Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.04.2020 în toate secţiunile
-
Senzorii sunt noi? Daca, da atunci fa procedura de învățare senzori noi. Dezumfla rapid pe rând rotile pana pe la 1 bar, dezumflând rapid rotile senzorii se “ trezesc” deoarece detectează o presiune in pneuri critica, lasă vreo 10-20 de secunde după care umfla la presiunea indicată ( 2,5 ex ). După lași cam 20 min. mașina fără sa o miști cu contactul pornit. ( îți convine sa o pui pe redresor sa nu omori bateria). După 20 de min. ieși la o tura de 8-10 min. Ar trebui sa le vadă deja. P. S. Când dezumfli rotile, trebuie sa ai contactul pus. ?3 points
-
Salutare, Din pmdv un pic cam tarziu pentru prezentarea masinii dar..mai bine mai tarziu decat niciodata ? Povestea a inceput in mijlocul anului 2015 cand imi tot cautam o masina si eram in dubii ce sa achizitionez ( am vizionat mai multe modele tot din gama VAG dar niciodata un Golf ) pana cand am dat pe YT de niste videoclipuri cu Golf 7 GTI. Am avut mereu obsesia sa am 2 tipsuri ( stanga - drepata decat, 2 pe stanga ) si asa m-am decis intr-un final la acest Golf 7 GTI PP. A fost comandat din showroom-ul celor de la Pipera in anul 2016 Februarie si a ajuns la sfarsitul lui Aprilie. Este singura poza pe care am gasit-o de la livrare ? revin cu un update daca le gasesc si pe celelalte. Ca sa nu existe discutii si alte cele, pretul va ramane confidential iar daca doriti sa comentati " ai fi putut sa iti iei x model de masina sau ai fi putut sa renunti la asta si sa iei asta" mai bine, abtineti-va ? Dotari optionale: Performance Pack ( 230 CP + diferential ) Faruri Bi Xenon cu lumini de drum LED Stopuri LED Pachet Iarna ( scaune incalzite + duze ) Navigatie Discovery Media Pro + Dynaudio + Park Pilot Keyless Oglinzi exterioare rabatabile electric + incalzite Cotiera centrala fata Jante Austin 7,5 x 18 Masina nu are urmatoarele optiuni ( la acel moment nu le vedeam atat de utile dar acum regret putin anumite dotari pe care as fi putut sa le am ) Acc + Dcc Trapa Blind Spot Scaune Piele Parbriz Incalzit Camera video Rear Assist Asta a fost prima "iesire" pana la Busteni, de Paste, unde am vazut majoritatea lucrurilor pe care le poate oferi, bine-nteles in limita legala + ca inca eram in rodaj. Prea multe nu mai am de spus legat de ea, anii au trecut, reviziile au fost facute la timp si totul a mers perfect pana cand m-am decis ca trebuie "sa ii fac si eu ceva" avand in vedere ca am culoarea ieftina m-am gandit ca ar da bine sa am plafonul + capacele oglinzilor negre. Cu timpul m-am obisnuit cu puterea si manevrabilitatea ei si m-am gandit ca e timpul sa cresc puterea pentru ca nu mai era fun ca in prima zi, m-am pus pe cautat si am gasit doar 2 tuneri ce imi faceau cu ochiul pe acea vreme ( ~3 ani jumatate in urma ) APR si Revo. M-am interesat, am inceput sa caut cifre si sa ma interesez de piese ( admisie, evacuare, ic, etc. ) Eram pornit sa incep sa modific lucruri dar viata a luat o alta intorsatura si cu timpul a disparut ideea de a mai modifica ceva ( avand garantie pana chiar pe 28.04.2020 imi era putin teama pentru ca daca ceva s-ar fi stricat stim cu totii ce ar fi urmat ). In anul 2017 la o intalnire de VAG am avut "norocul" sa il intalnesc pe @C Z R si de acolo am inceput, cu timpul sa inteleg mult mai multe vis a vis de tuning ( daca nu ma insel el era Stage 2 pe acea vreme si erau detalii pe care daca le-as fi cautat pe google sigur le-as fi gasit mult prea tarziu ). Tot el m-a si "invitat" la intalnirile forum din 2018-2019 . Aniversarea 15 ani VW Forum Aniversarea 16 ani VW Forum Din anul 2019 am cont aici dar nu am avut niciodata timpul sa creez un topic depsre masina mea, acum de cand cu situatia globala mi-am facut "curaj" sa spun cate ceva despre ea. Cred ca am inteles majoritatea lucrurilor despre tuning si sunt pornit dinnou sa o modific, dar totusi indecis ( am avut ocazia sa merg cu o Cupra FWD ~400cp si nu prea m-a impresionat deloc avand in vedere ca pana in treapta 3 "sta pe loc". Daca o voi vinde anul acesta nu o voi modifica, daca o voi vinde anul urmator posibilitatea de a face Stage 1 sau chiar 2 ( nu sunt inca decis unde ) + un DP Catless si intermediara, creste pe zi ce trece ?. Si ca sa fiu la zi dupa mini povestea asta las mai jos o poza de la ultima spalare.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Vezi cat ulei mai are in motor ,daca lipseste mult...ai gasit problema. Vezi cat e presiunea diff. doar cu contact pus1 point
-
mergi la o vulcanizare mai echipata și ii invata pe loc. Altfel, o sa te chinui cu vcds ul. Unele merg ușor, altele nu. Unele sisteme învață singure, după o perioada de mers1 point
-
A venit baiatul azi la prima ora, a schimbat bateria (asta noua btw este un ASG), a "codat" mizeria, a luat-o pe cea veche, am semnat garantia (tot nu scapi insa de minunea de drum la Service RAR la fiecare 6 luni daca vrei garantia la baterie - se mai duce dracu' la service - pot insa cica sa ii chem pe ei pt 19 lei sa vina sa o masoare si sa faca operatiunea - bine de stiut, ma si anunta ei telefonic inante - bun asa!) si aia a fost. Tot "procesul" a durat vreo 20-25m maxim. Au fost si cateva erori prin bord, cateva au disparut la sucitul volanului iar cea de eroare S/S , dupa oprit / pornit motor. Ei ziceau ca de obicei dispar toate in 200-300m de mers cu masina, eu le-am rezolvat pe toate pe loc Ma declar multumit, a fost foarte rapid si am putut termina la timp pentru a ajunge si la programarea de la spital pe care o aveam1 point
-
1 point
-
Exact: asa deodata, fara nimic inainte si fara nici un consumator. Asa pica mai toate am inteles - deodata.1 point
-
Eu unul " ador " speculatiile astea despre masinile de pe olx.. de obicei ori e pretul prea mic, ori prea mare..dpmdv masina de mai sus are un pret ok pt ambele parti, pt ca daca nu ma insel, un gti costa 30-35k la vremea aia, adica acum 6 ani..si din ce am mai vazut si eu pe piata asta, este normala o depreciere de ~ 50% in 5 ani a unei masini..si ea are deja 6..ce'i drept are km putini, insa gti nu este o masina vandabila dupa cum am observat si eu pe pielea mea cu mk5'ul care era tipla si pt care nu am primit nici macar un apel cum zice si Tudy..asadar daca vrei sa iti vinzi masina, asta e, te raportezi la cerere vs oferta. Majoritatea prefera sa ia passat B8 break din 2015 cu 230.000km si 9-10.000€..daca nu vrei sa vinzi neaparat masina e ok sa tii de pret, dar daca ti'ai cumparat deja alta sau ai nevoie de bani..asta'i soarta. In cel mai bun caz poti reusi o combinatie favorabila..dar multi nu sunt interesati. Daca eu eram interesat de un gti mk7, masina de mai sus o luam in calcul instant, fara doar si poate, dar nu cred ca asta e subiectul topicului. Succes in alegere. Cel mai ok ar fi sa te plimbi cu fiecare si sa vezi in care te regasesti..si daca ai timp, iti recomand un test drive cu noua kia ceed GT in reprezentanta..sunt sigur ca o sa ramai placut impresionat, si 20k euro pt o masina noua din generatia ei este un pret imbatabil.1 point
-
Acuma incerc sa fac efectul doar din rezistente si condensatori, efectul il pot face doar ca imi scade intensitatea maxima a ledurilor daca vreau ca efectul de fade sa fie frumos si pe aprinderea ledurilor. Trebuie sa incerc si cu un timer 555, tranzistori sa vad daca e mai bine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vanzatorul va astepta alt client care nu plateste raportul , nu va ceda 1k doar ptr ca a fost descoperit de un client1 point
-
Cum octavia nu a avut niciodata din fabrica lumini la picioare, nu o sa gasesti nici locasurile pentru cele din fata. LE faci tu, unde crezi tu de cuviinta. Sub scaunele din spate, le gasesti sigur. Iar daca ai incalzire in scaune, ai destule locuri libere in mufa sa pui un pin. CAblurile le duci prin prag, pe langa celelalte.1 point
-
Salut, Hmm... buna intrebare! Cred ca din cauza fratelui mai mare..Golf 5 GTI. Diferenta de pret dintre cele 2 masini cu aceleasi dotari si acelasi an de fabricatie 2006-2007 este poate de 1500-2000 de euro (pret realist). Sau poate din cauza faptului ca in Romania nu prea a avut parte de marketing Polo GTI, cum nici urmatorul model .. ma refer la polo 6r gti/r. De altfel pentru modelul meu, 9n3 GTI dupa 1 an de zile de la realeasul oficial, cei de la vw au venit si cu o versiune mult mai agresiva, cu alt pachet estetic si alt cod de motor, cu mai multa putere sub capota. (vezi polo 9n3 cup edition), respectiv 1.8 turbo 180 hp. In Romania nu prea am vazut la vanzare, stiam de una la Brasov, Sibiu, Bucuresti.. iar ca fapt diverse toate erau de culoare rosie ?. Inclusiv proprietarul masini de la care am cumparat, mi-a spus ca in 2007 la momentul achizitiei si-a dorit GOLF 5GTI insa pretul si durata livrarii l-au facut sa-si schimbe optiunea pentru POLO. In Germania sunt destul de multe, am vazut pe mobile, incepand de la 4000 de euro in stare destul de buna, cu mici exceptii care depind de personalitatea fiecaruia si de nevoia lui, de exemplu : 2 portiere, AC nu climatronic, scaune incalzite etc. Eu zic ca masina este un compromis intre fiabilitate si sportivitate. Eu de exemplu nu pot merge zi de zi cu aceasta masina din cauza consumului, care pe stefan cel mare la ora 8-9-10 dimineta depaseste 15,16 (climatronic pornit), dar asta nu este un motiv de raritate a masinii, pana la urma fiecare isi cumpara cu masina pe care si-o doreste conform cu asteptarile lui. ?1 point
-
1 point
-
0 points
-
Intre cele trei, avand in vedere bugetul limitat, alegerea cea mai safe ar fi gt-ul. Parea mea este ca un GTI MK 7 in mintile lui incepe de la 20.000, in rest superoferte ca in filmuletul asta:-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00