Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.04.2020 în toate secţiunile

  1. La inceputul saptamanii am reusit sa ridicam masina de la dealer. Seat Leon Style 1.5tsi 96KW cu urmatoarele dotari: 1. pachet enjoy style alarma; full link; media system plus; oglinzi pliabile; pachet iarna; senzori de parcare fata si spate. 2. confort style oglinda heliomata; senzori de lumina si ploaie; faruri cu functie coming/leaving home Surpriza placuta a fost ca a venit cu roata de rezerva de uz temporar. Momentan avem in jur de 30km, toti facuti in oras din pacate, dar fara a depasi 3000rpm. Urmeaza sa-i facem rodajul pentru 1500-2000km. Sunt curios cum se simte dupa ce se mai lasa putin motorul. Consumul e surprinzator de bun avand in vedere ca motorul e nou. Am reusit sa scot aproximativ 7.3% pe un drum de 8km in oras, fara a merge subturat si fara a folosi sistemul start-stop. E drept ca acum e destul de liber orasul, dar in aceleasi conditii cu Golf 6-le diesel n-as fi scazut sub 6-6.5%. Am observat ca in oras merge foarte mult in 2 cilindrii, dar schimbarile intre 2 si 4 cilindrii sunt insesizabile. Urmeaza covorase de cauciuc, folie ppf pe faruri si probabil folie pe geamuri.
    5 points
  2. Florine, pai am pus cred si pe topicul meu: serviciul in sine costa doar 49 lei in plus. Bateria am luat-o tot de la ei si a fost 550 lei, deci in total 600 lei. Nu stiu daca poti gasi bateria mai ieftin in alte parti...poate.. , dar cat sa fie ...50 lei mai putin , gen. Eu zic ca merita fiecare banut. Un serviciu foarte tare si util. Si in caz de nu au foarte mare aglomeratie cand suni (in timpul zilei), pot veni in 2h daca au bateria pe stoc. Mai rau daca te lasa bateria prin varful muntelui sau pe unde merge colegu' cu Kodiaqu de exemplu , dar nah..
    3 points
  3. am configurat una asemanator cu ce am acum pe 5F si a iesit cu 4-5k mai mult. sa zicem ca mai e si inflatie la mijloc dar totusi. aiurea preturile, eu zic ca nu va mai vinde asa bine pt ca deja intra pe niste teritorii de pret care nu-s de nasul masinilor lor. si o alta configuratie (de bun simt) cu ce mi-as lua daca ar fi sa mai aleg leon a iesit 29k (in conditiile in care nu mi-as lua oricum 1.5, as fi vrut mai mult de data asta). serios? cu banii astia chiar iti iei masina, nu una la care pacane plasticele in usi cand iesi cu ea noua de pe poarta de la dealer.
    2 points
  4. Lucram la evacuare și la traseul conductelor de frână
    2 points
  5. A plantat bomba si a plecat ??? cum ar fi sa vina sa spuna " am cumparat pana la urma un 1.6 tdi ".. Macar raman informatiile pt alti cautatori✌?
    2 points
  6. Salutari iubitori auto,nu de mult sunt posesorul noului audi rs6 si m am gandit sa impartasesc cu voi viitoarele experiente.masina a fost achizitionata din germania in luna ianuarie si mi au predat o in luna martie,cum nu se putea mai prost,in plina criza.una peste alta am reusit sa ma bucur de ea 1500 km,iar acum ma asteapta in garaj nerabdatoare sa rupa asflatul,nu al nostru ca e deja rupt?.despre dotari nu o sa vorbesc foarte mult,ar fi o lectura plictisitoare zic eu,are tot ce se poate pe ea...dar o sa las pozele sa vorbeasca mai mult decat mine.
    1 point
  7. Passat B9 (2023). Masina se va baza tot pe platforma MQB, va fi construita pe aceasi linie de asamblare cu urmatoarea generatie a Skoda-ei Superb si se pare ca va folosi ampatamentul acesteia (2841mm). Nu se stie nimic despre limuzina, focusul maxim fiind pe Variant, la urmatoarea generatie. Motorizarile vor fi turbo-diesel, turbo-benzina si plugin-hybrid
    1 point
  8. Nu prea ai ce-i face. Incearca sa scoti o borna baterie 5 min si incearca dupa. Dar, pare un modul defect..
    1 point
  9. Salut, Am inceput cu retrofiturile: rear view camera aici camera telefonului e de vina, in realitate nu apar dungile alea pe display si activare google maps:
    1 point
  10. Inlocuire kit complet distributie, nu stiu cati km avea, dar nu arata prea ok cureaua mica si am zis sa schimb tot, sa fiu sigur pe ea. Inlocuire vas lichid de racire, cand am dat jos am obervat ca era crapat si lipit cu ceva, nu curgea pe acolo, dar am zis sa fiu sigur ca nu ma lasa cand imi e lumea mai draga. Am inlocuit si stergatoarele. Am vazut ca nu au prinderea aia mai comuna golf 4 & bora, gen carlig asa, e mai mult ca un cui care le agata. Si am vazut ca astea nu se gasesc chiar asa pe toate drumurile, sunt si mai scumpe, si parca nu chiar de calitate. Acestea sunt cele vechi
    1 point
  11. Cauza-a fost demontat...si montat gresit. E un cablu otelit care are in capat o piesa de plastic ce intra in spatele butonului/rozetei de reglaj. E putin dificil..daca nu ai mai facut.Uite si un link de ajutor. https://workshop-manuals.com/volkswagen/polo-mk5/heating_ventilation_air_conditioning_system/heating_air_conditioning/heating/repairing_heating_system/removing_and_installing_controls_for_heated_and_fresh_air/removing/
    1 point
  12. Mergi cu masina cam 15 min si o sa apara.
    1 point
  13. A venit baiatul azi la prima ora, a schimbat bateria (asta noua btw este un ASG), a "codat" mizeria, a luat-o pe cea veche, am semnat garantia (tot nu scapi insa de minunea de drum la Service RAR la fiecare 6 luni daca vrei garantia la baterie - se mai duce dracu' la service - pot insa cica sa ii chem pe ei pt 19 lei sa vina sa o masoare si sa faca operatiunea - bine de stiut, ma si anunta ei telefonic inante - bun asa!) si aia a fost. Tot "procesul" a durat vreo 20-25m maxim. Au fost si cateva erori prin bord, cateva au disparut la sucitul volanului iar cea de eroare S/S , dupa oprit / pornit motor. Ei ziceau ca de obicei dispar toate in 200-300m de mers cu masina, eu le-am rezolvat pe toate pe loc Ma declar multumit, a fost foarte rapid si am putut termina la timp pentru a ajunge si la programarea de la spital pe care o aveam
    1 point
  14. N-am condus celelalte doua masini pe care le ai in vedere dar dau copy/paste la ce am scris pe un alt forum acum ceva timp despre fostul meu GTI dupa 1 an si 15.000km de folosinta comparate cu alte cateva masini. O scurta descriere a modelului: Masina este un Golf 7 GTI non-facelift produs in 2017 in Mexic. Este varianta 'performance package' care are trei diferente fata de GTI-ul normal: 230CP fata de 220CP franale sunt cele de pe Golf R (mai mari si sunt dublu-ventilate atat pe fata cat si pe spate) diferential limitat controlat electronic (VAQ) Din lista de dotari ar fi de mentionat doar transmisia 'DSG' in 6 rapoarte si cam atat. Sistemul de infotainment este cel de baza dar suporta Android Auto si Apple CarPlay. Ah, mai are si scaune fata incalzite. Masina face parte din seria 'chel-line'. De ce am luat Golf GTI? Totul a pornit de la un Honda CivicX 1.5t cu transmisie de tip CVT si din pacate nu am stiut in ma bag cand am luat acel Civic. La un scurt test-drive nu am avut cum sa evaluez bine CVT-ul si am mers in general pe ideea ca e una din cele mai vandute masini compacte din SUA si are note bune cam de pe la toti jurnalistii. La scurt timp dupa ce am terminat cu perioada de rodaj la Civic si am inceput sa merg mai tare, am aflat exact la ce se referea lumea cu 'rubber-band' effect. Efectiv nu mi-a placut cutia respectiva incat am vandut masina dupa ~6 luni de zile. M-am gandit sa iau o masina cu o cutie manuala dar locuiesc intr-o tara unde >90% din masini sunt automate si m-as fi incurcat prea mult cu o masina manuala de volum din clasa compacta. Am cautat o masina care se apropie cel mai mult ca senzatie de o cutie manuala si m-am uitat la masini cu transmisii de tip DCT; surprinzator, lista a fost foarte scurta iar una din masinile respective a fost Golf GTI. Impresii Comparativ cu Honda CivicX 1.5t CVT (adica cu o masina normala din clasa compacta): Pro: A/C-ul din GTI raceste mult mai bine directia este mult mai placuta; la viteze mici e usoara si ajuta foarte mult manevrabilitatea in parcare iar la viteze mai mari se simte cum se intareste (si la Civic ar trebuit sa fie asa doar ca eu n-am observat) franele sunt net superioare (GTI-ul are discuri de 340mm pe fata vs 280mm pe Civic; discurile de pe spate pe GTI sunt mai mari ca cele de pe fata de la Civic) DSG-ul este net superior CVT-ului; senzatia de acceleratie directa e acolo, fix ca la cutia manuala Schimbatorul cutiei de viteze este mult mai usor de actionat. La Civic nu prea poti sa muti din P in D fara sa te uiti; mai jos de D este S si L si risti sa o pui in Sport sau Low; la GTI, din P tragi de schimbator in jos unde ai ajuns in D; pentru a muta in sport, trebuie miscat schimbatorul in dreapta sistemul audio este net superior (sistemul de baza de pe GTI vs baza pe Civic; ambele cu 8 difuzoare) masina per total are o senzatie de soliditate volanul GTI-ului este mult mai frumos si comenzile sunt mult mai usor de actionat interiorul GTI-ului cu accent pe rosu este interesant; volanul are cusaturi rosii, scaunele au o textura cu rosu si este si o banda LED pe praguri si pe usi cu rosu Mixed: GTI-ul este mult mai rigid (are si anvelope 225/40/R18 vs 215/50/R17 pe Civic) zgomotul la rulare e cam la fel; are o frecventa mai joasa la Golf dar e pe acolo (anvelopele Bridgestone Potenza all-season). Ce am observat eu ca aceste frecvente sunt mascate mult mai bine de sistemul audio din Golf (care are un bass mult mai puternic) iluminatul interior in GTI e full LED; e o lumina alba dar nu pare sa lumineze atat de bine ca Civic camera de mers inapoi are rezolutie mai buna dar liniile de ghidaj nu sunt dinamice Cons: scaunele din GTI nu sunt atat de confortabile (scaune confortabile ca in Civic eu n-am mai vazut in nicio alta masina din clasa asta) spatiul interior este net inferior la GTI; momentan am inca o senzatie de inghesuiala portbagaj net inferior la GTI fata de Civic Vreau sa mai compar cu inca doua masini care m-au interesat la un punct sau pe care le-am urmarit chiar daca unele nu sunt din clasa cu Golf. BMW 330i X-Drive AT 250CP: Masina este antifonata excelent si se cunoaste ca este cu o clasa peste Golf. Confortul este mult mai bun, preia denivelarile mai bine si nu se aude deloc suspensia. Nu se simte nicio vibratie a motorului in interior, la relanti nici nu-l auzi ci doar un ture mari unde suna mai bine ca cel de pe Golf. In Golf se simt multe vibratii si in pedalier iar la BMW nici vorba. Cutia de viteze ZF8 mi se pare superioara acestui DSG. Efectiv schimba la fel de repede si cate o data pe retrogradare chiar mai repede, pleaca mai usor de pe loc iar ca acceleratie, BMW-ul pare sa fie mai rapid Interiorul nu e spectaculos dar are plastic moale cam peste tot si pare destul de solid. Scaunul soferului avea multe raglaje inclusiv partea laterala ca sa te tina mai bine pe viraje. Pozitia la volan este mult mai buna pentru mine si ar fi clar un upgrade. Masina e aproape dubla la pret fata de Golf ajungand undeva pe la $47.000 in varianta condusa de mine. Mini Clubman S 4x4 AT 190CP: De masina asta n-am mai fost atat de incantat. E mai confortabila ca GTI-ul dar nu neaparat mai silentioasa. Calitatea interiorului e cam la fel ca la Golf, sistemul infotainment e acelasi cu cel de pe BMW si e net superior iar design-ul e in spiritul Mini. Masina asta e vreo $35.000 ce vine cam cu $10.000 mai mult ca GTI-ul meu. Nu m-a impresionat mai nimic la masina asta. Daca BMW-ul era foarte silentios, fara greieri si totul parea solid, la Mini erau destul de multi greieri, zgomotul de rulare era mai mare, calitatea interiorului nu se ridica la nivelul de "premium" cum vor ei sa fie si masina e mai inceata ca GTI-ul. Nici vorba de senzatie de kart ci mai degraba GTI-ul are senzatia de kart fata de acest Mini Clubman S 4x4 AT care e cu vreo 200kg mai greu ca GTI-ul. Costuri Masina avea un pret de baza de ~$29.000 dar dupa reduceri a fost ~$25.000. Comparativ, pe Civic dupa reduceri am dat cam $22.000. Transformat in euro, ar veni cam 22.000Euro. In Irlanda, un GTI echivalent ar fi cam 40.000E. Interesanta piata auto globala, nu? in SUA Golf GTI are discount iar Civic Type-R se vinde cu $5-$10.000 peste pretul de lista. In Europa e cam invers. Cu modele 2018, VW ofera 6 ani de garantie ceea ce ar trebui sa mai ridice valoarea de revanzare ca poti vinde aici un VW dupa 5 ani cu inca un an de garantie de la producator. In ~17.000km am facut doua schimburi de ulei, ceva verificari de baza si rotit anvelopele. Prima 'revizie' a fost $80 si a doua $100. Consumul extins e de ~7.5l/100km. Costul carburantului pe ~16.000km (10.000 mile) e cam $1000. Concluzie Este un hot hatch? nu. Daca Golf GTI ar fi hot-hatch atunci Civic Type-R cum s-ar numi? dar Golf R? Eu vad acest GTI DSG ca pe un hatch foarte bun de familie cu un motor mai potent. Este suficient de confortabil atat pentru a merge la un drum lung cat si pentru mersul de zi cu zi la serviciu intr-un oras aglomerat. Inca cateva poze
    1 point
  15. nu-i problema, sunt jante d-alea bune care nu ruginesc
    1 point
  16. Inapoi la rotile corecte
    1 point
  17. Deci...meege mono sau nu? Ai asa 4-11/ 5-5 cele legate de tine si 8-12/9-6 ptr celalalt canal. Nu e codare decat ptr streaming bt. Telefonul trebuia sa mearga pe ambele parti.Stg/Dr.
    0 points
  18. Clipul perfect, un SUV in elementul lui, pe pistă.
    0 points
  19. eu am dat 23,5k si tot am avut cam 5k de euro diskount fata de pretul de lista...pe langa o rabla si un tichet rabla +, ele au acum un diskont de importator fiind sfarsit de serie...
    0 points
  20. nu se vede ce ai pus pe instagram. nu toti avem cont acolo.
    -1 points
  21. Dar poti pune si tu o poza care nu e editata sau care sa nu apara pe un canal de insta? o poza reala sa zic asa
    -1 points
  22. VW nu a avut niciodata un cap de schimbator 'frumos', a trantit un cap in forma de bila si gata. Sau ceva diform. De ergonomie nici vorba. Cel de BMW este foarte ergonomic, si ma refer la ultimul model. Profilat. Referitor la inaltimea schimbatorului de viteze, nici mie nu imi place. Dar trebuie sa ne obisnuim ca asta-i trendul si sunt avantaje. Nu te mai lovesti de el, consola centrala poate sa fie mai inalta, reorganizarea spatiului si un design mai ergonomic pentru sofer. In primul rand s-a astupat in mare parte grila superioara, cea din dreptul grilei. Pe motiv de aerodinamica. Stiti voi, cei care merg au 110 pe autostrada ca sa nu consume ... Radiatoarele sunt la fel ca si la modelul precedent, nu au mai acoperit lateralele pentru pastrarea eficientei si faptului ca acum carenajele rotilor din fata au iesire de aer chiar in dreptul lateralelor radiatorului. Faptul ca se vad, nu impiedica cu nimic functionarea masinii, sunt multe altele care se vad in interior, dar na ... masina sa se vada bine de la exterior (doh, trebuie sa fi vazut bine, cu masina de boss). In carenajele rotilor fata au facut si doua gauri de air-curtain, cu iesire tot din compartimentul motor. Nu-s la fel de bune ca cele de la G7 facelift, dar ajuta. Ma gandeam ca poate se intreba cineva.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!