tuturor traseelor de pe placa (eu am gasit probeleme la traseul dintre OUT si C7 - arata cam 300 ohm in loc de 0) Se remediaza probleme gasite la trasee prin cositorire Se cositoresc cu atentie contactele motorasului (sageti rosii in poze) cu un letcon cu varf ascutit si lung (pentru a nu topi plasticul din jur) Se monteaza placa la loc fara cositorire (pentru verificare preliminara) si se masoara sa fie contact ferm intre cele 3 lamele si placa Se monteaza ansamblul motor pe EGR si se folosesc 5 bucati de varnis (ca sa tina firele izolate si fixe pe pinii conectorului extern) sau 5 papuci (cine gaseste) Se foloseste o sursa de 5 volti intre pinii 1 si 3 ai conectorului de pe motoras (eu am folosit un alimentator de telefon mobil care scoate fix 5 volti) Intre pinii 3 si 5 se leaga un voltmetru digital care la EGR inchis trebuie sa arate foarte putin peste 1 volt Intre pinii 2 si 6 se monteaza o sursa de 12V (preferabil reglabila dar se poate folosi si fixa pentru verificare pozitie EGR deschis) Deoarece in mod normal motorul se alimenteaza cu PWM iar noi folosim o sursa continua vom tine sursa de 12V pornita doar pentru scurt timp pentru verificarea functionarii lui si citirii valorii pe ohmmetru (pentru a nu se deteriora) Pe pozitie maxim deschis trebuie sa citim in jur de 4 volti (putin sub) Daca totul e inregula, demontam din nou motorasul si cositorim cei trei pini pe care se infige placuta dupa care se face montajul final1 point
-
Poti sa mergi la un dealer VW si-ti dau ei codul de la casetofon. Alta varianta este sa mergi la baietii cu decodari telefoane, se mai pricep si la asa ceva.1 point
-
@FabAleSko are dreptate: Modificarile mecanice (distantier) sau electronice (divizor rezistiv) pentru a obtine valori electrice in limitele acceptate >0,7V si <4,3V (la majoritatea EGR-urilor valorile sunt >0,9V si <4,1 V) pot duce la modificarea debitului real de gaze recirculate (adica pentru aceeasi valoare electrica supapa EGR va fi mecanic mai inchisa sau mai deschisa) fata de cel memorat in ECU si este posibil ca dupa reparatie sa apara o eroare de debit de aer (dar este de debit si nu de limite electrice). Aceasta eroare de debit a fost inlaturata de "incapatanatii reparatiilor" folosind VCDS - "Resetting of learned values of average quantity adaptation" . Eroare de debit mai poate apare si la schimbarea placutei electronice de la un EGR la altul cu aceeasi rezolvare VCDS ca mai sus (citire tot de la "incapatanatii reparatiilor"). Eu inca nu am patit-o dar este plauzibil. Ramane de testat.0 points
-
Așa se face calibrarea, explicat impecabil! ? https://jestineyong.com/exhaust-gas-recirculation-egr-system-hack-on-1-6tdi-engines/ Ar mai fi o soluție. Una mai comodă: Se lipește (cu o soluție f. buna pt lipit, care lipește f bine) o bucata de plastic sau altceva (eu am lipit o bucată de plumb pt echilibrat roți), între sectorul de roată dințată și teșitura de pe carcasă , teșitură care pare a fi opritorul sectorului de roată dințată, deși acest opritor nu e atins deloc, niciodată, de fapt... Grosimea bucății de plastic se află din mai multe încercări: se montează la loc motorașul și se citește în VCDS tensiunea și poziția EGR-ului. Dacă e prea mare tensiunea citită (egr puțin deschis), se mai taie din plastic sau se lipește altul mai subțire și invers, daca e prea mică tensiunea (egr într-o poziție cu minus) se pune un plastic mai gros. Tensiunea, cu contactul pus , motorul oprit, ar trebui să fie cât mai apropiată de 0,71V, iar poziția egr-ului cat mai apropiata de 0, ideal 0. O să pun si o poză unde marchez locul de montare al plasticului respectiv. Nu am o poză cu adaosul pus de mine acolo, pentru că am fost foarte pe fugă atunci cand am făcut operațiunea asta la MIG-ul ? meu și nu m-am gândit să mai fac și poze... ? Implică un risc această a doua metodă: dacă valoarea inițială e prea mult sub zero, punând un adaos prea gros de plastic, există riscul ca în VCDS să aveți valori ideale, dar de fapt, valva EGR să fie deja deschisă din cauza adaosului prea gros. Așadar, chestia asta merge daca nu e mult sub 0 poziția inițială a EGR-ului (sau tensiunea mult sub 0,71V.0 points
-
recunosc ca tehnologia acumulatorilor a fost suficient de avansata pentru vremea respectiva. in acesti 5 ani s-a dezvoltat infrastructura si la noi iar programul rabla plus este un factor important in trecerea spre electrice.dar problema autonomiei nu a fost rezolvata din punctul meu de vedere. cel putin nu la masinile cu un pret accesibil0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00