Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.05.2020 în toate secţiunile

  1. No, iaca o venit si ziua in care am pus arcurile. Cateva ore de munca si voila! Hai sa va mai zic ceva: Eu aveam probleme cu suspensia si NU stiam! Amortizoarea era groaie...se simtea orice pietricica, orice denivelare, orice sant in asfalt si intr-un fel, ma dispera suspensia golfului la partea asta. Si acum, poze... Asta era arcul de pe dreapta. Acolo mi se parea ca bate ceva...dar nu am gasit nimic "ne la locul lui". Eibach Pro Kit vs OEM...(6-700 kg sarcina) Si dupa ce am terminat de montat: Apoi testul final: 1. Drum bun, virajat (DN14) = perfect! Imi place cum se aseaza masina! (cred ca ar merge acum si o bara stabilizatoare mai dura putin) 2. drumul de pe strada mea...cu gropi si denivelari: E ok. Nu imi pleaca pietrele de la rinichi si pot sa zic ca amortizeaza mai bine ca cele de dinainte. Masina e mai inchegata si ca si confort nu iti dai seama ca sunt arcurile Oem sau unele "sport". 3. In final, am urcat si pe deal... pe un drum de pamant/iarba. Una peste alta...m-am reindragostit de masina. E ideal cum e acum din punct de vedere al raportului confort/duritate si nu mi-as fi inchipuit ca se poate si mai bine OEM Mi se pare (sigur) ca e mai ridicata pe fata. Dar... sa vedem cum se aseaza in urmatoarea luna... Dupaia vedem ce facem sa o aducem "la nivel". Drumuri bune si ne citim mai incolo.
    4 points
  2. O poza de actualitate de astazi cu Eibachurile puse si rotile de vara. Azi m-am muncit putin la ea deoarece am schimbat buretele de pe interiorul suportului de macara de la usa dreapta. Am cumparat un burete autoadeziv de la Dedeman care era dublu D pe sectiune. L-am taiat in doua pe lung si l-am lipit in locul celul vechi din fabrica care se dezintegra. Imi pare rau ca nu am facut poze. Eu zic sa a iesit foarte bine aproape ca din fabrica. Maine vreau sa ii pun alta baza de antena radio deoarece nu prind cum trebuie posturile radio. In plus da si cod de eroare pe radio pe VDCS . Am gasit una pe acasa tot de Golf IV si sper sa fie buna. Din cate am aflat in interiorul acelei baze de pe plafon ar fi un amplificator de semnal electronic care se strica in timp. Tot maine o sa schimb si locul radioului cu cel al sptiului de depozitare cum ati sugerat unii. Intre timp pe langa Eibachuri a primit doi rulmenti fata FAG, o toba intermediara Bosal si doi etrieri noi TRW pe spate. Nu se mai blocheaza ertierii pe spate la ridicarea si lasarea franei de mana dar am observat ca un cablu TRW pus acum doi ani are invelisul de plastic crapat si camasa de otel din interior putin ruginita. L-am deblocat si am pus niste ulei pe camasa in interior. Pentru moment e OK si nu mai sunt probleme. Pe viitor am in plan sa o schimb cu una noua si sa pun pe ambele parti tuburi noi de cablu de frana de mana care am vazut ca sunt cam corodate. O sa o fac in momentul in care o sa ii pun un set nou de placute si discuri TRW care m-am interesat si costa fata si spate doar 550 de lei.
    4 points
  3. Salutare. Probabil la fel ca multi altii, in aceste zile tot ne cautam de lucru cate ceva...pe acasa. Dintr-o intamplare in timp ce navigam pe OLX am gasit o camera highline la un pret f. bun. Camera era gata parametrizata pentru Octavia Combi Facelift 2018. Cum eu pe modelul 2016 am totul inlocuit ca la modelul FL am achizitionat camera si m-am apucat de treaba. In cazul meu, deja aveam camera "de fabrica" versiune lowline - a fost necesar sa adaug 2 fire (Can High si Can Low) intre camera si modulul 5F. Pe langa acest lucru a trebuit sa trag "-" din alt circuit. Modificari minore. Ultimul lucru: codarea camerei. Codam in Gateway,5F MIB,si 6C (camera marsarier). Este necesar sa calibram camera( pt o functionare optima) folosind plansa de calibrare. Pentru spalatorul camerei: 4 mufe rapide, 1 teu, 2m furtun, banda textila (de preferat tesa) Coduri: teu 1J0955873D - 1 buc Mufe 5J0955871A - 4 buc Furtun gasiti la rola de 10m. La final am atasat o comparatie intre cele 2 camere (am facut comparatia pentru un amic care era curios): Lowline Highline Succes!
    3 points
  4. Din nou... pandemy activity Fiindca aveam ornamentul iluminat de prag ars pe partea soferului, am decis sa cumpar un set de model mai nou (de A4 B9 cu logo S line in plus fata de ale mele). Also, am luat un set de lumini usi OEM Audi (se vad mult mai bine decat cele china si costa cam de 10x mai mult) cu logo cerculete, inca nu sunt 100% convins de ele, nustiu daca arata coca / kitsch ... s-ar putea sa le vand in schimbul unora cu quattro sau Audi sport.
    3 points
  5. Salutare. M.am tot gandit de ceva timp sa fac aceasta adaptare pe Octavia (nu exista optiunea disponibila din fabrica). Pe Audi A3 (fosta masina a sotiei) am facut acest retrofit acum 2 ani si era foarte incantata. Pe langa faptul ca scapi de telecomanda portii - pe care uneori nu o gasesc prin masina, si la breloc ma enerveaza sa o tin este foarte "cool" sa optezi pt aceasta varianta. Ce avem nevoie: unitate comanda homelink, unitate emitator (transmite informatia catre usa de garaj) si cablaj. Initial lumina butoanelor era rosie. Am inlocuit-o cu leduri albe. Pt unitatea de comanda am facut o carcasa la prietenul Dimitry din Moscova. (Am atasat poze) Daca modulul de control al usii de garaj nu este compatibil homelink trebuie achizitionat un modul separat. Lista componentelor necesare acestui retrofit: Control unit 8E0 909 511 nu utilizati unitatea cu index A !!! destinatia acestui modul este pentru piata SUA si utilizeaza alte frecvente) Mufa 8E0 971 934 Pin (2x) 000 979 009 Sigiliu silicon (3x) 1C0 972 742 Sigiliu silicon rosu (1x) 3C0 972 841 Control panel 8N0 959 719 Mufa 4B0 971 978 Pini (3x) 000 979 009 Automatizarea portii in cazul meu este Nice. Nu a fost compatibila cu telecomanda homelink si a trebuit sa pun in paralel cu automatizarea portii un modul separat. https://www.shopssl.de/epages/es10567317.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/es10567317/Categories In poze vedeti rezultatul final al operatiunii. Totul este functional 100%.
    2 points
  6. Salut! Acesta a fost primul retrofit realizat pe Octavia mea si anume instalarea BSD si RTA (blind spot detection si rear traffic alert) Am comandat cablaje,suporti,suruburi,nituri,radare. Radarele au venit gata parametrizate. Modulul pt park assist a fost foarte usor de inlocuit (se afla sub volan) si codarea a fost relativ simpla. Codarile pentru Blind Spot Detection (BSD) / Rear Traffic Alert (RTA): Block 19 Data bus diagnostic interface - Equipment list → note that 3C is installed - Lane change system. Block 03 Brake system electronics - Closed area → Access code 40168 or 20103 → Coding → Long coding → Byte 29 → Bit 7 activate. Block 17 Instrument cluster - Coding → Long coding → Byte 5 → Bit 3 activate and Byte 11 → Bit 3 activate. Block 76 Parking Assistant - Coding → Long Coding → Byte 3 → Bit 6 activate. Block 5F: Informing Electronics - Closed Area → Code 20103 → Adaptation → Car_Function_List_BAP_Gen2: SWA_0x1A: activate Car_Function_List_BAP_Gen2-SWA_0x1A_msg_bus: CAN_Extended. Car_Function_Adaptations_Gen2: menu_display_lane_assistant: activate Car_Function_Adaptations_Gen2: menu_display_lane_assistant_over_threshold_high: activate
    2 points
  7. Buna seara tuturor. In sfarsit a venit momentul acestui retrofit. De fapt de la el am inceput tot acest joc care implineste 1 an de zile. Pentru a il realiza pe o skoda octavia 3,fara Kessy, preFL avem nevoie de urmatoarele: 1. cablaj pentru radar 2. radar ACC cu incalzire (cand soseste voi pune poza) 3. suport (bracket) atasat in poze 5Q0907461 4. Grila radar 5E0853631 9b9 - pentru Octavia standard (NU RS) 5. Grila bara fata 5E0853677G 9B9 6.N10158605 (suruburi radar) 7. Coloana directie 5Q0953513ANIGI 8. Trim (sub volan) 5E0858559F9B9 (cu decupatura speciala pentru maneta ACC) 9. armatura pentru bara fata (sau trager / traeger) cu prinderi pentru radar 5E0807109A Deoarece acet Trager costa aprox 750 lei (piesa originala) lucrez la varianta de a atasa prinderile de cel existent (poze atasate). Cablajul se poate achizitiona fie de pe Ali (desi cablajele chinezesti in cele mai multe cazuri sunt de slaba calitate) - fie din alta tara din afara UE. 10. Activare radar cu toate sistemele (ACC, Front Assist,Emergency assist,Predictive ACC, TJA) Acest lucru presupune codare, coduri SWAP,component protection (si multi bani) Momentan proiectul este in lucru. Am tras si conectat cablajul, am achizitionat bracketul pentru radar, am comandat toate trimurile/grilele necesare, am comandat radarul si coloana de directie. Lucrez la prinderile pentru bracket. 11. Am uitat de un element (un plastic din jurul radarului) 5G0907225A 9B9. Pentru o functionalitate completa a sistemului respectiv FtS (Follow to Stop) este necesara inlocuirea unitatii ABS mid cu o unitate ABS high 3Q0907379AB. Unitatea ABS trebuie codata (este necesar un calcul pentru codare). Totodata este necesara inlocuirea conectorului pompei. Se trece de la T38 la T46. Revincu mai multe detalii privind modul de functionare cand lucrarea este gata. Sanatate!
    2 points
  8. Salutare! Cu ceva timp am vazut la un prieten acesta functie activata pe masina si am inceput sa studiez o posibila activare. Practic ai 4 profile (3 soferi activi si un oaspete) care isi pot personaliza posturile de radio, pozitia scaunului electric, setarile climatronicului, setarile asistentilor ( gen acc, lane assist etc) Am citit pe foarte multe forumuri/bloguri - nu am gasit nicaieri macar o singura persoana care a reusit sa activeze functia pe BCM mid 5q0937086AJ. Toti care au facut asta aveau BCM de la facelift. Drept urmare am adunat si dupa cateva ore de incercari/codari/teste am reusit. Am atasat si cateva poze cu rezultatul. Nu pot spune cu siguranta ca merge pe orice octavia 3, cu orice BCM... Am testat si pe Karoq 2019 (masina sotiei - bcm cu CG in coada - merge fara probleme. Procedura este urmatoarea: Procedure Module: 09 (Central Electronics) Coding → Long Coding → Byte: 08 → Bit: 2 enable Coding → Long Coding → Byte: 11 → Bit: 4 enable sau Personalisierung_Profilfunktion - profiles_active Profil_Variante - Konto (v.1.x) Security Access → Code: 31347 Adaptation → Channel: Personalisierung - peronalisierung_active New value: active Adaptation → Channel: Personalisierung - aktivierungsoption_im_HMI-menue_sichtbar New value: active Adaptation → Channel: Personalisierung - Benutzerkontenverwaltung_in_HMI-menue_sichtbar New value: active Adaptation → Channel: Personalisierung - Personalisierungfunktionen_in_HMI-menue_sichtbar New value: active Adaptation → Channel: Personalisierung - Anzahl_Benutzenkontante New value: 4 Adaptation → Channel: Personalisierung - Automatische_Schluesselzuordnung (Alocare automata a cheilor) value: not active PSO_FSG_Setup2_Bit_1 - active PSO_FSG_Setup2_Bit_2 - active PSO_FSG_Setup2_Bit_3 - active (pt scaun electric cu memorie) Module: 08 (Automatic heat, ventilation, air conditioning) Coding → Long Coding → Byte: 15 → Bit: 3 New value: enable Module: 17 (Instruments Cluster) Coding → Long Coding → Byte: 10 → Bit: 0 New value: enable Module: 36 (Seat adjustment driver side) Coding: Func_key_memory_personalization - Personalization Active Pt modulul 36 - avem mai multe variante: daca modulul este 5Q0959760A - personalizarea nu exista in meniu, nu exista update de firmware care sa contina aceasta functie! pozitia scaunului se poate "lega" de cheia utlizata. daca modulul este 5Q0959760C - se procedeaza cum am scris mai sus Pt cei cu modulul vers "A" - Personalizarea functioneaza pt restul modulelor, mai putin pt scaunul cu memorie / singura modalitate ca sa functioneze este sa schimbati modulul in cel cu terminatia "C"
    2 points
  9. Salutare Pentru acest retrofit avem nevoie de urmatoarele: Parbriz cod 5E0845011CTNVB (cu incalzire) - aprox 1280 lei pret la magazinele de piese auto Camera Lane assist (Gen 3 3qd980654) - gata parametrizata - 80 EUR + transport Cablaj camera - tot din Rusia - 25 EUR + transport Oglinda retrovizoare heliomata (control si al oglinzilor laterale) - 3G0857511AF (de pe passat) - 160 lei din dezmembrari pad cu gel (pt montajul senzorului de ploaie/umiditate/lumina)4E0955609 - 180 lei Trim-uri (plastice) pt mascare - 5E0868437B Y20 - 1 5E0858634 Y20 - 1 5E0858633 Y20 - 1 (trim-urile costa aprox 150 lei) Tras si conectat - am facut totul singur Codare - am facut singur Montaj parbriz - 190 lei (+200 lei baietilor de la montaj) Calibrare camera la reprezentanta (400 lei) Cu mentiunea sa i se atraga atentia celui care calibreaza sa introduca manual in odis anul 2018. In cazul meu masina este din 2016 si camera din 2018 (nu se poate calibra decat daca se face acest lucru). Procedura de codare pt Octavia 3 2016 Combi / Lane Assist este urmatoarea: Address 19: Diagnostic data bus interface Equipment list → item “A5 - Front sensors of auxiliary systems for the driver” → enable → save. Address 17: Instrument cluster Encoding 07 → Long encoding → Byte 4 → Bit 6 → activate Byte 5 → Bit 2 → activate Byte 11 → Bit 1 → activate Address 08: A / C Electronics Encoding 07 → Long Encoding → Byte 8 → Bit 0 → Activate Address 09: Onboard supply control unit Encoding 07 → Long encoding → Byte 2 → Bit 0-2 → 03 Lighting: Bi-Xenon with Light Assist ( PR-8IG / 8IP + 8G1) Closed area 16 → code 31347 → Adaptations 10 → IDE08786-ENG116639-Auxiliary lighting functions-Fernlichtassistent Reset → Activate IDE08786-ENG116637-Auxiliary lighting functions-Menuesteuerung Fernlichtassistent → Available IDE08786-ENG116641 Menuesteuerung Fernlichtassistent Werkseinstellung → available Address 10: Parking Assistant Encoding 07 → Long Encoding → Byte 3 → Bit 5 → Activate Address 44: Power steering Closed area 16 → code 19249 → Encoding 07 → Long encoding → Byte 0 → Bit 4 → activate Address 5F: Informing electronics Encoding 07 → Long encoding → Byte 24 → Bit 6 → Activate Closed area 16 → Code 20103 → Adaptation 10 → Inporter 999 → equipment 12345 Car_Function_Adaptations: ENG122227-ENG117506-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning: → activate ENG122227-ENG117508-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning_over_threshold_high: → activate ENG122227-ENG117636-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_road_sign_identification: → activate ENG122227-ENG117638-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_road_sign_identification_over_threshold_high: → activate Car_Function_List_BAP: ENG122229-ENG117740-Car_Function_List_BAP_Gen2-LDW_HCA_0x19: → activate ENG122229-ENG117741-Car_Function_List_BAP_Gen2-LDW_HCA_0x19_msg_bus: → CAN_Extended ( Additional data bus) ENG122229-ENG117754-Car_Function_List_BAP_Gen2-traffic_sign_recognition_0x21: → activate ENG122229-ENG117755-Car_Function_List_BAP_Gen2-traffic_sign_recognition_0x21_msg_bus: → CAN_Extended ( General tire data) Address A5: Front sensors of auxiliary systems for the driver [LO] _Brand: [VO] _Skoda [LO] _Class: [VO] _A [LO] _Generation: [VO] _Generation_7 [LO] _Bodystyle: [VO] _Estate [LO] _Expansion: [VO] _Not_coded [LO] _Production_region: [the VO] _EU [the LO] _Country_variant: [the VO] _Europe [the LO] _Chassis: [the VO] _Steel_springs [the LO] _Steering_bar: [the VO] _Not_coded [the LO] _Windshield: [the VO] _Heat_protecting_glass [the LO] _Traffic_side: [the VO] _Right_traffic [LO] _PSD_Version: [VO] _PSD_15 [LO] _Navigation: [VO] _MIB_high [LO] _AAG: [VO] _Not_coded [LO] _SWA: [VO] _Not_coded [LO] _ACC: [VO] _Not_Coded [LO] : [VO] _Not_coded [LO] _Blind_spot_detection: [VO] _Coded [The LO] _Rain_light_sensor: [the VO] _Coded [the LO] _Main_unit: [the VO] _enabled [the LO] _PLA: [the VO] _N0t_Coded [the LO] _ESP: [the VO] _Coded [LN] _Lan_assist_system_mode: [the VN] _Selection_over_menu [the LO] _Personalized_key: [the VO] _Version_1.x [the LO] _Networking_variant: [the VO] _MQB [the LO] _Radar_interface: [the VO] _Not_Coded [the LO] _Perso_HC: [the VO] _Last_setting [the LO] _Point_of_intervention: [the VN] _late_setting_over_menu [the LO] _LaneAssist_AGW_output: [the VO] _enabled [LO] _Lane_assist_off_text: [VO] _enabled [LO] _Emergency_Assist: [VO] _EA_Variant_1 [LO] _VZE: [VO] _Coded [LO] _HC_mob_line: [VO] _Coded [LO] _HC: [VO ] _F_fault : [VO] _last_mode [LO] _FCWP_delivery_status_prewarning: [VO] _off [The LO] _FCWP_extended_prewarning_settings: [the VO] _Not_coded [the LO] _FCWP_warning_indicator: [the VO] _Not_coded [the LO] _FCWP: [the VO] _Not_coded [the LO] _FLA_Additional_High_Beam: [the VO] _no_Additional_High_Beam [the LO] _FLA_Headinglight_type: [the VO] _Halogen [the LO] _Mains_frequency: [VO] _50_Hz [LO] _AFS_coding_Light_Assist: [VO] _High_Beam_Assist In the admissions of the camera itself, do not forget to set: [LN] _Lane_assist_on_state: [VN] _On_setting_over_menu [LN] _Lane_assist_warning_intensity: [VN] _Selection_over_menu Closed area 16 → code 20103 → Adaptation 10 (Poza atasata)
    2 points
  10. Airbagul nu are treaba cu cablajul din ușa șoferului , a apărut la loc în bord la primul drum de astăzi. Iar pe codul de eroare era spira, cablaj airbag sau airbag, deci pe net se vehiculează și tampenii. De asemenea când strângeți imbusul de la incuietoare, faceți-o până la capăt și verificați și cu blocatul/deblocatul ușii din cheie, după terminsrea operațiunilor, altfel ieșiți pe la pasager. Vă spun sigur!
    2 points
  11. Ieri am primit emblemele comandate pentru capacele de la jantele de vară. Le-am vopsit, dar voiam si emblema cu VW. Din pacate la momentul achiziției nu am observat și nici cel care mi le-a vândut nu "a zis" că jantele au două capace de un fel si două de altfel. Intră în gaură la fix, dar două sunt convexe și două concave. Iar emblemele s-au lipit foarte bine pe două, iar pe celalalte au tendinta de a se dezlipi la margine. Le-am pus pe cele albastre, pe cele negre le păstrez de rezervă. Tot ieri am zis să mă uit la firele care trec prin tubul de cauciuc din hayon, să văd dacă sunt întrerupte. Rezultatul E ruptă protecția, dar nu și firele în sine. După ce le-am izolat cu bandă pe cele cu protecția ruptă am șters erorile, dar lumina tot nu s-a aprins in portbagaj. Nu am eroare stocată, nu am eroare de bec ars pe bord, toate luminile din spate funcționează, cand deschid hayonul mi-l arată pe display. Rămâne de investigat de ce, bănuiesc că ar mai fi două fire care se ating și poate nu le-am vazut eu. Bun, am trecut mai departe și la burduful de la ușa de la șofer. Cum deschideam ușa la a doua treaptă, nu mai funcționau butoanele de pe ușă, deci clar o întrerupere. Am desfăcut burduful și am găsit două fire întrerupte de tot și altele ca la hayon, cu mantaua de protecție ruptă. Am scos fața de ușă pentru a avea acces și după ceva chinuială am reușit să scot mufa după geam. Totul este foarte scurt și înghesuit și am mai observat acest lucru și în alte dăți. Ai zice ca proiectanții de la VW urăsc mecanicii și vor să se chinuie la fiecare intervenție... Am tăiat toate firele, întrucât mansonul de cauciuc nu îmi prea permitea lucrul. Apoi am adus cabluri, clești și aparatul de lipit și m-am apucat de treaba. Am constatat că era bine să fi avut niște tub termoconstrictor, așa că, cu prima ocazie am să imi cumpăr tuburi de mai multe grosimi... lucrul cu bandă izoler pe firele subțiri e migălos și enervant pe alocuri. După ce le-am lipit, izolat și verificat că țin, prin tragere, în capătul cu mufa, le-am ttecut prin manșon si am început să le lipesc și in partea cealaltă. După ce le-am fixat, a tras iar totul în poziția inițială și iar i-am injurat pe proiectanții VW... cred că mi-a luat 20-25 de minute să trag mufa și manșonul prin toate găurile și să o introduc în conectorul de pe stâlp. Care conector la un moment dat, de la împins a intrat in stâlp. Și-a trebuit să desfac si plasticele de lângă pedale și prag, ca să am acces la ea. În fine, am reușit să o conectez, am șters eroarea și am făcut probe! Olee Ușa mea se deschide și funcționează și butoanele, fără erori. Am constatat că și eroarea de pe airbag nu a mai aparut, o să văd dacă avea legătură sau nu, de luni. Mai rămâne să văd ce e cu lumina în portbagaj și cu luminile de la picioare, dacă voi avea dispoziția necesară Weekend frumos tuturor!
    2 points
  12. Revin cu detalii despre cum am reparat si am testat EGR-uri... Partea mecanica sa fie impecabila Se verifica continuitatea tuturor traseelor de pe placa (eu am gasit probeleme la traseul dintre OUT si C7 - arata cam 300 ohm in loc de 0) Se remediaza probleme gasite la trasee prin cositorire Se cositoresc cu atentie contactele motorasului (sageti rosii in poze) cu un letcon cu varf ascutit si lung (pentru a nu topi plasticul din jur) Se monteaza placa la loc fara cositorire (pentru verificare preliminara) si se masoara sa fie contact ferm intre cele 3 lamele si placa Se monteaza ansamblul motor pe EGR si se folosesc 5 bucati de varnis (ca sa tina firele izolate si fixe pe pinii conectorului extern) sau 5 papuci (cine gaseste) Se foloseste o sursa de 5 volti intre pinii 1 si 3 ai conectorului de pe motoras (eu am folosit un alimentator de telefon mobil care scoate fix 5 volti) Intre pinii 3 si 5 se leaga un voltmetru digital care la EGR inchis trebuie sa arate foarte putin peste 1 volt Intre pinii 2 si 6 se monteaza o sursa de 12V (preferabil reglabila dar se poate folosi si fixa pentru verificare pozitie EGR deschis) Deoarece in mod normal motorul se alimenteaza cu PWM iar noi folosim o sursa continua vom tine sursa de 12V pornita doar pentru scurt timp pentru verificarea functionarii lui si citirii valorii pe ohmmetru (pentru a nu se deteriora) Pe pozitie maxim deschis trebuie sa citim in jur de 4 volti (putin sub) Daca totul e inregula, demontam din nou motorasul si cositorim cei trei pini pe care se infige placuta dupa care se face montajul final
    2 points
  13. La inceputul saptamanii am reusit sa ridicam masina de la dealer. Seat Leon Style 1.5tsi 96KW cu urmatoarele dotari: 1. pachet enjoy style alarma; full link; media system plus; oglinzi pliabile; pachet iarna; senzori de parcare fata si spate. 2. confort style oglinda heliomata; senzori de lumina si ploaie; faruri cu functie coming/leaving home Surpriza placuta a fost ca a venit cu roata de rezerva de uz temporar. Momentan avem in jur de 30km, toti facuti in oras din pacate, dar fara a depasi 3000rpm. Urmeaza sa-i facem rodajul pentru 1500-2000km. Sunt curios cum se simte dupa ce se mai lasa putin motorul. Consumul e surprinzator de bun avand in vedere ca motorul e nou. Am reusit sa scot aproximativ 7.3% pe un drum de 8km in oras, fara a merge subturat si fara a folosi sistemul start-stop. E drept ca acum e destul de liber orasul, dar in aceleasi conditii cu Golf 6-le diesel n-as fi scazut sub 6-6.5%. Am observat ca in oras merge foarte mult in 2 cilindrii, dar schimbarile intre 2 si 4 cilindrii sunt insesizabile. Urmeaza covorase de cauciuc, folie ppf pe faruri si probabil folie pe geamuri.
    1 point
  14. Salutare tuturor! De curand am implementat acest sistem pe masina. Piesele necesare sunt: Cod parbriz incalzit + bracket pentru camera: 57A845011F NVB Trim.uri negre (pentru camera frontala): 575868437A 9B9 3g0858633 82V 3g0858634 82V camera 3Q0980654S (este ultima versiune de soft - montata din fabrica pe Tiguan 2019 - compatibila cu modelul Karoq) cablaj (este fabricat de un amic). In cazul meu, Karoq-ul pe care il detin este echipat de fabrica cu ACC si Front Assist. Schema pentru cablaj este urmatoarea: Conexiune camera 3Q0: 6 pin — "+" 5 pin — "-" 2 pin — Can extended low 8 pin — Can extended high 4 pin —> 1pin heater 3Q0 camera 10 pin —>2pin heater 3Q0 camera АСС MQB Platform 1 pin camera А5 (R242) ---> 6 pin radar АСС (J428) 7 pin camera A5 (R242) ---> 5 pin radar АСС (J428) Am intampinat usoare dificultati, si anume aveam cablajul facut pt a lega direct radarul - insa cand m-am apucat de treaba am constatat ca acesta avea deja firele trase (ma refer la cele 2 fire intre camera si radar). Cateva telefoane, putin citit si am gasit firele in pragul din stanga in mufa bej. Am atasat poze din timpul montajului (in poze apar legaturile la can-ext (in gateway) si rezultatul final al codarilor. Calibrarea a iesit OK (a functionat dupa cea de a doua incercare). Am testat Traffic Jam Assist si Emergency Assist. Functioneaza ireprosabil. In cazul TJA acesta functioneaza la viteze sub 60km/h. Masina tine banda, franeaza si accelereaza singura. Emergency Assist intra daca nu mai tinem mainile pe volan. Daca dupa 15 sec sistemul nu detecteaza activitate primim un semnal sonor si avertizare pe AID, apoi urmeaza prima franare, la alte 4 secunde a doua franare si daca tot nu intervenim masina incetineste, baga avariile si in cele din urma opreste. In tot timpul asta nu paraseste banda. Continuare poze. Succes tuturor care vor incerca acest retrofit! Saptamana viitoare va urma retrofitul Side Assist (BSD,RTA).
    1 point
  15. Salut! La Skoda fie ca este (Karoq,OctaviaSuperb...) standard MIB 2,5 vine cu 10 culori. Meniul (Iluminare ambientala) - din care se pot schimba culorile trimurilor de pe usi (daca acestea exista), luminilor de la picioare (daca se trece la modelul RGB), AID-ului sau ceasurilor clasice de pe FL si al unitatii MIB (daca aceasta este MIB2,5). Am atasat si poze inainte-dupa operatiune. (Una de pe Karoq Bolero 2.5 si 2 de pe MIB 2 Columbus - de pe Octavia3) Am efectuat modificarea folosind ODIS E. O sa pun aici si lista completa de modificari (LIN este doar pt trimurile de usi - pt cine are) Modificarile se fac in blocul 9 (BCM) in adaptari: [VN]_Ambience_lightning_color_list: [LO]_Rotwert Farbe 1: 155 [LO]_Gruenwert Farbe 1: 46 [LO]_Blauwert Farbe 1: 255 [LO]_Rotwert Farbe 2: 116 [LO]_Gruenwert Farbe 2: 32 [LO]_Blauwert Farbe 2: 255 [LO]_Rotwert Farbe 3: 0 [LO]_Gruenwert Farbe 3: 0 [LO]_Blauwert Farbe 3: 255 [LO]_Rotwert Farbe 4: 14 [LO]_Gruenwert Farbe 4: 105 [LO]_Blauwert Farbe 4: 255 [LO]_Rotwert Farbe 5: 0 [LO]_Gruenwert Farbe 5: 129 [LO]_Blauwert Farbe 5: 255 [LO]_Rotwert Farbe 6: 0 [LO]_Gruenwert Farbe 6: 145 [LO]_Blauwert Farbe 6: 255 [LO]_Rotwert Farbe 7: 0 [LO]_Gruenwert Farbe 7: 170 [LO]_Blauwert Farbe 7: 255 [LO]_Rotwert Farbe 8: 0 [LO]_Gruenwert Farbe 8: 193 [LO]_Blauwert Farbe 8: 255 [LO]_Rotwert Farbe 9: 0 [LO]_Gruenwert Farbe 9: 219 [LO]_Blauwert Farbe 9: 255 [LO]_Rotwert Farbe 10: 0 [LO]_Gruenwert Farbe 10: 255 [LO]_Blauwert Farbe 10:253 [VO]_Ambience_lightning_color_list_2: [LO]_Rotwert Farbe 11: 0 [LO]_Gruenwert Farbe 11: 255 [LO]_Blauwert Farbe 11: 225 [LO]_Rotwert Farbe 12: 0 [LO]_Gruenwert Farbe 12: 255 [LO]_Blauwert Farbe 12: 201 [LO]_Rotwert Farbe 13: 0 [LO]_Gruenwert Farbe 13: 255 [LO]_Blauwert Farbe 13: 144 [LO]_Rotwert Farbe 14: 0 [LO]_Gruenwert Farbe 14: 255 [LO]_Blauwert Farbe 14: 60 [LO]_Rotwert Farbe 15: 93 [LO]_Gruenwert Farbe 15: 255 [LO]_Blauwert Farbe 15: 0 [LO]_Rotwert Farbe 16: 170 [LO]_Gruenwert Farbe 16: 255 [LO]_Blauwert Farbe 16: 0 [LO]_Rotwert Farbe 17: 216 [LO]_Gruenwert Farbe 17: 255 [LO]_Blauwert Farbe 17: 0 [LO]_Rotwert Farbe 18: 252 [LO]_Gruenwert Farbe 18: 255 [LO]_Blauwert Farbe 18: 0 [LO]_Rotwert Farbe 19: 255 [LO]_Gruenwert Farbe 19: 249 [LO]_Blauwert Farbe 19: 0 [LO]_Rotwert Farbe 20: 255 [LO]_Gruenwert Farbe 20: 233 [LO]_Blauwert Farbe 20: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_21: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_21: 209 [LO]_Blauwert_Farbe_21: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_22: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_22: 184 [LO]_Blauwert_Farbe_22: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_23: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_23: 161 [LO]_Blauwert_Farbe_23: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_24: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_24: 142 [LO]_Blauwert_Farbe_24: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_25: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_25: 116 [LO]_Blauwert_Farbe_25: 15 [LO]_Rotwert_Farbe_26: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_26: 90 [LO]_Blauwert_Farbe_26: 18 [LO]_Rotwert_Farbe_27: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_27: 0 [LO]_Blauwert_Farbe_27: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_28: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_28: 19 [LO]_Blauwert_Farbe_28: 82 [LO]_Rotwert_Farbe_29: 253 [LO]_Gruenwert_Farbe_29: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_29: 238 [LO]_Rotwert_Farbe_30: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_30: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_30: 255 [VN]_Ambience_lightning_color_list_lin: [LO]_Rotwert_Farbe_1_lin: 160 [LO]_Gruenwert_Farbe_1_lin: 109 [LO]_Blauwert_Farbe_1_lin: 255 [LO]_Rotwert_Farbe_2_lin: 85 [LO]_Gruenwert_Farbe_2_lin: 88 [LO]_Blauwert_Farbe_2_lin: 255 [LO]_Rotwert_Farbe_3_lin: 0 [LO]_Gruenwert_Farbe_3_lin: 50 [LO]_Blauwert_Farbe_3_lin: 255 [LO]_Rotwert_Farbe_4_lin: 35 [LO]_Gruenwert_Farbe_4_lin: 210 [LO]_Blauwert_Farbe_4_lin: 255 [LO]_Rotwert_Farbe_5_lin: 35 [LO]_Gruenwert_Farbe_5_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_5_lin: 224 [LO]_Rotwert_Farbe_6_lin: 31 [LO]_Gruenwert_Farbe_6_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_6_lin: 183 [LO]_Rotwert_Farbe_7_lin: 25 [LO]_Gruenwert_Farbe_7_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_7_lin: 137 [LO]_Rotwert_Farbe_8_lin: 23 [LO]_Gruenwert_Farbe_8_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_8_lin: 108 [LO]_Rotwert_Farbe_9_lin: 20 [LO]_Gruenwert_Farbe_9_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_9_lin: 83 [LO]_Rotwert_Farbe_10_lin: 60 [LO]_Gruenwert_Farbe_10_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_10_lin: 18 [VO]_Ambience_lightning_color_list_lin_2: [LO]_Rotwert_Farbe_11_lin: 17 [LO]_Gruenwert_Farbe_11_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_11_lin: 47 [LO]_Rotwert_Farbe_12_lin: 15 [LO]_Gruenwert_Farbe_12_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_12_lin: 37 [LO]_Rotwert_Farbe_13_lin: 12 [LO]_Gruenwert_Farbe_13_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_13_lin: 19 [LO]_Rotwert_Farbe_14_lin: 11 [LO]_Gruenwert_Farbe_14_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_14_lin: 1 [LO]_Rotwert_Farbe_15_lin: 72 [LO]_Gruenwert_Farbe_15_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_15_lin: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_16_lin: 104 [LO]_Gruenwert_Farbe_16_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_16_lin: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_17_lin: 136 [LO]_Gruenwert_Farbe_17_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_17_lin: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_18_lin: 165 [LO]_Gruenwert_Farbe_18_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_18_lin: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_19_lin: 174 [LO]_Gruenwert_Farbe_19_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_19_lin: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_20_lin: 192 [LO]_Gruenwert_Farbe_20_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_20_lin: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_21_lin: 225 [LO]_Gruenwert_Farbe_21_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_21_lin: 1 [LO]_Rotwert_Farbe_22_lin: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_22_lin: 236 [LO]_Blauwert_Farbe_22_lin: 1 [LO]_Rotwert_Farbe_23_lin: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_23_lin: 191 [LO]_Blauwert_Farbe_23_lin: 2 [LO]_Rotwert_Farbe_24_lin: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_24_lin: 156 [LO]_Blauwert_Farbe_24_lin: 3 [LO]_Rotwert_Farbe_25_lin: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_25_lin: 115 [LO]_Blauwert_Farbe_25_lin: 3 [LO]_Rotwert_Farbe_26_lin: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_26_lin: 80 [LO]_Blauwert_Farbe_26_lin: 3 [LO]_Rotwert_Farbe_27_lin: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_27_lin: 0 [LO]_Blauwert_Farbe_27_lin: 0 [LO]_Rotwert_Farbe_28_lin: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_28_lin: 35 [LO]_Blauwert_Farbe_28_lin: 14 [LO]_Rotwert_Farbe_29_lin: 255 [LO]_Gruenwert_Farbe_29_lin: 241 [LO]_Blauwert_Farbe_29_lin: 28 [LO]_Rotwert_Farbe_30_lin: 188 [LO]_Gruenwert_Farbe_30_lin: 255 [LO]_Blauwert_Farbe_30_lin: 75
    1 point
  16. Da, acela este codul cotierei și, după cum spune Rave, este aceeași indiferent de model. Nu știu dacă mai e de actualitate dar, pentru a-ți face o idee, in 2018 cotiera a costat ~1100 RON plus ~250 RON montajul la PBN. Eu nu am e-Up, buburuza mea consuma dinozauri lichefiati...
    1 point
  17. Da, Golful asta e de SUA, sigur a fost dauna totala sau inundat. (Asta nu inseamna ca masina e epava, doar are acest titlu). Daca achizitia o faci in toamna, nu prea are rost se ne mai intrebi de anunturi, ele nu o sa mai fie la vanzare intr-o luna. Trebuie sa studiezi piata in momentul ala. Asa poate gasesti acum o masina care iti place si doar iti faci sange rau... (sa sti ca dupa Logan, greu mai gasesti o masina asa corecta )
    1 point
  18. In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru pareri. In al doilea rand, intru cand am timp. Cel putin in urmatoarea perioada de timp nu stiu cat de realizabile sunt test driveurile de la proprietari. Oricum nu ma grabesc, achizitia planuiesc sa o fac in toamna. Intre timp poate mai scad si preturile datorita crizei. Cu Scirocco m-am cam lamurit, e vechiut si problema e cu motorul care e generatia 2. Am luat in calcul parerile tuturor. Cel mai probabil ma voi orienta catre Megane RS 265. Nu ma incanta asa tare briz brizurile de la bord, am mers un weekend cu un Hyundai i30 aproape full si nu am avut timp sa ma joc cu dotarile, voiam sa o conduc si sa profit la maxim de ea. Lane assist-ul mi se pare o prostie, un beculet in bord si un piuit cand parasesti banda, mare filosofie :)). Cand vreau sa conduc masina sunt atent sa o conduc, nu ma uit la ce gadgeturi pot sa folosesc. Intr-adevar am un minim de preferinte in ceea ce priveste dotarile, cum ar fi clima, pilot automat (da, chiar si in Romania) si pe GTI sau RS acel monitor race (am uitat cum ii spune la GTI) care iti afiseaza diferite date despre masina in timp real. Dar cam aici se opresc pretentiile mele. Bazandu-ma strict pe feeling, simt ca ma regasesc mai mult la bordul unui RS decat la al unui GTI. Poate pana la momentul achizitiei voi apuca sa merg cu amandoua. Balanta e inclinata catre RS dar nu voi refuza daca gasesc o oferta buna precum GTI-ul postat mai sus. Megane 4 iese din discutie, GT are motor 1.6 si am auzit ca acel EDC e extrem de pacatos iar RS-ul sare mult de buget si are motor 1.8. Am un pitic pe creier care vrea motor 2.0 benzina. Kia Ceed GT ultimul model iar sare de buget (chit ca e o masina noua) iar modelul anterior are motor 1.6, greutate mare si doar tinde spre ceva sport (butonul GT modifica afisajul din bord si iti baga sunet de tobe in boxe). Daca asa stau lucrurile prefer sa mai astept, sa strang bani si sa stiu ca imi pot lua un RS sau un GTI, avand in vedere ca vreau sa tin minim cativa ani masina si sa ma bucur de ea. Aia e, invat sa-mi mai cultiv rabdarea si intre timp Loganelul meu isi face treaba foarte bine (la urma urmei are doar 2 ani vechime si sunt extrem de multumit pentru atat cat poate ea oferi). L.E. Am gasit acest GTI. Ce parere aveti despre el? https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-gti-ID7GyhJo.html#xtor=SEC-81
    1 point
  19. Exact asta a fost si in cazul meu in 2015 septembrie cand cautam masina. Atunci pentru farurile LED cereau 1600 euro, atat era optiunea. SIncer am renuntat din primul moment la ele, considerand chiar si astazi in 2020 ca sunt si au fost enorm de scumpe pentru look si lumina un pic mai buna(ca nu erau oricum LED Matrix si alte SF-uri de pe Audi-Mercedes etc.) Ca si ciudatenie, un motor mai potent ca si un 1.8TSI sau un 2.0TDI de 184 CP costau doar 1500 respectiv 1300 euro in plus fata de ce am ales (mai putin ca cele doua faruri LED, whaaaat???) Nu mi se pare normal asa ceva. Ca dau mai bine? Este chestie de gust, umbland foarte putin noaptea(urasc condusul noaptea) nu imi erau asa importante, iar doar pentru look sa dea cine vrea banii pe asa ceva. Astazi introduc tot feluri de foste optionale in echiparile de baza si maresc cu varf si indesat preturile de pornire ale acelor nivele de echipare... Sincer am ajuns ca o masina de aceasi categorie in 10 ani sa fie cu 8-10 000 euro mai scumpa ca in 2010... si asta doar uitandu-ma la Octavia si Leon sau de ce nu Golf... Oare castigam cu atat mai mult de atunci? Unii da si altii nu...
    1 point
  20. Din lipsă de ocupație am desfăcut motorașul vechi. Mecanismul mergea foarte greu, avea o rotiță care era blocată. Acum se învârte foarte ușor. Cel mai greu e să desfaci carcasa. Chiar sunt curios dacă o să meargă. Cred că reușesc cu un adeziv bun să fixez carcasa.
    1 point
  21. Pai daca nu ai probleme dupa echilibrarea initiala , nu e nevoie sa mai mergi pana schimbi rotile In rest , nu conteaza ca nu conduci relaxat , important e sa le placa celor pe langa care treci
    1 point
  22. am preluat masina si am facut deja 100 km cu ea. ma declar multumit Am. mers doar in modul normal si in B, care mi se pare foarte bun, senzatia de sailing nu imi place. In oras chiar ca pedala de frana o folosesti putin daca te te uiti un pic si estimezi traficul. Eco+ il pot compara cu un 1.4 benzina, accelereaza lent dar nu e ceva de speriat ca ramai in urma traficului. La viteza ei maxima consumul e de speriat. am incarcat-o acasa de la 80 la 100% in 3:20 hr. Am verificat cu OBD si imi arata 96%. Nu am poza, dar viteza de incarcare medie parca era de 2kw. am sa ii fac si o incarcare rapida la CCS si stau cu OBDul deschis sa vedem ce arata. Intrebari: 1.Android Auto-ul va merge pe masina? La mine imi zice ca trebuie sa bag ceva stick. Dealerul era grabit cand am. luat-o, dar luni cred ca trec pe la ei sa vedem ce si cum sa il activeze. 2. Stateam in masina cu contactul pus si radioul pornit si s-a auzit cam odata la cateva minute un tiuit ascutit si radioul si-a redus volumul pentru cateva secunde. Ati mai patit?
    1 point
  23. Salutare , Puffuuuu, zilele acestea tot mi-am facut drum prin oras " cu hartiuta dupa mine " si am tot testat masinuta. In regim de mers :normal" cu 2 trepte la climatronic si AC am scos un consum mediu de 14,3kwh/100km In regim de DN1 am scos un consum mediu de 18,1kwh/100km. Am plecat de acasa cu o autonomie de 131km , am facut dus -intors 72 de km iar can m-am intors m-ai aveam autonomie in jur 79km. Am testat- si in ECO+ iar aici am scos un consum mediu de 11,1 kwh/100km. Masinuta accelereaza destul de bine , chiar mai bine decat Nissan Leaf dar este mai lenta decat BMW i3.Prezenta bateriilor in spate cat si in podea isi fac simta prezenta la " sprintul masinutei" , in rest foarte stabila in curbe , directia destul de rigida pentru un Golf as spune eu.As putea spune ca bordul digital cat si luminile mi se par foarte "cool" pe jucarie . WeConnect de la VW mi se pare foarte greu de utilizat comparativ cu soft-urile de la celelalte masini pe care le-am testat. Am incarcat masina acasa l-a o priza normala de 220V si a durat 12.5 ore ( mi se pare destul de mult) . Acum astept sa instalez si WallBox-ul de 11KW de la Moon sa vad daca se reduce timpul de incarcare de 5 ori mai putin.?
    1 point
  24. Salutare tuturor , Nu stiu daca este sectiunea OK unde ar trebui sa postez , asa ca imi cer scuze anticipat ! In urma cu 2 luni am luat decizia de a schimba a doua masina cu ceva mai economic si sa numai implice atatea taxe / impozite si revizii. Dupa un studiu cat se poate de detaliat al pietii m-am decis asupra unui VW e-Golf , masina pe care am sa v-o prezint mai jos. Masina am luat-o de la dealerul din Ploiesti - DARIUS MOTORS. Pe langa dotarile standard ( care sunt vreo 2 pagini ) masina mai are si urmatoarele dotari optionale: Active Info Display- afisaj digital App - Connect Camera video Rear View Faruri LED Top Iluminare ambientala Keyless Acess cu Safelock Lampi Spate LED rosu inchis cu semnalizare dinamica Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric , cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier Pachet Iarna Park Pilot Pompa de incalzire pt. optimizarea autonomiei pe timp de iarna Priza combinata AC/DC Sunet motor Aprecierile sau criticile le las pentru voi !?
    1 point
  25. La Leon 3 existau diferente vizuale mari intre FR si echiparea de baza. Iar pt frumusete se platesc bani multi pe pachete r-line, s-line, amg, jante mai mari de 16. La renault megane 4 (e cam offtopic dar se vede dupa semnatura ca detin asa ceva) cam o treime din masinile care le vezi la noi pe sosele sunt in echiparea de baza, unde singurele optionale disponibile sunt culoarea si proiectoarele. Sunt usor de reperat in trafic dupa farurile care au led-uri doar la baza, nu au C-ul complet pt drl. Eu personal am fost in situatia asta si am ales un model de baza fara acc, lane assist si altele, fiind limitat de buget, in detrimentul unui sh dotat. Iar marea majoritate a megane-urilor 4 de pe soselele noastre sunt cumparate de noi din tara. Ideea e ca modele de baza sunt in continuare cautate. Toti vrem led, navigatie, cutie automata si altele pana te duci si vezi preturile si vezi pana unde te poti intinde.
    1 point
  26. VW ID.4 cu minim de camuflaj: https://de.motor1.com/news/419215/vw-id4-gtx-high-performance-ev-zum-ersten-mal-erwischt/
    1 point
  27. @Cristian Multumim! @DSanduMultumesc! Vezi mp. Au ajuns si covorasele :). La marele fix avand in vedere vremea de afara.
    1 point
  28. Update harti RNS510 la versiunea V17 East Europe 2020 8555.
    1 point
  29. 680km de la ultima regenerare?? si e doar la 64% ?? cam ciudat. Erai in mers? si egr inchis complet, asta e doar la accelerari .
    1 point
  30. Passat B9 (2023). Masina se va baza tot pe platforma MQB, va fi construita pe aceasi linie de asamblare cu urmatoarea generatie a Skoda-ei Superb si se pare ca va folosi ampatamentul acesteia (2841mm). Nu se stie nimic despre limuzina, focusul maxim fiind pe Variant, la urmatoarea generatie. Motorizarile vor fi turbo-diesel, turbo-benzina si plugin-hybrid
    1 point
  31. Lucram la evacuare și la traseul conductelor de frână
    1 point
  32. A plantat bomba si a plecat ??? cum ar fi sa vina sa spuna " am cumparat pana la urma un 1.6 tdi ".. Macar raman informatiile pt alti cautatori✌?
    1 point
  33. Salut, mai revin cu un update. Dupa curatirea efectuata in 2018 August 25, pana azi nicio problema, si am facut aprox 25.000km. Eu in continuare sustin ca daca ai grija si il cureti bine, acesta va avea inca viata lunga de functionare. Pana la urma, daca ai posibilitatea sa il demontezi , cureti, pui inapoi, te costa doar o zi de munca, macar poti incerca.
    1 point
  34. Foarte bine punctat, bgd_b92. Nu m-am gandit la ce voi face cu masina in viitorul ceva mai indepartat. Acum ma arde rau de tot sa-mi iau ceva pentru sufletelul meu. Pana in momentul de fata am detinut masini mediocre care isi faceau datoria exemplar pentru scopul pentru care a fost creat. Insa acel scop nu se pupa cu ce imi doreste sufletul. Am castigat un i30 Fastback 1.4 T-GDI, 140 CP, cutie automata, padele, pentru un weekend iar sunetul acela de benzinara (chit ca era un lesinat de 1.4) ma ungea pe suflet. Asa ca in acest moment nu ma gandesc chiar la cat de practica e masina sau la pretul de re-vanzare. Oricum, urmaresc sa cumpar ceva sub 100.000 km si oricum nu voi face foarte multi km. Desi in 2 ani am facut 34.000 km cu Loganul din dotare, in ultimul an am facut sub 10.000 lejer. Preponderent am folosit-o la mers la cumparaturi, cateva plimbari nocturne si excursii in afara orasului. Deci nici cea noua nu va aduna extrem de multi km, poate ceva mai multi pentru ca ma va manca piciorul sa ies la o tura. La re-vanzare oricum nu ma astept la cine stie ce avand in vedere ca pe vremea aia masina va avea deja 10 ani cel putin si va fi la al 2-lea sau poate chiar al 3-lea proprietar. Nu am asteptari foarte mari legat de re-vanzare. Ca un compromis mai modest, iau in calcul Kia Pro Ceed GT desi nu cred ca as fi 100% impacat cu decizia. In ciuda faptului ca eram in masina unui prieten (Leon FR 2.0 TDI 184 CP) care s-a alergat cu un astfel de Pro Ceed GT care l-a lasat maxim in ceata. Am fost placut surprins de masina insa aceea ar fi o decizie practica, nicidecum pentru suflet. Concluzia: e greu sa iei o decizie
    1 point
  35. Au venit Nu reusesc sa fac sa apara pozele mari, ma bate site-ul de upload azi
    1 point
  36. Felicitari. .. si Sarbatori Fericite! Multe se pot rezolva asa. Pe forumurile din afara sint multi care le repara. Dar la noi se pare ca unora nu le e pe plac ca omu sa isi repare egr. Pierd clienti .. si manopera schimbarii e avantajoasa pt ei. Sa vezi cati i sa iti sara in cap. Deja ai unu. Ia sa vedem reactii.
    1 point
  37. Pe toate modurile DCC, B7-le este net superior. Pe confort este foarte lina si parca pluteste si pe sport se lipeste de sosea dar iti clantane dintii in gura ? B8 sta bine pe sosea dar personal prefer confortul.
    1 point
  38. Salutare. Masina este gata. In 4 noiembrie masina e iesit de la vopsitorie. In loc de 4-5 saptamani a durat dublu. Asta e. A fost inlocuita aripa dreapta si pragul drept si vopsita integral. Cand am montat jantele de iarna, am dat jos carenajele din aripa si i-am aplicat un tratament de ceara Nigrin Unterbodenwachs daca tot vine sezonul rece. Cand voi avea timp o sa ii montez si volanul reconditionat. In primavara sau poate chiar mai devreme o sa ii pun niste arcuri noi Eibach Pro Kit.
    1 point
  39. Pana acum nu am avut probleme cu uleiul si am parcurs aproape 2000km de cand am luat masina. Anvelopele sunt Sunny Sport Macro NA305 245/40/18 97/XL W (am pus o poza cu eticheta). Am vazut reviewuri si reviewuri referitoare la ele. Unii erau foarte multumiti, altii se plangeau ca nu au fost tocmai ok, etc. Cred ca toata treaba tine de sofer, de modul de condus, si bineinteles de numarul de kilometri parcursi. Vom vedea cum rezista in timp. In incheiere, vreau sa repet faptul ca am luat anvelopele astea strict pentru ca au fost noi si cu garantie. In cazul in care se dovedesc a fi naspa, voi sti pe viitor ce sa nu mai cumpar (deh, tot patitu-i priceput )
    0 points
  40. Downvoteurile primite sigur arata ca e o problema cu replica de mai sus, multa lume citeste si s-ar putea sa creada ce spui. Mersul constant la orice viteza intr-o turatie joasa nu face deloc rau turbinei, pentru ca nu o soliciti mergand constant. Iar daca vrei sa ii dai atunci talpa, softul stie ce sa faca si gestioneaza situatia bine. Au fost pe forum multe postari de la persoane care au arata prin documente si analize ca motorul se simte bine, eficienta este buna mergand constant si in turatie mica. La mers sportiv e altceva, dar vorbind de mers constant, poti accelera rapid la 60km/h si apoi mergi constant. Bafta!
    -1 points
  41. observatia mea e ca .. acest fenomen apare la masinile cu f multi km si dpf incarcat.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!