Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.05.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor , Nu stiu daca este sectiunea OK unde ar trebui sa postez , asa ca imi cer scuze anticipat ! In urma cu 2 luni am luat decizia de a schimba a doua masina cu ceva mai economic si sa numai implice atatea taxe / impozite si revizii. Dupa un studiu cat se poate de detaliat al pietii m-am decis asupra unui VW e-Golf , masina pe care am sa v-o prezint mai jos. Masina am luat-o de la dealerul din Ploiesti - DARIUS MOTORS. Pe langa dotarile standard ( care sunt vreo 2 pagini ) masina mai are si urmatoarele dotari optionale: Active Info Display- afisaj digital App - Connect Camera video Rear View Faruri LED Top Iluminare ambientala Keyless Acess cu Safelock Lampi Spate LED rosu inchis cu semnalizare dinamica Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric , cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier Pachet Iarna Park Pilot Pompa de incalzire pt. optimizarea autonomiei pe timp de iarna Priza combinata AC/DC Sunet motor Aprecierile sau criticile le las pentru voi !?
    3 points
  2. Poze! Sunt foarte multumit de folia de pe capota. Asta iarna prin diverse locuri a acumulat zgarieturi lungi si urme de gherute de pisici. Acum, stand in soare, s-a regenerat. Urmeaza revizia peste 1 luna, si acelasi tip de folie pe bara-fata si aripi-fata. Cred ca o sa fac un shared folder in Dropbox ca pozele la rezolutia asta nu fac justitie masinii
    3 points
  3. Cu drag as pune poze de toate felurile dar am pus tot ce aveam?.sapt viitoare sper sa revin cu noutati,imi ies si numerele de inamtriculare,am ceva drone pregatite de poze si filmari,sa vedem ce iese?
    3 points
  4. In cazul in care se vor intalni cele doua masini in trafic, nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi in sufletul celui cu RS6 negru "standard" . Ce cruda e viata.. Evident e o gluma, ambele masini sunt OZN uri. Te rog sa mai pui poze, editate sau nu, nici nu mai conteaza.
    3 points
  5. Pana la urma am pus iluminatul din manere pe pozitie. Am tras fire in usi pentru a functiona odata cu cele de la picioare. Codul pentru partea stanga e 7L6819773 si e de pe Touareg. Codul la cel de pe dreapta nu il, eu am pus de stanga pe ambele ca nu stiam atunci ca sunt diferite dreapta de stanga. Se potrivesc si asa.
    3 points
  6. La inceputul saptamanii am reusit sa ridicam masina de la dealer. Seat Leon Style 1.5tsi 96KW cu urmatoarele dotari: 1. pachet enjoy style alarma; full link; media system plus; oglinzi pliabile; pachet iarna; senzori de parcare fata si spate. 2. confort style oglinda heliomata; senzori de lumina si ploaie; faruri cu functie coming/leaving home Surpriza placuta a fost ca a venit cu roata de rezerva de uz temporar. Momentan avem in jur de 30km, toti facuti in oras din pacate, dar fara a depasi 3000rpm. Urmeaza sa-i facem rodajul pentru 1500-2000km. Sunt curios cum se simte dupa ce se mai lasa putin motorul. Consumul e surprinzator de bun avand in vedere ca motorul e nou. Am reusit sa scot aproximativ 7.3% pe un drum de 8km in oras, fara a merge subturat si fara a folosi sistemul start-stop. E drept ca acum e destul de liber orasul, dar in aceleasi conditii cu Golf 6-le diesel n-as fi scazut sub 6-6.5%. Am observat ca in oras merge foarte mult in 2 cilindrii, dar schimbarile intre 2 si 4 cilindrii sunt insesizabile. Urmeaza covorase de cauciuc, folie ppf pe faruri si probabil folie pe geamuri.
    1 point
  7. Salutare, Din pmdv un pic cam tarziu pentru prezentarea masinii dar..mai bine mai tarziu decat niciodata ? Povestea a inceput in mijlocul anului 2015 cand imi tot cautam o masina si eram in dubii ce sa achizitionez ( am vizionat mai multe modele tot din gama VAG dar niciodata un Golf ) pana cand am dat pe YT de niste videoclipuri cu Golf 7 GTI. Am avut mereu obsesia sa am 2 tipsuri ( stanga - drepata decat, 2 pe stanga ) si asa m-am decis intr-un final la acest Golf 7 GTI PP. A fost comandat din showroom-ul celor de la Pipera in anul 2016 Februarie si a ajuns la sfarsitul lui Aprilie. Este singura poza pe care am gasit-o de la livrare ? revin cu un update daca le gasesc si pe celelalte. Ca sa nu existe discutii si alte cele, pretul va ramane confidential iar daca doriti sa comentati " ai fi putut sa iti iei x model de masina sau ai fi putut sa renunti la asta si sa iei asta" mai bine, abtineti-va ? Dotari optionale: Performance Pack ( 230 CP + diferential ) Faruri Bi Xenon cu lumini de drum LED Stopuri LED Pachet Iarna ( scaune incalzite + duze ) Navigatie Discovery Media Pro + Dynaudio + Park Pilot Keyless Oglinzi exterioare rabatabile electric + incalzite Cotiera centrala fata Jante Austin 7,5 x 18 Masina nu are urmatoarele optiuni ( la acel moment nu le vedeam atat de utile dar acum regret putin anumite dotari pe care as fi putut sa le am ) Acc + Dcc Trapa Blind Spot Scaune Piele Parbriz Incalzit Camera video Rear Assist Asta a fost prima "iesire" pana la Busteni, de Paste, unde am vazut majoritatea lucrurilor pe care le poate oferi, bine-nteles in limita legala + ca inca eram in rodaj. Prea multe nu mai am de spus legat de ea, anii au trecut, reviziile au fost facute la timp si totul a mers perfect pana cand m-am decis ca trebuie "sa ii fac si eu ceva" avand in vedere ca am culoarea ieftina m-am gandit ca ar da bine sa am plafonul + capacele oglinzilor negre. Cu timpul m-am obisnuit cu puterea si manevrabilitatea ei si m-am gandit ca e timpul sa cresc puterea pentru ca nu mai era fun ca in prima zi, m-am pus pe cautat si am gasit doar 2 tuneri ce imi faceau cu ochiul pe acea vreme ( ~3 ani jumatate in urma ) APR si Revo. M-am interesat, am inceput sa caut cifre si sa ma interesez de piese ( admisie, evacuare, ic, etc. ) Eram pornit sa incep sa modific lucruri dar viata a luat o alta intorsatura si cu timpul a disparut ideea de a mai modifica ceva ( avand garantie pana chiar pe 28.04.2020 imi era putin teama pentru ca daca ceva s-ar fi stricat stim cu totii ce ar fi urmat ). In anul 2017 la o intalnire de VAG am avut "norocul" sa il intalnesc pe @C Z R si de acolo am inceput, cu timpul sa inteleg mult mai multe vis a vis de tuning ( daca nu ma insel el era Stage 2 pe acea vreme si erau detalii pe care daca le-as fi cautat pe google sigur le-as fi gasit mult prea tarziu ). Tot el m-a si "invitat" la intalnirile forum din 2018-2019 . Aniversarea 15 ani VW Forum Aniversarea 16 ani VW Forum Din anul 2019 am cont aici dar nu am avut niciodata timpul sa creez un topic depsre masina mea, acum de cand cu situatia globala mi-am facut "curaj" sa spun cate ceva despre ea. Cred ca am inteles majoritatea lucrurilor despre tuning si sunt pornit dinnou sa o modific, dar totusi indecis ( am avut ocazia sa merg cu o Cupra FWD ~400cp si nu prea m-a impresionat deloc avand in vedere ca pana in treapta 3 "sta pe loc". Daca o voi vinde anul acesta nu o voi modifica, daca o voi vinde anul urmator posibilitatea de a face Stage 1 sau chiar 2 ( nu sunt inca decis unde ) + un DP Catless si intermediara, creste pe zi ce trece ?. Si ca sa fiu la zi dupa mini povestea asta las mai jos o poza de la ultima spalare.
    1 point
  8. O poza de actualitate de astazi cu Eibachurile puse si rotile de vara. Azi m-am muncit putin la ea deoarece am schimbat buretele de pe interiorul suportului de macara de la usa dreapta. Am cumparat un burete autoadeziv de la Dedeman care era dublu D pe sectiune. L-am taiat in doua pe lung si l-am lipit in locul celul vechi din fabrica care se dezintegra. Imi pare rau ca nu am facut poze. Eu zic sa a iesit foarte bine aproape ca din fabrica. Maine vreau sa ii pun alta baza de antena radio deoarece nu prind cum trebuie posturile radio. In plus da si cod de eroare pe radio pe VDCS . Am gasit una pe acasa tot de Golf IV si sper sa fie buna. Din cate am aflat in interiorul acelei baze de pe plafon ar fi un amplificator de semnal electronic care se strica in timp. Tot maine o sa schimb si locul radioului cu cel al sptiului de depozitare cum ati sugerat unii. Intre timp pe langa Eibachuri a primit doi rulmenti fata FAG, o toba intermediara Bosal si doi etrieri noi TRW pe spate. Nu se mai blocheaza ertierii pe spate la ridicarea si lasarea franei de mana dar am observat ca un cablu TRW pus acum doi ani are invelisul de plastic crapat si camasa de otel din interior putin ruginita. L-am deblocat si am pus niste ulei pe camasa in interior. Pentru moment e OK si nu mai sunt probleme. Pe viitor am in plan sa o schimb cu una noua si sa pun pe ambele parti tuburi noi de cablu de frana de mana care am vazut ca sunt cam corodate. O sa o fac in momentul in care o sa ii pun un set nou de placute si discuri TRW care m-am interesat si costa fata si spate doar 550 de lei.
    1 point
  9. Vă salut și vă doresc un Paște fericit! De mult timp urmăresc postările colegilor și mă tot întrebam dacă să postez și eu sau nu. Am hotărât să postez, poate vreodată peste ani îl voi reciti și voi rememora amintirile cu ea. Este vorba despre o Bora, fabricație noiembrie 2003, cumpărată de noua din România de către primul proprietar, din Dâmbovița, care în 2017 a măritat-o în București, după care, pe 9 decembrie 2019 a „pășit” prima dată la mine în curte. În aceeași zi a fost și înmatriculată. Aveam nevoie de o mașină pe care sa nu o împart cu familia, zilnic făcând naveta la facultate. Așa ca am plecat cu tata să vedem mașini alese de pe diferite site-uri, înarmați cu 7000 LEI (știu, puțin, dar sunt student, cheltuieli mari, venituri mici). După ce am văzut 8 mașini, toate din gama VAG, niciuna nu a avut un raport calitate preț convenabil din punctul meu de vedere. Spre seara, lipsiți de speranță, am găsit anunțul cu Bora, am zis să ii acordăm o șansă. Următoarea zi am fost sa facem actele. Prețul de achiziție a fost de 3500 LEI. Dotări: BC minidot, climatronic, 4x geamuri electrice, închidere, alarma, proiectoare ceață, cam atât îmi vine în minte acum. Minusuri (am mai rezolvat din ele): Capota cu urme de îndoituri spre balamale, cel mai probabil a fost deschisă în mers, farurile nu se reglează (piciorușele alea rupte), termostat defect, distribuție cu km peste limita, bara fata nu sta prea ok, plus vopseaua deteriorată de pe ea, multiple zgârieturi cam pe toate părțile, egr off, puțină rugina aripa spate dreapta, bancheta din dreapta (cea mare) blocata, portbagajul nu se închidea (broasca, rezolvat cu 50 lei), ușa de la șofer se deschide cam greu și nu are nici switch funcțional, avariile nu licăre la închidere, doar la deschidere, am o singură cheie, plafonierele nu se aprind (modulul confort cel mai probabil), plafonul dezlipit, prins cu capse, stâlpii dezlipiți și ei, cam atât îmi vine acum. Motorizare 1.6 BCB 105 CP Euro 4, cu 189xxx când am luat-o, în prezent 195xxx. Motorul trage ok, în acești km făcuți cu ea nu am observat să pape ulei, dar încă monitorizez acest aspect. Las câteva poze cu ea de la început, apoi o sa mai revin cu reply cu ce am mai reparat și modificat pe la ea, că ar fi prea mult pentru un topic de început. Aici deja făcea parte din familie, avea nr puse O poza din interior, pe timp de zi (playerul e pus de mine, nu l-a avut) se poate observa și gaura din butonul de dezaburire Una și pe timp de noapte (gaura aia chiar deranjează, am rezolvat-o mai târziu) O poză și de la motor (am curățat eu plasticele cu șervețele umede) O poza cu ea și suratele sale Cam atât pentru primul topic, aștept părerile și sfaturile voastre. Sărbători fericite și stați acasă că e mai sigur!
    1 point
  10. La Leon 3 existau diferente vizuale mari intre FR si echiparea de baza. Iar pt frumusete se platesc bani multi pe pachete r-line, s-line, amg, jante mai mari de 16. La renault megane 4 (e cam offtopic dar se vede dupa semnatura ca detin asa ceva) cam o treime din masinile care le vezi la noi pe sosele sunt in echiparea de baza, unde singurele optionale disponibile sunt culoarea si proiectoarele. Sunt usor de reperat in trafic dupa farurile care au led-uri doar la baza, nu au C-ul complet pt drl. Eu personal am fost in situatia asta si am ales un model de baza fara acc, lane assist si altele, fiind limitat de buget, in detrimentul unui sh dotat. Iar marea majoritate a megane-urilor 4 de pe soselele noastre sunt cumparate de noi din tara. Ideea e ca modele de baza sunt in continuare cautate. Toti vrem led, navigatie, cutie automata si altele pana te duci si vezi preturile si vezi pana unde te poti intinde.
    1 point
  11. Ai dreptate. Asta-i ceva negru standard. Greseala mea. Mi-a zis Mihai de livrarea asta, dar cu restrictiile de circulatie nu am putut sa ajung sa o admir.
    1 point
  12. 1 point
  13. @wowelement De ieri ai "concurenta "in Cluj ?...a fost livrat un avion din asta la reprezentanta, aceeasi culoare cu a ta... Dupa ce trece nebunia asta poate am noroc si o sa pot sa-ti admir si sa si aud masina prin Cluj ?
    1 point
  14. pentru cei care monteaza BOV la un TDI : chiar nu intelegeti principiul de functionare a turbinei voastre?!
    1 point
  15. daca ai citit si nu ai inteles solutia este sa platesti pe cineva care a inteles sau sa cumperi un card cu harti de la reprezentanta sau din comert
    1 point
  16. ETKA da ca si coduri de referinta fix acelea amintite de tine, pentru fiecare reper in parte. Piesele sunt identice si s-au montat pe toate Golf-urile 6, indiferent de fabrica (Mexic, Europa, Brazila, SUA).
    1 point
  17. Singura masina la care mai am cauciucuri vara / iarna - dupa ce imbatranesc uniroyalurile (au 5 ani deja) tot pe niste allseasonuri o sa trec, numarul de km nu justifica deranjul a doua randuri de cauciucuri. Pana una alta le-am pus, si am rezolvat o problema veche: emblemele de capacele montrealurilor au tendinta sa se defaca si sa se piarda (d-aia multe golfuri cu jantele astea au lipsa emblemele) - de cativa ani, in fiecare primavara le lipeam cu diverse solutii, nici una de prea mare durata, macar nu le-am pierdut... Anul asta, datorita limpezirii mintii date de #stamin.......acasa le-am aplicat cate doua nituri discrete. Se vad doar de aproape, si chiar nu deranjeaza. Si o poza de "familie". Fara dinozaur ca suntem xenofobi
    1 point
  18. Passat B9 (2023). Masina se va baza tot pe platforma MQB, va fi construita pe aceasi linie de asamblare cu urmatoarea generatie a Skoda-ei Superb si se pare ca va folosi ampatamentul acesteia (2841mm). Nu se stie nimic despre limuzina, focusul maxim fiind pe Variant, la urmatoarea generatie. Motorizarile vor fi turbo-diesel, turbo-benzina si plugin-hybrid
    1 point
  19. La pascut.... ma tot uit la masina asta din tot felul de unghiuri si nu-mi vine sa cred ca are 8 ani. Desi probabil sunt maxim de subiectiv
    1 point
  20. 1 point
  21. @vdragosDa un semn cand esti prin zona, iti gasesc ceva cazare buna ?, doar sa treaca virusul asta, ca acum totul e inchis...
    1 point
  22. Gata cu portbagajul. Acuma pot sa zic ca sunt multumit. Am inceput sa fac instalatia electrica pentru luminile ambientale rosii la picioare si lumina alba la deschiderea unei usi cu interlock intre ele. Video cu portbagajul Video cu coloana electrica cu memorie, inca in lucru Video cu modulul de cornering si follow me home
    1 point
  23. Continuam cu munca. Astazi am finalizat de adaptat camera de marsarier cu switch pt portbagaj, la care am mai adaugat un modul cu un delay 10s. Acest modul imi va tine camera pornita inca 10s, astfel nu mai trebuie sa tot astepti pana porneste camera cand fac o parcare din mai multe miscari. Cu ocazia asta in sfarsit am lumina la numarul de inmatriculare, ma enerva la camera veche ca ledul de la ea abia se vedea comparativ cu ledurile de la cealalta lampa. Tot astazi am inceput sa montez 2 lampi in capitonajul de la portbagaj, din pacate nu aveau acelasi unghi si atunci a trebuit sa modific lampile, putin chit de plastic la finisaj(a decedat dremerul dupa ce m-am apucat de treaba). L-am revopsit cu spray negru texturat si maine mai am de facut instalatia electrica electrica pentru lampi.
    1 point
  24. Probabil cea mai tare masina de pe forum ?
    1 point
  25. Au venit cu suspensia si sunt mai scurte decat cele stock Am iesit la lumina soarelui si am luat ITP-ul :
    1 point
  26. @Navi Ca o paranteză, nu suntem obligati sa refacem configuratia de cate ori scrie un user pe forum. Unii din noi au mașinile de niste ani, nu mai sunt la curent cu ultimele combinatii de opțiuni, dar poti fi recunoscător ca avandu-le de atata timp stim sa iti raspundem la întrebările despre cum functioneaza una si alta. Mai trebuie sa tii cont ca unii mai norocosi au luat variante Highline la care multe sunt incluse din start (la unele modele top led e standard) si chiar nu a contat in ce pachet era cate un optional stingher. Aici incercam sa fim relaxați, mai mult glumim, dar admitem ca acest simt nu e dezvoltat in mod egal la toate persoanele. Ontopic: Daca tot ne scrii, sa ne explici si ce cuprinde Pachet Function 2 si lasă supărările, doar ești pe punctul de a comanda o masina noua. Puteai sa treci in capul listei de opționale modelul (scurt, lung), motorizarea, diesel/benzina, cutia si nivelul de echipare de la care pleci, altfel doar ghicim si ne ocupa din timpul liber.
    1 point
  27. Latest news: am vândut jantele Rotiform ieri ? Next up: Motec Ultralight - matte gunmetal, - flowformed, - ~9kg/buc, Rotiform avea ~13.6kg daca-mi amintesc corect, ancore - made in Germany, - 19x8.5 ET43, - big brake friendly, deci gata cu distanțiere pt frânele de TT-RS ? Din păcate nu vin la pachet și cu RS3-ul
    1 point
  28. Azi am schimbat distributia+ulei si filtre, jantele de Octavia 3 Vrs sunt la locul lor
    1 point
  29. "Pentru a regla turatia de ralanti se actioneaza asupra surubului de reglaj 1. Rotire spre dreapta = creste turatia. In cazul in care turatia de ralanti nu poate fi reglata la 930 rpm deoarece surubul limitator 3 este montat, slabiti surubul limitator. Se regleaza turatia de ralanti din surubul de reglaj 1 si se fixeaza surubul limitator in acea pozitie" Sa ne spui daca ti-a fost util! Ar mai fi de adaugat ca surubul 2 este pentru reglajul turatiei maxime. Surubul 4 este pentru reglarea oscilatiilor de turatie. 5-ul e mai lung de scris si n-am scanner. (Poza e facuta cu aparatul foto)
    1 point
  30. Daca navigatia ta nu stie sa afiseze...nu ai ce-i face. Nu poti coda o navi AM China. Daca pui Rcd510 EU...va merge si afisarea.
    0 points
  31. 5G...nu merg pe Golf 6. Numai cele similare.de Passat B7 dupa 2012...2013...arata asemanator
    0 points
  32. Sincer nu inca. La toate celelalte masini a inceput sa ma manance palma dupa 2-3 ani iar la asta dupa 4 inca n-am niciun gand, nu prea am ce sa-i reprosez. Plus ca-mi place enorm de mult feeling-ul asta de zero-lag al supercharger-ului si nu sunt f incantat de faptul ca orice varianta urmatoare as alege va fi probabil turbo....
    0 points
  33. Cred ca valoarea oil ash si km au fost ajustate.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!