Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.05.2020 în toate secţiunile

  1. mama, ce-ati luat-o pe aratura Realist vorbind, o s-avem toata viata inainte (hopefully) sa avem electrice plus ca in Romania mi se pare inca destul de complicat sa o ai pt altceva decat masina de oras, un drum de mai multe sute de km prin tara inca mi se pare f problematic pt o electrica. Intentionez sa mai raman o vreme pe termice
    9 points
  2. Haideți, nu mai speriați forumiștii, că rămân toți burlaci. Daca la 1 copil faci planuri... ce faci la 2 sau 3, iți aprobi bugetul personal in parlament? Pentru fun trebuie minim 2. Ontopic: Pops&Bangs rock!
    3 points
  3. Some say ca pe T4 nu se poate pune headunit 2din (in afara de unele selected few care au avut MFD din fabrica. Si chiar asa e - pentru ca, vedeti in poza, exista o fieratanie mare sub slotul 1din care ranforseaza carioseria, tine coloana de directie, cablajele, si alte maruntisuri inutile. Si in #stam acasa ai timp sa iti zburde mintea - ce ma gandii aseara? sa punem RCN210, care nu este la fel de adanc pe toata inaltimea. Insa nici acela nu incapea - partea mai scurta avand 90mm, loc fiind doar de vreo 70. Desfac partea de jos si descopar ca nu e aproape nimic in interior jos, decat placa frontala. Purced la decupare, indoire, gauri noi de suruburi pentru capac spate - in final rezultand cu 60mm. Cuplat instalatia, mufa "de antena - merge totul bine si frumos, si iau dremmelul sa tai sertarasul de pe rama de la AC sa o pot monta sub 2din. Moment in care imi zic - de ce sa nu facem procesul reversibil - folosind o rama "netzeffekt" ramasa. Care a trebuit adaptata, pentru ca T4 nu e absolut identic cu G4, in moduri enervant de subtile - cum ar fi dimensiunea butoanelor de AC si recirculare. Facut poll in gamilie daca ii scot tabla cu netzeffekt sa o las neagra - si m-am supus majoritatii. Acum avem usb bluetooth sd si integrare foarte oem in bus. Se aude cam ca pioneerul, face acelas lucru si BT in plus, si arata mult mai bine in bord. O sa am nevoie de pe 15 mai incolo. Mai avem de montat rola centrala usa stanga - chestie extrem de rara si scumpa pe la noi - venita insa din china acum vreo cateva saptamani - cand noi inca nu purtam masti.
    2 points
  4. Well..my friend...pot face eu o scurta comparatie, pentru ca personal am BMW 320d 190 cai Xdrive 8hp (convertizor de cuplu), iar de munca am Superb TDI 190cai, 4x4, DSG 7 (e produsa in martie 2019). Daca discutam dpdv "sportivitate" 8hp-ul de la ZF este muuuult in fata, schimbarile sunt mai line, iar cutia in sport, mai bruste, cu senzatia de a te baga in scaun. Personal, BMW-ul il conduc 99% din timp in Normal (Comfort). DSG - ul de pe Superb, are un lag foarte mare, cutie este 100% din timp in sport. Patesc la anumite giratorii, cand vreau sa ma bag, un lag maricel, de 1-2 secunde. Sa spunem ca e setata pe confort cu toate ca nu prea Eu personal, tinand cont ca au aceeasi putere, ambele tractiune integrala si ambele automate, prefer in 100% din cazuri ZF 8hp.
    2 points
  5. Al tau cred ca e un caz fericit de dauna totala, marea majoritate sunt avariate destul de bine
    1 point
  6. Nu este nevoie, am facut eu pe Golf 7, Passat b8, etc... aria pe care suntem, e de Golf 7. Sabinx cred ca a confundat cu Octavia 3, care are un volan comenzi mai slabut, fara acc pe el...si care are pe maneta, tempomat, acc, etc
    1 point
  7. Greseala mea am modificat. Ma gandeam la buzau sa ma duc ptr soft la powertech. La revo am avut pe g5 gti si nu mi a placut deloc
    1 point
  8. Nu vreau sa fiu carcotas, dar poate ca si jantele pe 19 ‘ajuta’ la impresiile vis-a-vis de suspensia s-line. Si indraznesc sa spun ca nici la acceleratie/dinamica nu ajuta. De aspect nu discut, e destul de clar.
    1 point
  9. E stiut ca ZF-ul este o cutie foarte buna si cu fiabilitate peste DSG. Eu am mers insa si cu noul 320xd si nu ma impresioneaza cu "sportivitatea". Sunt masini (si A4-le tau) normale, bune/foarte bune pentru omul normal, dar nu sunt sportive. Cu dieselul trebuie sa fii cu un BiTDI sau un 3.0L parerea mea. Altfel insa, eu unul am o parere buna despre A4, are un interior foarte bun dpmdv.
    1 point
  10. Ai facut in total 54k km in 3 ani, si cu soft ai facut (vreo) 10k km in 2-3luni? Nu mai tot cauta noduri in papura, este o masina excelenta, si arhisuficienta pentru RO ( DSG, quattro, 190cp... etc ) Toti am vrea sa ne dam cu S-uri si RS-uri, stai linistit
    1 point
  11. Masina a primit folie Llumar ceramica Air 90 pe fata si 35% pe spate (cod lati). Sunt foarte multumit de aspectul foliilor si ma bucur ca n-am ales varianta mai inchisa pe spate.
    1 point
  12. Las un bricolaj de aftermarket, eu cel putin de pe Aliexpress am achizitionat, se pot monta in o singura persoana, necesita cam 5/10 minute per oglinda, nu mai mult - dynamic side mirror blinkers
    1 point
  13. După un drum Constanța - Slatina, la retur pe centura București observ în ambuteiaj fiind, un relanti instabil, o balbaiala a motorului de parca urma sa se oprească., în mers nu sezizasem nimic, în bord nici un martor aprins. Oprim la Ikea în parcare, ridic capota, totul ok, nici o pata, nivel ulei ok, după 2h pauza pornesc mașina, aceeași balbaiala. 200km pana la Medgidia sper sa nu-mi facă alte probleme. Ajung acasă, bag mașina în garaj, suspectam clapeta de accelerație căci în afara de relanti instabil nu aveam nici un alt simptom. Dau clapeta jos, o curat(nu prea era murdara--spre deloc) pun la loc, adaptare fără vag-com, pornesc.... aceleași simptome. Găsesc un prieten... scan.. și apare eroarea Sap în continuare pe net detalii(între timp se aprinsese și martorul check engine) și schimb valva pcv, relantiul se îmbunătățește, ies sa dau o tura, acum nu eram mulțumit nici de cum trage și pana sa ajung înapoi acasă hop în bord țiuit și "low oil pressure"! Bag mașina iar în garaj(deja ma gândeam sa dau Baia de ulei jos, sorb murdar știind predispunerea 1.8t-ului de oil sludge). Sap iar pe net, mai aflu de o valva... Detalii pe YouTube și zic hai sa ma inhaț sa o schimb Chinuiala, baga mana printre, pe jos, pe sus, pe sub, pe lângă, colierele vieții, alea vag de unica folosință mi-au mâncat viata. Cu ocazia asta am dat jos și tevaraia de vid cu care se interconecta(nu știu cum a mers neamțu cu mașina) dar țevile alea erau cu depuneri pe pereti Am curățat bine țevile, am mai schimbat un cot care ieșea de undeva din blocul motor deasupra filtrului de ulei care sa spart când l-am scos... Am schimbat și garnitura capacului de chiulasa, ca aveam niște scurgeri de ulei pe lângă ea Capacul avea depuneri după cum se vede în poze, l-am curățat bine, bine.. Pus totul la loc, schimbate toate plasticele uzate, valvele cu pricina..contact..si suflu ușurat, totul ok. Scan..din nou, șters erori... scan-->nici o eroare. Probabil low oil pressure era legat de sistemul de vaccum/gaze carter sau tot ce am schimbat și desfundat eu pe acolo! Mașina merge silențios, fără bâlbâieli, trage cum ar trebui, consumul 6.3 la 100-110km/h. Job done! Topic lung... Un before and after wash Post lung am vrut sa scriu?
    1 point
  14. Exact...unul din cele mai bune motoare!
    1 point
  15. EA113 sunt motoare de 2.0 fsi sau tfsi! Al meu e motorul de generatie veche (revizuit pt norma Euro 5)1.8t 20v 150cp nu e tsi/tfsi. E motorul care a fost montat pe golf 4 gti, skoda octavia rs1, audi a4 b6 si putin b7 etc.. In fine nu mai stau sa elaborez, fiecare cu convingerile lui..
    1 point
  16. Nu stiam ca e bateria la felul in care a cazut brusc dupa 2 porniri anterioare perfect normale si putea sa fie mai rau, masina fiind si in garantie am zis sa o duc. Nu repet ca bateria era f buna acum 3 luni la revizie. Daca discutam de baterie veche si cu porniri grele atunci nu se punea problema de platforma si se rezolva mult mai simplu. Asa am facut la Golf 6, dar dupa 5 ani. Fiecare procedeaza cum crede. Dupa razboi multi viteji se arata.
    1 point
  17. Pai vorbeste cu aia de la service, ca ai prefera sa o loveasca si in fata, ca in spate e deja schimbat :). Chiar ca este incredibil ghinionul asta cu busitul masinii in service. Ma bucur ca esti calm :).
    1 point
  18. 0 points
  19. Nu se descarca si bateria principala, cand nu ai motorul pornit bateria de sub scaun este decuplata de la cealalata printr-un releu. Acesta se cupleaza cand pornesti motorul, pt a o incarca.
    0 points
  20. Chiar tu ai postat un link mai sus din care rezulta ca ID.3 este departe de a putea fi produsa in serie...
    -1 points
  21. Citeste penultima stire postata de @Bogdan_wrc, nu este dintr-un ziar de 2 Lei, as spune ca din contra.
    -1 points
  22. Comparam Süddeutsche Zeitung cu Automarket, fara rost... Timpul va arata care dintre cei doi a avut dreptate.
    -1 points
  23. Comanzi noi dupa seria de sasiu, se livreaza inclusiv cu surub.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!