Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.04.2020 în toate secţiunile

  1. Anuntul asta l'am pus si eu, cred ca e pe prima pagina, dar nu l'a bagat nimeni in seama
    5 points
  2. @ct_act Merci de urari ?. Da, da, poate ca esti un pic partinitor ?. Eu am calculat 2000 kg+ cu sofer si scaunul copilului care are 26 kg , fara copil?si ceva motorina in rezervor... Legat de 550 nm...te cred...pentru ca teoretic eu cu MTM-ul am 600nm...adica cam limita de siguranta pentru cutia DSG, din cate stiu. Daca gresesc, cineva sa ma corecteze. Ieri am parcurs singur in masina un tronson de 25 km aproape fara trafic, cu curbe si linii drepte care m-au impins catre nebunie, in modul sport, cam 15 minute. Chiar la final mi-a aparut in bord pentru 2-3 secunde avertizarea ca s-a incalzit cutia DSG. Nu s a aprins niciun martor nimic, doar avertizarea cateva secunde. Am trecut din sport in normal si dupa 10 minute am si parcat. De aici tind sa cred ca dupa powerbox posibil sa am spre 600nm, de aceea am primit avertizarea respectiva dupa mersul acela nebunesc dupa care si uleiul a ajuns la 110 C si consumul spre 19... Dar sper ca dupa ce trece nebunia asta sa ajung la Oradea si o sa pun masina pe dyno, sa vedem cifrele exacte. In rest, da, abia asteptam concediul, speram ca prin iulie sa putem calatori macar pana in Alpii Austrieci de care suntem indragostiti, mai ales zona Salzburg, cu lacurile superbe ?
    3 points
  3. Sa fie lumina ? Lumini ambientale de culoare rosie la aprinderea pozitiei si lumina alba la deschiderea unei usi. Instalatia am facut-o ca in momentul in care deschid o usa lumina rosie sa nu mai fie aprinsa chiar daca e pusa pozitia. Am folosit lampe oem cu suport special pentru acel loc(cel de la superb) si leduri. Am fost comandat mai de mult ceva leduri, dar cred ca pana la urma voi face eu placi cu smd-uri.
    2 points
  4. @bgd_b92 am ajuns la concluzia că tu iei mașinile, le îngrijesti, la aduci pe linia de plutire și apoi le vinzi să se bucure alții de ele ?? Ce urmează?
    2 points
  5. Va salut colegi forumisti! Dupa o pauza de aproape 2,5 ani, de la vanzarea masinii anterioare Golf 7R, revin in grupul VAG. In acest interval am avut 2 bucati de Chevrolet Cruze, prima cu motor 1,8 benzina aspirat, 140 cp, cutie manuala 5 trepte, din 2010, l-am folosit 1 an, aproximativ 23.000 km, iar a doua , varianta combi, tot acelasi motor+ cutie, dar din 2014, folosit 13-14 luni , condus aproximatix 25-26.000 km, ambele revandute cu +50, respectiv +100 euro fata de preturile de achizitie . Am fost multumit de masini si de "afacerile " acestea doua , mai ales ca nu am investit nimic in ele, avand noroc ca ambele aveau revizia facuta cu putin inainte sa le cumpar si asa nu am facut absolut nimic la ele, reviziile urmatoare urmand sa le faca noul proprietar. Dar odata ce familia a crescut deja Cruze combi nu mai facea fata cu cei 500 l ai portbagajului (bagaje + carucior+ patut de voiaj) + spatiu in spate doar mediocru....si in secret tanjeam dupa un plus de putere pentru depasiri mai linistite si mai in siguranta Venind de pe G 7R pe Cruze (0-100 era dublu si un pic la Chevy )... mi-a luat ceva timp pana sa ma obisnuiesc si sa ma acomodez cu un stil de condus total diferit, datorita motorului.....Astfel am inceput sa ne uitam cu sotia dupa alta masina. Masina urma sa fie noua, SUV dimensiune medie, 4x4, cumparat in leasing financiar, garantie macar 4 ani, buget discutabil... dar stiam ca peste pretul Golf 7R Doamna nu accepta prea multe deci eram undeva pe la 43.000-44.000 euro cu TVA, valoarea de contract. Ea, ar fi dorit Audi....Q5 ...dar ne-am dat seama foarte repede, ca la acest pret nu prea puteam sa avem pretentii, nici la motor mai puternic, minim 190 cp (benzina sau diesel) dar ideal 200+ si nici la dotari... Ne-am dorit mai toate sistemele de siguranta disponibile in cadrul grupului VAG, ACC, trapa panoramica, sistem Dynaudio sau Bose, suspensie adaptiva, faruri led top sau matrix, virtual cockpit, scaune cu memorie, bancheta spate incalzita, R line/S line.... Nici masina de teste nu am gasit cu maxim 10.000 km care sa se incadreze in bugetul nostru cu dotarile amintite. Si nu in ultimul rand, spatiul era oarecum asemanator cu ce aveam in Cruze combi, porbagajul o idee mai mare dar nu semnificativ. Am fost dupa aceea la Skoda, pentru Kodiaq. Mie personal mi-a placut per total aspectul si feelingul interior la Kodiaq Scout, materiale okay, peste tot spatiu spatiu si iar spatiu . La momentul acela doar Scout 2.0 tdi 190 cp aveau in showroom, urmand sa primeasca si un Kodiak RS, motor biTDI 240 cp. Am cerut oferta de pret pentru ambele variante. Diferenta a fost de aproximativ 3500 euro, RS-ul ajungand la 44.800 euro dupa negociere, Scoutul in jur de 41.200. DAR sotia nu s-a putut impaca cu ideea de a avea "doar" Skoda, desi nu-i fitoasa si de aceea nici nu am mai ajuns la test de drum cu nicio Skoda... Mie imi ramasese inima la RS care ajunsese in acest timp in showroom si arata intr-un mare fel. Rotile standard de 20 de inch ma speriau un pic din cauza ca ne-am dorit totusi o masina cat mai confortabila, de familie, dar am citit in mai multe locuri ca suspensia chiar si cu DCC dar cu jante de 20 nu prea este cea mai confortabila la denivelarile scurte mai ales in oras...RS cu roti de 19 nu exista deci si asta m-a indepartat oarecum de acest model... Fiind langa Skoda, am trecut si pe la Seat cu modelul Tarraco. Nu stiu de ce dar nu mi-a intrat cumva la suflet, desi nu era o masina urata mai ales la exterior, chiar deloc. M-am mai uitat pe youtube si in trafic la Hyunday Santa Fe, Kia Sorrento, dar le gaseam bordul prea aglomerat, cu prea multe butoane, motorizarile nu prea erau ce imi doream cu adevarat, asa ca nu am ajuns in showroomuri. Alte marci mai premium, la banii nostri toate erau mai mici la interior/portbagaj. Ce era asemanator la spatiu erau cu cel putin 10-12.000 euro euro peste bugetul nostru... Asa am ajuns si la Volkswagen. Aici aveam ceva cunostinte, avand deja 2 masini cumparate de la ei si alte 2 la care fac reviziile la ei, la reprezentanta. In familia largita este un Touareg din 2017 cu suspensie pneumatica, ii place mult la sotia dar deja isi arata varsta in multe locuri, mai ales pe partea de tehnologie (comparand cu modelel noi de acum), plansa de bord si inetriorul in general. Noua nu se mai gaseste, sau cu km putini, gen 10-15.000 km iar modelul nou este doar un vis la ce pret ar fi in configuratia dorita. Am coborat deci la Tiguan. Asta aveau in showroom, ne-am uitat, era ok si nimic mai mult...fiind varianta simpla, fara pachet R-line, un maro asa si asa... Interiorul era destul de incapator, portbagajul un pic mai mare ca la Q5 dar inca mult sub Kodiaq, deci ne-am reorientat catre Tiguan Allspace. Nu aveau in showroom, de aceea iarasi m-am intors catre forumuri, colegi de aici, youtube. Spatiu asemenator cu Kodiaq, cu 1-2 cm mai mic ici-colo, dar aproape insesizabila, la portbagaj -20-30 l aproximativ, iarasi nesemnificativ (la variantele cu 5 locuri, ce ne interesa pe noi). Dotarile dorite le stiam deja, am facut o configuratie, am cerut o oferta de pret, am primit una cu reducere de 2 cifre, si am acceptat. Daca alegeam Allianz mai primeam +4%, dar comisioanele si taxele erau mai mari decat la firma cu care am mai lucrat pana acum si per total ieseam mai scump chiar si cu extra-reducerea de 4%. La momentul configurarii variantele de top erau 2.0 tsi de 190 cp respectiv 2.0 biTDI de 240 cp. Am ales biTDI-ul, mai ales pentru cei aproximativ 25.000-30.000 km cati urmeaza sa fac cu masina anual. "Problema" a aparut cu 2 zile inainte sa dau comanda....reaparuse in configurator 2.0 tsi de 220 cp... pe care o doream eu in adancul sufletului meu, mai ales ca era oarecum acelasi motor ce am avut pe 7R si stiam ce poate si ce se poate scoate din acest motoras. DAR, era 1600 euro in plus fata de biTDI pentru care oferta ce primisem deja depasise bugetul initial cu aproximativ 2000 de euro, deci urcasem deja cu vreo 3600-3700 euro mai sus decat puteam... Termen de livrare aveam aproximativ 12 luni pentru benzinar! Banii in plus si termenul de livrare mai mult decat dublu fata de bitdi m-au facut sa ma potolesc si sa raman la diesel. Am semnat contractul pentru 46.200 euro si am dat avansul in iunie. Stiam ca o sa prind august, luna cand VW nu lucreaza, dar si asa pe la sfarsitul lui noiembrie a ajuns masina in showroom, in aproximativ 5,5 luni. Model douazecidouazeci (MY 2020). A fost nevoie de omologare individuala, de aceea inmatricularea s-a definitivat doar in ianuarie. Masina: Tiguan Allspace 2.0 biTDI 240 cp, DSG 7, culoarea alb normal (nu exista metalizat ) Highline, cu pachet R-line interior-exterior, jante Sebring de 19 inch. Dotarile extra peste cele de Highline: Alarma, Area view, Incalzire/ventilare stationara, Telefonie comfort, Pachet iarna extins (bancheta spate incalzita), Parbriz incalzit cu reflexie radiatii, Priza 230v, Rear View Camera si Park Assist, Side Assist, Lane Assist, Rear Traffic Alert, sistem de navigatie Discover Pro, Sistem proactiv de Protectie, Soundsystem Dynaudio Excite Surround, Trapa panoramica, Acces Keyless cu senzor pentru deschidere/inchidere portbagaj. Ce ne-am dorit si nu s-a putut: scaune cu memorie, fiindca este o diferenta de 20 cm intre sotia si mine si trebuie reglat scaunul de fiecare data cand se schimba soferul. La Kodiaq se poate, dar la Tiguan Allspace nu.... Ce imi place (nu neaparat in ordine apreferintelor): - cum arata pe alb si cu pachet R-line (multi m-au felicitat pentru Touaregul frumos , mirandu-se dupa ce le ziceam ca este doar un Tiguan ). Im place chiar si acum cu rotile de iarna. De aveau in configurator alegeam acestea care seamana mult cu cele de pe touaregul nou si cred ca se potrivesc de minune cu r-line-ul mai sportiv, mai colturos oarecum al Tiguan Allspace-ului pe culoarea alba. Si Sebringul de 19 este frumos, dar MAK-urile acestea chiar daca sunt doar de 18 personal imi plac la fel de mult ca cele oem. Mai rar asa ceva despre jantele de iarna - interior spatios (mai spatios decat la Touareg 7P ), portbagaj mare (acoperisul retractabil al portbagajului nu-l folosesc deocamdata, l-am si scos, ca atare pot urca cu bagajele pana pe la tetiere. Incercat in ultimul concediu, incarcat pentru 7 zile a facut fata fara probleme) -designul de R-line interior, scaune textil-alcantara-piele, volanul, plafonul negru - confortul de rulare cu rotile de 19 (desi am prins doar 150 km cu ei, masina venind la sfarsitul lui noiembrie am trecut in 2 zile pe cele de 18 de iarna) Suspensia o tin setata intotdeauna pe Comfort. Lucreaza bine pentru dimensiunea aceasta mare, cu talonul relativ mic. Chiar daca era doar 200-300 euro in plus, nu am dorit cele de 20 Suzuka, cu toate ca imi plac mult, dar vroiam sa pastrez un echilibru intre aspect si comfort pentru familie. Daca era disponibila suspensia pneumatica alegeam roti de 20, asa am ramas la 19. -confortul de rulare cu rotile de 18 -insonorizarea buna pana la o anumita viteza (Touaregul 7P cu geamuri duble totusi este mai silentioasa un pic). La viteze de pana pe la 100-110 km/h se aude doar zgomotul de rulare al anvelopelor. Peste 110 km/h incepe sa se auda si vantul, aerodinamicitatea masinii nu prea fiind de ajutor, cu colturile pronuntate si oglinzile mari. Si asa pana pe la vitezele legale de autostrada se poate calatori in confort. -motorul biTDI de 240 cp cu DSG. In oras la turatii mici, sub 1500-1600 rpm este mai zgomotos (aici avantaj benzina), dar dupa ce urca peste 1600 deja toarce frumos. Eu il folosesc 90% in D 10 % in S. Trage bine si in D, cu lag acceptabil (mai mic decat la Touareg sau Q7, parerea mea) si foarte mic in S, aproape insesizabil. DAR, am prins in decembrie, o oferta de craciun la MTM cu reducere de aproximativ 2000 RON si am luat un powerbox M-Cantronic prin reprezentanta Volkswagen din Cluj (pentru a beneficia de garantie), pe care l-am montat la ei, dupa ce am iesit din perioada de rodaj (la 3500 km). Stiu , este mai scump decat un soft, care se poate adapta mai bine pe masina si se pot obtine performante mai bune, dar nu am vrut sa risc sa pierd garantia. Acum in D trage cum inainte in S, liniar cu lag aproape insesizabil. In S acum nu exista lag. Am luat-o pentru a beneficia de plusul de putere si cuplu, pentru depasiri, pe DN-uri. Nu pentru liniute la semafor. Teoretic acum motorul are undeva la 290 cp, asa au zis cei de la Volkswagen si in jur de 600 NM, dar eu cred mai degraba 285 CP si 550 NM. In Aprilie ajung la Oradea si o sa fac o testare pe dyno. - trapa panoramica . Ne place noua, ii place la bebe si la cei doi catei . Am avut si la G 7R, vroiam neaparat si aici, cu toate problemele ce pot aparea despre care am citit aici pe forum. La golf nu am avut nici macar un scartait in doi ani si cateva luni cat am avut masina. Touaregul 7P are si de 3 ani este fara probleme, desi nu a avut parte de mentenanta deosebita. -incalzirea stationara o folosim zilnic cand temperaturile coboara sub 5 C. Pornim din telecomanda sau din aplicatie de pe telefon cu max.10 minute inainte sa coboram la masina si ne asteapta caldura placuta, incat chiar si cel mic poate sta fara geaca pe el. Din pacate nu avem garaj, doar un fel de acoperis. Si motorul se incalzeste mai repede si uleiul urca mai repede cand este pornita incalzirea auxiliara -virtual cockpit, discover pro, android auto, senzorul pentru deschidere/inchidere portbagaj cu miscarea piciorului (in 95% chiar functioneaza din prima ) - Farurile Top Led cu Dynamic Light Assist. Fasciculul de lumina stang si drept se ajusteaza individual, automat in functie de ceilalti participanti la trafic. L-am avut si la Golf, vroiam si aici, imi place mult. Il gasesc foarte util. Ce nu imi place: -plasticele la usile din spate . Prea tari pentru pretul platit. - senzorul parcare fata care de multe ori se declanseaza din senin, la franare mai ales. Cred ca din cauza placutei de inmatriculare, care este oarecum in aria de aciune a senzorului. Daca cineva stie cauza reala si o solutie pentru asta va rog sa-mi spuna. - banda ceea de pe bord este gri...si atat... nu are nicio fantezie, chiar si imitatia de lemn de pe bordul Kodiaq Scout arata mult mai bine in opinia mea Ce mi-as fi dorit si nu am: -scaune fata cu memorie si cu posibilitatea de a le ridica mai mult partea frontala pentru o mai buna sustinere a pulpei piciorului, pentru cei ianlti gen 1,85cm+ .Se simte diferenta intre scaunele acestea mai sport de R-line si fotoliile din Touareg 7P, care sunt mai fotolii . Stiu oarecum compar mere cu pere Dar, daca las un pic mai in spate spatarul (cum fac la drum mai lung si pe autostrada) atunci 90% se rezolva problema aceasta si am parte de drum confortabil si odihnitor, fara dureri de spate chiar si dupa 300 km fara oprire. Nu ma doare spatele nici cand spatarul este mai sus un pic si stau mai sport oarecum, dar la drum lung lasat mai in spate este mai odihnitor. Stiu, nu poti avea si sportivitate si fotoliu in aceeasi ecuatie, cel putin la Tiguan Allspace R-line, in configuratorul din Romania. - telefonie business cu wireless android auto (este de viitor dar intr-un an doi o sa apara wireless android auto pe mai toate telefoanele si o sa fie mai okay decat acum cu cablu. Stiu exista mici dispozitive pe usb si acum pentru a scapa de cablu) - geamuri duble pentru insonorizare mai buna la viteze de peste 130 km/h Si pun cateva poze
    1 point
  6. 1 point
  7. 1 point
  8. Salutare, cum zicea un coleg mai sus: trebuie schimbate garniturile de chuiloasa! eu am patit la fel la un model 2012,se incalzea apala 120° si intra in avariemotorul si a trebuit schimbate garniturile! din pacate este "o boala" generala la modelele de 245cp.
    1 point
  9. Denso este marca de compresor. Radiator recomandat ar fi Nissens.
    1 point
  10. @DDoc Sa o folosiți sănătoși si sa va bucurați de ea! Abia acum ti-am vazut topicul, te văzusem postând in diferite topic-uri si ma intrebam cand ii faci prezentarea, dar era deja făcută, nu stiu cum de mi-a scapat! Imi place masina si configuratia, e drept ca pot fi acuzat ca sunt părtinitor! Imi place MTM-ul și chiar daca varianta stock are destulă lejeritate în mișcare, oricând un plus de 20% e binevenit. Yummy! Ca fapt divers, pe obdeleven imi zice ca valoarea stock citită de ECU are 550Nm. Ai masurat masina de zici ca are peste 2000kg? La mine pe COC greutatea este undeva la 1920kg sau pe acolo. Frumos decor la tine la munte, ceva similar cu urmatoarea ta excursie era si in planul meu, dar acum e pus in standby. @C Z R ne detaliezi intr-un topic potrivit celelalte variante neinvazive cu păstrarea garanției, măcar sa știm opțiunile?
    1 point
  11. 1 point
  12. 1 point
  13. Ne odihnim frumos in parcare, cu gandul la urmatoarea excursie
    1 point
  14. Consum in Bucuresti in ultima perioda, 21km/zi. Approx 560 km facuti pana la zona rosie, de la plin. Si am trecut la incaltarile de vara.
    1 point
  15. Am reusit sa montez si restul elementelor cromate. Mi-a luat undeva la 3 ore, toate geamurile. Urmeaza bandourile de pe portiere dar mai astept poate le prind R-Line si in final un polish plus un tratament ceramic.
    1 point
  16. Nu am apucat sa pun MTM-ul deocamdata pe dyno, in teorie vroiam sa ajung prin aprilie la Oradea, dar cu situatia aceasta medical epidemiologica (eu si lucrez in domeniul medical) nu ma hazardez, am amanat pe la sfarsitul lui mai, inceputul lui iunie excursia la Oradea. Dar sunt multumit de puterea masinii, de cuplul mare, de accelerarile de la 80km/h in sus. Am incercat de cateva ori si launch controlul si este impresionant. Dar mult mai impresionanta este usurinta cu care urca in viteza de la 70-80 in sus si te impinge efectiv parca fara oprire la viteze ametitoare... Cum am mai scris in modul Sport, lagul la accelerare este aproape insesizabil, aproape ca la vechiul Golf 7R cu DSG6, care avea reactie instanta. Nu ma pricep la motoarele masinilor, la tuning etc, dar diferentele vizibile pentru oricine sunt acestea: turbo-lag aproape inexistent si accelerarile sunt mai lineare si motorul nu mai ramane fara putere oricat ai accelera, plaja crescand simtitor, vitezometrul urcand fara semne de oboseala pana la viteza maxima permisa de producator... Nu regret alegerea facuta, pentru 2.0 tsi aveam de asteptat 12-13 luni si era cu aprox.1800 euro mai scumpa. Aceasta mi-a venit in 5 luni. Performantele sunt asemenatoare, Consumul cu aprox.2 l mai mic la aceasta. Masina mea are putin peste 2000 kg iar la asa greutate parca este mai recomandat un motor diesel cu cuplu mare decat un tsi care trebuie turat mai mult. Cand mi-as dori tsi in loc de tdi este la turatii joase, in oras cateodata, ca sa fie liniste deplina in masina Da, Allspace este compromisul ideal, iar cu motorul acesta bitdi si echiparile ce le am cred ca este o alegere buna si pentru cei care vor un Touareg dar nu si-l permit decat pe cel chel , fara suspensii pe aer fara Matrix, fara Innovision Cockpit si cu motorul, intr-adevar V6, dar mai slab, de 230 cp. Spatiul interior la picioare este aproximativ egal in spate, doar portbagajul fiing intr-adevar cu aprox 90 l mai mare Mai bine Allspace dotat decat Touareg chel.
    1 point
  17. N am vazut prea multe impresii despre powerbox MTM. Ai apucat sa o pui pe dyno? Btw, nu cred ca regreti alegerea BITDI in defavoarea 2.0TSI... sau? Oricum, Allspace mi se pare un compromis f ok. Tiguanul normal parca are un portbagaj destul de micut. ?
    1 point
  18. De data asta o singura piesa .
    1 point
  19. Salutare! Din punctul meu de vedere, forumul ramane mult mai dedicat pasiunii noastre decat orice alt grup..aici intra cine are legatura cu vw, acolo aproape totul e public si daca nu e public, intra oricum cine nu trebuie.. E foarte rau ca mor forumurile. In fine , e doar o parere personala.
    1 point
  20. Hahahaha! Da, eu si @C Z R bagam foaaarte multi bani in masini si in intretinerea lor: aproape ca ne-am mutat la PBN (din fericire nu cu probleme), si in fiecare luna cumparam diverse pentru cele doua R-uri din "familie". Nu as suporta sa-mi impuna buget, cu siguranta am dormi separat, fiecare la casa lui, cu viata lui. Intamplarea face ca lucrez si in domeniu si sincer, nu am intalnit niciodata "limite" impuse de sotii/iubite. Si vand masini mult mai scumpe. Dar... poate si clientii mei sunt la fel de norocosi ca Cezar.
    1 point
  21. Cum ti-am spus si in privat, exista softuri mai invizibile decat un powerbox, cu care faci ce lucrari vrei tu pe garantie Sa o stapanesti sanatos! Pacat ca nu exista Oryx White pe Allspace ?
    1 point
  22. @VON Multumim! Stiu, ca exista optiunea Ateca Cupra, dar ne-am dorit ceva mai spatios de atat, de aceea nu a intrat in calcule. @loghy Multumim! Mersi si pentru link!
    1 point
  23. 1 point
  24. Salut, esti sigur ca pe brelocul ala nu scrie R5? De la Skoda Fabia R5, model de raliu in grupa Wrc2.
    1 point
  25. @eug-vw : Si eu am avut problema asta cu tempomatul, dar am rezolvat-o citind pe un forum din strainatate un DIY. Tot ce trebuie sa faci este sa desfaci maneta de cruise control cu grija (preferabil cu un cutter sau o surubelnita subtire) si sa cureti circuitul. Grija mare sa nu rupi plasticul manetei si rabdare la scos si repozitionat circuitul. La mine dupa curatare tempomatul a mers si merge in continuare foarte bine insa pe acelasi forum am vazut posesori care desi au facut aceeasi operatie nu le-a functionat cu precizie de fiecare data (exact problema ta). Aceasta problema am inteles ca este foarte des intalnita la altea/toledo din 2005. Cu stima
    1 point
  26. Dupa cum am mai spus, 99% problema e din cauza mizeriei de pe discurile de ABS si senzori, dar vad ca nu ma crede nimeni. Aceeasi simptome le-am avut si eu. Cand porneam motorul ramanea aprins becul, apoi la un moment dat se stingea. Apoi a inceput sa se stinga din ce in ce mai rar, iar la final nu se mai stingea nici cu slujbe. Dupa curatare a revenit la normal. Operatiunea necesita un elevator, dureaza 15 min si costa o sticla de suc la 2l pt ucenicul care iti da cu peria de sarma si iti sufla cu compresorul mizeria si sarea de la senzori. Nu te baga pt asa ceva la reprezentante, ca lasi acolo milioane pt nimic. Hough!
    1 point
  27. Și o coborâre de vis pe drumuri neumblate ? Calitatea video nu e chiar ok. Desi sunt 1080p60 m-am jucat cu super steady si se pare ca granuleaza evident imaginea si pierde din detaliu.
    0 points
  28. Vandut, se poate inchide. Voi reveni la gama VAG cand imi voi permite ceva 2015+.
    -1 points
  29. Salutare, va prezint si eu jucaria mea, la baza este o Octavia 2 vRS motor 2.0 benzina 200 cp. Modificari: Bara fata facelift completa cu spalatoare faruri Faruri interior negru cu led Proiectoare Hella led cu interior negru Plafon+capace oglinzi negre Spoiler bara fata+grila masca fata+praguri Milotec Volan Octavia 2 Rs Facelift Plafoniera W8 leduri rosii Jante vara Neptune 18" negre Octavia 2 Rs Facelift Jante iarna 18" Octavia 3 Rs + multe altele
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!