Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.05.2020 în toate secţiunile

  1. Eu sunt pasionat de electronica si de aceea m-am incapatanat sa le repar partea electronica. La partea mecanica m-a ajutat unul dintre cei 3 beneficiari ai reparatiilor (curatat, schimbat rulment, etc). Primul EGR reparat are acum 65.000 km. Ultimul reparat este un "nedefectabil" cu DQ in coada care avea doar 40.000 km cand a dat eroare si care are acum are 3000 km de la reparatie.
    3 points
  2. @EEXCALADE - Sunt sigur ca nu ai masurat tensiunile livrate de EGR catre ECU pe pinul 5 in cele 2 pozitii. Daca ele se incadreaza in valorile pe care le-am mentionat nu are cum sa-ti mai apara eroare de semnal (doar daca mai sunt probleme de cabluri intre ECU si EGR). Am ajutat 3 prieteni cu EGR-uri care aveau P0403,P0407 prin refacerea diferitelor trasee si cositorire motor, le-am masurat tensiunile pe iesire dupa cum am mentionat mai sus si nu sunt probleme. Deci am fost de 3x norocos.
    2 points
  3. Doar o corectura. Despre ce vorbeste el, nu e Lane Assist, ci Lane change warning, care e doar o avertizare, nu intervine
    2 points
  4. Da, Golful asta e de SUA, sigur a fost dauna totala sau inundat. (Asta nu inseamna ca masina e epava, doar are acest titlu). Daca achizitia o faci in toamna, nu prea are rost se ne mai intrebi de anunturi, ele nu o sa mai fie la vanzare intr-o luna. Trebuie sa studiezi piata in momentul ala. Asa poate gasesti acum o masina care iti place si doar iti faci sange rau... (sa sti ca dupa Logan, greu mai gasesti o masina asa corecta )
    2 points
  5. @tavitarama duc pe principiul "calul de dar nu se cauta la dinti" - le am prins la jumate pretul de piata, cu cauciucuri bonus;) dupa montajul initial, la 3 - 4 sapt le am mai echilibrat odata- aveam un mic joc la 120h si acuma o sa vad cat ma tin.Dar tre sa recunosti ca arata bine.
    2 points
  6. Nu era nici un traseu vizibil distrus. Primul defect a fost traseul dintre OUT si C7 care arata cam 300 ohm in loc de 0 (traseu oxidat). Al doilea defect era un contact imperfect la pinii motorului (sunt doar infipti si in timp contactele oxideaza) si nu reusea de fiecare data cand il alimentam cu 12V sa deschida complet supapa si sa dea voltajul maxim aproape de 4V, se oprea pe la 3V. Dupa cositorire pini motor si refacere traseu a fost ok.
    2 points
  7. Revin cu detalii despre cum am reparat si am testat EGR-uri... Partea mecanica sa fie impecabila Se verifica continuitatea tuturor traseelor de pe placa (eu am gasit probeleme la traseul dintre OUT si C7 - arata cam 300 ohm in loc de 0) Se remediaza probleme gasite la trasee prin cositorire Se cositoresc cu atentie contactele motorasului (sageti rosii in poze) cu un letcon cu varf ascutit si lung (pentru a nu topi plasticul din jur) Se monteaza placa la loc fara cositorire (pentru verificare preliminara) si se masoara sa fie contact ferm intre cele 3 lamele si placa Se monteaza ansamblul motor pe EGR si se folosesc 5 bucati de varnis (ca sa tina firele izolate si fixe pe pinii conectorului extern) sau 5 papuci (cine gaseste) Se foloseste o sursa de 5 volti intre pinii 1 si 3 ai conectorului de pe motoras (eu am folosit un alimentator de telefon mobil care scoate fix 5 volti) Intre pinii 3 si 5 se leaga un voltmetru digital care la EGR inchis trebuie sa arate foarte putin peste 1 volt Intre pinii 2 si 6 se monteaza o sursa de 12V (preferabil reglabila dar se poate folosi si fixa pentru verificare pozitie EGR deschis) Deoarece in mod normal motorul se alimenteaza cu PWM iar noi folosim o sursa continua vom tine sursa de 12V pornita doar pentru scurt timp pentru verificarea functionarii lui si citirii valorii pe ohmmetru (pentru a nu se deteriora) Pe pozitie maxim deschis trebuie sa citim in jur de 4 volti (putin sub) Daca totul e inregula, demontam din nou motorasul si cositorim cei trei pini pe care se infige placuta dupa care se face montajul final
    2 points
  8. Volkswagen ID.3 wins leading industry design award Explosive triangle story: Daimler is talking to BMW and VW in parallel about a common operating system. VW is particularly under pressure - the software of the most important electric car threatens to become a disaster.
    1 point
  9. Din pacate EGR-ul este montat pe masina si nu mai pot masura rezistivitatea traseelor. Cand voi mai avea ocazia...
    1 point
  10. NU pune cablul ala mic intins, lasa-l flexat.
    1 point
  11. Jos broasca, unge-o...greseaz-o...la fel si manerul exterior.. Manerul interior nu are ce sa pateasca..eventual cablul sa oxideze in camasa...atlceva nu.
    1 point
  12. No, iaca o venit si ziua in care am pus arcurile. Cateva ore de munca si voila! Hai sa va mai zic ceva: Eu aveam probleme cu suspensia si NU stiam! Amortizoarea era groaie...se simtea orice pietricica, orice denivelare, orice sant in asfalt si intr-un fel, ma dispera suspensia golfului la partea asta. Si acum, poze... Asta era arcul de pe dreapta. Acolo mi se parea ca bate ceva...dar nu am gasit nimic "ne la locul lui". Eibach Pro Kit vs OEM...(6-700 kg sarcina) Si dupa ce am terminat de montat: Apoi testul final: 1. Drum bun, virajat (DN14) = perfect! Imi place cum se aseaza masina! (cred ca ar merge acum si o bara stabilizatoare mai dura putin) 2. drumul de pe strada mea...cu gropi si denivelari: E ok. Nu imi pleaca pietrele de la rinichi si pot sa zic ca amortizeaza mai bine ca cele de dinainte. Masina e mai inchegata si ca si confort nu iti dai seama ca sunt arcurile Oem sau unele "sport". 3. In final, am urcat si pe deal... pe un drum de pamant/iarba. Una peste alta...m-am reindragostit de masina. E ideal cum e acum din punct de vedere al raportului confort/duritate si nu mi-as fi inchipuit ca se poate si mai bine OEM Mi se pare (sigur) ca e mai ridicata pe fata. Dar... sa vedem cum se aseaza in urmatoarea luna... Dupaia vedem ce facem sa o aducem "la nivel". Drumuri bune si ne citim mai incolo.
    1 point
  13. Din nou... pandemy activity Fiindca aveam ornamentul iluminat de prag ars pe partea soferului, am decis sa cumpar un set de model mai nou (de A4 B9 cu logo S line in plus fata de ale mele). Also, am luat un set de lumini usi OEM Audi (se vad mult mai bine decat cele china si costa cam de 10x mai mult) cu logo cerculete, inca nu sunt 100% convins de ele, nustiu daca arata coca / kitsch ... s-ar putea sa le vand in schimbul unora cu quattro sau Audi sport.
    1 point
  14. Bravo, se vede că ai grijă de mașină, însă cu timpul vei vedea că nu e chiar așa simplă povestea cu anvelopele low-cost. Aderență trebuie să ai la orice viteză, nu doar la 300 km/h. Audi în general e o mașină dinamică, grea, se bazează foarte mult pe anvelope (fiind unicul punct de contact cu solul), așa puteau să pună și ei din fabrică anvelope low-cost, economiseau milioane de Euro pe an. Mulți km fără probleme!
    1 point
  15. Salutare , Puffuuuu, zilele acestea tot mi-am facut drum prin oras " cu hartiuta dupa mine " si am tot testat masinuta. In regim de mers :normal" cu 2 trepte la climatronic si AC am scos un consum mediu de 14,3kwh/100km In regim de DN1 am scos un consum mediu de 18,1kwh/100km. Am plecat de acasa cu o autonomie de 131km , am facut dus -intors 72 de km iar can m-am intors m-ai aveam autonomie in jur 79km. Am testat- si in ECO+ iar aici am scos un consum mediu de 11,1 kwh/100km. Masinuta accelereaza destul de bine , chiar mai bine decat Nissan Leaf dar este mai lenta decat BMW i3.Prezenta bateriilor in spate cat si in podea isi fac simta prezenta la " sprintul masinutei" , in rest foarte stabila in curbe , directia destul de rigida pentru un Golf as spune eu.As putea spune ca bordul digital cat si luminile mi se par foarte "cool" pe jucarie . WeConnect de la VW mi se pare foarte greu de utilizat comparativ cu soft-urile de la celelalte masini pe care le-am testat. Am incarcat masina acasa l-a o priza normala de 220V si a durat 12.5 ore ( mi se pare destul de mult) . Acum astept sa instalez si WallBox-ul de 11KW de la Moon sa vad daca se reduce timpul de incarcare de 5 ori mai putin.?
    1 point
  16. la mine am gasit rezolvarea, nu are nici o treaba banda pusa la broastele de la bancheta sau broasca hayon (am incercat, nu are nici o treaba), zgomotul usor metalic a fost de la decalibrarea usi portbagaj-lui datorita drumurilor ''bune'' , rezolvarea fiind doarte simpla , am tras in afara o treapta tampoanele limitator si gata... nu se mai aude nimic.
    1 point
  17. Felicitari. .. si Sarbatori Fericite! Multe se pot rezolva asa. Pe forumurile din afara sint multi care le repara. Dar la noi se pare ca unora nu le e pe plac ca omu sa isi repare egr. Pierd clienti .. si manopera schimbarii e avantajoasa pt ei. Sa vezi cati i sa iti sara in cap. Deja ai unu. Ia sa vedem reactii.
    1 point
  18. @Sabrina Ce masina de 300 de cp (sau mai mult) cu tractiune pe fata ai detinut? Sau nu era a ta? Ca si eu as face oricand pe masina altuia, desi la voi la Porsche nu am fost lasat, atat eu cat si cunostinte, care au vrut sa cumpere? De ce nu lasati cumparatorii sa faca Launch Control cu Seat Leon Cupra? Ma gandesc sa vin la alte modele sport ale concernului VW sa verific daca se face Launch Control in test drive. Cat despre toti cei nemultumiti de expresia "soc in motor" baieti veniti cu masinile voastre, va astept, le frig cat de mult doriti ca sunt ale voastre nu a mea. ?
    1 point
  19. 0 points
  20. Pai nu este bec. Este un led. Trebuie facuta bucati, dezlipit de pe placa, etc
    0 points
  21. Da , arata fain Daca o pui langa masina mea , toti se vor uita la rotile tale , inclusiv eu ma voi uita la ele , apoi ma sui in a mea si merg confortabil Sper ca ai perne la masina , altfel esti un adevarat erou care se sacrifica pentru popor , stii vorba aia : nu merita sa mori ptr tara , merita sa gasesti motive sa traiesti Asa si aici , nu as sacrifica pentru aspect confortul acestei masini , eu stau la volan , cui nu-i place masina mea are de unde sa aleaga sa isi clateasca ochii , e plin de masini faine la noi , natie prospera ... Cand ma duc la tara , sunt doua vorbe pe care le aud doar acolo : [ ce zice lumea din sat ? ] si [ cum se vede din drum ? ] - drept urmare mi-am ridicat gardul cu 1 m si am incuiat poarta Tu sa fii multumit de masina cum arata si cum merge , nu trebuie sa iti pese ce spun altii Dar nu mi se pare normal sa fie nevoie sa le echilibrezi dupa doar cateva saptamani Asta doar daca nu au fost echilibrate cum trebuie prima data Sa o folosesti fara probleme si bafta cu roti de 21 prin Cluj , mai ales pe banda 1
    0 points
  22. Before and after spalare la aproape un an distanta ?
    -1 points
  23. Pai a fost spalare cu spuma de zana, a rezistat un pic mai mult
    -1 points
  24. Pai daca nu ai probleme dupa echilibrarea initiala , nu e nevoie sa mai mergi pana schimbi rotile In rest , nu conteaza ca nu conduci relaxat , important e sa le placa celor pe langa care treci
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!