Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
02.05.2020 - 02.05.2020
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.05.2020 în toate secţiunile
-
Ieri am primit emblemele comandate pentru capacele de la jantele de vară. Le-am vopsit, dar voiam si emblema cu VW. Din pacate la momentul achiziției nu am observat și nici cel care mi le-a vândut nu "a zis" că jantele au două capace de un fel si două de altfel. Intră în gaură la fix, dar două sunt convexe și două concave. Iar emblemele s-au lipit foarte bine pe două, iar pe celalalte au tendinta de a se dezlipi la margine. Le-am pus pe cele albastre, pe cele negre le păstrez de rezervă. Tot ieri am zis să mă uit la firele care trec prin tubul de cauciuc din hayon, să văd dacă sunt întrerupte. Rezultatul E ruptă protecția, dar nu și firele în sine. După ce le-am izolat cu bandă pe cele cu protecția ruptă am șters erorile, dar lumina tot nu s-a aprins in portbagaj. Nu am eroare stocată, nu am eroare de bec ars pe bord, toate luminile din spate funcționează, cand deschid hayonul mi-l arată pe display. Rămâne de investigat de ce, bănuiesc că ar mai fi două fire care se ating și poate nu le-am vazut eu. Bun, am trecut mai departe și la burduful de la ușa de la șofer. Cum deschideam ușa la a doua treaptă, nu mai funcționau butoanele de pe ușă, deci clar o întrerupere. Am desfăcut burduful și am găsit două fire întrerupte de tot și altele ca la hayon, cu mantaua de protecție ruptă. Am scos fața de ușă pentru a avea acces și după ceva chinuială am reușit să scot mufa după geam. Totul este foarte scurt și înghesuit și am mai observat acest lucru și în alte dăți. Ai zice ca proiectanții de la VW urăsc mecanicii și vor să se chinuie la fiecare intervenție... Am tăiat toate firele, întrucât mansonul de cauciuc nu îmi prea permitea lucrul. Apoi am adus cabluri, clești și aparatul de lipit și m-am apucat de treaba. Am constatat că era bine să fi avut niște tub termoconstrictor, așa că, cu prima ocazie am să imi cumpăr tuburi de mai multe grosimi... lucrul cu bandă izoler pe firele subțiri e migălos și enervant pe alocuri. După ce le-am lipit, izolat și verificat că țin, prin tragere, în capătul cu mufa, le-am ttecut prin manșon si am început să le lipesc și in partea cealaltă. După ce le-am fixat, a tras iar totul în poziția inițială și iar i-am injurat pe proiectanții VW... cred că mi-a luat 20-25 de minute să trag mufa și manșonul prin toate găurile și să o introduc în conectorul de pe stâlp. Care conector la un moment dat, de la împins a intrat in stâlp. Și-a trebuit să desfac si plasticele de lângă pedale și prag, ca să am acces la ea. În fine, am reușit să o conectez, am șters eroarea și am făcut probe! Olee Ușa mea se deschide și funcționează și butoanele, fără erori. Am constatat că și eroarea de pe airbag nu a mai aparut, o să văd dacă avea legătură sau nu, de luni. Mai rămâne să văd ce e cu lumina în portbagaj și cu luminile de la picioare, dacă voi avea dispoziția necesară Weekend frumos tuturor!5 points
-
Exact asta a fost si in cazul meu in 2015 septembrie cand cautam masina. Atunci pentru farurile LED cereau 1600 euro, atat era optiunea. SIncer am renuntat din primul moment la ele, considerand chiar si astazi in 2020 ca sunt si au fost enorm de scumpe pentru look si lumina un pic mai buna(ca nu erau oricum LED Matrix si alte SF-uri de pe Audi-Mercedes etc.) Ca si ciudatenie, un motor mai potent ca si un 1.8TSI sau un 2.0TDI de 184 CP costau doar 1500 respectiv 1300 euro in plus fata de ce am ales (mai putin ca cele doua faruri LED, whaaaat???) Nu mi se pare normal asa ceva. Ca dau mai bine? Este chestie de gust, umbland foarte putin noaptea(urasc condusul noaptea) nu imi erau asa importante, iar doar pentru look sa dea cine vrea banii pe asa ceva. Astazi introduc tot feluri de foste optionale in echiparile de baza si maresc cu varf si indesat preturile de pornire ale acelor nivele de echipare... Sincer am ajuns ca o masina de aceasi categorie in 10 ani sa fie cu 8-10 000 euro mai scumpa ca in 2010... si asta doar uitandu-ma la Octavia si Leon sau de ce nu Golf... Oare castigam cu atat mai mult de atunci? Unii da si altii nu...3 points
-
Salutare , Puffuuuu, zilele acestea tot mi-am facut drum prin oras " cu hartiuta dupa mine " si am tot testat masinuta. In regim de mers :normal" cu 2 trepte la climatronic si AC am scos un consum mediu de 14,3kwh/100km In regim de DN1 am scos un consum mediu de 18,1kwh/100km. Am plecat de acasa cu o autonomie de 131km , am facut dus -intors 72 de km iar can m-am intors m-ai aveam autonomie in jur 79km. Am testat- si in ECO+ iar aici am scos un consum mediu de 11,1 kwh/100km. Masinuta accelereaza destul de bine , chiar mai bine decat Nissan Leaf dar este mai lenta decat BMW i3.Prezenta bateriilor in spate cat si in podea isi fac simta prezenta la " sprintul masinutei" , in rest foarte stabila in curbe , directia destul de rigida pentru un Golf as spune eu.As putea spune ca bordul digital cat si luminile mi se par foarte "cool" pe jucarie . WeConnect de la VW mi se pare foarte greu de utilizat comparativ cu soft-urile de la celelalte masini pe care le-am testat. Am incarcat masina acasa l-a o priza normala de 220V si a durat 12.5 ore ( mi se pare destul de mult) . Acum astept sa instalez si WallBox-ul de 11KW de la Moon sa vad daca se reduce timpul de incarcare de 5 ori mai putin.?3 points
-
Bravo, se vede că ai grijă de mașină, însă cu timpul vei vedea că nu e chiar așa simplă povestea cu anvelopele low-cost. Aderență trebuie să ai la orice viteză, nu doar la 300 km/h. Audi în general e o mașină dinamică, grea, se bazează foarte mult pe anvelope (fiind unicul punct de contact cu solul), așa puteau să pună și ei din fabrică anvelope low-cost, economiseau milioane de Euro pe an. Mulți km fără probleme!2 points
-
Pai si ti se pare putin 28k cu niste optionale (adica nu toate)? Civic are absolut tot ce vrei la 26k. Deci e full. Si nu mai zic ca are motor mai capabil, suspensie independenta, mai rafinata, build quality mai bun in general. Pana la urma fiecare face ce vrea cu banii lui dar 28k pe un leon de 150 cai e exagerat.2 points
-
O poza de actualitate de astazi cu Eibachurile puse si rotile de vara. Azi m-am muncit putin la ea deoarece am schimbat buretele de pe interiorul suportului de macara de la usa dreapta. Am cumparat un burete autoadeziv de la Dedeman care era dublu D pe sectiune. L-am taiat in doua pe lung si l-am lipit in locul celul vechi din fabrica care se dezintegra. Imi pare rau ca nu am facut poze. Eu zic sa a iesit foarte bine aproape ca din fabrica. Maine vreau sa ii pun alta baza de antena radio deoarece nu prind cum trebuie posturile radio. In plus da si cod de eroare pe radio pe VDCS . Am gasit una pe acasa tot de Golf IV si sper sa fie buna. Din cate am aflat in interiorul acelei baze de pe plafon ar fi un amplificator de semnal electronic care se strica in timp. Tot maine o sa schimb si locul radioului cu cel al sptiului de depozitare cum ati sugerat unii. Intre timp pe langa Eibachuri a primit doi rulmenti fata FAG, o toba intermediara Bosal si doi etrieri noi TRW pe spate. Nu se mai blocheaza ertierii pe spate la ridicarea si lasarea franei de mana dar am observat ca un cablu TRW pus acum doi ani are invelisul de plastic crapat si camasa de otel din interior putin ruginita. L-am deblocat si am pus niste ulei pe camasa in interior. Pentru moment e OK si nu mai sunt probleme. Pe viitor am in plan sa o schimb cu una noua si sa pun pe ambele parti tuburi noi de cablu de frana de mana care am vazut ca sunt cam corodate. O sa o fac in momentul in care o sa ii pun un set nou de placute si discuri TRW care m-am interesat si costa fata si spate doar 550 de lei.2 points
-
La Leon 3 existau diferente vizuale mari intre FR si echiparea de baza. Iar pt frumusete se platesc bani multi pe pachete r-line, s-line, amg, jante mai mari de 16. La renault megane 4 (e cam offtopic dar se vede dupa semnatura ca detin asa ceva) cam o treime din masinile care le vezi la noi pe sosele sunt in echiparea de baza, unde singurele optionale disponibile sunt culoarea si proiectoarele. Sunt usor de reperat in trafic dupa farurile care au led-uri doar la baza, nu au C-ul complet pt drl. Eu personal am fost in situatia asta si am ales un model de baza fara acc, lane assist si altele, fiind limitat de buget, in detrimentul unui sh dotat. Iar marea majoritate a megane-urilor 4 de pe soselele noastre sunt cumparate de noi din tara. Ideea e ca modele de baza sunt in continuare cautate. Toti vrem led, navigatie, cutie automata si altele pana te duci si vezi preturile si vezi pana unde te poti intinde.2 points
-
Sincer nu inca. La toate celelalte masini a inceput sa ma manance palma dupa 2-3 ani iar la asta dupa 4 inca n-am niciun gand, nu prea am ce sa-i reprosez. Plus ca-mi place enorm de mult feeling-ul asta de zero-lag al supercharger-ului si nu sunt f incantat de faptul ca orice varianta urmatoare as alege va fi probabil turbo....2 points
-
Salutare tuturor! De curand am implementat acest sistem pe masina. Piesele necesare sunt: Cod parbriz incalzit + bracket pentru camera: 57A845011F NVB Trim.uri negre (pentru camera frontala): 575868437A 9B9 3g0858633 82V 3g0858634 82V camera 3Q0980654S (este ultima versiune de soft - montata din fabrica pe Tiguan 2019 - compatibila cu modelul Karoq) cablaj (este fabricat de un amic). In cazul meu, Karoq-ul pe care il detin este echipat de fabrica cu ACC si Front Assist. Schema pentru cablaj este urmatoarea: Conexiune camera 3Q0: 6 pin — "+" 5 pin — "-" 2 pin — Can extended low 8 pin — Can extended high 4 pin —> 1pin heater 3Q0 camera 10 pin —>2pin heater 3Q0 camera АСС MQB Platform 1 pin camera А5 (R242) ---> 6 pin radar АСС (J428) 7 pin camera A5 (R242) ---> 5 pin radar АСС (J428) Am intampinat usoare dificultati, si anume aveam cablajul facut pt a lega direct radarul - insa cand m-am apucat de treaba am constatat ca acesta avea deja firele trase (ma refer la cele 2 fire intre camera si radar). Cateva telefoane, putin citit si am gasit firele in pragul din stanga in mufa bej. Am atasat poze din timpul montajului (in poze apar legaturile la can-ext (in gateway) si rezultatul final al codarilor. Calibrarea a iesit OK (a functionat dupa cea de a doua incercare). Am testat Traffic Jam Assist si Emergency Assist. Functioneaza ireprosabil. In cazul TJA acesta functioneaza la viteze sub 60km/h. Masina tine banda, franeaza si accelereaza singura. Emergency Assist intra daca nu mai tinem mainile pe volan. Daca dupa 15 sec sistemul nu detecteaza activitate primim un semnal sonor si avertizare pe AID, apoi urmeaza prima franare, la alte 4 secunde a doua franare si daca tot nu intervenim masina incetineste, baga avariile si in cele din urma opreste. In tot timpul asta nu paraseste banda. Continuare poze. Succes tuturor care vor incerca acest retrofit! Saptamana viitoare va urma retrofitul Side Assist (BSD,RTA).1 point
-
Word ^^ Foarte bine spus, o sa iti salvez acest "quote" In alta ordine de idei, ce anvelope ai luat? Am citit peste tot low-cost, dar n-am vazut brandul. Poate mi-a scapat... Oricum, daca nu ai valente sportive si nu te dai prea tare la ea, merg si astea low-cost si evident ca e o alegere buna versus niste SH-uri premium. Ma bucur ca ai grija de ea, sper sa nu ai nici o problema. Astept si eu sa ii raspunzi lui @mihai.onu94 referitor la intrebarea cu uleiul. Bafta!1 point
-
Update: Am reusit in sfarsit sa termin cu tot ceea ce inseamna inmatricularea masinii si am pus numerele negre. Am pus folie pe geamurile spate, iar pentru ca zilele astea a fost destul de cald, am observat ca AC-ul meu nu functiona, absolut deloc. In consecinta, am pus tester pe masina, verificat presiune in instalatie si nivel de freon, iar rezultatul a fost: senzor presiune AC defect. Buuun! Am mers la Audi, am luat senzor nou (noroc ca era pe stoc - 430 lei), l-am inlocuit pe cel vechi si AC-ul acum este perfect functional. De asemenea, am zis ca a venit vremea sa trec de la bocancii de iarna, la sandale. Am hotarat sa iau anvelope noi, chiar daca sunt considerate "low-cost", decat sa dau cam aceeasi suma pe niste Michelin sau Continental care sa fie vechi. In ceea ce priveste performantele anvelopelor low-cost pot spune urmatoarele: - Consum carburant anvelope low cost- Clasa consum C - Aderenta pe ploaie anvelope low cost - Clasa aderenta C - Decibeli anvelope low cost - 72db la rulare Poate ca la prima vedere nu sunt WOW, insa am comparat cu Michelin Primacy care erau expuse la firma de unde le-am cumparat, iar datele sunt cam asa: - Consum carburant Michelin - Clasa consum C - Aderenta pe ploaie Michelin - Clasa aderenta A - Decibeli Michelin - 71db la rulare Un lucru de care trebuie sa fiti constienti in cazul in care optati pentru anvelope low cost, este ca nu se pot compara cu cele premium la aderenta pe ploaie, iar in cazul meu, a fost necesara echilibrarea de 2 ori. Spun ca le-am echilibrat de 2 ori pentru ca prima oara, desi au fost echilibrate bine, abia dupa ce au fost puse pe masina si rulate cam 10-20km prin oras, anvelopele s-au asezat efectiv cum trebuie pe janta. Bineinteles, pentru ca am luat anvelopele de la aceeasi firma care le-a si montat, am avut montajul si echilibratul gratuit, chiar daca am echilibrat de 2 ori. Odata cu montarea anvelopelor noi, masina parca nu mai are lookul de mini-suv. De asemenea, am optat pentru anvelope noi, fie ele si low cost pentru ca: - nu fac 100.000km/an cu masina asta, astfel incat sa fiu dezamagit daca se uzeaza repede - nu merg cu 300km/h sau pe circuit, astfel incat sa am nevoie de anvelope cu super aderenta - prefer sa iau nou si cu garantie pentru a evita posibilele probleme ce ar putea aparea Revenind la masina, bineinteles ca nu se putea termina lista cu lucruri care trebuie facute, asa ca, proiectorul pe dreapta a hotarat sa cedeze la impactul cu o pietricica sarita de la roata unui camion, asa ca va trebui si asta schimbat ? In alta ordine de idei, am gasit comenzi pentru volan (au Cod 4f0951527d). As vrea sa stiu ce ar mai trebui facut, astfel incat sa le fac sa fie functionale. Cateva poze mai jos:1 point
-
Poze la rezolutia nativa, daca nu merge linkul let me know https://www.dropbox.com/sh/cyo6h7d1vrlwo2x/AAClMXrEoCvd35BM6cuXSiEGa?dl=01 point
-
Asta e la mine socul, a ajuns seat mai scump decat honda. Daca pui pe leon tot ce are honda aia la 26k sari de 30k. Lol. si 5k daca primesc discount de la seat, tot mai prost ies. nu merci, baieti, mai incercati1 point
-
Adevarat si nu prea. Nu doar parcurile cumparau masinile in echiparea de baza, ci si multi oameni de rand. Farurile led, echiparea fr oricat de frumoase erau si la generatia precedenta, tot nu le regasesti pe toate leon-urile vandute. Cand esti limitat de buget incepi sa reduci din dotari, in special cand vorbim de programul rabla care ii fac pe multi sa aleaga o masina noua in echipari de baza in detrimentul unui sh dotat. Farurile led si stopurile led au devenit dotare standart pe orice masina lansata in ultimele cateva luni, deci probabil e vreo directiva UE la mijloc. Dpmdv, crearea unor echipari de baza mult mai bogate si mai scumpe e o masura menita sa faca brandurile vag mai premium, sa nu mai aiba preturi de pornire asemanatoare cu kia, renault, hyundai etc.1 point
-
la mine am gasit rezolvarea, nu are nici o treaba banda pusa la broastele de la bancheta sau broasca hayon (am incercat, nu are nici o treaba), zgomotul usor metalic a fost de la decalibrarea usi portbagaj-lui datorita drumurilor ''bune'' , rezolvarea fiind doarte simpla , am tras in afara o treapta tampoanele limitator si gata... nu se mai aude nimic.1 point
-
1 point
-
@Nicusor23... nu te sfatuiesc sa faci o asemenea modificare la sistemul de franare care bdw este ilegal pe drumurile publice, decat daca nu ai ce face cu banii ( dupa parerea mea)... pentru trantit in parapeti pe circuit este super ok. piese necesare: - punte spate completa cu brate arcuri si amortizoare de R-line @ 2000e la dezmembrari - suspensie fata sport arcuri, amortizoare, flanse, rulmenti si pufere cu inel shock @500 euro (varianta combi este dublu inaltata comparativ cu hatck-back sport/confort) - portfuzete si butuci spate ( vor fi doar pt 4x4... fara planetare si grup asta e) @1200 euro - furtune frana R-line (combi) 50 euro - etriere R-line negre (exclus rosii) @800euro - discuri si placute frana spate R-line (black edition) sunt de D310mm ventilate @350euro preturi aproximative fara manopera unde poti avea N-probleme si batai de cap la partea de calibrare ABS/esp si dinamica/forta franare... mai mult ca sigur pui cruce si la o pompa de abs cu tot cu conducte... tragi linie, alta masina.1 point
-
In cazul in care se vor intalni cele doua masini in trafic, nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi in sufletul celui cu RS6 negru "standard" . Ce cruda e viata.. Evident e o gluma, ambele masini sunt OZN uri. Te rog sa mai pui poze, editate sau nu, nici nu mai conteaza.1 point
-
nu esti deloc subiectiv, 8 ani are a ta dar design-ul are deja 12 ani, A5 a fost lansat prin 2008 si uite ca e inca foarte actuala ca prezenta si nu cred ca se va schimba acest fapt nici in urmatorii 10 ani. Dupa parerea mea, la fel ca si TT MK1, si A5/A7 vor dainui ani buni in aceasta privinta :).1 point
-
A plantat bomba si a plecat ??? cum ar fi sa vina sa spuna " am cumparat pana la urma un 1.6 tdi ".. Macar raman informatiile pt alti cautatori✌?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Roadtrip de 3523 km, 69 km/h media(69, not just a number), 2 adulti cu bagaje si lada frigorifica, R19 vara, mers cu ACC in principiu , 6,5L/100km media de consum pe consola centrala daca este cineva curios Cateva cadre raw.... Si unul editat... Va ramane o amintire frumoasa cu Ateca, tot la fel de posibil insa sa nu fiu dispus sa dau 50k+ € pe o masina premium sh, cu dotarile care le am pe cap, si sa ma limitez la 45k€ achizitie masina noua. Pe moment, ma tot repet, vine Octombrie si vedem ce imi poate neuronul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dar poti pune si tu o poza care nu e editata sau care sa nu apara pe un canal de insta? o poza reala sa zic asa-1 points