Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
10.05.2020 - 10.05.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.05.2020 în toate secţiunile
-
8 points
-
Puteai sa stergi doar partea cu vitezele ilegale (care oricum erau filmate in Germania ....), dar ai sters totul. A ajuns impotriva regulilor sa se discute si despre primele 2 trepte de viteza si de mersul in oras?4 points
-
Breaking News... Astazi am vopsit bandourile usilor cu vopsea mata...au iesit tipla!4 points
-
Salutare tuturor. Pentru acest retrofit avem nevoie de urmatoarele: Display: 565919606D Unitate Columbus MIB2,5 (in cazul meu fara SIM, fara DAB) - 565035043B Pentru a instala aceasta unitate pe masina (dotare de fabrica Bolero MIB2,5) va trebui sa facem cateva operatiuni: (full unlock, apoi codare si CP ON) Intrucat pe masina deja am instalat AID cablul optic este prezent. Castigurile fata de Bolero mib 2,5 sunt: ecranul de 9,2", navigatia (care va fi prezenta si pe AID) - urmeaza sa scap si de mesajul de la traffic sign recognition (indisponibil cateodata), viteza cu care se misca unitatea, calitatea sunetului, posibilitatea de a rula muzica de pe CD, si DVD. Gateway de pe masina este 3Q, comenzile de pe volan au tasta VIEW. Practic totul este pregatit (mai putin piesele esentiale Display si unitate) Componenetele sunt pe drum - in 10 zile probabil sosesc si le voi monta. O sa atasez pozele imediat cum termin.2 points
-
Va salut cu respect! Jos cu palaria in fata dvs. Intotdeauna am apreciat un adevarat pasionat. Asa se intretine o masina, degeaba ai masina de 30 de mi euro daca mergi cu ulei de 100lei 4 litri... samd.. Cunosc cazuri. Audi r8, in loc sa schimbe uleiul, el completa tot timpul.. Masina de peste 100mi euro.. Sa fim seriosi... De anul trecut sunt si eu posesor a unui passat b5 din 2001 motorizare 1.8t 150cp.. Am cumparat-o din Germania... masina nu prea a fost intretinuta, ma refer, ca se fuma in ea... mizerie.. rar daca schimba o piesa samd Deci sa nu laudam nemti..... In rest totul la locul lui, interiorul dupa curatare este ca nou. Pe mecanica stau bine si daca tot stam in izolare, am zis sa desfac pragurile ca vazusem eu niste pamant pe acolo... si cand desfac, sub praguri gasesc o gramada de pamant... Acum, va dau un sfat, incercati sa desfaceti pragurile si sa curatati pe acolo tot, chiar daca exista rugina, peria de sarma pe bormasina, curatat, grunduit, vopsit si stati fara probleme. Este pacat de masina sa nu faceti si lucrarea asta. In rest, va felicit si sper sa ne vedem odata prin oras. Doamne ajuta!2 points
-
Dupa ce m-am mai documentat si pe alte forumuri si am vorbit cu posesori ai diverselor modele, am ramas hotarat la Megane RS 265 (MY 2012 sau mai tarziu). Diferenta este uriasa intre un GT 220 si un RS 265 si merita sa mai astept, sa strang bani si sa ma orientez catre RS. Tinand cont de calitate, pret, performante si fiabilitate, RS-ul bate cam tot.2 points
-
@dercos pleaca de la 60 kmh cu treapta a3a cu pedala la fund si o sa obtii acelasi raspuns si in sport si in normal. Nu ti-am zis sa urci in turatii mai mari, ci doar sa apesi mai sanatos pedala si sa schimbi vitezele cum ai schimba si in modul sport si o sa vezi ca obtii aceleasi rezultate. E pur si simplu o chestie de feeling ca sa spui ca uite ce putin apas pedala si ce tare accelereaza si sa fii incantat. Iar daca e sa o gandim logic, mai degraba retrogradezi si accelerezi decat sa fortezi motorul in turatii mai mici.2 points
-
Modul sport nu iti da putere in plus peste cei 150 de cai cat are motorul. Daca tu apesi 25% pedala de acceleratie, in modul normal primesti 25% putere, in eco probabil vreo 15% si in sport probabil spre 50%. Daca apesi pedala pana la 100%, primesti 100% din putere, adica 150 de cai si in sport si in normal. Refa testul tau in modul normal si apasa mai hotarat pe acceleratie si o sa vezi ca obtii aceleasi rezultate.2 points
-
Dupa cum bine stiti ETKA nu mai functioneaza la liber pentru a filtra VIN-ul. Acum pentru a decoda seria de sasiu (VIN) a masinii trebuie mers doar la dealer. Am luat legatura cu cei care au facut ETKA si mi-au dat alternativa online pentru ETKA. Mi-au dat licenta la softul lor (ETKA online) pentru a decoda VIN-ul si a cauta piesele specifice masinii dupa seria de sasiu. Postati aici sau pe PM seria de sasiu (VIN) si piesa de care aveti nevoie si voi incerca in limita timpului disponibil sa va ajut cu cea mai mare placere. Acest serviciu va este oferit gratuit!1 point
-
Va salut! Din pacate, la Skoda Octavia, motor 1.5 TSI, cutie manuala, problema cu smuciturile inca persista, nu este la fel de evidenta ca inainte de update, dar destul de deranjanta cand apare, mai ales smuciturile de tip "cangur" (pot sa nu apara in unele zile, iar in altele da - de cele mai multe ori cand motorul e rece). De altfel, trepidatiile sunt mai evidente in treapta a 2-a de viteza, iar daca in acel moment schimbati in a 1-a pentru a scapa de acele trepidatii, pedala de acceleratie parca raspunde prea brusc, si raspunsul ei variaza chiar daca atingerea este aceeasi (treaba asta o puteti experimenta si singuri in cazul in care aveti aceeasi motorizare si transmisie). Din punctul meu de vedere, ceea ce au incercat cei de la VAG, cu implementarea rapida a reglementarilor WLTP, si lansarea acestui motor pe piata, a fost un big fail. Eu inteleg ca ei vor astfel sa isi dea seama unde gresesc, prin "plangeri client", dar totusi nu e in regula... dam niste bani, pe o masina noua, ne asteptam sa fie totul ok, si din pacate aceasta merge mai prost decat o masina second-hand. Acum nu luati ca atare ceea ce zic.. pe forumurile din Anglia, update-ul a fost cu succes pentru unele masini (majoritatea DSG), iar pentru altele nu a fost (Manuale, inclusiv cateva DSG), probabil la fel in cazul unora dintre voi. Conform legii europene: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/romania/index_ro.htm , produsul trebuie sa fie lipsit de defecte, si sa functioneze ca atare. Daca producatorul nu este in stare sa repare defectul, produsul trebuie inlocuit sau sa ii se dea banii inapoi (integral) cumparatorului, prin faptul ca nu a fost posibila repararea acestuia, pana in 6 luni de la data ridicarii. Vreau sa va cunoasteti drepturile, iar cei care nu sunteti multumiti sa nu ramaneti dezamagiti, Volkswagen stie de problema, altfel nu ar fi scos acest update. Daca ea inca persista, aveti tot dreptul sa returnati masina sau sa cereti alta motorizare/transmisie cu aceleasi caracteristici in locul celei pe care o aveti. Eu unul personal o sa incep un proces de "predare a masinii" pe baza defectului inca persistent. De asemenea, daca au trecut cele 6 luni de cand ati luat masina, dar voi ati anuntat si ati cerut update in primele 6 luni, dar problema inca persista, la returnarea banilor, dealerul cel mai probabil va face o scadere infima din totalul sumei achitate pe masina in functie de rulajul de kilometri prezent. Toate cele bune va doresc!1 point
-
Nici macar sa discutam la modul ipotetic de viteze pe care le-am putea atinge daca, din nou, ipotetic am vizita Germania nu e voie? Sau trebuie sa ne mutam pe vwforum.de ca sa purtam discutiile alea? Hai ca e chiar nostim...1 point
-
Salutare! Astazi am demontat bara pentru a instala bracketul radarului. A fost o operatiune de lunga durata. M-am chinuit la cele 2 suruburi care prind bara pe lateral. In cele din urma am reusit - cu un adaptor cotit pentru bormasina cu acumulator. Socoteala initiala pentru cotele bracketului (desi a fost exact pe cotele tragerului original) nu s-a potrivit. A trebuit sa extind bracketul cu 5mm. Am tras si cablajul la pozitie. Acum astept sa vina radarul sa finalziez proiectul. Nu sunt pe deplin multumit. Mai trebuie coborat coltul din stanga cu 2mm. O sa vad ce pot face cand soseste radarul. Poze atasate1 point
-
Nu stiu cine i-a dat downvote lui @mihai.onu94 pentru cele doua posturi... a explicat cat se poate de clar si corect ce fac acele moduri. Acelasi lucru il pot spune si eu despre comportamentul celor 2 masini din dotare cat si despre alte masini din grupul VAG pe care le-am condus. Si eu sunt curios daca s-au rezolvat problemele motoarelor 1.5, dar cred ca va mai trebui sa asteptam o perioada sa se reinceapa activitatea tuturor reprezentantelor si poate apoi vom afla mai multe de la cei care au facut update.1 point
-
am facut azi un drum Sibiu - Cluj cu noul e-up. Am plecat cu 100% si am ajuns cu un range pe gom de 100 km si 1/3 din baterie (180km in total).... am avut consum mediu de 13 kw/h/100km,, medie de 70km/ora. Nu am depasit 120 km/ora si am mers fara clima... pe panta descendenta a Feleacului am recuperat 30km.... Cu vechiul model incarcam odata in Alba Iulia si ajungeam in Cluj cu un range de maxim 10km... Ca experienta de condus: suspensia moale, anvelopele se recomanda sa se umfle doar la 2.5 bari fata de 2.8 la vechiul model, Line assist-ul face treaba, dar este cuplat tot timpul si nu se dezactiveaza cand misti de volan ca la alte modele... Este chiar agresiv si ciudat la inceput (parca cineva iti ia volanul din mana) daca indraznesti sa calci linia fara sa semnalizezi... E ciudat sa fi pe autostrada si sa vezi cum se misca volanul in curbe singur... Are buton de anulare... pentru mersul in oras... cred.. In rest masina e austera, volanul NU se mai regleaza si pe inaltime!!!!, sonorizare si conectivitate buna. Demaraj clar mai intens ca la E-golf, diferenta vine din faptul ca golful tine puterea pana la viteze mai mari, iar up-ul se dezumfla dupa 60km/ora...1 point
-
Nu il schimbi deloc. Schimbi pompa de benzina din rezervor daca vrei sa schimbi filtru.1 point
-
Normal ca este..gt e un motor ok combinat cu o suspensie sport..Rs pe de alta parte a facut istorie in rally iar sasiul, cutia, directia, sunt incomparabile..parerea mea este ca ai luat o decizie foarte buna, doar sa fii atent la achizitie ca sa cumperi o masina ok. Senzatiile dintr'un RS sunt de vis.1 point
-
Ma insel la ce n-am spus ..:) Eu nici macar n-am facut nicio referire la clasa B/M. E logic ca e aceeasi la aceeasi persoana si daca are doua masini. Eu am afirmat ( pe testate) ca Allianz taxeaza suplimentar la RCA masinile mai vechi decat pe cele noi chiar daca caracteristicile tehnice (CMC, puterea, combustibil) sunt aceleasi, evident asociate aceluiasi CNP si aceleiasi localitati. Si am precizat cum se poate verifica. Invatati sa cititi un post, nu rastalmaciti lucruri scrise...1 point
-
Chestia asta se aplica mai mult pentru uleiul de motor. In cazul uleiului pentru cutie, partial. Oem e cel mai bun cand vine vorba de cutii de viteza. Daca citesti pe forum o sa vezi ca pana si la cutia manuala, de cele mai multe ori cand s-a trecut la un ulei aftermarket au aparut nemultumiri ,care s-au rezolvat prin inlocuirea uleiului din nou cu unul oem. La fel si in cazul dsg-ului. Economia de bani se lasa de multe ori cu zgomote noi, schimbari mai nerafinate. Si ca idee offtopic, desi uleiul oem e facut tot de un producator de uleiuri, nu inseamna ca e acelasi ulei in ambalaj diferit cu ce vinde respectiva firma.1 point
-
Masina Golf 7 - 2014 - 2.0 TDI - 150 CP DSG6 ~280.000 km (~200.000 Km facuti in DE si restul de ~80.000 facuti in RO ~ 2 ani , ~80% extraurban) Masina o am de scurta vreme , am observat in cartea de servis ca schimbul la DSG nu sa facut de ~ 100.000 km (nu stiam atunci la cat se face) asa ca am facut operatia de schimb . am folosit 6l de Liqui Moly 8100 (compatibil cu VW G 052 182 ) si liltru de la Febi , am facut schimbul pe jos teoretic dupa carte doar ca am bagat pe la buson in cutie 6 l si nu doar 5.5 litri , am pornit motorul , am trecut prin toate pozitiile ~ 3 secunte levierul si in final parcat in P , lasat ~ 5 min sa ajunga uleilul din cutie la ~ 38 grade si cu motorul pornit am facut nivelul . Ce am observat inainte si dupa : Uleiul foarte murdar cand sa golit cutia ~ 4.5 l ... murdar si dupa ce am facut nivelul si am mai scos pentru nivel ~ 1.3 litri . (foto mai jos ) Inainte parca smucea un pic cutia cu AH activ , acum parca nu sau foarte putin . Inainte nu auzeam nimic in cutie nici pe loc , acum aprca aud putin dar pe loc cum se repozitioneaza ceva in cutie la schimbarea pozitiei levierului . In rest nici o schimabre de comportament notabila , desi parca schimba putin mai repede , ca si cum electrovalvele ar lucra mai rapid , masina nu smunceste , nu patineaza etc , merge bine . Intrebaari pentru cei cu mai multa experineta : 1 - ar putea fi ceva probleme daca am bagat initial in cutie 6 litri in loc de 5.5 l ? 2 - Pe unde se aeriseste cutia cand bagi in ea pe dedesubt uleiul ca pare etansa ? 3 - Ar fi indicat sa mai fac o data schimbul avand in vedere uleiul foarte murdar chear si cel scos la facerea nivelului ? (data viitoare as baga Motul ATF DCTF) 4 - Din ce motive ajunge ulei in calculatorul de mecatronic ? (citisem pe undeva ca ar fi 2 cauze : ulei prea mult in cutie si faptul ca masticul de la capac calculator nu rezista bine si se infiltreaza pe acolo in timp si de aici mai departe patrunde de stratul de protectie din silicon de pe placa si avand in vedere ca este electric conductiv buleste electronica tot atunci incepe sa ajunga ulei si prin mufa ... dar si ca nu de asta s-ar strica de fiecare data ) 4 - Majoritatea de aici au DSG - 02E , eu am DSG - 0D9 (0D9 300 040 N) .. .ce diferente sunt intere ele ? 5 - Ce parere aveti despre modelul ''american'' de schimb prin care ei nu fac nivelul ... golesc , baga pe la filtru 4.7 l , schimba filtru si gata ? ... pare logic ... dar parca face bine sa mai scoti ceva ulei din cutie ca si cum ai mai spala cutia . 6 - Din experienta unora pe la cati km ne putem astepta sa trebuiasca sa schimbam volant si hub ambreiaje / discuri frictiune ? 7 - Care sunt cei mai multi km pe care i-ati vazut pe o masina cu DSG functional de fabrica ? (am tot citit ca pe la ~300.000 Km in tot mai multe incepe sa cedeze cate ceva ) Nu dau tag , nu sunt expert ... dar multumesc !)1 point
-
@Boditza trebuie sa incerci un soft cutie + motor ca sa vezi cum se transforma totul @cristi511 parerea mea e ca doar amani inevitabilul, e clar ca nu iti puncteaza multe dorinte masina asta, nu ai stiut in ce te bagi cand ai luat-o si acum tot incerci sa o dai cumva sa fie ce trebuie, dar deep down, stii ca nu va fi niciodata. Fa un efort si ia ce-ti trebuie, anii trec, banii se fac... fericirea si multumirea ta sunt priceless si timeless, mai lasa si inima sa aiba majoritatea de vot, nu doar creierul1 point
-
Mad kat, dupa gti am avut x3 ,2.0xdrive, am zis ca nu mai am nevoie de viteza putere rigiditate etc . Am vrut o masina mai mare confortabila si 4x4 dar mi am dat seama ca inca nu este pentru mine asa ceva...mai la batranete.... nu puteam sa fac o depasire .... am stat 2 luni cu anuntup pus si nu a sunat nimeni... cel cu fabia a vrut sa faca schimb..din cauza asta am ajuns la fabia vrs... initial voiam polo gti. Gti ul era 2005 x3 2008 fabia e 2013 Mihai, multumesc frumos, softul va fi motor si cutie simultan @GabiAB scaunele sunt ok confortabile sustinere laterala bunicica, modificare estetice nu vor exista doar un stage 1, jantele vor ramane acestea chiar daca nu sunt cele oem pe 17, cu talon pe 40. Astea pe 16 cu talon pe 45 sunt perfecte ptr romania. Am avut pe gti talon 40 pe 18 suspensie sport si a fost de ajuns. La drum lung devenise enervanta Referitor la pret... a lui era 6900 eu a mea 6950 eu... am mai dat eu o diferenta de 1000 eu... diferenta de 6 ani intre ele si km la jumate. Pe vrs 148000 km ... x3 pe bord 250.000 , eu am luat o la 235000.. reali nu pot sa zic daca erau sau nu ca nu stiu Pe net mai sunt 2 sau 3 vrs din 2011 intre 185-195000 km la 6300-65001 point
-
Tu nu intelegi ca modul sport iti modifica strict raspunsul pedalei. Daca in modul sport la 2000 rpm motorul are de exemplu 100 de cai, atat va avea si in eco si in normal. In sport iti raspunde mai repede pt ca o apasare de pedala se transmite in ecu ca o apasare mult mai ferma a pedalei. La polul opus, aceeasi apasare de pedala in modul eco va transmite o cerere mai mica de putere in ecu. Nu primesti mai multa putere nici la 2000, nici la 2500 rpm nici la linia rosie.1 point
-
Las un bricolaj de aftermarket, eu cel putin de pe Aliexpress am achizitionat, se pot monta in o singura persoana, necesita cam 5/10 minute per oglinda, nu mai mult - dynamic side mirror blinkers1 point
-
fiecare face ce vrea si cu masina si cu banii lui. Dar pot confirma ca filtru de polen a fost destul imbacsit la prima revizie. Am facuto pe la 12000km(inca nu implinisem 1an), cu ulei(LL)+filtru de ulei, filtru aer(asta chiar mai mergea, era curat curat)+filtru polen1 point
-
Cam 4-5L/100 din acea medie sunt din cauza evacuarii si efectului auz-inima-talpa Si mie mi se par unele design-uri ale audi a fi inca de foarte mare actualitate si ca arata inca enorm de bine, personal ce nu imi place la A5 (S/RS) este interiorul, pare rupt din A6 2007 si invechit tare, dar asta-s doar eu..-1 points
-
Diesel te inseli. Clasa B/M ramane valabila pe CNP . Daca cumperi o alta masina ramai cu acceasi clasa de bonus/malus. problema este ca dac ai mai multe masini pe acelasi CNP si faci dauna cu una din ele, ai malus pe toate, scade bonusul tau la toate. La firme clasa se modifica pe fiecare masina in parte . Cand cumperi una noua pleci cu B0 .Dar si la o dauna se calculeaza doar pe masina cu care ai avut accident .-1 points