Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
11.05.2020 - 11.05.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.05.2020 în toate secţiunile
-
5 points
-
3 points
-
Salutare. Avand aceste lumini pe Audi A3 8P, simteam nevoia si pe Octavia. Am vrut sa trec la fetele de usi cu lumina ambientala - dar nu am reusit sa le gasesc la un pret decent si am preferat sa fac alte retrofituri cu banii respectivi. Drept urmare luminile de la manerele interioare - se pot achizitiona de aici: http://vagmarket.com.ua/product/podsvetka-dvernyx-ruchek-octavia-a7/ La usile din fata este relativ simplu deoarece sunt prevazute din fabrica cu locas special pt iluminat manere. Pt manerele din spate trebuie sa modificam 2 plastice (cate unul pt fiecare usa) si sa introducem ledul in ele. Ca si etape: Desfacem fatele de usa, conectam firele si apoi introducem ledurile in locurile special prevazute. Avem nevoie de 4 cabluri de reparatie cod: - 000979009E Codarea este simpla: modulul 42 (usa sofer) si modulul 52 (usa pasager) [LO] _door_exit_light: [VO] _active [LO] _inside_door_handle_light: [VO] _active La usile din spate legam direct pe firele de la iluminatul butonului pt comanda geamuri. Succes!2 points
-
2 points
-
Puteai sa stergi doar partea cu vitezele ilegale (care oricum erau filmate in Germania ....), dar ai sters totul. A ajuns impotriva regulilor sa se discute si despre primele 2 trepte de viteza si de mersul in oras?2 points
-
La inceputul saptamanii am reusit sa ridicam masina de la dealer. Seat Leon Style 1.5tsi 96KW cu urmatoarele dotari: 1. pachet enjoy style alarma; full link; media system plus; oglinzi pliabile; pachet iarna; senzori de parcare fata si spate. 2. confort style oglinda heliomata; senzori de lumina si ploaie; faruri cu functie coming/leaving home Surpriza placuta a fost ca a venit cu roata de rezerva de uz temporar. Momentan avem in jur de 30km, toti facuti in oras din pacate, dar fara a depasi 3000rpm. Urmeaza sa-i facem rodajul pentru 1500-2000km. Sunt curios cum se simte dupa ce se mai lasa putin motorul. Consumul e surprinzator de bun avand in vedere ca motorul e nou. Am reusit sa scot aproximativ 7.3% pe un drum de 8km in oras, fara a merge subturat si fara a folosi sistemul start-stop. E drept ca acum e destul de liber orasul, dar in aceleasi conditii cu Golf 6-le diesel n-as fi scazut sub 6-6.5%. Am observat ca in oras merge foarte mult in 2 cilindrii, dar schimbarile intre 2 si 4 cilindrii sunt insesizabile. Urmeaza covorase de cauciuc, folie ppf pe faruri si probabil folie pe geamuri.1 point
-
Azi dimineață când să plec de la serviciu, apare pe bord "check coolant". !? Abia completasem antigelul, zic în gând și trag de manerul de deschidere al capotei. Nivelul aproape de sorb, mă uit pe scut și-l văd umezit bine. Completez cu apa plată și plec. Sun la service, plec acolo, o urcăm pe elevator, ne uităm și bănuiala mea se confirmă: pompa de apă plângea Mâine am programat-o la schimbat distribuția, cureaua de la accesorii și rola intinzatoare. Bun si guvidul la ceva, bine că nu m-a prins pe la greci (sper să se dea drumul la vară). LE: am făcut un interior/exterior rapid și când mă uit la știri, încep ăștia cu prostiile lor: praf saharian, ploi, vijelii, cod...1 point
-
Intai bateria, incarcarea K poate k nup e kum trebuye..?....verifika si alternator....etk....1 point
-
Despre cutiile automate VAG, fie ele cu dublu ambreiaj, convertizor sau multitronic. La toate exista functia de kickdown si asa cum ai observat si tu, este regasita in manual. Nu inteleg totusi pentru ce mi-ai dat downvote, dar multumesc Orice feedback este apreciat.1 point
-
Mie mi se pare ca incepand cu noul G8, VW a inceput sa marseze mai mult pe partea tehnologica, inovatie, viitor, etc. Skoda a cam luat locul VW la calitate ( dpmdv ), iar Seat a ramas sportivul ( si prin CUPRA ) grupului. Audi e oricum in alta liga, mai ales cea a pretului Avand in vedere piata, si eu as fi interesat de un viitor benzinar in range-ul 200-250cp, automat, dar obligatoriu 4x4. Pana acum optiunile ( mai puternice ) erau cam putine, si te obligau doar spre Passat/Superb. @Doomy , am postat in acelasi timp Da, chiar arata bine/interesant! Ms de info.1 point
-
Pai la exterior nu e o tragedie, nici un Golf nu a fost uauu! (desi la rece imi place mai mult G7). Golf nu a fost niciodata un etalon de frumusete, deci..nimic nou aici. Eu vad potentiale probleme la interior legate de ergonomie (desi unora s-ar putea sa le placa foarte mult..) si de asemenea senzatia de scadere in calitate a materialelor fata de G7 (care scadere merge mana in mana si cu cresterea preturior). Cine spune ca s-au adaugat foarte mute optiuni - ok, s-au adaugat, dat multa lume totusi nu le considera de nelipsit (inclusiv eu de ex). Sincer in acest moment astept si eu sa vad Alltrack-ul si mai ales ce motorizare benzina va avea, plus R-ul evident. Dar la acest moment, pare ca Passat ar fi upgrade-ul necesar pentru a mentine (cel putin) calitatea de la G7. Sau trecere la Skoda Superb / noua Skoda Octavia (care momentan mi se pare cea mai ok dintre VAG-urile noi G8/Leon/Octavia).1 point
-
1 point
-
Da. Si la viteza foarte mare - desigur, ma refer la viteze sub 130km/h, ca sa nu fie nicio confuzie - nu se aude vantul mai deloc, plus ca nici motorul nu sta foarte turat, ca are rapoarte lungi1 point
-
1 point
-
Va salut cu respect! Jos cu palaria in fata dvs. Intotdeauna am apreciat un adevarat pasionat. Asa se intretine o masina, degeaba ai masina de 30 de mi euro daca mergi cu ulei de 100lei 4 litri... samd.. Cunosc cazuri. Audi r8, in loc sa schimbe uleiul, el completa tot timpul.. Masina de peste 100mi euro.. Sa fim seriosi... De anul trecut sunt si eu posesor a unui passat b5 din 2001 motorizare 1.8t 150cp.. Am cumparat-o din Germania... masina nu prea a fost intretinuta, ma refer, ca se fuma in ea... mizerie.. rar daca schimba o piesa samd Deci sa nu laudam nemti..... In rest totul la locul lui, interiorul dupa curatare este ca nou. Pe mecanica stau bine si daca tot stam in izolare, am zis sa desfac pragurile ca vazusem eu niste pamant pe acolo... si cand desfac, sub praguri gasesc o gramada de pamant... Acum, va dau un sfat, incercati sa desfaceti pragurile si sa curatati pe acolo tot, chiar daca exista rugina, peria de sarma pe bormasina, curatat, grunduit, vopsit si stati fara probleme. Este pacat de masina sa nu faceti si lucrarea asta. In rest, va felicit si sper sa ne vedem odata prin oras. Doamne ajuta!1 point
-
Nici macar sa discutam la modul ipotetic de viteze pe care le-am putea atinge daca, din nou, ipotetic am vizita Germania nu e voie? Sau trebuie sa ne mutam pe vwforum.de ca sa purtam discutiile alea? Hai ca e chiar nostim...1 point
-
Am avut timp și am montat folie de protecție pe faruri și în spatele mânerelor. Farul de pe stânga are niște urme de adeziv. Am folosit soluție prea alunecoasa și m-am chinuit la montaj 2 ore. Probabil o să-i schimb folia când mai am timp. Celelalte au ieșit bine și foarte bine. Folia folosita e 3M Scotchgard Pro 4.0.1 point
-
Multumesc de sugestie EEXCALADE Am vorbit mai demult cu cineva priceput in uleiuri si e ok orice ulei atata timp cat respecta norma data de producator si este facut de un producator de renume cu riscuri minime de a fi contrafacut , cel OE pana la urma tot de unul din acei producatori e facut dar la un pret aproape dublu ... nu stiu ce ulei sau ce filtru au folosit inainte asa ca am zis sa merg pe ceva putin mai ieftin , filtru scos nu avea nici o notatie pe el privind producatorul . Cu amestecul corect in final in cutie sunt doar ~ 70-80% ulei nou . Pentru restul intrebarilor ce parere sau cunostinte ai ?1 point
-
Prin urmare, dupa o intarziere de aproape o luna cauzata de oprirea productiei la fabricile VW, azi am ridicat masina cea noua. Nu prea am ce sa va spun intrucat nu am mers decat de la dealer pana acasa insa ca prima impresie va spun ca sunt foarte incantat atat de exterior cat si de interior inclusiv insonorizarea care mi se pare a fi foarte buna. Am pus si benzina, pe bord arata ca mai am benzina pentru 15 km, am facut plinul si au intrat 44.7 litri. Atasez si singura poza pe care o am.1 point
-
1 point
-
Cam 4-5L/100 din acea medie sunt din cauza evacuarii si efectului auz-inima-talpa Si mie mi se par unele design-uri ale audi a fi inca de foarte mare actualitate si ca arata inca enorm de bine, personal ce nu imi place la A5 (S/RS) este interiorul, pare rupt din A6 2007 si invechit tare, dar asta-s doar eu..1 point
-
@Boditza trebuie sa incerci un soft cutie + motor ca sa vezi cum se transforma totul @cristi511 parerea mea e ca doar amani inevitabilul, e clar ca nu iti puncteaza multe dorinte masina asta, nu ai stiut in ce te bagi cand ai luat-o si acum tot incerci sa o dai cumva sa fie ce trebuie, dar deep down, stii ca nu va fi niciodata. Fa un efort si ia ce-ti trebuie, anii trec, banii se fac... fericirea si multumirea ta sunt priceless si timeless, mai lasa si inima sa aiba majoritatea de vot, nu doar creierul1 point
-
Daca le cauti cu asemenea rabdare si vehementa in mod cert o sa descoperi foarte multe de acum incolo, iar experienta cu masina asta (sau oricare alta) o sa fie tot mai neplacuta. O sa descoperi multe pe parcurs, dar sfatul meu, care am trecut deja prin asta la cateva masini, sa o lasi mai moale si sa te bucuri de unde te duce masina si ce vezi.1 point
-
In cazul in care se vor intalni cele doua masini in trafic, nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi in sufletul celui cu RS6 negru "standard" . Ce cruda e viata.. Evident e o gluma, ambele masini sunt OZN uri. Te rog sa mai pui poze, editate sau nu, nici nu mai conteaza.1 point
-
Da ce treaba are cu vaselina? Cu vaselina sau fara, nu trebuie sa se desfaca decat daca sunt prezoanele ne-stranse. Daca sunt stranse nici cu vaselina pe ele nu au voie sa se desfaca. ps: nu stiu sigur, dar tin minte niste discutii. La vw in manuale, se specifica sa nu cumva sa pui vaselina. La unele modele de audi, recomandau sa ungi prezoanele cu vaselina. Tot 5x112 are si Passat-ul si Audi. Mnoh...1 point
-
Pai tot mai mergi la cumparaturi uneori , nu ? Eu desi lucrez peste drum de casa , fac un mic ocol sa incalzesc masina cand plec cu ea ( in zilele cand am nevoie de masina )1 point
-
1 point
-
Se schimba becurile nu becul... daca vrei sa te zgarcesti dar sa cumperi ceva bun recomand marca NEOLUX sublicienta OSRAM (cred ca sunt defapt becuri osram ambalate in alt brand)sa nu faci greseala sa cumperi doar un singur bec, deranjul este destul de mare pentru a schimba doar pe o parte ( se demonteaza bara pentru a avea acces la suruburile farului, dupa demontarea farului lumina va bate in ''copaci'' si trebuie facut obligatoriu si reglajul lui, grija la suruburi ca difera si sa nu fie inversate) si bdw unul va lumina perfect si celalalt care se afla pe duca va lumina foarte slab comparativ cu cel nou, de evitat cat mai mult posibil sa nu folosesti flash-ul cu ele stinse... pastila de fosfor din catod este cauza din care nu se mai aprinde becul, reparare, inlocuire.1 point
-
1 point
-
Iunie 2019. In parcare la bloc a dat cu spatele ( o domnisoara ) si poc..., a fost inlocuitata la reprezentanta cu usa noua. A dura aprox 5 zile. Before After...mi-au dat-o spalata de la reprezentanta August 2019. Am schimbat jantele stock GTI cu jante OZ Superturismo LM 18x8J Et 48 ( 5.800 lei ) + Continental, PremiumContact 6, 225/40 R18 92Y XL ( 1.661 lei ), prezoane noi 14x1.5 - 36mm cele stock fiind de 27mm. Septembrie 2019. Discuri spate ATE + Placute ATE Ceramice ( 651 lei ). Protectie Stropire Frana Spate ( 184 lei ) - Erau tare ruginite. Flansa Amortizor Fata + Rulmet Sarcina Amortizor ( 526 lei ). Si ultima buba tot in Septembrie, pentru ca pierdeam antigel: Set pentru repararea bloc de racord cu inel etansant + Antigel G13 - 1.540 lei Si cu asta am incheiat pe 2019, urmeaza revizia pe 2020, schimb ulei + filtre si o verificare la distributie. Las si cateva poze cu OZ-urile de vara. Iarna OZ vara OZ1 point
-
Buna seara! Va rog sa ma ajutați intr-o situație. Am un Passat Variant B8 2015, 2.0 TDI, DSG, 230.000 km, achiziționata in luna mai. Saptamana trecuta, in timpul mersului mi-a apărut eroare “Gearbox Faulty”, s-a dezactivat automat ACC si imediat eroare “electric parking brake”. Am oprit masina, am pornit-o din nou si nu mi-a mai facut probleme, pana astazi, cand dupa 10 km de la pornire, mi-a dat eroarea si nu a mai mers. Nu se mai tureaza. Si imi apare eroarea, imediat dupa fiecare pornire. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Eu am dus masina in seara asta la Avia Motors Pantelimon si astept maine constatarea, dar as vrea si ceva informații de la voi. Ce ar putea fi? Unde imi recomandați sa merg? Imi e teama sa nu fie mecatronicul ?.1 point
-
Si azi am facut antrenament pentru plafonul de la Bora - si anume plafonul de la duba. Dupa cum stim, masinilor, in jurul acestei varste, li se lasa. Plafonul. Asa ca am purces in a lua material (d-ala cu buretel, moale si cu textura cat mai oem-ish) si adeziv - tesa extra strong, aparent fara prenadez, neatacand astfel materialul. Demontare, simpla, curatat panza si burete copt, simplu dar time consuming, aplicat material nou - mediu ca dificultate, insa mai usor decat credeam. Rezultatul, in poze. Pretul, muuult sub cotatiile atelierelor specializate, motivatia principala a fost insa experienta. Din ciculul: "da' eu de ce nu pot sa fac asta?" Pentru o prima incercare sunt multumit. Urmeaza Bora... edit: in ultima poza mai aveam de pus o bagheta, d-aia luftul din plafon...1 point
-
1 point
-
Pentru tempomat nu e nevoie sa schimbi ceasurile, doar calc de coloana de volan si maneta.0 points
-
0 points
-
@qaz123, pentru cutie de viteze QFZ: - G052527A2 - ulei transmisie 1L Ai nevoie de 2,3L.0 points
-
Verifica manualul cu atentie, kick-down exista de ani de zile. Uite snapshot din manual.. Sunt sigur ca si la voi exista. Nu stiu exact unde ai gasit astfel de informatii, dar un lucru ti-l pot spune sigur: depunerea in dpf este mai mare la mers "fortat" in ture. Intotdeauna turatia mai mare baga mai multa funingine/cenusa. Mersul subturat (daca vorbim despre mers constant, croaziera) nu are de ce sa aduca mai multa funingine in filtru/egr. Poate imi vei spune despre motorina nearsa, aceasta rezulta si la mers subturat dar si la mers turat, este pur si simplu o reactie, nu o cauza. Discutia despre subturat vs supraturat se poate intinde pe pagini intregi. Repet, nu e vorba despre statul bara la bara in oras ci despre mers la 1200rpm in treapta a 6a la 60km/h versus 2000rpm in treapta a 4a. Intotdeauna voi alege treapta superioara, iar fizica este de partea mea.-1 points
-
La reprezentanta sau la un magazin de piese ai incercat ? Ca prin Carrefour sigur nu gasesti-1 points
-
Breaking News... Astazi am vopsit bandourile usilor cu vopsea mata...au iesit tipla!-1 points