Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.04.2020 în toate secţiunile

  1. Mai ștergem nițel praful din carantina #tbt când primea protecția de nou-născut :
    7 points
  2. Am mai marcat o revizie si un set de placute pentru spate. Stiu ca abia am vopsit cabanosii astia de etrieri dar nu mi-a placut culoarea, avand o tenta portocalie mai mult decat rosie ... asa ca am mai bagat o fisa ... de data asta am mers pe Foliatec la pensulica ( + o spalare dupa care plangea de saptamani bune )
    4 points
  3. Azi, 1 an in cateva poze din cele mai frumoase locuri in care a ajuns Pacat cu aceasta pandemie ca mai erau multe locuri de vazut dar mai mult a stat in ultimele 2 luni
    4 points
  4. Citesc pe forum si vad ca sunt si useri norocosi care stau la curte si mai fac cate ceva pe la masinile lor. Eu din pacate stau inchis in casa Masina a mai fost pornita saa pe fuga si nu a mai primit nici o imbunatatire. In lipsa da altceva am facut putina curatenie prin boxa si mi-am facut de lucrucu ce am gasit pe acolo. m-am ocupat de etrierii care au ramas in urma modificarilor suferite de masina. Am avut noroc ca lucreaza firmele de curierat si am facut rost de garnituri noi. Si daca tot am o gramada de timp liber mi-au venit si o idei noi . Poate ma ajutati si voi sa ma decid pentru urmatoarele proiecte. Am gasit niste etrieri fata pentru discuri de 334mm . Merita schimbarea sau ingreunez inutil puntea fata ? Ma gandeam sa schimb pana la urma softul + turbina + injectoare si sa urc spre 280-290 CP ( cu limitare pentru ca nu o sa schimb si bielele) . Dupa pauza vad daca mai fac jantele anul asta sau le las pentru primavara 2021. Am tot intrebat prin diverse locuri si nu am gasit pe nimeni sa accepte sa de a cu lac electrostatic peste fata polishata a jantei. in cel mai rau caz le sablez intr-un loc . le vopsesc in altul si la final le polishez eu si le protejez doar cu ceara ( caz in care nu o sa mai spal masina la spalatorie pentru a proteja jantele)
    4 points
  5. Sa fim optimisti: poate a decis VAGu sa treaba la "politica" gen Ford, cu discount de 20% din start
    2 points
  6. Avand in vedere bugetul colegului de 10.000eur ( cu eforturi fortate maxim 15.000eur ), buget la care se mai adauga cheltuieli obligatorii ( drum, taxe, asigurare, inmatriculare, minim o revizie in cazul in care masina e in stare perfecta! si nu e nevoie de inlocuirea altor piese, anvelope, etc ) parerea mea e ca asteptarile pentru a gasi o masina din variantele (sportive) propuse, in stare foarte buna, cu km putini, si intretinuta, nu sunt deloc realiste. Nu o spun cu rautate, dar trebuie sa fim realisti
    2 points
  7. de 7GTi nu cred ca ai inca buget, Megane e Renault, deci so and so, nu ca ar fi rau ca si dinamica si mecanic dar sufera la plastice si altele iar Sciroco, e frumos, arata bine e mai tineresc fata de Golf. Daca esti un DIY-er de ce nu te uiti catre un TT MK2, 20tfsi, e o masina cu un design misto, si iti raman si suficienti bani de mods si mentenanta.
    2 points
  8. Gata cu portbagajul. Acuma pot sa zic ca sunt multumit. Am inceput sa fac instalatia electrica pentru luminile ambientale rosii la picioare si lumina alba la deschiderea unei usi cu interlock intre ele. Video cu portbagajul Video cu coloana electrica cu memorie, inca in lucru Video cu modulul de cornering si follow me home
    2 points
  9. am terminat cu operatiunea aceasta si am si montat totul inapoi, surprinzator in mod placut a decurs ceva mai usor decat anticipasem la modul ca s-a curatat destul de usor toata mizeria, grosul l-am luat pe uscat si doar dupa aceea am dat cu solutie si apoi am frecat iar, insa a iesit totul foarte bine. In poza a 2a era mizeria adunata dupa prima curatare la rece, apoi am aspirat, curatat iar, aspirat, curatat apoi dat cu solutie, frecat cu perie de sarma si niste ustensile foarte subitiri si curbate sa pot lua depunerile de pe suprafata de imbinare intre supapa si scaun, cam asta e procedeul, dureaza cam 3 ore maxim pentru 24 de supape. @andrei.toledo - si eu am avut dilema cu S4 B8 sau C6 3.0tfsi, am ales C6 datorita spatiului si faptului ca imi plac usile mai grele, imi da senzatia de soliditate masina, B8 mi s-a parut prea mic pentru nevoile mele, portbagaj mai mic, spatiu picioare pentru cei din spate mai mic, am fost la un pas de-a da avansul pentru S4 dar m-am razgandit in ultima clipa. Ca si cutie, clasica 6hp din punct de vedere al fiabilitatii este clar superioara, nu e la fel de crisp ca S-tronic si nici la fel de usor, dar nu si ieftin, de modificat. Problema insa cea mai mare la S-tronic este ca stii va pica, depinde doar cand, mai ales daca vorbim de cele de pana in 2012-2013, dar si apoi probleme au continuat sa existe, au rectificat unele si au creat altele.
    2 points
  10. Daca aceste preturi raman pe termen lung si pe piata din Romania, pe mine si cred ca si pe multi altii ne-au pierdut. Nu poti sa maresti in asa hal preturile de la un model la altul ca pui displayuri de 50(hai sa zicem de 100) euro in toata masina si umpli masina cu senzori, chiar daca la multa lume o sa fie acolo de forma. Iar despre motorizari ce sa mai zici... tot mai putine, dar astea se mai pot schimba in bine. Iar despre preturile la Golf 8... mi se par o gluma de prost gust. Imi place foarte mult Leon 4 mai ales in varianta combi, dar daca nu au imbunatatit categoric anumite materiale din masina nu cred ca as mai opta pentru ea... oricum sunt curios ce mai ramane din economia globala pe termen lung dupa COVID si cati bani o sa aiba oamenii din patura medie sa suporte preturile galopante in sus si fiabilitate tot mai pusa sub semnul intrebarii.
    1 point
  11. 25k un fr basic cu motor de 1.5 automat, au luat-o si astia razna. mai pui niste dotari si ajungi la pret de giulia. inseamna ca PHEV o sa fie cat? 30k? poate asta m-ar fi interesat si pe mine daca ar fi sa schimb 5f-ul. dar la banii astia no way.
    1 point
  12. din nefericire din ce stiu eu la octavia nu ai multilink nici la 150cp. la leon/golf/a3 ai. personal nu ma mai intorc la non multilink ever. personal oricum vreau hatchback ceea ce octavia nu e. aia break e frumoasa dar e HUGE.
    1 point
  13. Multumesc de urare! Da, stiu, si eu sunt putin gandit cu motorul. Cand am luat motorul asta SH, preventiv am schimbat la el suruburile si cuzinetii de la biele, cuzinetii de la axele cu came, pompa de apa si inca cateva piese (preventiv). Am facut masina pt. mine si pentru excursii cu familia, asa ca am incercat sa prevad eventuale defecte. In total, numai piesele de pe motor, cu tot cu filtre, m-au costat aproape 3 000 ron. Scaunele de copii sunt bestiale, nu stiu cat costa ca si optiune la configurarea unei masini noi, dar, daca ai nevoie, merita fiecare banut !
    1 point
  14. Bine v-am gasit! Nu am inca poze "oficial demne de forum", din lipsa de timp, dar vreau sa facem cunostinta. Eu inginer, ea "fata visurilor mele", Multivan T5. Sper sa reusesc in viitorul apropiat sa fac o conversie la facelift.
    1 point
  15. @MyKe am luat spray de curatat EGR si carburator, sunt si solutii dedicate dar nu am gasit in perioada asta, dar cel de EGR isi face treaba bine. @snack da, asa este dar ar fi trebuit sa cumpar tot ansamblul si ar fi fost cateva sute de euro si nu merita in cazul meu plus ca adaptorul nu il gasesc in EU ci doar in USA si ar fi durat acum pe pandemia asta. Dar sa stii ca iese la fel de bine si manual doar ca e mai mult de munca.
    1 point
  16. Multumesc... Hihihi ? anul asta o sa mai fie un very big news cu ceva ce nu mai exista in lume pe modelul acesta, plus maruntaie destea.
    1 point
  17. Eu unul recomand MRC pentru soft 3.0TFSI (am schimbat mai multe soft-uri pana am ajuns la concluzia asta). @andrei.toledo Daca este refreshed cutia (ambreaje minim, pentru ca B8 cu km putini gasesti mai rar) cu un soft adecvat nu ai de ce sa iti faci griji, manuala e ok dar trebuie si acolo sa faci niste schimbari daca cresti puterea. Pentru informatii 3.0TFSI in general, recomand grupuri din state (informatii din abundenta). PS: Si la mine erau destul de minime depunerile comparativ cu fostul 2.0TFSI.
    1 point
  18. Multumesc pentru aprecieri! Siiii cutia e functionala. Am instalat si amplificatorul si l-am prins pe spatele banchetei, pe sectiunea 1/3. Ma interesa sa am bass in masina si...chiar am. Suficient pentru mine in masina. Daca abuzez de el, vibreaza masina, dar nu asta era ideea. Intre timp (v-am zis ca nu mai stau cu rotile de iarna). Am trecut la cele de vara. Unul schimba roti, altul le sterge Cu ocazia asta am vazut ca arcurile fata au cam ruginit si stiu ca asa nu mai au viata lunga. Asa ca mi-am luat inima in dinti si am comandat un set de arcuri Eibach Pro Kit pentru Golf Variant. (da, sunt diferite pt Variant/Hatch). Sper sa nu regret avand pline si bucsele mari de la brate (au si alea vreo 3 ani si nu au nimica) In plus, vad ca arcurile vechi, dupa cod, nu erau ce trebuia. Mie imi par a fi de Golf 4 1.4 16V... sau ceva de genul. Urmeaza bucsele de la bara stabilizatoare - Parca incep sa se uzeze desi am pus originale... Apoi intr-o zi m-am ocupat de geamul usii dreapta spate. Dupa cum banuiam, s-a dovedit a fi clema. Si un lucru pentru care urasc inginerii care au proiectat Golful 4: .... Si putina curatenie pe la motor. De acum incolo nu va mai sta murdar si din cand in cand spalam si motorul. Pana la noi vesti.. drumuri bune sa aveti (intre bucatarie-baie-balcon-camera-etc).
    1 point
  19. si pentru ca tot mai avem ceva timp in perioada asta si pentru ca e o chestie pe care vroiam sa o fac de multa vreme si pentru ca vreau sa fac stage 1 si ca atare vreau sa ma asigur ca totul e cat mai aproape de 100% cum ar trebui sa fie, m-am apucat sa-i fac o decarbonizare a supapelor si galeriilor de admisie. La prima impresie, dupa 262k km, depunerile mi se par de bun simt, fata de ceea ce am vazut pe net, mai ales la 2.0tfsi, la asta e nimic, fie o mai fi fost curatat fie 3.0tfsi nu are depuneri atat de masive ca fratiorii mai mici. Deocamdata e work in progress, ieri am demontat si curatat doar placutele care intra in porturi si apoi am fost la shopping de tot felul de periute de sarma ca sa curat azi porturile si supapele, voi face azi poze mult mai clare.
    1 point
  20. E trist ca se da chiar si downvote pt o chestie care e bine stiuta, cauciucul se degradeaza in timp, insa fiecare face ce vrea cu masina lui, inlocuirea curelei se face preventiv, ca sa se evite ruperea ei, rupere care are efecte dezastruoase asupra motorului, insa cum ziceam fiecare face ce vrea cu masina lui.
    1 point
  21. Nu prea am facut mare lucru la masina din lipsa de timp. Am facut foarte multe drumuri si am mai dezmortit putin pedala in schimb am avut "mici" neplaceri in parcare... oamenii care nu apreziaza distanta intre masini si dupa ce te lovesc pleaca repede. las si o poza cu farurile inca nemontate dar cu prima ocazie le montez.
    1 point
  22. In primul rand sa o stapanesti sanatos! Grija la turbina ca obisnuiau sa mai pice loturile din 2013-2014. Legat de mentenanta - in functie de buget si stilul de condus: - schimb ulei + filtru motor la 8-12-15.000km - ulei haldex as recomanda la *maxim* 2 ani (chiar anual daca se poate) si mare atentie si la filtru (nu se schimba dar poate fi curatat - se da pompa jos si in 10 minute e inapoi pe masina) - ulei + filtru DSG (numai pe original) la 40-50.000km. N-as astepta 60.000 - al meu era pamant dupa 40.000km. - bujii (originale, nu risca cu aftermarket, pot fi sensibile) la 20-30.000km. @vdragos MTM e la fel de "acceptat" ca Racechip sau orice alt producator de cutiute minune mai mult sau mai putin invizibile la garantie. Ce poate strica la DSG ? Pai, crezi ca e ok sa maresti cuplul fara sa maresti si presiunea pe ambreiaje ? Pe termen lung zic. E o intrebare retorica, nu e locul unde sa pornim o discutie in acest sens Stiu ca sunt la moda powerbox-urile dar nu vor putea inlocui un soft (bun, nu de la colt de strada) niciodata. Am avut si si - nu pot fi comparate. DSG-ul resoftat rezista eroic pana la valori apropiate de dublul celor din fabrica (600CP/800Nm). "Safe" ar fi undeva pe la 530-550CP si 650Nm.
    1 point
  23. Salutare, am si eu un Polo 2002TDI 1.4 si tocmai ce am schimbat ambreiajul si cand stau la semafor fara sa tin ambreiajul calcat imi huruie masina...daca il calc dispare sunetul, mecanicul zice ca e de la cutia de viteze..oare este posibil asa ceva? Eu nu prea cred asta mai ales ca ieri am scos masina din service...ma puteti ajuta cu sugestii? Mersi!
    1 point
  24. -1 points
  25. @bubu182 Recunosc ca da . De când cu pandemia, am cam pus totul pe Hold și aștept sa treacă... Lista-i lunga și stufoasa, dar sper anul asta sa bifez câteva chestii mari . Primele lucruri, și printre cele mai mari (literally ) de pe lista, ma așteaptă cuminți in garaj pana se deblochează lanțul furnizorilor și pot cumpara/monta și partea a 2-a, ca sa ajungă pe masina. După asta, începem colecția de piese .
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!