Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.05.2020 în toate secţiunile

  1. Some say ca pe T4 nu se poate pune headunit 2din (in afara de unele selected few care au avut MFD din fabrica. Si chiar asa e - pentru ca, vedeti in poza, exista o fieratanie mare sub slotul 1din care ranforseaza carioseria, tine coloana de directie, cablajele, si alte maruntisuri inutile. Si in #stam acasa ai timp sa iti zburde mintea - ce ma gandii aseara? sa punem RCN210, care nu este la fel de adanc pe toata inaltimea. Insa nici acela nu incapea - partea mai scurta avand 90mm, loc fiind doar de vreo 70. Desfac partea de jos si descopar ca nu e aproape nimic in interior jos, decat placa frontala. Purced la decupare, indoire, gauri noi de suruburi pentru capac spate - in final rezultand cu 60mm. Cuplat instalatia, mufa "de antena - merge totul bine si frumos, si iau dremmelul sa tai sertarasul de pe rama de la AC sa o pot monta sub 2din. Moment in care imi zic - de ce sa nu facem procesul reversibil - folosind o rama "netzeffekt" ramasa. Care a trebuit adaptata, pentru ca T4 nu e absolut identic cu G4, in moduri enervant de subtile - cum ar fi dimensiunea butoanelor de AC si recirculare. Facut poll in gamilie daca ii scot tabla cu netzeffekt sa o las neagra - si m-am supus majoritatii. Acum avem usb bluetooth sd si integrare foarte oem in bus. Se aude cam ca pioneerul, face acelas lucru si BT in plus, si arata mult mai bine in bord. O sa am nevoie de pe 15 mai incolo. Mai avem de montat rola centrala usa stanga - chestie extrem de rara si scumpa pe la noi - venita insa din china acum vreo cateva saptamani - cand noi inca nu purtam masti.
    4 points
  2. Well..my friend...pot face eu o scurta comparatie, pentru ca personal am BMW 320d 190 cai Xdrive 8hp (convertizor de cuplu), iar de munca am Superb TDI 190cai, 4x4, DSG 7 (e produsa in martie 2019). Daca discutam dpdv "sportivitate" 8hp-ul de la ZF este muuuult in fata, schimbarile sunt mai line, iar cutia in sport, mai bruste, cu senzatia de a te baga in scaun. Personal, BMW-ul il conduc 99% din timp in Normal (Comfort). DSG - ul de pe Superb, are un lag foarte mare, cutie este 100% din timp in sport. Patesc la anumite giratorii, cand vreau sa ma bag, un lag maricel, de 1-2 secunde. Sa spunem ca e setata pe confort cu toate ca nu prea Eu personal, tinand cont ca au aceeasi putere, ambele tractiune integrala si ambele automate, prefer in 100% din cazuri ZF 8hp.
    3 points
  3. Ai facut in total 54k km in 3 ani, si cu soft ai facut (vreo) 10k km in 2-3luni? Nu mai tot cauta noduri in papura, este o masina excelenta, si arhisuficienta pentru RO ( DSG, quattro, 190cp... etc ) Toti am vrea sa ne dam cu S-uri si RS-uri, stai linistit
    3 points
  4. Salutare. Avand aceste lumini pe Audi A3 8P, simteam nevoia si pe Octavia. Am vrut sa trec la fetele de usi cu lumina ambientala - dar nu am reusit sa le gasesc la un pret decent si am preferat sa fac alte retrofituri cu banii respectivi. Drept urmare luminile de la manerele interioare - se pot achizitiona de aici: http://vagmarket.com.ua/product/podsvetka-dvernyx-ruchek-octavia-a7/ La usile din fata este relativ simplu deoarece sunt prevazute din fabrica cu locas special pt iluminat manere. Pt manerele din spate trebuie sa modificam 2 plastice (cate unul pt fiecare usa) si sa introducem ledul in ele. Ca si etape: Desfacem fatele de usa, conectam firele si apoi introducem ledurile in locurile special prevazute. Avem nevoie de 4 cabluri de reparatie cod: - 000979009E Codarea este simpla: modulul 42 (usa sofer) si modulul 52 (usa pasager) [LO] _door_exit_light: [VO] _active [LO] _inside_door_handle_light: [VO] _active La usile din spate legam direct pe firele de la iluminatul butonului pt comanda geamuri. Succes!
    2 points
  5. Ii dau si eu dreptate lui Cristi. Suspensia de s'line este foarte rigida in comparatie cu una sport de fabrica ( cum ar fi o skoda vrs de exemplu ), caii sunt decenti, dar masina este grea si + quattro este mediocra, desigur ca se misca bine si ca sunt si masini de 120 cp la tonajul ei care se descurca..insa nu este nici pe departe o masina rapida. Este o masina buna overall, dar depinde de preferintele fiecaruia, pt ca asa cum bine a spus si el, la banii aia ai multe optiuni singurul aspect cu care nu sunt de acord cu tine este softul. Nu as fi revenit la stock, mai ales ca probabil se simte usor submotorizata, si plus ca senzatia de dupa este neplacuta..dar, fiecare cu piticii lui eu am facut soft la orice masina turbo am avut, si am fost multumit mereu de rezultat.
    2 points
  6. @Bogdan_wrc pai eu imi fac P&B si tu ma intrebi de electrica?
    2 points
  7. Exact. Si cel mai bine functioneaza cand ai cutie automata. Selectarea modului de condus, imperecheat cu manuala, e cam degeaba...
    2 points
  8. Modul sport nu iti da putere in plus peste cei 150 de cai cat are motorul. Daca tu apesi 25% pedala de acceleratie, in modul normal primesti 25% putere, in eco probabil vreo 15% si in sport probabil spre 50%. Daca apesi pedala pana la 100%, primesti 100% din putere, adica 150 de cai si in sport si in normal. Refa testul tau in modul normal si apasa mai hotarat pe acceleratie si o sa vezi ca obtii aceleasi rezultate.
    2 points
  9. Masina a primit folie Llumar ceramica Air 90 pe fata si 35% pe spate (cod lati). Sunt foarte multumit de aspectul foliilor si ma bucur ca n-am ales varianta mai inchisa pe spate.
    2 points
  10. Salutare tuturor. Am intrat de 2 zile in posesia unei fabia vrs 1.4 180 din 2013 cu 149.000 km. Masina la interior este ca noua foarte ingrijita la exterior foarte putine ciupituri. Am.cateva nelamuriri.. a venit cu jante pe 16 205/45 iar din fabrica vine doar cu 205/40/r17, intrebarea mea este daca afecteaza cu ceva comportamentul masinii. Dsg-ul este uscat, se schimba uleiul sau nu la el? Imi e frica sa nu pice celebrul mecatronic, am trimis mail la skoda au zis ca nu se schimba, eu totusi as vrea sa il schimb sa fiu sigur.. cutia schimba perfect. Am auzit ca suporta maxim 250nm cat ar avea ea stock... ma gandeam sa ii fac si un soft dar nu stiu daca e safe ptr cutie Am pus pozele din anunt ca inca nu am avut timp de poze Si o poza din ziua in care a intrat in posesia mea, colantul a fost pus de cel care a avut o inainte
    1 point
  11. Comparam Süddeutsche Zeitung cu Automarket, fara rost... Timpul va arata care dintre cei doi a avut dreptate.
    1 point
  12. Ba da D-asta am facut si "reversibil" procesul. Nu stiu ce o sa mai fac mai incolo, doar stiu ca duba va face mai multi km in viitorul apropiat.
    1 point
  13. Ar trebui sa aflam ceva de la noii proprietari de 1.5...au reusit in sfarsit cei de la vw sa puna la punct soft ul?
    1 point
  14. Acceleratia este potentiometrica si in functie de pozitia acestor potentiometre (are 2, unul citeste 0-100, celalalt 0-50) deschide clapeta de acceleratie. Ca si exemplu cu 20% apasare in modul eco clapeta deschide 10%, in normal deschide 20% si in sport deschide 30% , de aici si sentimentul simtit la volan, pentru ca electronica reactioneaza mai repede decat piciorul
    1 point
  15. Nu te intrebam ? Plus ca P&B sper ca inseamna: Peanut Butter; Playboy; Pensions Board; Pull and Bear
    1 point
  16. Asta ţi-a zis şi Mihai. În modul Sport pare că trage mai bine fiindcă deschide mai mult clapeta decât o face în mod Normal, deşi tu apeşi la fel acceleraţia.
    1 point
  17. nu poti comunica cu acestea, deoarece masina ta sigur este mai veche de 2008. Trebuie sa inlocuiesti can gateway cu unul 3c0.....de la E in sus. Abia dupa aceea poti dezactiva din codarea ceasurilor martorul de lichid spalator parbriz. Altfel, trebuie instalat senzorul si tras cablaj
    1 point
  18. Totul a plecat de aici, cred ca suntem cu totii lamuriti acum. Pentru a da tot ce poate, e doar nevioe de un picior greu, nu neapart de moduri de condus. Pe de alta parte, sunt convins ca e o diferenta de feeling intre modul normal si sport, pana la urma e o dotare in plus care adauga unele benificii.
    1 point
  19. @Cristian a aparut in OBD11 ca si aplicatie (la mine, vorbind de o Ateca 2017, nu a mers, insa la una 2018 a functionat @Sop)
    1 point
  20. @geopsi dai pace si nu iti bate capul cu ce nu e nevoie. Mergi normal (asa cum schimba cutia) si te complica cu sport decat atunci cand iti doresti acest stil de condus si doar dupa ce temperatura a ajuns in regim normal. Motoarele si cutiile astea nu mai sunt cum erau inainte, in care mersul subturat la 1200-1400rpm aducea vibratii in habitaclu si accelerarile fine/usoare la fel vibrau caroseria. Acum cutia stie ce e de facut in functie de cat de tare apesi acceleratia.
    1 point
  21. No, iaca o venit si ziua in care am pus arcurile. Cateva ore de munca si voila! Hai sa va mai zic ceva: Eu aveam probleme cu suspensia si NU stiam! Amortizoarea era groaie...se simtea orice pietricica, orice denivelare, orice sant in asfalt si intr-un fel, ma dispera suspensia golfului la partea asta. Si acum, poze... Asta era arcul de pe dreapta. Acolo mi se parea ca bate ceva...dar nu am gasit nimic "ne la locul lui". Eibach Pro Kit vs OEM...(6-700 kg sarcina) Si dupa ce am terminat de montat: Apoi testul final: 1. Drum bun, virajat (DN14) = perfect! Imi place cum se aseaza masina! (cred ca ar merge acum si o bara stabilizatoare mai dura putin) 2. drumul de pe strada mea...cu gropi si denivelari: E ok. Nu imi pleaca pietrele de la rinichi si pot sa zic ca amortizeaza mai bine ca cele de dinainte. Masina e mai inchegata si ca si confort nu iti dai seama ca sunt arcurile Oem sau unele "sport". 3. In final, am urcat si pe deal... pe un drum de pamant/iarba. Una peste alta...m-am reindragostit de masina. E ideal cum e acum din punct de vedere al raportului confort/duritate si nu mi-as fi inchipuit ca se poate si mai bine OEM Mi se pare (sigur) ca e mai ridicata pe fata. Dar... sa vedem cum se aseaza in urmatoarea luna... Dupaia vedem ce facem sa o aducem "la nivel". Drumuri bune si ne citim mai incolo.
    1 point
  22. Salutare Pentru acest retrofit avem nevoie de urmatoarele: Parbriz cod 5E0845011CTNVB (cu incalzire) - aprox 1280 lei pret la magazinele de piese auto Camera Lane assist (Gen 3 3qd980654) - gata parametrizata - 80 EUR + transport Cablaj camera - tot din Rusia - 25 EUR + transport Oglinda retrovizoare heliomata (control si al oglinzilor laterale) - 3G0857511AF (de pe passat) - 160 lei din dezmembrari pad cu gel (pt montajul senzorului de ploaie/umiditate/lumina)4E0955609 - 180 lei Trim-uri (plastice) pt mascare - 5E0868437B Y20 - 1 5E0858634 Y20 - 1 5E0858633 Y20 - 1 (trim-urile costa aprox 150 lei) Tras si conectat - am facut totul singur Codare - am facut singur Montaj parbriz - 190 lei (+200 lei baietilor de la montaj) Calibrare camera la reprezentanta (400 lei) Cu mentiunea sa i se atraga atentia celui care calibreaza sa introduca manual in odis anul 2018. In cazul meu masina este din 2016 si camera din 2018 (nu se poate calibra decat daca se face acest lucru). Procedura de codare pt Octavia 3 2016 Combi / Lane Assist este urmatoarea: Address 19: Diagnostic data bus interface Equipment list → item “A5 - Front sensors of auxiliary systems for the driver” → enable → save. Address 17: Instrument cluster Encoding 07 → Long encoding → Byte 4 → Bit 6 → activate Byte 5 → Bit 2 → activate Byte 11 → Bit 1 → activate Address 08: A / C Electronics Encoding 07 → Long Encoding → Byte 8 → Bit 0 → Activate Address 09: Onboard supply control unit Encoding 07 → Long encoding → Byte 2 → Bit 0-2 → 03 Lighting: Bi-Xenon with Light Assist ( PR-8IG / 8IP + 8G1) Closed area 16 → code 31347 → Adaptations 10 → IDE08786-ENG116639-Auxiliary lighting functions-Fernlichtassistent Reset → Activate IDE08786-ENG116637-Auxiliary lighting functions-Menuesteuerung Fernlichtassistent → Available IDE08786-ENG116641 Menuesteuerung Fernlichtassistent Werkseinstellung → available Address 10: Parking Assistant Encoding 07 → Long Encoding → Byte 3 → Bit 5 → Activate Address 44: Power steering Closed area 16 → code 19249 → Encoding 07 → Long encoding → Byte 0 → Bit 4 → activate Address 5F: Informing electronics Encoding 07 → Long encoding → Byte 24 → Bit 6 → Activate Closed area 16 → Code 20103 → Adaptation 10 → Inporter 999 → equipment 12345 Car_Function_Adaptations: ENG122227-ENG117506-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning: → activate ENG122227-ENG117508-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning_over_threshold_high: → activate ENG122227-ENG117636-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_road_sign_identification: → activate ENG122227-ENG117638-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_road_sign_identification_over_threshold_high: → activate Car_Function_List_BAP: ENG122229-ENG117740-Car_Function_List_BAP_Gen2-LDW_HCA_0x19: → activate ENG122229-ENG117741-Car_Function_List_BAP_Gen2-LDW_HCA_0x19_msg_bus: → CAN_Extended ( Additional data bus) ENG122229-ENG117754-Car_Function_List_BAP_Gen2-traffic_sign_recognition_0x21: → activate ENG122229-ENG117755-Car_Function_List_BAP_Gen2-traffic_sign_recognition_0x21_msg_bus: → CAN_Extended ( General tire data) Address A5: Front sensors of auxiliary systems for the driver [LO] _Brand: [VO] _Skoda [LO] _Class: [VO] _A [LO] _Generation: [VO] _Generation_7 [LO] _Bodystyle: [VO] _Estate [LO] _Expansion: [VO] _Not_coded [LO] _Production_region: [the VO] _EU [the LO] _Country_variant: [the VO] _Europe [the LO] _Chassis: [the VO] _Steel_springs [the LO] _Steering_bar: [the VO] _Not_coded [the LO] _Windshield: [the VO] _Heat_protecting_glass [the LO] _Traffic_side: [the VO] _Right_traffic [LO] _PSD_Version: [VO] _PSD_15 [LO] _Navigation: [VO] _MIB_high [LO] _AAG: [VO] _Not_coded [LO] _SWA: [VO] _Not_coded [LO] _ACC: [VO] _Not_Coded [LO] : [VO] _Not_coded [LO] _Blind_spot_detection: [VO] _Coded [The LO] _Rain_light_sensor: [the VO] _Coded [the LO] _Main_unit: [the VO] _enabled [the LO] _PLA: [the VO] _N0t_Coded [the LO] _ESP: [the VO] _Coded [LN] _Lan_assist_system_mode: [the VN] _Selection_over_menu [the LO] _Personalized_key: [the VO] _Version_1.x [the LO] _Networking_variant: [the VO] _MQB [the LO] _Radar_interface: [the VO] _Not_Coded [the LO] _Perso_HC: [the VO] _Last_setting [the LO] _Point_of_intervention: [the VN] _late_setting_over_menu [the LO] _LaneAssist_AGW_output: [the VO] _enabled [LO] _Lane_assist_off_text: [VO] _enabled [LO] _Emergency_Assist: [VO] _EA_Variant_1 [LO] _VZE: [VO] _Coded [LO] _HC_mob_line: [VO] _Coded [LO] _HC: [VO ] _F_fault : [VO] _last_mode [LO] _FCWP_delivery_status_prewarning: [VO] _off [The LO] _FCWP_extended_prewarning_settings: [the VO] _Not_coded [the LO] _FCWP_warning_indicator: [the VO] _Not_coded [the LO] _FCWP: [the VO] _Not_coded [the LO] _FLA_Additional_High_Beam: [the VO] _no_Additional_High_Beam [the LO] _FLA_Headinglight_type: [the VO] _Halogen [the LO] _Mains_frequency: [VO] _50_Hz [LO] _AFS_coding_Light_Assist: [VO] _High_Beam_Assist In the admissions of the camera itself, do not forget to set: [LN] _Lane_assist_on_state: [VN] _On_setting_over_menu [LN] _Lane_assist_warning_intensity: [VN] _Selection_over_menu Closed area 16 → code 20103 → Adaptation 10 (Poza atasata)
    1 point
  23. Salut am urmarit acest topic si am reușit să resetez casetofonul fara nici o prob. Doar resetind service din butoane sa resetat si casetofonul. A apărut safe apoi 1000 iar după ce am resetat service casetofonul a arătat learning si a pornit
    1 point
  24. Salutare , Puffuuuu, zilele acestea tot mi-am facut drum prin oras " cu hartiuta dupa mine " si am tot testat masinuta. In regim de mers :normal" cu 2 trepte la climatronic si AC am scos un consum mediu de 14,3kwh/100km In regim de DN1 am scos un consum mediu de 18,1kwh/100km. Am plecat de acasa cu o autonomie de 131km , am facut dus -intors 72 de km iar can m-am intors m-ai aveam autonomie in jur 79km. Am testat- si in ECO+ iar aici am scos un consum mediu de 11,1 kwh/100km. Masinuta accelereaza destul de bine , chiar mai bine decat Nissan Leaf dar este mai lenta decat BMW i3.Prezenta bateriilor in spate cat si in podea isi fac simta prezenta la " sprintul masinutei" , in rest foarte stabila in curbe , directia destul de rigida pentru un Golf as spune eu.As putea spune ca bordul digital cat si luminile mi se par foarte "cool" pe jucarie . WeConnect de la VW mi se pare foarte greu de utilizat comparativ cu soft-urile de la celelalte masini pe care le-am testat. Am incarcat masina acasa l-a o priza normala de 220V si a durat 12.5 ore ( mi se pare destul de mult) . Acum astept sa instalez si WallBox-ul de 11KW de la Moon sa vad daca se reduce timpul de incarcare de 5 ori mai putin.?
    1 point
  25. Faptul ca nu pica egr turbine si alte chestii la motoarele cuplate la dsg mai des ca la manuale contrazice spusele lumii legate de mersul subturat. Faptul ca vrei sa o tii in sport nu dauneaza daca ai grija sa faci asta dupa ce motorul si cutia au ajuns in parametri.
    1 point
  26. Nimic nou sub soare, de altfel a stat mai mult prin garaj micul citadin, adunand de la achizitie aproape 2.000 km. Anvelopele all season s-au descurcat cu brio, la ce iarna am avut. De asemenea am desavarsit inmatricularea. In final si o tocatoare de bani, in caz ca va mirati de ce nu apar retrofituri la Mk6 Pe viitor as urmari un retrofit la senzorii de parcare imperios necesari pentru doamne *( no offense, sau cel putin pentru doamna mea ) si mai urmaresc o navigatie sa prinda contur si interiorul. Spor si sarbatori faine, cat se poate !
    1 point
  27. Nu stiu daca neaparat de vina e motorul in sine ci mai mult setarile cutiei de viteze sau ale pedalei de acceleratie care vor de cele mai multe ori sa favorizeze un consum redus / emisii mai putine. Dupa ceva timp de 2.0 TDI si eu as vrea mai multa putere dar cred ca asta are mai mult legatura cu perceptia fiecaruia, dupa ce te obisnuiesti cu o anumita putere e posibil sa vrei mai mult si tot asa.
    1 point
  28. Se poate face retrofit la lumini ambientale RGB in 30 culori + codare in funcție de zone și moduri de condus ?. Dar asta este subiect pentru un alt topic ?? .
    1 point
  29. Presupui lucruri despre care nu stii si nu ai (4.2, 5.2 - extraurban cum e?) Mai bine ne spuneai ce iti place la masina ta si motorizarea aleasa de tine. Succes si tie! Drumuri bune!
    1 point
  30. 0 points
  31. Verifica manualul cu atentie, kick-down exista de ani de zile. Uite snapshot din manual.. Sunt sigur ca si la voi exista. Nu stiu exact unde ai gasit astfel de informatii, dar un lucru ti-l pot spune sigur: depunerea in dpf este mai mare la mers "fortat" in ture. Intotdeauna turatia mai mare baga mai multa funingine/cenusa. Mersul subturat (daca vorbim despre mers constant, croaziera) nu are de ce sa aduca mai multa funingine in filtru/egr. Poate imi vei spune despre motorina nearsa, aceasta rezulta si la mers subturat dar si la mers turat, este pur si simplu o reactie, nu o cauza. Discutia despre subturat vs supraturat se poate intinde pe pagini intregi. Repet, nu e vorba despre statul bara la bara in oras ci despre mers la 1200rpm in treapta a 6a la 60km/h versus 2000rpm in treapta a 4a. Intotdeauna voi alege treapta superioara, iar fizica este de partea mea.
    -1 points
  32. @dercos pleaca de la 60 kmh cu treapta a3a cu pedala la fund si o sa obtii acelasi raspuns si in sport si in normal. Nu ti-am zis sa urci in turatii mai mari, ci doar sa apesi mai sanatos pedala si sa schimbi vitezele cum ai schimba si in modul sport si o sa vezi ca obtii aceleasi rezultate. E pur si simplu o chestie de feeling ca sa spui ca uite ce putin apas pedala si ce tare accelereaza si sa fii incantat. Iar daca e sa o gandim logic, mai degraba retrogradezi si accelerezi decat sa fortezi motorul in turatii mai mici.
    -1 points
  33. asta e o gluma sau ce? sunt deja mii de exemplare produse. si nu sunt manual produse. in plus: https://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-confirma-startul-comenzilor-pentru-id3-hatchback-ul-electric-97803.html mie mi se pare ca taman in serie e produsa.
    -1 points
  34. adica automarket e de 2 lei? mai sa fie. sunt poze pe net cu parcari pline de ID 3. nu stiu ce stire ai citit tu, eu printre stirile lui bogdan nu vad ce spui tu.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!