Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
12.05.2020 - 12.05.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.05.2020 în toate secţiunile
-
4 points
-
Uneori mai punem busul la treaba - aproape un palet de dale de beton pentru amenajarea gradinii (deh, idei de izolare) - dupa socotelile mele vreo 900kg. Asa arata incarcata cu aceasta greutate. ACV-ul n-a avut nici o greata, nu simti ca se opinteste, si nici servodirectia nu devine "de reno (pentru cunoscatori)" Nu planuiesc sa fac des sportul asta, insa e fain sa vezi ce poate.2 points
-
Intai bateria, incarcarea K poate k nup e kum trebuye..?....verifika si alternator....etk....2 points
-
2 points
-
Da daca tii la masina nu te uiti la bani Cu cat uleiul este schimbat mai repede cu atat este mai bine si pt. motor Mai ales ca ce conditii de drumuri avem noi aglomeratiile din oras praf ect... 8k 9k sau un an2 points
-
Cristi, daca esti activ pe mai multe forumuri, presupun ca stii cum este sa cauti o informatie exacta...si sa dai de sute de pagini de balarii. Se presupune ca noi raspundem o singura data, iar mai multi useri cauta si asimileaza informatia. Daca noi iti raspundem aici....nimeni....niciodata...nu o sa stie ca aici este informatia. Tot asa, iti pot garanta ca in Romania, acest forum (datorita noua, celor care va răspundem si a moderatorilor/administratorilor) este cel bine structurat si plin de informatii....raportat la gama VAG. Si ...la alte marci. Asa, pt cunoștințele mele generale, da-mi si mie (pe privat te rog, sa nu poluam aici) cateva linkuri cu forumurile despre care vb, poate ma mai inspir din ele. Deci, cum il folosim, asa il avem. Nu, nu trebuie sa deschizi topic separat.....trebuie doar sa il cauti, sigur este. Da, stiu...este greu de folosit functia de cautare, sa cauti fiecare topic, sa postezi separat, dar intelege (daca vrei) despre ce e vb. Daca nu....nu.1 point
-
Unul la masa, unul la una din sigurantele de faza scuta sau pozitie, depinde cum vrei sa se aprinda.1 point
-
5G0 035 222 E - module AUX + USB supporting iPhones (UI4), I8E (Standard radio Gen2) + I8H (High radio Gen2), supporting also Android/MirrorLink 5G0 035 222 F - module AUX + USB not supporting iPhones (UE4), I8E (Standard radio Gen2) + I8H (High radio Gen2), supporting Android/MirrorLink 5G0 035 222 H - module AUX + USB supporting iPhones (UI4), I8E (Standard radio Gen2), supporting also Android/MirrorLink1 point
-
Da, 229 e cu "pret redus". pe de alta parte, parca am citit pe undeva pe un site din afara ca pretul va ramane redus de acum inainte. Nu m-ar mira ca in Romania sa expire aceasta "reducere", se stie ca noi nu comentam si avem bani. PS. Cand expira si Care Connect (dupa 3 ani) mai scoti vreo 190 lei din buzunar1 point
-
Multi recomanda/folosesc ulei OE (inclusiv subsemnatul) pentru ca schimbul se face rar si deci nu are rost sa iti asumi inutil riscuri. Cu toate astea fiecare e liber sa faca experimente pe masina lui, dar daca doua uleiuri respecta aceeasi noarma nu inseamna ca sunt la fel din punct de vedere chimic. Chiar si uleiuri cu acceasi norma difera atat din puct de vedere chimic cat si al proprietatilor si asta e valabil pentru orice tip de ulei. Norma iti impune doar un set minim de cerinte pe care uleiul trebuie sa le indeplineasca. Nu ma intelege gresit, e bine ca sunt pionieri ca tine, asa invatam cu totii ceva si cum e vorba: nu risti, nu castigi.1 point
-
teorteic trebuie schimbata broasca, in ea sunt 2 contacte, unul pentru lampi si unul care spune BCM-ului cand este inchis portbagajul. De fapt, ambele contacte duc la BCM. si daca unul nu lucreaza cum trebuie, sau exista un decalaj in actionarea celor 2 apare eroarea. La masinile de dupa 2011 nu mai apare aceasta eroare, deoarece lipseste un fir catre BCM1 point
-
Si la mine mai apare din cand in cand, nu te stresa daca totul lucreaza cum trebuie.1 point
-
No, daca nu ai manifestari si totul lucreaza,da-i pace.1 point
-
1 point
-
Sa le luam pe rand. Doar culoarea am ales-o dar din 2006 am avut trei masini cu aceasta culoare. Jantele sunt cele standard cu pret suplimentar zero. Eu nu pun mare pret pe cum arata jantele. Daca erau chiar naspa poate alegeam altele dar altfel nu. N-am remarcat efectul cangur, am auzit, am citit, n-am observat. Din observatiile proprii daca masina consuma mult are rezervor mai mare daca nu, are rezervor mai mic. In manual scrie ca la vehicule cu tractiune fata rezervorul poate avea 45 sau 50 de litri in functie de motorizare din care 6 litri sunt rezerva (cand se aprinde martorul mai sunt 6 litri). Vehiculele cu tractiune integrala au rezervor de 55 de litri. Dacia 1310 avea rezervor de 48 litri iar Dacia 1100 avea rezervor de 38 de litri. Skoda S100 avea rezervor de 35 de litri. La electrice, dupa parerea mea sunt mai multe probleme: autonomia e doar prima dintre ele. A doua este durata incarcarii. Dracul e in detalii: autonomia variaza in functie de viteza, consumatori, temperatura, vechimea bateriei, etc, bateria e scumpa si contine elemente rare. La cei cativa km pe care i-am facut doar prin Bucuresti, cu A/C pornit, STOP-START oprit si cu stat destul de mult la relanti inainte de plecare pentru familiarizare cu infotainment, consumul indicat pe bord a fost 7.9 l/100 km.1 point
-
1 point
-
am facut azi un drum Sibiu - Cluj cu noul e-up. Am plecat cu 100% si am ajuns cu un range pe gom de 100 km si 1/3 din baterie (180km in total).... am avut consum mediu de 13 kw/h/100km,, medie de 70km/ora. Nu am depasit 120 km/ora si am mers fara clima... pe panta descendenta a Feleacului am recuperat 30km.... Cu vechiul model incarcam odata in Alba Iulia si ajungeam in Cluj cu un range de maxim 10km... Ca experienta de condus: suspensia moale, anvelopele se recomanda sa se umfle doar la 2.5 bari fata de 2.8 la vechiul model, Line assist-ul face treaba, dar este cuplat tot timpul si nu se dezactiveaza cand misti de volan ca la alte modele... Este chiar agresiv si ciudat la inceput (parca cineva iti ia volanul din mana) daca indraznesti sa calci linia fara sa semnalizezi... E ciudat sa fi pe autostrada si sa vezi cum se misca volanul in curbe singur... Are buton de anulare... pentru mersul in oras... cred.. In rest masina e austera, volanul NU se mai regleaza si pe inaltime!!!!, sonorizare si conectivitate buna. Demaraj clar mai intens ca la E-golf, diferenta vine din faptul ca golful tine puterea pana la viteze mai mari, iar up-ul se dezumfla dupa 60km/ora...1 point
-
Ceva nou instalat pe masina. Un modul care imi permite sa deschid închid masina, inclusiv portbagajul din telefon. Din pacate ca sa deschid portbagajul trebuie sa deschid prima data masina, trebuie sa vad daca reusesc sa fac sa se deschida precum din fabrica cand apesi sa se deschida doar portbagajul si cand inchizi portbagajul sa se inchida automat. Are 3 modalitati de deschidere/deschidere -shake 2 ori - cand te apropii de masina la care ii poti seta raza. 3 distante prestabilite de producator - din butoanele din aplicatie Am mai facut instalatia pentru luminile de la picioarele pasagerului fata. Tot fac pe bucati fiindca mai astept cate o piesa. Trebuie sa ajunga capacele de superb si pt pasagerul spate dreapta1 point
-
6. și 7. Am schimbat volant + discuri la 285.000 km, nu am găsit în nici un istoric cum că ar fi fost schimbate până atunci. Piesele date jos de pe mașină erau ambele cu logo VW Simtomele nu erau foarte pronunțate, dar nu am mai așteptat până crăpau Uite că aici am eu un răspuns! Prima dată am băgat ulei Febi + filtru și garnitură tot Febi. Pot să spun că DSG.ul nu s.a împăcat de nota 10 cu uleiul, deși avea norma VW. A doua tură am băgat OE. OE e OE domne'1 point
-
Trebuia sa pui ulei OE ,in primul rand ca uleiul nou se amesteca cu o cantitate destul de mare din uleiul vechi care ramane in cutie. Filtrele AM ...nu-s prea ok1 point
-
@Boditza trebuie sa incerci un soft cutie + motor ca sa vezi cum se transforma totul @cristi511 parerea mea e ca doar amani inevitabilul, e clar ca nu iti puncteaza multe dorinte masina asta, nu ai stiut in ce te bagi cand ai luat-o si acum tot incerci sa o dai cumva sa fie ce trebuie, dar deep down, stii ca nu va fi niciodata. Fa un efort si ia ce-ti trebuie, anii trec, banii se fac... fericirea si multumirea ta sunt priceless si timeless, mai lasa si inima sa aiba majoritatea de vot, nu doar creierul1 point
-
Mixed feelings cu anvelopele chinezesti. Spune unul care a luat asa ceva - insa allseason. Ratiuneile la mine au fost putini km pe an si 4 motion. Dupa ceva vreme si km cu ele - iti pot spune sa doar sa ai grija, sunt decente pentru mers normal, insa daca vrei ceva mai mult isi ating limitele mai repede decat anvelopele bune (prin bune nu inteleg numai absurd-de scumpe ci de o marca cat de cat cunoscuta). Vara sunt cam la nivelul Dunlop Bluresponse (am avut si pot compara) - deci anvelope vara eco, iarna la nivel de tigar winter sau debica frigo. Ok-ish deci. Doar atat... Sper sa nu se considere o divagare, doar incerc sa iti dau un sfat, sa ai grija cum "te dai" cu ele, avand doar fwd. Aspectul financiar il inteleg 100% - ale mele allseasonuri au fost la 1/3 din pretul unor Crossclimate - si nu sunt de trei ori mai proaste, in nici un caz...1 point
-
1 point
-
Multumesc frumos! Jantele de Passat echilibreaza masina pt ca au si un offset bun. Cele stock acum sunt cam triste, dar pt iarna de 17 cu Continental WinterContact TS860 sunt ce trebuie. Cele de vara mai au 4-5mm, s-au dus cam repede Michelin PS4, practic nici 40k km rulate. Se simteau tocite pt ca in WOT de la 3000rpm se aprindea esp-ul in conditiile de temperatura peste 15 grade si anvelope incalzite.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte faina. Vezi ca motorul asta suporta f bine resoftarea, daca nu ai facut-o deja. La OBDeleven ai nevoie sa cumperi credite sau ai alta solutie?1 point
-
1 point
-
Si mie mi s-a parut ok pretul. Mai mult, erau singurii care reparau cutii in zona. Am incercat in Ungaria la reprezentanta VW din Bekescsaba si au zis ca nu repara cutii automate. Am intrebat si la reprezentanta din Arad si Timisoara, si ei tot acolo trimit cutiile automate. Insa, dupa ce au reparat cutia, au zis ca mai am o problema la senzorul de acceleratie. Insa problema s-a dovedit a fi umezeala infiltrata la niste contacti de sub ECU. Mi s-a oprit masina in Germania, adica nu mai vroia sa accelereze. Am chemat serviceul, pentru ca senzorul ala il schimbasem in Decembrie tot in Germania cu 500 euro, si mi-a spus mecanicul ca nu senzorul e de vina ci apa de la zapada culeasa de pe autostrada. Asa ca am dat 500 euro pe degeaba. In fine, masina functioneaza bine acuma, doar ca trebuie sa izolez acolo mai bine putin ca sa nu am probleme pe viitor. Deci, nu toti mecanicii sunt buni, chiar daca lucreaza la reprezentante si au aparatura de ultima generatie; si nu toate probleme semnalate de ei sunt reala (mecanicul de la Mercom imi zicea ca sigur e stricat computerul de bord). Numai bine si asigurati-va din toate punctele de vedere.1 point
-
-1 points
-
-1 points
-
Off topic , un pic daca vreau sa leg lumini interioare ( la picioare de exemplu ) si sa se aprinda din comutator cand aprind pozitiile sau faza scurta , lunga , in ce pini leg cele doua fire de alimentare ? Dar ca sa functioneze si dimmingul ? On topic : Mi se pare o prostie , luminile de zi ... Sunt bune cand e vremea nasola ... Atat Plus ca din ce stiu , nu ai voie sa adaugi lumini in plus , neomologate-1 points