Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.04.2020 în toate secţiunile

  1. Am mai marcat o revizie si un set de placute pentru spate. Stiu ca abia am vopsit cabanosii astia de etrieri dar nu mi-a placut culoarea, avand o tenta portocalie mai mult decat rosie ... asa ca am mai bagat o fisa ... de data asta am mers pe Foliatec la pensulica ( + o spalare dupa care plangea de saptamani bune )
    5 points
  2. @bubu182 Recunosc ca da . De când cu pandemia, am cam pus totul pe Hold și aștept sa treacă... Lista-i lunga și stufoasa, dar sper anul asta sa bifez câteva chestii mari . Primele lucruri, și printre cele mai mari (literally ) de pe lista, ma așteaptă cuminți in garaj pana se deblochează lanțul furnizorilor și pot cumpara/monta și partea a 2-a, ca sa ajungă pe masina. După asta, începem colecția de piese .
    3 points
  3. Bine v-am gasit! Nu am inca poze "oficial demne de forum", din lipsa de timp, dar vreau sa facem cunostinta. Eu inginer, ea "fata visurilor mele", Multivan T5. Sper sa reusesc in viitorul apropiat sa fac o conversie la facelift.
    3 points
  4. @Radhoozzz Merci! Da, este un mini-photoshoot mai vechi de când au fost infoliate elementele caroseriei.
    2 points
  5. Citesc pe forum si vad ca sunt si useri norocosi care stau la curte si mai fac cate ceva pe la masinile lor. Eu din pacate stau inchis in casa Masina a mai fost pornita saa pe fuga si nu a mai primit nici o imbunatatire. In lipsa da altceva am facut putina curatenie prin boxa si mi-am facut de lucrucu ce am gasit pe acolo. m-am ocupat de etrierii care au ramas in urma modificarilor suferite de masina. Am avut noroc ca lucreaza firmele de curierat si am facut rost de garnituri noi. Si daca tot am o gramada de timp liber mi-au venit si o idei noi . Poate ma ajutati si voi sa ma decid pentru urmatoarele proiecte. Am gasit niste etrieri fata pentru discuri de 334mm . Merita schimbarea sau ingreunez inutil puntea fata ? Ma gandeam sa schimb pana la urma softul + turbina + injectoare si sa urc spre 280-290 CP ( cu limitare pentru ca nu o sa schimb si bielele) . Dupa pauza vad daca mai fac jantele anul asta sau le las pentru primavara 2021. Am tot intrebat prin diverse locuri si nu am gasit pe nimeni sa accepte sa de a cu lac electrostatic peste fata polishata a jantei. in cel mai rau caz le sablez intr-un loc . le vopsesc in altul si la final le polishez eu si le protejez doar cu ceara ( caz in care nu o sa mai spal masina la spalatorie pentru a proteja jantele)
    2 points
  6. Salut! Urmaresc forumul de ceva ani buni si a venit momentul sa imi prezint masina. Este un Golf 6 1.4 TSI 122 cp Highline din 2011, cod motor CAXA, M6. Are la momentul actual 54.400 km. A fost masina tatalui meu, achizitionata de noua, iar acum la reintoarcerea mea in tara am preluat-o eu. Din dotari mentionez: -Highline -privacy glass -footwell lights -volan multifunctional -RCD 510 cu camera pentru marche arrierre -tempomat -coming home leaving home -oglinda retrovizoare heliomata -climatronic -proiectoare cu functie cornering -jante aliaj Atlanta de 16” cu pneuri Micheline Primacy 4 205/55/16 -faruri OSRAM XENARC chrome edition In afara de cauciucuri noi, farurile OSRAM si o baterie noua masina nu a primit decat reviziile anuale cu schimburile de rigoare; nicio problema pana acum. Parcata doar in garaj subteran, acum la curte. Sunt foarte multumit de ea, probabil urmatorul pas vor fi stopuri LED tot de la OSRAM in momentul in care vor fi lansate.
    1 point
  7. Cornering e la viteza mica, de regula foloseste o lampa suplimentara, intregrata in far sau nu, proiector, etc...adaptativ/dinamic este in timpul mersului....peste o anumita viteza, in functie de model,marca, difera. Totul se face din grupul/grupurile de leduri acum,nu se mai misca blocul optic, in general.
    1 point
  8. Toate mufele (nu vb de cele charge only de la anumite modele) suporta Android Auto. Car play nu suporta decat reviziile mai noi.
    1 point
  9. A vrut sa le șteargă din telefon si le-a încărcat pe topic. ?
    1 point
  10. Ne odihnim frumos in parcare, cu gandul la urmatoarea excursie
    1 point
  11. Consum in Bucuresti in ultima perioda, 21km/zi. Approx 560 km facuti pana la zona rosie, de la plin. Si am trecut la incaltarile de vara.
    1 point
  12. De la ultimul retrofit facut la G7 la Mib2.5, mufa compatibila cu IPhone
    1 point
  13. Eu am pus roada de dimensiune normala ,nu alin,215/60/16 așa sunt și cele de pe mașină. Ce mărime ai pe mașină așa pune și rezerva
    1 point
  14. @catalinmiti da e bine. mersi @ShadoWzZ da, pare ca hayonul pe care se potrivesc elementele spate de clubsport este cel standard non-GTI/R
    1 point
  15. Nu stiu ce o sa fie exact, dar cred ca VAG a marit preturile "la fix", o sa vanda pe rupte G8 mai slab calitativ decat G7 si cu +5k EUR. Eventual cu un CoVRig la pachet
    1 point
  16. Te inteleg, dar in cazul meu, oricum nu as fi intersat de nimic sub 2.0 TSI si 4x4 DSG, deci sigur ar avea si multilink
    1 point
  17. 25k un fr basic cu motor de 1.5 automat, au luat-o si astia razna. mai pui niste dotari si ajungi la pret de giulia. inseamna ca PHEV o sa fie cat? 30k? poate asta m-ar fi interesat si pe mine daca ar fi sa schimb 5f-ul. dar la banii astia no way.
    1 point
  18. Avand in vedere bugetul colegului de 10.000eur ( cu eforturi fortate maxim 15.000eur ), buget la care se mai adauga cheltuieli obligatorii ( drum, taxe, asigurare, inmatriculare, minim o revizie in cazul in care masina e in stare perfecta! si nu e nevoie de inlocuirea altor piese, anvelope, etc ) parerea mea e ca asteptarile pentru a gasi o masina din variantele (sportive) propuse, in stare foarte buna, cu km putini, si intretinuta, nu sunt deloc realiste. Nu o spun cu rautate, dar trebuie sa fim realisti
    1 point
  19. Mai ștergem nițel praful din carantina #tbt când primea protecția de nou-născut :
    1 point
  20. Gata cu portbagajul. Acuma pot sa zic ca sunt multumit. Am inceput sa fac instalatia electrica pentru luminile ambientale rosii la picioare si lumina alba la deschiderea unei usi cu interlock intre ele. Video cu portbagajul Video cu coloana electrica cu memorie, inca in lucru Video cu modulul de cornering si follow me home
    1 point
  21. Salutari tuturor! Relativ recent, tot ziceam prietenilor ca e vremea sa imi caut masina, dar mereu amanam, din lipsa de interes. Intr-o zi vine un prieten si imi spune ca are un tovaras care aduce masini si crede ca a vazut una care mi s-ar potrivi. Exact asa a fost, de atunci sunt mandrul posesor al acestui Golf 6 1.6 TDI, 105CP, BlueMotion, 7+1 DSG, Comfortline. L-am luat cu 239 de mii de km, am facut deja cu el 5 mii de km in aproape 5 luni de cand il am. Ma simt super in el, e foarte comod si placut si ma bucur tare ca nu am luat un Seria 1 cum am gasit initial sau un Peugeot 5008 pe care l-am probat acolo. Ca dotari cred ca in afara de trapa si self park le are pe toate, aici e lista de dotari din anuntul masinii de la vremea respectiva: https://pastebin.com/jR1JDuqe Ca lista de modificari, vreau sa: - ii pun niste lumini extra in plafon, mai ales in partea din spate, pe langa cele 2 rosii din fabrica, de genul acelora care lumineaza in jos si se proiecteaza difuz pe cotiera de exemplu - inlocuiesc becurile de la oglinzi cu unele mai albe, poate si la numar, acolo e mai simplu - eventual pe viitor sa vad de niste subwoofere mai slabute pentru incintele din usile din fata, n-am nicio problema la sunet, am 8 incinte, dar masina nu are subwoofer si nu i-ar strica putin bass mai puternic Pana acum n-am lucrat prea mult la ea, nu a fost mare nevoie. Distributia e ok, am cumparat una noua sa o am pregatita cand vine momentul, am schimbat uleiul si filtrele, am luat cauciucuri noi, si vara si iarna, inca un sent de jante si i-am pus si xenoane si pozitii noi.
    1 point
  22. @mad_kat o sa fiu atent, sper sa nu imi faca probleme prea curand ca si asa am destule gauri in buget. In alta ordine de idei, inlocuire faruri, sh, 150 lei ambele, modelul cu proiectoare, cum este echipata masina. Arata ok cred eu pe aici, putina rugina acolo, dar nu e problema. Aici se pot vedea spatiile dintre bara si faruri si aripi, acum totusi e mai ok decat era inainte sa o dau jos. Pana voi cumpara alta, o sa merg asa. Aici se observa si vopseaua de pe bara... chiar nu imi imaginez cum de a iesit asa.. cum o fi vopsit-o.. sau ce i-o fi facut... poate ma luminati voi Dar in principiu, acum am faruri care bat la mai mult de 2 metri in fata si le pot regla cum doresc si sunt si mai clare decat cele vechi.
    1 point
  23. Si cum nu puteam sa ma abtin... mi-am facut de lucru si am si montat tweeterele singur Ca si prima impresie, WOW, inaltele parca ma inconjoara acum, vin direct la ureche sa imi gandile simturile, clar se aud mai pronuntat, mai crisp, exact cum trebuie (probabil o mare parte din efect este din cauza orientarii lor din acel "con" invers din care se reflecta undele). Ca si aspect WOW WOW ... parca schimba foarte mult interiorul masinii in ceva mai luxos, mai "ozn' .. mai.. ce trebuie , in special cand isi fac "intro-ul" si se ridica din bord. Este modelul iluminat ambiental, cu ceva aditional aftermarket, am posibilitatea sa reglez RGB culorile din app pe telefon, suntem in 2020 doar .. nu? (iluminare macar statica alba trebuiau sa aiba de la inceput... bine ca vine pe BMW in felul acesta, pe Audi cu 6k euro optiunea nu s-a putut .. ? ) Ca si plan de viitor, as vrea sa gasesc controllere RGB pentru benzi led ambientale, sa le schimb pe cele din usi, astfel incat sa schimb din aceeasi aplicatie, atat grupat cat si separat, toate culorile ambientale din masina (tweetere, ornamente usi, buzunare usi etc) Evident, planuri de viitor mai sunt multe, un set de trimuri carbon, un volan R8 poate ?
    1 point
  24. Dar poti pune si tu o poza care nu e editata sau care sa nu apara pe un canal de insta? o poza reala sa zic asa
    1 point
  25. Gresit ,pentru dpf e musai 507.00
    1 point
  26. Mda , naspa ... Cel mai probabil inca 2 luni de facut ordine , inventar , acte si alte prostii de care nu aveam timp niciodata
    1 point
  27. Prea lunga povestea.... Nu trebuia inlocuit nimic inainte de a face un test de compresie.
    1 point
  28. Salutare! Din punctul meu de vedere, forumul ramane mult mai dedicat pasiunii noastre decat orice alt grup..aici intra cine are legatura cu vw, acolo aproape totul e public si daca nu e public, intra oricum cine nu trebuie.. E foarte rau ca mor forumurile. In fine , e doar o parere personala.
    1 point
  29. Salut! Ma refer la zgomotul in usa dreapta identic cu cel al lui 75NOR! Am crezut ca la asta se refera topicul si de aceea nu am mai zis. Legat de gramatica, cred ca te referi la multe ..... folosite O zi usoara
    1 point
  30. Cat a costat acest A7? Am retinut ca nou in 2014 era 110.000€, dar cat a fost acum, ce depreciere i-au calculat, cati km are?
    1 point
  31. Salutare. Dupa cum am promis, revin cu informatiile legate de portbagajul la passat b6. Am fost azi si am schimbat amortizoarele si totul merge struna. Aveti aici amortizoarele care le-am comandat . Pret 53 de lei bucata, luate de la magazin de piese auto Instalarea amortizoarelor a durat 10 minute si a costat 20 de lei . Aveti si filmuletul aici : http://youtu.be/BHHX_uUZj5s Multumesc tuturor care m-au ajutat cu informatii
    1 point
  32. buy-back doar la welt auto, dar te ard oamenii in adevaratul sens al cuvantului; de neg nu neg si vor banii in lei, la cursul afisat de Porche Bank care este cu mult peste cel normal. mai bine incearca sa iti vinzi masina normal si apoi, sa iti cumperi o alta noua, deaorece, preturile oricum au scazut si apoi, trebuie ca masina sa fie in regula, carte service pe ea, etc
    1 point
  33. Merci frumos pentru gandurile bune. @Boditza pana la urma am gasit in pungile mele cu piese niste leduri cree T10, perfecte ptr portbagaj, arata cat se poate de oem ?? (vezi poze mai jos), cat despre sampanie, am pus o si pe facebook @Dolfin 140k km (cat se poate de reali) Pretul prefer sa il tin pentru mine si apropiati, poti cauta oricand o masina cu aceste dotari pe mobile.de si gasesti preturi, am precizat in primul post inclusiv dealerul audi de unde a foat luata. Am rezolvat un mic pitic, leduri in portbagaj: Primit ceva revizii etc. O iesire prin brasov
    -1 points
  34. O sa fac asta o singura data, avand in vedere ca este primul drum pe care il fac extraurban cu gti'ul, si anume o sa las feedback referitor la consum ; Buc - Urziceni -> la dus 7,5, mers mai alert ( nu am poze ) Urziceni - Buc -> mers legal 6,6 Ma declar f multumit de cum se comporta masina si la drum lung. P.s : 2 pers, 2 jante, facut plin inainte de plecare, total km 146.
    -1 points
  35. WOW! ? Chiar ma bucur ca B8-ul a atras mai multa atentie decat vechiul B5 Acum revenind la motor, am citit cate ceva in avans (legat de consumul de ulei etc), insa nu cred ca e dracul chiar atat de negru (sau cel putin asa sper). Iar daca e sa facem o analiza, sunt multe masini cu probleme la motor si amintesc doar cateva dintre ele: - BMW cu celebrul N47 de 2.0d de pe E90/E60/F10/F30 - rupe distributia - BMW cu motor de 2.0/2.5/3.0 - trage in motor swirl flaps - 1.2 TSI (prima generatie) din gama VAG - rupea lantul de distributie - 2.0 TDI din gama VAG - 140 cp prezent pe Octavia 2, Passat B6, A4, Seat Leon - se duc injectoarele - 2.0 TDI din gama VAG - 170 cp prezent pe Octavia 2, Passat B6, A4, Seat, Audi Q5 - se duce pompa de inalte si kitul de injectie Revenind la masina, per total sunt super multumit pana acum. Face ce "scrie pe cutie". Dat fiind faptul ca masina de firma a facut cu mine 82.000km in 1 an si ceva, e foarte clar ca B8-ul va fi folosit strict pentru concedii si pentru iesiri de weekend. In consecinta, nu ma deranjeaza in cazul in care ar consuma ceva ulei. Tin sa precizez faptul ca aproape toate masinile pe care le-am avut, au consumat ulei intre schimburi, motiv pentru care nu sunt ingrijorat. Voi face o verificare mult mai amanuntita a masinii in weekendul asta, urmand ca saptamana viitoare sa ii fac si o revizie completa (ulei si toate filtrele). Am verificat si istoricul masinii la dealer Audi si kilometrii bat cu datele din carte si de pe TUV, deci nu e panica pe partea asta. Voi reveni cu amanunte si impresii dupa weekendul acesta. Orice alte impresii/pareri/sfaturi sunt binevenite.
    -1 points
  36. Nu am apucat sa pun MTM-ul deocamdata pe dyno, in teorie vroiam sa ajung prin aprilie la Oradea, dar cu situatia aceasta medical epidemiologica (eu si lucrez in domeniul medical) nu ma hazardez, am amanat pe la sfarsitul lui mai, inceputul lui iunie excursia la Oradea. Dar sunt multumit de puterea masinii, de cuplul mare, de accelerarile de la 80km/h in sus. Am incercat de cateva ori si launch controlul si este impresionant. Dar mult mai impresionanta este usurinta cu care urca in viteza de la 70-80 in sus si te impinge efectiv parca fara oprire la viteze ametitoare... Cum am mai scris in modul Sport, lagul la accelerare este aproape insesizabil, aproape ca la vechiul Golf 7R cu DSG6, care avea reactie instanta. Nu ma pricep la motoarele masinilor, la tuning etc, dar diferentele vizibile pentru oricine sunt acestea: turbo-lag aproape inexistent si accelerarile sunt mai lineare si motorul nu mai ramane fara putere oricat ai accelera, plaja crescand simtitor, vitezometrul urcand fara semne de oboseala pana la viteza maxima permisa de producator... Nu regret alegerea facuta, pentru 2.0 tsi aveam de asteptat 12-13 luni si era cu aprox.1800 euro mai scumpa. Aceasta mi-a venit in 5 luni. Performantele sunt asemenatoare, Consumul cu aprox.2 l mai mic la aceasta. Masina mea are putin peste 2000 kg iar la asa greutate parca este mai recomandat un motor diesel cu cuplu mare decat un tsi care trebuie turat mai mult. Cand mi-as dori tsi in loc de tdi este la turatii joase, in oras cateodata, ca sa fie liniste deplina in masina Da, Allspace este compromisul ideal, iar cu motorul acesta bitdi si echiparile ce le am cred ca este o alegere buna si pentru cei care vor un Touareg dar nu si-l permit decat pe cel chel , fara suspensii pe aer fara Matrix, fara Innovision Cockpit si cu motorul, intr-adevar V6, dar mai slab, de 230 cp. Spatiul interior la picioare este aproximativ egal in spate, doar portbagajul fiing intr-adevar cu aprox 90 l mai mare Mai bine Allspace dotat decat Touareg chel.
    -1 points
  37. Mi-am pus până la urmă 235/45/19 credeam eu ca e varianta optimă, dar nu prea e așa, nu de prosti producătorii recomandă varianta maxima 235/40/19. Plusuri: protejează jantele la gropi, arata "steroidizata" și cam atât. Minusuri: supravirare, volanul nu prea revine singur în cazul curbelor și se simte ca și cum mașina e forțată. Nu recomand!
    -1 points
  38. Motoarele cu acelasi cod sunt identice, daca e acelasi cod, nu are cum sa nu se potriveasca. Dar motoarele din anunt sunt dezechipate (fara anexe), asta inseamna ca mai trebuie sa pui si manopera de dezasamblare a motorului tau si remontare pe motorul nou. Greu de crezut ca scapi doar cu 2000 de Euro, personal mi-as aloca un buget de 3000 Euro daca mergi pe variatna asta, aproape tot timpul apar cheltuieli neprevazute. Partea delicata este: Esti sigur ca motoarele din anunt au pistoane/biele revizuite ?
    -1 points
  39. Esti absolut sigur ca are DPF? Echiparea cu DPF era posibila ulterior cu un kit special de evacuare care continea si filtrul DPF. Motorul ramane acelasi, deci nu exista ciclu de post injectie pentru arderea cenusii din DPF, ceea ce inseamna ca fie se bazeaza pe o regenerare pasiva (mers in forta de obicei) fie pe schimbarea lui intr-un anumit interval de timp. N-am studiat aspectele astea. In orice caz, cu cat mai putina funingine in DPF cu atat mai bine, ceea ce inseamna ulei 507.00, motorina de calitate, turbina reglata bine, motor in stare buna tehnic. Mai bine dai jos DPF-ul, oricum in RO nu-ti aduce vreun castig, masina cu ALH este incadrata ca EU3, la tine este vreo exceptie?
    -1 points
  40. Euro 4 nici o sansa cu filtru ala in DE , poate in caz fericit D4 .Este inutil filtrul la tine din orice privinta , poti sa pui si 15w40 ca nu conteaza
    -1 points
  41. Am gasit in sfarsit un ulei cu aprobarea 505.00 si care sa mearga la filtru de particule...LIQUI MOLY Nachfüll-Öl 5W-40,doar ca e prea scump....vreo 70-80 Ron pe litru. https://products.liqui-moly.com/top-up-oil-5w-40-3.html
    -1 points
  42. Mobil Super 2000 10w40 schimbat cat mai des (8-10.000km max). Motoarele astea fiind clasice merg bine cu asemenea uleiuri, cu mentiunea sa nu fie tinute un rulaj mare in motor pt ca fac depuneri, insa merg foarte multi km in motoare clasice mpi. Taxi-urile inainte doar cu uleiuri din astea mergeau si sunt multe care au dus peste 500.000km fara interventii la motor. Consumul de ulei o sa fie si cu 5w40, cu 10w40 s-ar putea sa nu ai deloc, in plus un 10w40 costa sub 100 ron asa ca nu e problema sa-l schimbi mai des.
    -1 points
  43. 505.00 nu o sa gasesti pt dpf. Motorul ala nu a fost gandit pt dpf . Teava de esapament e afumata pe interior ? Daca da,pune linistit 5w40 cu norma 505.00
    -1 points
  44. @vdragosDa un semn cand esti prin zona, iti gasesc ceva cazare buna ?, doar sa treaca virusul asta, ca acum totul e inchis...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!