Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
13.05.2020 - 13.05.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.05.2020 în toate secţiunile
-
Sedan sau liftback..nu am o marca anume in minte, poate sa fie BMW sau Audi, dar nu cred ca nou. Depinde la acel moment de oferta, oricum minim 190cp si automata. M-am uitat de curiozitate pe configuratorul VW si am ramas dezamagit de preturile unor optionale care au ramas nemodificate din 2016, in speta Kessy, selectare mod conducere, app connect. Un total de 1000euro pt dotari care mi se par ca ar trebui in standard pe un Passat HL 2020. Oricum personal mi-a cam ajuns de VW dupa 8 ani, asa ca un al 3lea VW slabe sanse. Daca te uiti dupa masina inca nu e vremea de schimbat7 points
-
Nu vreau sa par carcotas dar mi se pare foarte scump, eu nu dau atat pe piese originale + manopera la A7 cu toate cele din factura ta, mai putin verificarea eficacitatii la franare.. pe care o pot deduce si eu (in conditiile in care comand piesele din Germania direct din reprezentanta insa fac manopera la un service non-reprezentanta) Ar trebui sa iti dea mai multe cadouri Felicitari pentru intretinere totusi.3 points
-
Masina a mai crescut , si in-tr timp s-au mai adaugat 2 usi ! Glumesc! Golful in doua usi prezentat mai sus a fost vandut si i locul ei a aprut veterana . Desi este in familie din anul 2014 , timp in care ne-a slujit cu placere si fara evenimente , este timpul sa o ridicam si pe ea putin in slavi . Dupa cum spuneam masina a fost achizitionata in anul 2014 de la o cunostinta apropiata la numai 96000 km . Este fabricata in 2004 , motorizare 1.4 benzina cod motor BCA . Este modelul cu nr 3 de golf 4 care a trecut prin garajul meu . Am detinut si golf 6 , si Octavia 2 dar parca marea dragoste tot golful 4 a ramas . In prezent in cutea familiei a ramas veteran alaturi de octavia 2 care este mai tanara cu numai un anisor . Cateva poze care sa aduca aminte de frumoasa generatie a acestui model. Si ceva cu interiorul.2 points
-
Cred ca nici de aceasta data nu sunt identificate corect piesele conform ETKA pentru CAXC. Ai incercuit intinzator lant, pentru seriile VIN pana la 1P-9-023 795 (la tine seria pare sa fie 022 826) initial s-a folosit codul 03C109507AB, care a fost eliminat la 01.09.2010 si se inlocuieste cu 03C109507AF. Tu ai in oferta codul cu AD care este pentru auto cu seria de sasiu de la 023 796 in sus. In continuare, codul 03C198229C - set reparatie nu exista in ETKA pentru Seat si VW, este doar pentru Audi A3 si ceva Skode. Mai mult, componenta kitului de reparatie are subansambluri care au alte coduri fata de cele pe care ETKA le identifica pentru Seat-ul tau. Nu inteleg ce oferte fac service-urile acestea...1 point
-
Multumesc @vladandrei51, La prima figura cu EPC aprins o sa iti ascult sfatul. O seara faina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Personal , cred ca pretul variatorului e mult prea mare... Si povestile cu saritul lantului nu le cred decat daca motorul a fost exploatat necorespunzator! Lantul scoate sunete cand se alungeste si se aude la pornire, daca nu este uns corespunzator sunt sanse sa sara. Din ce am discutat cu diferiti mecanicii distributia pe lant nu sare asa pur si simplu, necesita exploatare necorespunzatoare ,lant alungit , ulei neschimbat si alte probleme gen: pompa ulei, filtru ulei neshimbat,etc. Sfatul meu ar fi,daca se poate binenteles, sa desfaca capacul la distributie , daca variatorul este in conditii bune sa nu-l schimbi!Eu asa am facut la SEAT Leon 1P 1.4 TSi 125 CP.Costurile ar fi de maxim 3000ron. P.S: lantul din oferta ce are part number-ele este versiunea A, deci prima varianta de lant .Asta ar trebui sa te ingrijoreze.1 point
-
1 point
-
Este indicată eliminarea softului Dieselgate, dar dacă masina merge ok si DPF își face regenerarile la timp dă-i pace1 point
-
De cand e vascozitatea egala cu protectie? Lucrurile sunt cam neintelese din pacate, vascozitatea trebuie sa fie fix cat sa asigure flow-ul necesar de ulei de fapt. Flow-ul(debitul) de ulei e important, nu presiunea. Faptul ca un ulei e mai gros si altul mai subtire nu spune nimic despre temperatura la care incepe sa se degradeze. Un ulei prea gros la cald o sa aiba flow prea mic, ceea ce nu e optim, e de dorit fix flow-ul pentru care a fost proiectat motorul, sa se unga si sa se raceasca optim. Practic il ungi si il racesti mai prost pentru ca pompa de ulei lucreaza in niste parametri. Daca intr-un Passat 2.0TDI vrei ulei gros, ce zici de Audi din cupa TT cu 2.0TFSI care merg cu 5w30? Schimba uleiul mai des, mergi moderat cand e rece, lasa-l cateva minute la relanti sa se raceasca dupa forja sau drumuri lungi pe canicula in oras si esti protejat.1 point
-
Uneori mai punem busul la treaba - aproape un palet de dale de beton pentru amenajarea gradinii (deh, idei de izolare) - dupa socotelile mele vreo 900kg. Asa arata incarcata cu aceasta greutate. ACV-ul n-a avut nici o greata, nu simti ca se opinteste, si nici servodirectia nu devine "de reno (pentru cunoscatori)" Nu planuiesc sa fac des sportul asta, insa e fain sa vezi ce poate.1 point
-
Cristi, daca esti activ pe mai multe forumuri, presupun ca stii cum este sa cauti o informatie exacta...si sa dai de sute de pagini de balarii. Se presupune ca noi raspundem o singura data, iar mai multi useri cauta si asimileaza informatia. Daca noi iti raspundem aici....nimeni....niciodata...nu o sa stie ca aici este informatia. Tot asa, iti pot garanta ca in Romania, acest forum (datorita noua, celor care va răspundem si a moderatorilor/administratorilor) este cel bine structurat si plin de informatii....raportat la gama VAG. Si ...la alte marci. Asa, pt cunoștințele mele generale, da-mi si mie (pe privat te rog, sa nu poluam aici) cateva linkuri cu forumurile despre care vb, poate ma mai inspir din ele. Deci, cum il folosim, asa il avem. Nu, nu trebuie sa deschizi topic separat.....trebuie doar sa il cauti, sigur este. Da, stiu...este greu de folosit functia de cautare, sa cauti fiecare topic, sa postezi separat, dar intelege (daca vrei) despre ce e vb. Daca nu....nu.1 point
-
1 point
-
Da. Si la viteza foarte mare - desigur, ma refer la viteze sub 130km/h, ca sa nu fie nicio confuzie - nu se aude vantul mai deloc, plus ca nici motorul nu sta foarte turat, ca are rapoarte lungi1 point
-
1 point
-
Puteai sa stergi doar partea cu vitezele ilegale (care oricum erau filmate in Germania ....), dar ai sters totul. A ajuns impotriva regulilor sa se discute si despre primele 2 trepte de viteza si de mersul in oras?1 point
-
Nici macar sa discutam la modul ipotetic de viteze pe care le-am putea atinge daca, din nou, ipotetic am vizita Germania nu e voie? Sau trebuie sa ne mutam pe vwforum.de ca sa purtam discutiile alea? Hai ca e chiar nostim...1 point
-
1 point
-
Ceva nou instalat pe masina. Un modul care imi permite sa deschid închid masina, inclusiv portbagajul din telefon. Din pacate ca sa deschid portbagajul trebuie sa deschid prima data masina, trebuie sa vad daca reusesc sa fac sa se deschida precum din fabrica cand apesi sa se deschida doar portbagajul si cand inchizi portbagajul sa se inchida automat. Are 3 modalitati de deschidere/deschidere -shake 2 ori - cand te apropii de masina la care ii poti seta raza. 3 distante prestabilite de producator - din butoanele din aplicatie Am mai facut instalatia pentru luminile de la picioarele pasagerului fata. Tot fac pe bucati fiindca mai astept cate o piesa. Trebuie sa ajunga capacele de superb si pt pasagerul spate dreapta1 point
-
1 point
-
Foarte faina mașina ? si eu am aceleași presuri si sunt foarte mulțumit de ele is foarte zdravene ?1 point
-
1 point
-
Pe B5 si B5.5 nu exista din fabrica senzori fata, decat pe spate. Ideea e luata de la skoda superb 1 care are senzori parcare fata/spate, in spate in bandouri ca la passat b5.5 si in fata ii are pusi precum in video, deasupra de grile. Daca ii pun in bandouri pot lovi grilele si proiectoarele, abia de la partea superioara ar observa obiectele.1 point
-
Felicitari. .. si Sarbatori Fericite! Multe se pot rezolva asa. Pe forumurile din afara sint multi care le repara. Dar la noi se pare ca unora nu le e pe plac ca omu sa isi repare egr. Pierd clienti .. si manopera schimbarii e avantajoasa pt ei. Sa vezi cati i sa iti sara in cap. Deja ai unu. Ia sa vedem reactii.1 point
-
Defapt e o pornire mai turata ca sa nu iti dea eroare de missfire de la inchiderea supapelor. Supapele la tsi se umplu cu dulceata de carbon, daca nu etanseaza iei missfire. Multe masini pornesc turate, japonezele stau la 1600rpm, deci nu inteleg ce pretentii aveti.1 point
-
1 point
-
Intrebam pentru colegu care era interesat de achizitionarea unei chiulase pt axe. II mai recomand sa cauta in aria dezmembrari pe siteuri gen mercador sau tocmai ca sunt multe anunturi.1 point
-
CNAIR a semnat contractul pentru proiectarea și execuția secțiunii 5 a autostrăzii Sibiu - Pitești! Luni, 11 mai 2020, CNAIR SA a semnat contractul PROIECTARE ȘI EXECUȚIE AUTOSTRADA SIBIU - PITEȘTI, SECȚIUNEA 5, CURTEA DE ARGEȘ – PITEȘTI, KM 92+600 – KM 122+950” cu ofertantul castigator ASTALDI SpA (ITALIA). Valoarea contractului este de 1.710.277.069,34 lei fără TVA. Traseul Secțiunii 5, este amplasat în județul Argeș și are o lungime de 30,35 km. Sursa de finanțare: FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE. În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 60 luni, respectiv: 12 luni perioada de proiectare și 48 de luni pentru execuția lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor ofertată de ASTALDI SpA este de 120 de luni (10 ani.) Traseul acestei secțiuni începe în zona localităţii Curtea de Arges si contiuă paralel cu râul Argeș până la actuala centură a Municipiului Pitești. Viteza de proiectare este de 120 km/h, iar platforma autostrăzii este de 26,00 m lătime. Principalele lucrări de artă constau în construcția a 12 poduri, 1 viaduct, 6 pasaje, 3 Noduri rutiere, 1 Spațiu de Servicii, 1 Centru de Întretinere și Coordonare, 1 Parcare de Scurtă Durată. Reamintim că în data de 14.04.2019, CNAIR a semnat contractual de proiectare și execuție pentru secțiunea 1, Sibiu – Boița, în lungime de 13,17 km. Pentru Secțiunea 2, Boița - Cornetu, (inclusiv Secțiunea 1, Lot 2) în lungime de 31.33 km (din care Secțiunea 2: 30,35 km și Secțiunea 1, Lot 2: 0.98 km) sunt în curs investigații geotehnice suplimentare, cu finanțare din asistența tehnică acordată de către Ministerul Fondurilor Europene, urmând ca după efectuarea acestor studii, să se finalizeze documentația tehnică și să fie demarată procedura de atribuire a contractului de proiectare și execuție. Secțiunea 3, Cornetu - Tigveni, în lungime: 37,40 km, are ca termen estimat pentru lansarea procedurii de licitație a contractului de proiectare și execuție sfârșitul lunii iunie 2020. Procedura de atribuire a contractului de proiectare și execuție pentru Secțiunea 4, Tigveni - Curtea de Argeș este în derulare (evaluare oferte) și se estimează finalizarea acesteia la sfârștul lunii mai 2020.0 points
-
Mai degraba cu X4, decat cu X6... parerea mea. Oricum, la fel ca X4, mi se pare foarte urat-1 points