Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.04.2020 în toate secţiunile

  1. La pascut.... ma tot uit la masina asta din tot felul de unghiuri si nu-mi vine sa cred ca are 8 ani. Desi probabil sunt maxim de subiectiv
    9 points
  2. Salutare, Din pmdv un pic cam tarziu pentru prezentarea masinii dar..mai bine mai tarziu decat niciodata ? Povestea a inceput in mijlocul anului 2015 cand imi tot cautam o masina si eram in dubii ce sa achizitionez ( am vizionat mai multe modele tot din gama VAG dar niciodata un Golf ) pana cand am dat pe YT de niste videoclipuri cu Golf 7 GTI. Am avut mereu obsesia sa am 2 tipsuri ( stanga - drepata decat, 2 pe stanga ) si asa m-am decis intr-un final la acest Golf 7 GTI PP. A fost comandat din showroom-ul celor de la Pipera in anul 2016 Februarie si a ajuns la sfarsitul lui Aprilie. Este singura poza pe care am gasit-o de la livrare ? revin cu un update daca le gasesc si pe celelalte. Ca sa nu existe discutii si alte cele, pretul va ramane confidential iar daca doriti sa comentati " ai fi putut sa iti iei x model de masina sau ai fi putut sa renunti la asta si sa iei asta" mai bine, abtineti-va ? Dotari optionale: Performance Pack ( 230 CP + diferential ) Faruri Bi Xenon cu lumini de drum LED Stopuri LED Pachet Iarna ( scaune incalzite + duze ) Navigatie Discovery Media Pro + Dynaudio + Park Pilot Keyless Oglinzi exterioare rabatabile electric + incalzite Cotiera centrala fata Jante Austin 7,5 x 18 Masina nu are urmatoarele optiuni ( la acel moment nu le vedeam atat de utile dar acum regret putin anumite dotari pe care as fi putut sa le am ) Acc + Dcc Trapa Blind Spot Scaune Piele Parbriz Incalzit Camera video Rear Assist Asta a fost prima "iesire" pana la Busteni, de Paste, unde am vazut majoritatea lucrurilor pe care le poate oferi, bine-nteles in limita legala + ca inca eram in rodaj. Prea multe nu mai am de spus legat de ea, anii au trecut, reviziile au fost facute la timp si totul a mers perfect pana cand m-am decis ca trebuie "sa ii fac si eu ceva" avand in vedere ca am culoarea ieftina m-am gandit ca ar da bine sa am plafonul + capacele oglinzilor negre. Cu timpul m-am obisnuit cu puterea si manevrabilitatea ei si m-am gandit ca e timpul sa cresc puterea pentru ca nu mai era fun ca in prima zi, m-am pus pe cautat si am gasit doar 2 tuneri ce imi faceau cu ochiul pe acea vreme ( ~3 ani jumatate in urma ) APR si Revo. M-am interesat, am inceput sa caut cifre si sa ma interesez de piese ( admisie, evacuare, ic, etc. ) Eram pornit sa incep sa modific lucruri dar viata a luat o alta intorsatura si cu timpul a disparut ideea de a mai modifica ceva ( avand garantie pana chiar pe 28.04.2020 imi era putin teama pentru ca daca ceva s-ar fi stricat stim cu totii ce ar fi urmat ). In anul 2017 la o intalnire de VAG am avut "norocul" sa il intalnesc pe @C Z R si de acolo am inceput, cu timpul sa inteleg mult mai multe vis a vis de tuning ( daca nu ma insel el era Stage 2 pe acea vreme si erau detalii pe care daca le-as fi cautat pe google sigur le-as fi gasit mult prea tarziu ). Tot el m-a si "invitat" la intalnirile forum din 2018-2019 . Aniversarea 15 ani VW Forum Aniversarea 16 ani VW Forum Din anul 2019 am cont aici dar nu am avut niciodata timpul sa creez un topic depsre masina mea, acum de cand cu situatia globala mi-am facut "curaj" sa spun cate ceva despre ea. Cred ca am inteles majoritatea lucrurilor despre tuning si sunt pornit dinnou sa o modific, dar totusi indecis ( am avut ocazia sa merg cu o Cupra FWD ~400cp si nu prea m-a impresionat deloc avand in vedere ca pana in treapta 3 "sta pe loc". Daca o voi vinde anul acesta nu o voi modifica, daca o voi vinde anul urmator posibilitatea de a face Stage 1 sau chiar 2 ( nu sunt inca decis unde ) + un DP Catless si intermediara, creste pe zi ce trece ?. Si ca sa fiu la zi dupa mini povestea asta las mai jos o poza de la ultima spalare.
    5 points
  3. Eu unul " ador " speculatiile astea despre masinile de pe olx.. de obicei ori e pretul prea mic, ori prea mare..dpmdv masina de mai sus are un pret ok pt ambele parti, pt ca daca nu ma insel, un gti costa 30-35k la vremea aia, adica acum 6 ani..si din ce am mai vazut si eu pe piata asta, este normala o depreciere de ~ 50% in 5 ani a unei masini..si ea are deja 6..ce'i drept are km putini, insa gti nu este o masina vandabila dupa cum am observat si eu pe pielea mea cu mk5'ul care era tipla si pt care nu am primit nici macar un apel cum zice si Tudy..asadar daca vrei sa iti vinzi masina, asta e, te raportezi la cerere vs oferta. Majoritatea prefera sa ia passat B8 break din 2015 cu 230.000km si 9-10.000€..daca nu vrei sa vinzi neaparat masina e ok sa tii de pret, dar daca ti'ai cumparat deja alta sau ai nevoie de bani..asta'i soarta. In cel mai bun caz poti reusi o combinatie favorabila..dar multi nu sunt interesati. Daca eu eram interesat de un gti mk7, masina de mai sus o luam in calcul instant, fara doar si poate, dar nu cred ca asta e subiectul topicului. Succes in alegere. Cel mai ok ar fi sa te plimbi cu fiecare si sa vezi in care te regasesti..si daca ai timp, iti recomand un test drive cu noua kia ceed GT in reprezentanta..sunt sigur ca o sa ramai placut impresionat, si 20k euro pt o masina noua din generatia ei este un pret imbatabil.
    5 points
  4. Probabil ai luat downvote fiindcă ai ales să o prezinţi doar ca să-i faci publicitate. E faină, îmi place că e albă, are destule dotări, cine o ia va fi un norocos. O avantajează faptul că nu are modificări. Câţi km are? Să o stăpâneşti sănătos sau... baftă la vânzare!?
    2 points
  5. 2 points
  6. Am vorbit cu cei de la bateriiauto si maine imi aduc acasa un Banner, vin ei o monteaza, codeaza, garantie, o iau pe cea veche, tot. Bune astfel de servicii, foarte utile! @Rave: exact! Asta am si facut, vezi postul asta
    1 point
  7. filmarea ca filmarea, dar macar se aud pasarile pe fundal?. La remake o sa fie mai bine!
    1 point
  8. in laptop suna intr-adevar cam "gol" sunetul, am observat si eu. Oh well
    1 point
  9. M-am jucat zilele trecute si am facut un grafic de mana luand datele de la Bjorn Nyland, este intre e-golf si noul e-up. Asemanator si la Citigo, pe mine asta ma interesa. Sper ca e de ajutor celor curiosi.
    1 point
  10. Acuma incerc sa fac efectul doar din rezistente si condensatori, efectul il pot face doar ca imi scade intensitatea maxima a ledurilor daca vreau ca efectul de fade sa fie frumos si pe aprinderea ledurilor. Trebuie sa incerc si cu un timer 555, tranzistori sa vad daca e mai bine.
    1 point
  11. Frumos , dar si putin infricositor . Sunt curios cum ai proceda daca te-ai intalni cu un alt amator de off-road care vine din sens opus ? ! Bine ca in zona Buzaului nu sunt valabile ordonantele militare ? .
    1 point
  12. Multumesc! Dimensiunile anvelopelor le am trecute in carte. In sfarsit a ajuns si filtrul de aer de la K&N. Din pacate nu am mai avut timp de Polo … Profit de "work from home" sa termin STI 95.
    1 point
  13. Jurnal de carantina, ne bucuram de drumurile la cumparaturi si pe la bunica cu medicamente, am depasit 10.000km cu ravenol 5w30 vmo fara consum de ulei notabil(am completat cam 250 ml sa zic ca sa fie la maxim joja), culoarea uleiului este tot un maro-brun deschis. odo 282.000km and counting.
    1 point
  14. zgomotul crengilor pe tablă este horror.
    1 point
  15. Intr-un final glorios am reusit sa intru si eu in posesia Skodiței electrice. As vrea sa exprim cateva pareri pur subiective si aici ma voi raporta la golful electric pe care l-am detinut 3000km. In primul rand marele avantaj este pretul mult mai mic de achizitie, dar e drept si masina mai mica, mai putin accesorizata. In schimb imi da o senzatie de maturitate aceasta mica jucarie, sincer nu ma asteptam. Cu consumul inca experimentez fiindca am parcurs doar putin peste 200km, dar ca prima impresie, in oras pare un pic mai economica, iar in afara ceva similar. de asemeni acceleratia m-a surprins placut, trage mult peste asteptari si peste cei 83 CP cu care suntem noi obisnuiti la o termica si nu cu mult mai slab decat e-golful - cel putin asta e feelengul. Pe curbe la fel sta foarte bine, franele nu am apucat sa le testez ca nu prea le-am folosit. Regenerarea in B mi se pare mai agresiva decat la golf. Marele dezavantaj insa din puntul meu de vedere este viteza de incarcare pe DC, dar din pacate nu le putem avea chiar pe toate. Aplicatiile Move&fun si Skoda conect super faine si par sa mearga ceva mai bine decat cele de la VW. Scaunele nu sunt extraordinare, suport lateral aproape inexistent, dar in schimb sunt moi, parca imi aduc aminte de cele de pe logan. Sistemul de sunet de asemeni pare luat de la o clasa superioara, mai vibreaza fetele de usi la volum mare, dar chiar se aude bine. Insonorizare la viteze mici de oras e super, chiar nu simt diferente mari fata de golf la care din pacate se auzea un zgomot de rulare din spate, aici nu este cazul. Una peste alta si raportandu-ma la precedenta electrica, diferentele nu sunt atat de mari, eu unul sunt placut surprins sa constat ca au facut o treaba buna cu acesti tripleti. Este drept ca spatiul la portbagaj si la locurile spate este net inferior, dar in fata efectiv nu simti diferenta. Am sa revin cu pareri pe parcurs. Aaa, era sa uit, a mea nu are inscriptia IV pe volan, am verificat pe youtube si intr-adevar am mai vazut ca si la altele lipseste.
    1 point
  16. 1 point
  17. 1 point
  18. 1 point
  19. Am reconditionat/montat jantele de vara ?
    1 point
  20. Da, de service. Eu mereu aleg reprezentanta ptr daune pe casco. Asiguratorul nu poate contesta normarea activit de inlocuire / reparatie dif repere. In cazul unui service mic, i se poate pare ba ca e supraevaluata reparatia, ba ca e scumpa ora de manopera etc. Am patit sa merg la un service in care aveam incredere, iar devizul nu a fost acceptat de asigurator pe mot8v ca e "cam mare". M-am dus apoi la reprezentanta, unde devizul a fost dublu ca pret. Nu a avut ce sa comenteze, si a trebuit sa plateasca. In final incerca sa ma convinga sa merg la primul service, dar no chance.
    1 point
  21. La un motor nu e normala nici un fel de scurgere
    1 point
  22. Revin cu update :D, aveam 2 furtune roase de ceva rozator- unul taiat in doua si dintr-unul o bucata lipsa. Am scapat ieftin
    1 point
  23. Ambreiaj= volant/placa/disc/rulment presiune, acum oricare din el poate fi de vina/pana nu se desface nu poti stii de aceea am spus AMBREIAJ.
    1 point
  24. Senzorii care fac gălăgie sunt cei laterali. La acestia nu franeaza singura (ci doar față-spate). Pe astfel de trasee nu te poti ghida dupa ei 100% intrucat drumul e prea ingust si vede obstacole laterale peste tot (pomi, vegetatie, pietre, maluri de pamant..etc). Ar fi necesitat un mod offroad si in materie de senzori. Sansele sunt aproape nule sa ma intalnesc cu alt vehicul pe unele drumuri...probabil spre ex pe cel de mai sus nu cred sa mai fi coborat ceva motorizat de ani buni. Norocul meu( strict la posibilitatea parcurgerii ma refer) e ca nu a mai plouat de peste jumatate de an. Dupa ploaie îi ia luni bune sa se usuce intrucat e un sol care mentine mult timp umezeala la suprafata iar lumina soarelui nu patrunde in padure sa usuce)....iar cand e ud...devine dificil chiar si pentru atv. Ordonanatele sunt valabile peste tot. Noi, buzoienii suntem cei mai cuminti. De asta avem si cele mai putine cazuri din țară.
    0 points
  25. Ce legatura are pompa tandem cu circuitul de frânare?!! :-)))))
    -1 points
  26. Cand cumperi o masina unui copil nu numai ca vei fi proprietarul acelei masini dar vei fi si responsabil moral pentru siguranta si viata acelui copil. Cand si-o cumpara el ,pe banii lui si o intretine pe banii lui, , plateste asigurare pe numele lui, este alta treaba.........Avand in vedere ca este incepator, nu recomand masina cu propulsie [ BMW].
    -1 points
  27. In fisierul DEBUG ai toate modificarile facute.
    -1 points
  28. @MyKe publicitate ?! am ceva scris pe ea si eu nu vad ? fac reclama la vreo firma ceva ? ( m-am prins si la ce te-ai referit cand ai spus publicitate, imi pare rau ca nu tin o masina 20 de ani ), sunt si alti utilizatori ai acestui forum care au masini mult mai " tari " si mai modificate decat mine ?. Daca lumea considera ca a spune cateva lucruri despre o masina si a pune cateva poze pe aici e publicitate, inseamna ca au ceva probleme. Multumesc mult pentru apreciere, observ ca si tu ai o masina destul de super, ca si km ~114 k avand in vedere ca este daily. O stapanesc sanatos de 4 ani fara 1 zi ? dar va veni si timpul cand va trebui sa ma despart de ea ? . Trecem la ceva 4x4 de baieti mari, aceasta fiind prima masina ?.
    -1 points
  29. VW nu a avut niciodata un cap de schimbator 'frumos', a trantit un cap in forma de bila si gata. Sau ceva diform. De ergonomie nici vorba. Cel de BMW este foarte ergonomic, si ma refer la ultimul model. Profilat. Referitor la inaltimea schimbatorului de viteze, nici mie nu imi place. Dar trebuie sa ne obisnuim ca asta-i trendul si sunt avantaje. Nu te mai lovesti de el, consola centrala poate sa fie mai inalta, reorganizarea spatiului si un design mai ergonomic pentru sofer. In primul rand s-a astupat in mare parte grila superioara, cea din dreptul grilei. Pe motiv de aerodinamica. Stiti voi, cei care merg au 110 pe autostrada ca sa nu consume ... Radiatoarele sunt la fel ca si la modelul precedent, nu au mai acoperit lateralele pentru pastrarea eficientei si faptului ca acum carenajele rotilor din fata au iesire de aer chiar in dreptul lateralelor radiatorului. Faptul ca se vad, nu impiedica cu nimic functionarea masinii, sunt multe altele care se vad in interior, dar na ... masina sa se vada bine de la exterior (doh, trebuie sa fi vazut bine, cu masina de boss). In carenajele rotilor fata au facut si doua gauri de air-curtain, cu iesire tot din compartimentul motor. Nu-s la fel de bune ca cele de la G7 facelift, dar ajuta. Ma gandeam ca poate se intreba cineva.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!