Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.04.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare, Din pmdv un pic cam tarziu pentru prezentarea masinii dar..mai bine mai tarziu decat niciodata ? Povestea a inceput in mijlocul anului 2015 cand imi tot cautam o masina si eram in dubii ce sa achizitionez ( am vizionat mai multe modele tot din gama VAG dar niciodata un Golf ) pana cand am dat pe YT de niste videoclipuri cu Golf 7 GTI. Am avut mereu obsesia sa am 2 tipsuri ( stanga - drepata decat, 2 pe stanga ) si asa m-am decis intr-un final la acest Golf 7 GTI PP. A fost comandat din showroom-ul celor de la Pipera in anul 2016 Februarie si a ajuns la sfarsitul lui Aprilie. Este singura poza pe care am gasit-o de la livrare ? revin cu un update daca le gasesc si pe celelalte. Ca sa nu existe discutii si alte cele, pretul va ramane confidential iar daca doriti sa comentati " ai fi putut sa iti iei x model de masina sau ai fi putut sa renunti la asta si sa iei asta" mai bine, abtineti-va ? Dotari optionale: Performance Pack ( 230 CP + diferential ) Faruri Bi Xenon cu lumini de drum LED Stopuri LED Pachet Iarna ( scaune incalzite + duze ) Navigatie Discovery Media Pro + Dynaudio + Park Pilot Keyless Oglinzi exterioare rabatabile electric + incalzite Cotiera centrala fata Jante Austin 7,5 x 18 Masina nu are urmatoarele optiuni ( la acel moment nu le vedeam atat de utile dar acum regret putin anumite dotari pe care as fi putut sa le am ) Acc + Dcc Trapa Blind Spot Scaune Piele Parbriz Incalzit Camera video Rear Assist Asta a fost prima "iesire" pana la Busteni, de Paste, unde am vazut majoritatea lucrurilor pe care le poate oferi, bine-nteles in limita legala + ca inca eram in rodaj. Prea multe nu mai am de spus legat de ea, anii au trecut, reviziile au fost facute la timp si totul a mers perfect pana cand m-am decis ca trebuie "sa ii fac si eu ceva" avand in vedere ca am culoarea ieftina m-am gandit ca ar da bine sa am plafonul + capacele oglinzilor negre. Cu timpul m-am obisnuit cu puterea si manevrabilitatea ei si m-am gandit ca e timpul sa cresc puterea pentru ca nu mai era fun ca in prima zi, m-am pus pe cautat si am gasit doar 2 tuneri ce imi faceau cu ochiul pe acea vreme ( ~3 ani jumatate in urma ) APR si Revo. M-am interesat, am inceput sa caut cifre si sa ma interesez de piese ( admisie, evacuare, ic, etc. ) Eram pornit sa incep sa modific lucruri dar viata a luat o alta intorsatura si cu timpul a disparut ideea de a mai modifica ceva ( avand garantie pana chiar pe 28.04.2020 imi era putin teama pentru ca daca ceva s-ar fi stricat stim cu totii ce ar fi urmat ). In anul 2017 la o intalnire de VAG am avut "norocul" sa il intalnesc pe @C Z R si de acolo am inceput, cu timpul sa inteleg mult mai multe vis a vis de tuning ( daca nu ma insel el era Stage 2 pe acea vreme si erau detalii pe care daca le-as fi cautat pe google sigur le-as fi gasit mult prea tarziu ). Tot el m-a si "invitat" la intalnirile forum din 2018-2019 . Aniversarea 15 ani VW Forum Aniversarea 16 ani VW Forum Din anul 2019 am cont aici dar nu am avut niciodata timpul sa creez un topic depsre masina mea, acum de cand cu situatia globala mi-am facut "curaj" sa spun cate ceva despre ea. Cred ca am inteles majoritatea lucrurilor despre tuning si sunt pornit dinnou sa o modific, dar totusi indecis ( am avut ocazia sa merg cu o Cupra FWD ~400cp si nu prea m-a impresionat deloc avand in vedere ca pana in treapta 3 "sta pe loc". Daca o voi vinde anul acesta nu o voi modifica, daca o voi vinde anul urmator posibilitatea de a face Stage 1 sau chiar 2 ( nu sunt inca decis unde ) + un DP Catless si intermediara, creste pe zi ce trece ?. Si ca sa fiu la zi dupa mini povestea asta las mai jos o poza de la ultima spalare.
    4 points
  2. Frumos , dar si putin infricositor . Sunt curios cum ai proceda daca te-ai intalni cu un alt amator de off-road care vine din sens opus ? ! Bine ca in zona Buzaului nu sunt valabile ordonantele militare ? .
    4 points
  3. Jurnal de carantina, ne bucuram de drumurile la cumparaturi si pe la bunica cu medicamente, am depasit 10.000km cu ravenol 5w30 vmo fara consum de ulei notabil(am completat cam 250 ml sa zic ca sa fie la maxim joja), culoarea uleiului este tot un maro-brun deschis. odo 282.000km and counting.
    3 points
  4. zgomotul crengilor pe tablă este horror.
    3 points
  5. @acidone77 sa stii ca am luat in calcul si ceea ce ai spus tu, primul pas ar fi sa se termine cu restrictiile si sa putem iesi sa muncim si dupa mai vedem ce upgrade-uri facem P.S. multumesc ! @mihai.onu94 ai si tu dreptatea ta la turbina nu ma arunc clar, e deja prea mult din dpmdv ( nu, nu e vorba de preturi )
    2 points
  6. Resoftata, da. 800Nm fara probleme dar suntem offtopic rau de tot La 1000Nm poti avea emotii si cu ZF8 dar 8-900 sunt ok. End of offtopic ca ne-o luam toti
    2 points
  7. Daca tot esti convins sa o vinzi anul viitor, eu m as rezuma la maxim un soft. Poate viitorul cumparator ar dori ceva cat mai "stock". My 2 cents Frumoasa masina! ?
    1 point
  8. @mihai.onu94 Multumesc mult si ma bucur ca am fost remarcat intre 2 R-uri nu stiu cata distractie era pe mine avand in vedere ca sunt cel mai mic dar.. ? Cutia este DSG 6+1 DQ 250, am fost prea prins de amintiri incat am uitat sa o mai trec si pe ea, o voi adauga acum. Si eu as vrea sa ma limitez undeva la 300 de cai dar problema este ca o sa sara putin peste ~10-15-20 CP ( asta cu dp catless + intermediara ), iar din soft cred ca scoate undeva la ~70 CP de aici faci tu calculul. So.. nici 310-315 nu cred ca ar fi atat de deranjanti. Masina cum am spus si in postare daca anul asta nu o vand la anul sigur gasesc pe cineva care sa se bucure de ea in continuare, poate cine stie... va fi cineva de pe aici. Nu doresc sa investesc nici foarte mult pentru ca.. FWD ( e ceva obiectiv aici, depinde de la persoana la persoana ), doresc sa achizitionez ceva 4x4 si da, tot din gama VAG ( vom vedea si bugetul la momentul potrivit ) .
    1 point
  9. Da. Trebuie înlocuit display-ul si unitatea din torpedou si mufa usb pentru smartlink. Component protection removal si imperecheat cu masina ta. Poți opta pentru Columbus mib 2 sau mib 2.5 care este mai scump.
    1 point
  10. A fost o placere sa urmaresc aceste filmulete, bravo! Ca intrebare de curiozitate, cand ajungi pe rosu cu senzorii asa cum se aude pe filmare nu iti franeaza singura masina? Eu am patit de 2-3 ori si tare ciudat este iar in filmare am auzit de cateva ori acel sunet.
    1 point
  11. Acuma incerc sa fac efectul doar din rezistente si condensatori, efectul il pot face doar ca imi scade intensitatea maxima a ledurilor daca vreau ca efectul de fade sa fie frumos si pe aprinderea ledurilor. Trebuie sa incerc si cu un timer 555, tranzistori sa vad daca e mai bine.
    1 point
  12. Engine bay cleaning #staiacasa
    1 point
  13. Nu este asa rau pe cat se aude. Tabla propaga si amplifica intr-un mod ciudat zgomotele. Practic si niste frunze daca se ating de plafon se aud de parca ai hârjâi un lemn pe caroserie. @ct_act sa nu intelegi gresit, nu eu su sunt cel cu voturile negative.
    1 point
  14. Aia e o valoare calculata, nu obligatoriu reala. Depinde unde te uiti ca este raportata in mai multe locuri. Are colegul @lambda_dryver ? Si nu numai el. Altii au fost mai timizi si n-au facut public. Iar eu nu vreau sa fac reclama Later edit: Tu ai DQ500. In ce sens "limita de siguranta" ? Nu de alta dar cutia merge pana spre 1000Nm. 630 am eu pe varianta mult mai firava (DQ250). Ah, ca limiteaza cuplul daca nu sunt ridicate limitele din softul ei, da. Dar nu cred ca la asta faceai referire.
    1 point
  15. 1 point
  16. Și o coborâre de vis pe drumuri neumblate ? Calitatea video nu e chiar ok. Desi sunt 1080p60 m-am jucat cu super steady si se pare ca granuleaza evident imaginea si pierde din detaliu.
    1 point
  17. 1 point
  18. 1 point
  19. Nu am apucat sa pun MTM-ul deocamdata pe dyno, in teorie vroiam sa ajung prin aprilie la Oradea, dar cu situatia aceasta medical epidemiologica (eu si lucrez in domeniul medical) nu ma hazardez, am amanat pe la sfarsitul lui mai, inceputul lui iunie excursia la Oradea. Dar sunt multumit de puterea masinii, de cuplul mare, de accelerarile de la 80km/h in sus. Am incercat de cateva ori si launch controlul si este impresionant. Dar mult mai impresionanta este usurinta cu care urca in viteza de la 70-80 in sus si te impinge efectiv parca fara oprire la viteze ametitoare... Cum am mai scris in modul Sport, lagul la accelerare este aproape insesizabil, aproape ca la vechiul Golf 7R cu DSG6, care avea reactie instanta. Nu ma pricep la motoarele masinilor, la tuning etc, dar diferentele vizibile pentru oricine sunt acestea: turbo-lag aproape inexistent si accelerarile sunt mai lineare si motorul nu mai ramane fara putere oricat ai accelera, plaja crescand simtitor, vitezometrul urcand fara semne de oboseala pana la viteza maxima permisa de producator... Nu regret alegerea facuta, pentru 2.0 tsi aveam de asteptat 12-13 luni si era cu aprox.1800 euro mai scumpa. Aceasta mi-a venit in 5 luni. Performantele sunt asemenatoare, Consumul cu aprox.2 l mai mic la aceasta. Masina mea are putin peste 2000 kg iar la asa greutate parca este mai recomandat un motor diesel cu cuplu mare decat un tsi care trebuie turat mai mult. Cand mi-as dori tsi in loc de tdi este la turatii joase, in oras cateodata, ca sa fie liniste deplina in masina Da, Allspace este compromisul ideal, iar cu motorul acesta bitdi si echiparile ce le am cred ca este o alegere buna si pentru cei care vor un Touareg dar nu si-l permit decat pe cel chel , fara suspensii pe aer fara Matrix, fara Innovision Cockpit si cu motorul, intr-adevar V6, dar mai slab, de 230 cp. Spatiul interior la picioare este aproximativ egal in spate, doar portbagajul fiing intr-adevar cu aprox 90 l mai mare Mai bine Allspace dotat decat Touareg chel.
    1 point
  20. Salutare! Din punctul meu de vedere, forumul ramane mult mai dedicat pasiunii noastre decat orice alt grup..aici intra cine are legatura cu vw, acolo aproape totul e public si daca nu e public, intra oricum cine nu trebuie.. E foarte rau ca mor forumurile. In fine , e doar o parere personala.
    1 point
  21. @B_U_T Sa o conducem sanatosi, intr-adevar! Mersi! Legat de caliate / pret aici discutia este lunga si tine si de perspectiva fiecaruia asupra calitatii. Am citit/auzi pareri cum ca si Touaregul nou este chinezarie pe langa Audi Q7/Q8 (ma refer la interior).... Da, un Audi Q5 este mai calitativ, decat Tiguan Allspace, dar in configuratie asemanatoare (motor de 2.0 tdi de 190 cp) ajunge la pret de lista de 75.200 euro !!!!!, adica 30.000 euro in plus fata de Tiguan Allspace !!!!! Merita diferenta??? NU cred.... Un Kodiaq VRS ajunge la aprox.45.000 euro...Merita o Skoda Kodiaq banii astia???...NU cred...La fel poate nici un Tiguan Allspace....dar acestea au ajuns sa fie preturile pentru masinile non premium....noul golf 8, la peste 35.000 euro merita???? Nu cred...Skoda Superb la aproape 50.000 euro merita??? NU cred.... dar cred ca ajungem deja offtopic @B_U_T
    1 point
  22. Stai linistit, noi avem fanii nostri aici pe forum, care ne iubesc maxim de fiecare data cand au ocazia. Sunt de acord cu tine. Offtopic incheiat. ?
    1 point
  23. Nu exista asa ceva, fiecare face ce vrea cu banii lui. Banii sunt la comun pentru lucruri comune sau cand celalalt are nevoie. Mai departe fiecare ii da pe ce vrea Dar asta e alta discutie (offtopic). P.S: Nu sunt burlac P.S x2: N-are ce sa-mi zica ca am inceput sa bag bani si in a ei ??
    1 point
  24. @VON Multumim! Stiu, ca exista optiunea Ateca Cupra, dar ne-am dorit ceva mai spatios de atat, de aceea nu a intrat in calcule. @loghy Multumim! Mersi si pentru link!
    1 point
  25. Dar a meritat urcarea, o imagine cat 1000 cuvinte, in frumoasa Bucovina.
    1 point
  26. Central electric,security acces(31347 sau S12345),apoi adaptari-aici cauti 'LEUCHTE 25 KZL HA 59-unde tu ar trebui sa ai "last typ 25 from18-2*5w care il modifici la "to led lichtmodul" La mine a functionat fara probleme.
    0 points
  27. Gresit. Au fost inlocuite fix pentru lipsa de fiabilitate. La 170.000 km am doua lanturi schimbate, doua chiulase reconditionate si imediat după ultimul service e lant+chiulasa de numai 10.000 lei, am benzina in ulei. Menționez ca softul e evitat sa emita eroare de lant pana in momentul in care pustoanele au lovit in supape. Primul lant a tinut 100.000 km. Al doilea a tinut doar 70.000. Deci VW nu au avut nicio solutie viabila pentru acest motor si ca atare au renuntat la el si cred ca mimeaza service pana renuntam si noi.
    -1 points
  28. Bordul arată bine însă materialul de pe scaune, cel putin vizual, e cu 2 clase sub kodiaq.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!