Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.05.2020 în toate secţiunile

  1. Masina a primit folie Llumar ceramica Air 90 pe fata si 35% pe spate (cod lati). Sunt foarte multumit de aspectul foliilor si ma bucur ca n-am ales varianta mai inchisa pe spate.
    2 points
  2. Azi a ajuns iepurila cu efect intarziat si am testat diferite leduri de 5mm pt stopuri. Cu ledurile din China nu am fost multumit de lumina lor , ziua frana nu se prea vedea de la distanta. https://youtu.be/G5uGZN6NNtY
    2 points
  3. La inceputul saptamanii am reusit sa ridicam masina de la dealer. Seat Leon Style 1.5tsi 96KW cu urmatoarele dotari: 1. pachet enjoy style alarma; full link; media system plus; oglinzi pliabile; pachet iarna; senzori de parcare fata si spate. 2. confort style oglinda heliomata; senzori de lumina si ploaie; faruri cu functie coming/leaving home Surpriza placuta a fost ca a venit cu roata de rezerva de uz temporar. Momentan avem in jur de 30km, toti facuti in oras din pacate, dar fara a depasi 3000rpm. Urmeaza sa-i facem rodajul pentru 1500-2000km. Sunt curios cum se simte dupa ce se mai lasa putin motorul. Consumul e surprinzator de bun avand in vedere ca motorul e nou. Am reusit sa scot aproximativ 7.3% pe un drum de 8km in oras, fara a merge subturat si fara a folosi sistemul start-stop. E drept ca acum e destul de liber orasul, dar in aceleasi conditii cu Golf 6-le diesel n-as fi scazut sub 6-6.5%. Am observat ca in oras merge foarte mult in 2 cilindrii, dar schimbarile intre 2 si 4 cilindrii sunt insesizabile. Urmeaza covorase de cauciuc, folie ppf pe faruri si probabil folie pe geamuri.
    1 point
  4. Salut! Acesta a fost primul retrofit realizat pe Octavia mea si anume instalarea BSD si RTA (blind spot detection si rear traffic alert) Am comandat cablaje,suporti,suruburi,nituri,radare. Radarele au venit gata parametrizate. Modulul pt park assist a fost foarte usor de inlocuit (se afla sub volan) si codarea a fost relativ simpla. Codarile pentru Blind Spot Detection (BSD) / Rear Traffic Alert (RTA): Block 19 Data bus diagnostic interface - Equipment list → note that 3C is installed - Lane change system. Block 03 Brake system electronics - Closed area → Access code 40168 or 20103 → Coding → Long coding → Byte 29 → Bit 7 activate. Block 17 Instrument cluster - Coding → Long coding → Byte 5 → Bit 3 activate and Byte 11 → Bit 3 activate. Block 76 Parking Assistant - Coding → Long Coding → Byte 3 → Bit 6 activate. Block 5F: Informing Electronics - Closed Area → Code 20103 → Adaptation → Car_Function_List_BAP_Gen2: SWA_0x1A: activate Car_Function_List_BAP_Gen2-SWA_0x1A_msg_bus: CAN_Extended. Car_Function_Adaptations_Gen2: menu_display_lane_assistant: activate Car_Function_Adaptations_Gen2: menu_display_lane_assistant_over_threshold_high: activate
    1 point
  5. Salutare. Acest retrofit a continuat astazi. Am.primit pompa de ABS, mufa T46, si blocul de manete. In paralel am lucrat la prinderea radarului. Am atasat poze din timpul operatiunilor. Momentan pompa ABS este decuplata si de aici multitudinea de erori aparute pe ecran. Multumesc lui Cristi (Al Bundy) - el s-a ocupat de mufa pt ABS. Ca intotdeauna impecabil.
    1 point
  6. Mixed feelings cu anvelopele chinezesti. Spune unul care a luat asa ceva - insa allseason. Ratiuneile la mine au fost putini km pe an si 4 motion. Dupa ceva vreme si km cu ele - iti pot spune sa doar sa ai grija, sunt decente pentru mers normal, insa daca vrei ceva mai mult isi ating limitele mai repede decat anvelopele bune (prin bune nu inteleg numai absurd-de scumpe ci de o marca cat de cat cunoscuta). Vara sunt cam la nivelul Dunlop Bluresponse (am avut si pot compara) - deci anvelope vara eco, iarna la nivel de tigar winter sau debica frigo. Ok-ish deci. Doar atat... Sper sa nu se considere o divagare, doar incerc sa iti dau un sfat, sa ai grija cum "te dai" cu ele, avand doar fwd. Aspectul financiar il inteleg 100% - ale mele allseasonuri au fost la 1/3 din pretul unor Crossclimate - si nu sunt de trei ori mai proaste, in nici un caz...
    1 point
  7. Sau mai ușor scoți unitatea din bord și legi adaptorul hi-lo în spatele ei, ai mai mult loc.
    1 point
  8. Mare lucru nu ar trebui sa se intample in sport, in afara de faptul ca acceleratia fiind drive-by-wire devine mai sensibila. Apasata la podea, masina ar trebui sa acelereze la fel si in normal si in sport.
    1 point
  9. ba da. Te ajut cu ea, cand ai piesele
    1 point
  10. 33 ani, B7 - 245 RON/6 luni - Euroins . Masina Passat B6 2.0 TDI. Nu sunt fan Euroins sau City..dar cel putin pt mine, cand am facut simularea, la Allianz sau Omniasig aveam sume de 700 RON tot pe 6 luni. Se mai adaugau 200-300 RON daca optam pe 12 luni. E o diferenta nejustificata de pret la clasa asta de bonus..
    1 point
  11. Daca tot n are performante, macar sa arate bine
    1 point
  12. Doar o corectura. Despre ce vorbeste el, nu e Lane Assist, ci Lane change warning, care e doar o avertizare, nu intervine
    1 point
  13. Da, Golful asta e de SUA, sigur a fost dauna totala sau inundat. (Asta nu inseamna ca masina e epava, doar are acest titlu). Daca achizitia o faci in toamna, nu prea are rost se ne mai intrebi de anunturi, ele nu o sa mai fie la vanzare intr-o luna. Trebuie sa studiezi piata in momentul ala. Asa poate gasesti acum o masina care iti place si doar iti faci sange rau... (sa sti ca dupa Logan, greu mai gasesti o masina asa corecta )
    1 point
  14. No, iaca o venit si ziua in care am pus arcurile. Cateva ore de munca si voila! Hai sa va mai zic ceva: Eu aveam probleme cu suspensia si NU stiam! Amortizoarea era groaie...se simtea orice pietricica, orice denivelare, orice sant in asfalt si intr-un fel, ma dispera suspensia golfului la partea asta. Si acum, poze... Asta era arcul de pe dreapta. Acolo mi se parea ca bate ceva...dar nu am gasit nimic "ne la locul lui". Eibach Pro Kit vs OEM...(6-700 kg sarcina) Si dupa ce am terminat de montat: Apoi testul final: 1. Drum bun, virajat (DN14) = perfect! Imi place cum se aseaza masina! (cred ca ar merge acum si o bara stabilizatoare mai dura putin) 2. drumul de pe strada mea...cu gropi si denivelari: E ok. Nu imi pleaca pietrele de la rinichi si pot sa zic ca amortizeaza mai bine ca cele de dinainte. Masina e mai inchegata si ca si confort nu iti dai seama ca sunt arcurile Oem sau unele "sport". 3. In final, am urcat si pe deal... pe un drum de pamant/iarba. Una peste alta...m-am reindragostit de masina. E ideal cum e acum din punct de vedere al raportului confort/duritate si nu mi-as fi inchipuit ca se poate si mai bine OEM Mi se pare (sigur) ca e mai ridicata pe fata. Dar... sa vedem cum se aseaza in urmatoarea luna... Dupaia vedem ce facem sa o aducem "la nivel". Drumuri bune si ne citim mai incolo.
    1 point
  15. Pana acum nu am avut probleme cu uleiul si am parcurs aproape 2000km de cand am luat masina. Anvelopele sunt Sunny Sport Macro NA305 245/40/18 97/XL W (am pus o poza cu eticheta). Am vazut reviewuri si reviewuri referitoare la ele. Unii erau foarte multumiti, altii se plangeau ca nu au fost tocmai ok, etc. Cred ca toata treaba tine de sofer, de modul de condus, si bineinteles de numarul de kilometri parcursi. Vom vedea cum rezista in timp. In incheiere, vreau sa repet faptul ca am luat anvelopele astea strict pentru ca au fost noi si cu garantie. In cazul in care se dovedesc a fi naspa, voi sti pe viitor ce sa nu mai cumpar (deh, tot patitu-i priceput )
    1 point
  16. Bravo, se vede că ai grijă de mașină, însă cu timpul vei vedea că nu e chiar așa simplă povestea cu anvelopele low-cost. Aderență trebuie să ai la orice viteză, nu doar la 300 km/h. Audi în general e o mașină dinamică, grea, se bazează foarte mult pe anvelope (fiind unicul punct de contact cu solul), așa puteau să pună și ei din fabrică anvelope low-cost, economiseau milioane de Euro pe an. Mulți km fără probleme!
    1 point
  17. Singura masina la care mai am cauciucuri vara / iarna - dupa ce imbatranesc uniroyalurile (au 5 ani deja) tot pe niste allseasonuri o sa trec, numarul de km nu justifica deranjul a doua randuri de cauciucuri. Pana una alta le-am pus, si am rezolvat o problema veche: emblemele de capacele montrealurilor au tendinta sa se defaca si sa se piarda (d-aia multe golfuri cu jantele astea au lipsa emblemele) - de cativa ani, in fiecare primavara le lipeam cu diverse solutii, nici una de prea mare durata, macar nu le-am pierdut... Anul asta, datorita limpezirii mintii date de #stamin.......acasa le-am aplicat cate doua nituri discrete. Se vad doar de aproape, si chiar nu deranjeaza. Si o poza de "familie". Fara dinozaur ca suntem xenofobi
    1 point
  18. Faptul ca nu pica egr turbine si alte chestii la motoarele cuplate la dsg mai des ca la manuale contrazice spusele lumii legate de mersul subturat. Faptul ca vrei sa o tii in sport nu dauneaza daca ai grija sa faci asta dupa ce motorul si cutia au ajuns in parametri.
    1 point
  19. 1 point
  20. Fiecare crede ce doreste. Sunt masini care ajung la 300.000km cu motorul asta fara probleme, dar sunt si masini cu probleme. golf 6 2.0 tsi cu 82.000km, priviti cand scoate bujiile, cand face testul de compresie, uitati-va pe cilindrul 4 cand da la cheie ce se intampla (apare dupa minutul 15:00). Subtitrari in Engleza o sa apara curand. La minutul 21:00 ne arata supapele. supapele de la cilindru 2 si 4 sunt incarcate, pt ca scapa compresie pe la segmenti si incarca totul cu ulei. totul se leaga. O testare simpla, cu diagnoza, totul dureaza 30-60 minute. La un moment dat mecanicul intreaba retoric, cine ar merge atat cu masina incat sa o aduca in halul asta? Se simte motorul ca nu merge cum trebuie, consuma ulei ca vaca, si tot ignori toate astea si te duci pana nu mai poti inainta cu masina?
    1 point
  21. Pai vezi pe aria dedicata ce probleme reclama utilizatorii care detin motorina pe B8 sau poti cauta si pe celelate modele produse din gata VAG care vin cu aceasta motorizare. In general la 2.0 TDI 240CP cel cu doua turbine are interval de schimb la distributie la 120.000km, in schimb 150/190CP au la 210.000km. Probleme uzuale, sunt la senzorul de pozitie axa cu came la distributie care ajuta la pornire, ala se mai defecteaza si nu mai porneste masina la prima cheie. Nu ii gasesc acum denumirea, era ceva cu variable timing chain solenoid sau valve. Cam toate euro 6 pe motorizarile astea au avut problema asta. Pretul am vazut ca e destul de mare, gen 1500-2000ron. Scartait la suspensie la trecerea peste denivelari, bucsele de la bratele fata, cele doua mari. In rest vesnica problema de la TDI cu span la pompa de inalte care infunda injectoarele si e costisitor de rezolvat.
    1 point
  22. Au venit Nu reusesc sa fac sa apara pozele mari, ma bate site-ul de upload azi
    1 point
  23. Nu are probleme nici la 100.000 de kilometri, sa nu exageram. Oare la ce se astepta? Sa vada metalul curat, ca nou? Oare sa fie de la faptul ca l-a tunat (stage 2, parca) imediat cu l-a cumparat? A uitat sa zica asta Mai degraba relevant este testul de anduranta, de 100.000km , facut acum ceva ani in urma pe Skoda Superb cu varianta anterioara a motorului.
    1 point
  24. Am cochetat si eu mult in trecut cu achizitionarea acestui motor, intrucat stiam ca vechile 1.8 T-urbo de la VAG au fost foarte fiabile, insa cu cat ma documentam mai mult despre 1.8 TSI cu atat dadeam de probleme destul de grave pe toate forumurile. Concluzia mea personala este ca acest 1.8 TSI cat si cel de1.4 tsi 160 cp de pe rocco / golf 6 sunt niste motoare facute pe genunchi si care mai devreme sau mai tarziu crapa 100% ( si cand spun tarziu ma refer sub 150.000 km ) si care nu iti ofera siguranta deplasarii fara sa stai cu " morcovul ". TSI'urile de la vag au fost failuri dpmdv, iar asta este un motiv pt care e plina piata SH de tdi'uri ( desi nici alea nu sunt departe ). Din ce am citit, eu am retinut ca cea mai ok solutie ar fi un motor SH + schimbat pistoane si biele. Alt SH nu as lua nici in ruptul capului, stiind ca toate sunt predispuse la aceasta problema. La 2 schimburi de ulei nu cred ca iti doresti sa schimbi si motorul. Sau, daca se poate sa faci swap cu alt cod motor care nu are aceasta problema ( desi nu cred ca sunt 1.8 tsi fara problema asta ). Sa vinzi masina dupa ce schimbi motorul nu stiu cat de mult ii convine cuiva, in primul rand pt ca pierzi~ 3000€ dintr'un foc, si in al doilea ca nu prea se cumpara aceste motorizari decat daca au un pret f mic ( cat sa atraga clientul ) masinile in cauza si o ia unul care nu se documenteaza nici macar 1 gram. Reparatia cred ca va sari de 10.000 lei.
    1 point
  25. GY 4 seasons ale mele gen.1 dupa 5 ani, pe asfalt usor uned, la franare nu foarte puternica, a intrat abs ul si m am dus ca pe gheata.. .Sunt ca noi la cum arata, dar compozitia lor s a schimbat clar dupa acest timp. In aceeasi zi le am verificat cu accelerare mai tare in curba. ..la fel de dezamagitor...cu intrarea esp ului. Le schimb cat mai curand.
    1 point
  26. Felicitari pentru masina se vede ca este ff bine intretinuta te urmaresc de mult timp si chiar i mi place ca esti o persoana ce tii la masina. ce folosesti pentru plasticurile externe pentru a le mentine ca si noi . ?
    1 point
  27. Salutare ! Felicitari Doomy pentru masina ta foarte frumoasa si bine intretinuta. Am vazut ca ai folosit si vaselina pentru ungere timonerie , poti sa mi spui si ce fel de vaselina ?
    1 point
  28. Modul sport nu iti da putere in plus peste cei 150 de cai cat are motorul. Daca tu apesi 25% pedala de acceleratie, in modul normal primesti 25% putere, in eco probabil vreo 15% si in sport probabil spre 50%. Daca apesi pedala pana la 100%, primesti 100% din putere, adica 150 de cai si in sport si in normal. Refa testul tau in modul normal si apasa mai hotarat pe acceleratie si o sa vezi ca obtii aceleasi rezultate.
    0 points
  29. Eu sunt pasionat de electronica si de aceea m-am incapatanat sa le repar partea electronica. La partea mecanica m-a ajutat unul dintre cei 3 beneficiari ai reparatiilor (curatat, schimbat rulment, etc). Primul EGR reparat are acum 65.000 km. Ultimul reparat este un "nedefectabil" cu DQ in coada care avea doar 40.000 km cand a dat eroare si care are acum are 3000 km de la reparatie.
    0 points
  30. Ai dreptate. Asta-i ceva negru standard. Greseala mea. Mi-a zis Mihai de livrarea asta, dar cu restrictiile de circulatie nu am putut sa ajung sa o admir.
    -1 points
  31. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!