Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.05.2020 în toate secţiunile

  1. Am avut timp și am montat folie de protecție pe faruri și în spatele mânerelor. Farul de pe stânga are niște urme de adeziv. Am folosit soluție prea alunecoasa și m-am chinuit la montaj 2 ore. Probabil o să-i schimb folia când mai am timp. Celelalte au ieșit bine și foarte bine. Folia folosita e 3M Scotchgard Pro 4.0.
    3 points
  2. Prin urmare, dupa o intarziere de aproape o luna cauzata de oprirea productiei la fabricile VW, azi am ridicat masina cea noua. Nu prea am ce sa va spun intrucat nu am mers decat de la dealer pana acasa insa ca prima impresie va spun ca sunt foarte incantat atat de exterior cat si de interior inclusiv insonorizarea care mi se pare a fi foarte buna. Am pus si benzina, pe bord arata ca mai am benzina pentru 15 km, am facut plinul si au intrat 44.7 litri. Atasez si singura poza pe care o am.
    3 points
  3. Am revenit. Daca tot a fost carantina asta, am mai schimbat cate ceva pe la masina. ♦ Amortizoare fata KAYABA Excel-G. ♦ KIT flanse SKF. ♦ KIT anti-praf MONROE. ♦ Brat superior stanga din spate schimbat TRW. ♦ Capete de bara. ♦ Geometrie efectuata.
    2 points
  4. Daca le cauti cu asemenea rabdare si vehementa in mod cert o sa descoperi foarte multe de acum incolo, iar experienta cu masina asta (sau oricare alta) o sa fie tot mai neplacuta. O sa descoperi multe pe parcurs, dar sfatul meu, care am trecut deja prin asta la cateva masini, sa o lasi mai moale si sa te bucuri de unde te duce masina si ce vezi.
    2 points
  5. Ceva nou instalat pe masina. Un modul care imi permite sa deschid închid masina, inclusiv portbagajul din telefon. Din pacate ca sa deschid portbagajul trebuie sa deschid prima data masina, trebuie sa vad daca reusesc sa fac sa se deschida precum din fabrica cand apesi sa se deschida doar portbagajul si cand inchizi portbagajul sa se inchida automat. Are 3 modalitati de deschidere/deschidere -shake 2 ori - cand te apropii de masina la care ii poti seta raza. 3 distante prestabilite de producator - din butoanele din aplicatie Am mai facut instalatia pentru luminile de la picioarele pasagerului fata. Tot fac pe bucati fiindca mai astept cate o piesa. Trebuie sa ajunga capacele de superb si pt pasagerul spate dreapta
    1 point
  6. Chestia asta se aplica mai mult pentru uleiul de motor. In cazul uleiului pentru cutie, partial. Oem e cel mai bun cand vine vorba de cutii de viteza. Daca citesti pe forum o sa vezi ca pana si la cutia manuala, de cele mai multe ori cand s-a trecut la un ulei aftermarket au aparut nemultumiri ,care s-au rezolvat prin inlocuirea uleiului din nou cu unul oem. La fel si in cazul dsg-ului. Economia de bani se lasa de multe ori cu zgomote noi, schimbari mai nerafinate. Si ca idee offtopic, desi uleiul oem e facut tot de un producator de uleiuri, nu inseamna ca e acelasi ulei in ambalaj diferit cu ce vinde respectiva firma.
    1 point
  7. 6. și 7. Am schimbat volant + discuri la 285.000 km, nu am găsit în nici un istoric cum că ar fi fost schimbate până atunci. Piesele date jos de pe mașină erau ambele cu logo VW Simtomele nu erau foarte pronunțate, dar nu am mai așteptat până crăpau Uite că aici am eu un răspuns! Prima dată am băgat ulei Febi + filtru și garnitură tot Febi. Pot să spun că DSG.ul nu s.a împăcat de nota 10 cu uleiul, deși avea norma VW. A doua tură am băgat OE. OE e OE domne'
    1 point
  8. Trebuia sa pui ulei OE ,in primul rand ca uleiul nou se amesteca cu o cantitate destul de mare din uleiul vechi care ramane in cutie. Filtrele AM ...nu-s prea ok
    1 point
  9. Multumesc pentru felicitari. De la dealer am aflat ca masina e prima si singura sosita la Avia. Urmatoarele vor veni dupa 15 mai. Masina a fost fabricata chiar inainte de oprirea fabricii dar nu au apucat sa o expedieze. Anvelopele sunt Good Year dar trebuie sa verific. Roata de rezerva nu este una de uz temporar ci normala insa cu janta de tabla. Am stat doua ore la Avia din care o ora jumatate sa mi se explice sistemul infotainment (Swing), activare Skoda Connect, Android auto, mirror link, etc.!!
    1 point
  10. 1 point
  11. Preturile cresc oricum, la mașina mea pretul de listă a crescut cu 3000eur in 2 ani. Probabil ca reduceri mari vor fi la mașini de 80k, reduse pe la 50k, dar la masinile noi cu pret pentru popor, reducerile vor fi mult mai mici. Fabrica o sa vrea sa acopere niste costuri, lucrătorii lor au stat acasă dar ceva tot au fost plătiți. Ca fapt divers... pentru unii "criză" înseamnă ca au nevoie de mai multi bani. Altii așteaptă in schimb reduceri, dar uită ca reducerile nu sunt in mâna lor. Stiu ca sună neplăcut, dar trebuie sa fim realiști. E un joc de asteptare, producătorul câștigă oricum, lasă la preț acum, te jupoaie urmatorii 3 ani la piese in garanție. Noi sa fim sănătoși...
    1 point
  12. @Boditza trebuie sa incerci un soft cutie + motor ca sa vezi cum se transforma totul @cristi511 parerea mea e ca doar amani inevitabilul, e clar ca nu iti puncteaza multe dorinte masina asta, nu ai stiut in ce te bagi cand ai luat-o si acum tot incerci sa o dai cumva sa fie ce trebuie, dar deep down, stii ca nu va fi niciodata. Fa un efort si ia ce-ti trebuie, anii trec, banii se fac... fericirea si multumirea ta sunt priceless si timeless, mai lasa si inima sa aiba majoritatea de vot, nu doar creierul
    1 point
  13. Mici upgrade-uri. Emblema noua volan + leduri marsarier. Voi monta si leduri pe semnalizari fata-spate cand voi lua farurile noi. Sunt putin in dilema cu farurile.. Fiind noi, oem, parca nu le-as mai desface sa vopsesc ornamentele din interior negru, la ele. Probabil le voi lasa asa cum sunt.
    1 point
  14. Sa o stapanesti sanatos! Din experienta proprie iti zic sa mai astepti putin cu cutia de viteze. Dupa ce o sa ajungi la 2-3000km o sa vezi ca incepe totul sa mearga mai bine. Momentan totul e nou si foarte rigid, se vor lasa. La fel si cu nivelul la antigel, o sa vezi ca o sa scada putin. Foarte bine ca te-ai intors la ei, mai ales ca folia de pe fata e una din cele mai scumpe, nu e cea de baza. A fost lipsa de profesionalism si cand au zgariat-o si cand nu au vrut sa o inlocuiasca.
    1 point
  15. Peste tot si intotdeauna trebuie sa existe un echilibru , in caz contrar se ajunge la consecinte grave Masinile cu motoare mai lenese vor fi depasite de masinile cu motoare mai puternice , e ok , nu e nicio tragedie Daca toti ar avea masini cu motoare puternice , s-ar da bot in bot de zece ori mai multe masini decat acum Cine se pune la drum cu ideea ca vrea sa depaseasca tot va fi , inconstient chiar , stresat , la limita , nervos , etc Asa ca mai bine linistit si relaxat la volan ptr marea majoritate a masinilor din trafic , in felul asta scapa cu viata si cei cu motoare puternice - din categoria Depasitori Cine are motor puternic are tendinta sa sa riste la depasiri Cine are motor puternic si merge corect , toata stima Cine are motor lenes si se crede din categoria Depasitori , aia da , uita de ei pe contrasens , sunt un real pericol - IQ mic - la fel ca cei care ne pun batranii in periocol in ziua de azi @SORINHO , nu iti fa probleme , oricum nu te puteai bucura cu adevarat de masina pana nu trecea criza - va fi bine - trebuie sa trecem si noi prin mici greutati , oricum am fost cei mai norocosi oameni de pe pamant - am scapat de razboaie si foame - nici nu ne putem imagina prin ce au trecut bunicii / strabunicii si toti dinaintea lor - noi avem probleme de putere motor la depasiri
    1 point
  16. Probabil se pune problema de catre administratorii forumurilor ca sa se interzica reclama facuta de catre forumisti in sensul de a-i determina(in sens general, ca principiu, nu ca ar fi ceva premeditat, intentionat) pe acei furnizori de servicii sa-si plateasca ei cate-o reclama pe respectivul forum, si avand in vedere ca sunt cheltuieli si eforturi semnificative pentru a tine in viata un forum, e de inteles si aceasta atitudine. Dupa parerea mea, e de evitat a se cumpara o masina cu reparatii la caroserie. E de preferat una cu vopseaua originala chiar daca mai are si ceva zgarieturi. In general micile reparatii de tinichigerie si vopsitorie nu se fac la reprezentante, unde e mai scump, iar acolo unde se fac de multe ori nu se respecta normele respective de efectuare a lucrarii si ca urmare vopsitoria ori nu arata bine din prima, ori nu rezista in timp. E bine ca exista astfel de situri de verificare. Spune colegul ca a cheltuit 500 de lei pe bilete. Eu am cheltuit mult mai mult, acum 10-15-25 de ani, cand nu prea existau aceste situri si eram nevoit sa merg vazand masini care in poze aratau bine, iar la fata locului, cu un ochi cat de cat format, revopsitoria se observa destul de usor. Iar de spus adevarul, hai sa fim seriosi, la capitolul masini second se minte ca la balamuc. Poate la reprezentante sa poti avea parte de ceva infouri corecte, dar acolo si masinile sunt mai scumpe.
    1 point
  17. 2 - 3C8837113E VAL 2 - 3C8837114E VAL Four fiber optic LED lights: 2 - 3C8919011 2 - 3C8919012 Four connectors: 4 - 4B0972623 Four service wires: 4 - 000979009E Four handle clamps: 2 - 3C8837197A 2 - 3C8837198A http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5684458-Just-installed-illuminated-door-handles-amp-2013-ebony-wood-trim-w-ambient-lighting!!&p=77454498&viewfull=1#post77454498
    1 point
  18. Nu te deranjeaza sticker-ul cu textul lipit pe parbriz?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!