Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.04.2020 în toate secţiunile

  1. si pentru ca tot mai avem ceva timp in perioada asta si pentru ca e o chestie pe care vroiam sa o fac de multa vreme si pentru ca vreau sa fac stage 1 si ca atare vreau sa ma asigur ca totul e cat mai aproape de 100% cum ar trebui sa fie, m-am apucat sa-i fac o decarbonizare a supapelor si galeriilor de admisie. La prima impresie, dupa 262k km, depunerile mi se par de bun simt, fata de ceea ce am vazut pe net, mai ales la 2.0tfsi, la asta e nimic, fie o mai fi fost curatat fie 3.0tfsi nu are depuneri atat de masive ca fratiorii mai mici. Deocamdata e work in progress, ieri am demontat si curatat doar placutele care intra in porturi si apoi am fost la shopping de tot felul de periute de sarma ca sa curat azi porturile si supapele, voi face azi poze mult mai clare.
    6 points
  2. Bine v-am gasit! Nu am inca poze "oficial demne de forum", din lipsa de timp, dar vreau sa facem cunostinta. Eu inginer, ea "fata visurilor mele", Multivan T5. Sper sa reusesc in viitorul apropiat sa fac o conversie la facelift.
    4 points
  3. Multumesc pentru aprecieri! Siiii cutia e functionala. Am instalat si amplificatorul si l-am prins pe spatele banchetei, pe sectiunea 1/3. Ma interesa sa am bass in masina si...chiar am. Suficient pentru mine in masina. Daca abuzez de el, vibreaza masina, dar nu asta era ideea. Intre timp (v-am zis ca nu mai stau cu rotile de iarna). Am trecut la cele de vara. Unul schimba roti, altul le sterge Cu ocazia asta am vazut ca arcurile fata au cam ruginit si stiu ca asa nu mai au viata lunga. Asa ca mi-am luat inima in dinti si am comandat un set de arcuri Eibach Pro Kit pentru Golf Variant. (da, sunt diferite pt Variant/Hatch). Sper sa nu regret avand pline si bucsele mari de la brate (au si alea vreo 3 ani si nu au nimica) In plus, vad ca arcurile vechi, dupa cod, nu erau ce trebuia. Mie imi par a fi de Golf 4 1.4 16V... sau ceva de genul. Urmeaza bucsele de la bara stabilizatoare - Parca incep sa se uzeze desi am pus originale... Apoi intr-o zi m-am ocupat de geamul usii dreapta spate. Dupa cum banuiam, s-a dovedit a fi clema. Si un lucru pentru care urasc inginerii care au proiectat Golful 4: .... Si putina curatenie pe la motor. De acum incolo nu va mai sta murdar si din cand in cand spalam si motorul. Pana la noi vesti.. drumuri bune sa aveti (intre bucatarie-baie-balcon-camera-etc).
    4 points
  4. Eu cred ca motivul din spatele lipsei procentajului e faptul ca daca nu stii exact, nu te stresezi. La masinile pe combustie daca ai stii ca mai ai 9 litri din 50 parca te streseaza un pi, dar asa, ai un pic sub un sfert...e ok. Iar la e-Golf,care e model de tranzitie, cred ca l-au lasat pentru oamenii care asta fac, tranzitia intre ICE si electric. Nu toti sunt pasionati de gadgeturi. Masina mea o iau in principal pentru sotie, ea chiar nu e curioasa, cu cat mai putine cu atat mai bine. Si ca ea mai sunt altii. Autonomia de 260 km e in modul Normal? Eu cred ca saptamana viitoare o primesc si am sa o testez in cartier urcand si coborand dealul
    1 point
  5. nimic? Am deja 500 de km facuti printre infectiile cu corona.... Impresia e ca feelingul mai fain ca in up... incarcarea e decent de rapida... managementul bateriei si infotaimantul slabute... sa nu fie in stare sa iti arate procentual capacitatea ramasa... la citygo e mult peste... Ai in schimb optiunea de a descuia si clanksona din aplicatie... si avariile... pe lanaga cele de pe up... cu climatizarea stationara, managmentul plecarilor si incarcarilor.... Farurile sunt impresionante... i-am tras un tratament ceramic la vopsea... am vazut ca e la moda si detailarul a zis sa pun si folie pe faruri... autonomia in jur de 260 km cu un plin, dar daca te joci un pic cu sportivitatea pierzi urgent 50 km de la GOM... Oricum e un pas inainte... mai am si passatul din avatar.. comfortul e undeva similar, parca sta mai bine pe drum golful...doar portbagajul mai mic.. in rest la apartament cam asemanator...
    1 point
  6. Multumesc pentru urare TheOne06! Cat despre masinuta, pot sa zic cam asa: Am achizitionat-o cu 252 000 km, reali (am primit un dosar cu toate interventiile care s-au facut pe masina+caiet service). La verif. in reprez. totul a coincis. PFIUUUUU !!!! Motor 2,5 AXE-175 CP, am luat-o cu motorul spart si i l-am inlocuit cu unul SH (dupa ce am vazut un filmulet cu motorul de pe masina donor pornit). Cod motor AXD. Masina are suspensie sport si e coborata (cred undeva la 6 cm, daca bine am inteles din actele nemtersti). Jante cu anv. de vara pe 19", marca AZEV la jante si anv. 255/40 R19 Barum Bavuris, in curs de omologare (dar cu nebunia asta, operatia este pusa pe pauza) Jante cu anv. de iarna pe 16, C-uri - si cam atat de zis la ele Farurile sunt standard, cu pleoape, dar unul e cazut, deci momentan masinuta "face cu ochiul" Proioectoare ceata Usi laterale electrice pe ambele parti (una cu cablul rupt). - In interior e echipare Highline. -Tempomat -Senzori parcare fata/spate - Scaune piele (iiighhhh, nu prea pe gustul meu), fata incalzite (yeeeyyyy). - Cotiere la toate scaunele individuale. Scaune de copii integrate in scaunele pivotante (cea mai tare optiune a masinii pentru mine). - Masuta -Climatizare automata pe zone si spate - Unitate audio Pioneer cu navigatie si amplificator, dar la care "neamtul" a decis sa taie cablurile cand a scos subwooferul, a.i. au inceput sa apara niste probleme, mai ales la modulul de comfort. Adica se reseteaza consumul mediu in fiecare zi, iar unitatea audio merge numai cand vrea ea, dar nu mai mult,. de 0,5-1 ora. Altceva nu stiu daca ar mai fi de completat. AAAAAA , sa nu uit, am reusit performanta, ca la intr-o zi dimineata cand am venit la lucru si profitand de traficul lejer din oras sa scot un consum de 8.7 l/100 km, in conditiile in care am trecut orasul dintr-un capat in celalalt (Tg.Mures).
    1 point
  7. Salut si sa o stapanesti sanatos. Zic ca merita si ea o descriere mai completa : date despre ea, dotarile ei ... etc.
    1 point
  8. Revin cu solutia pentru ultima problema de mai sus in care imi aparea ca eroare senzorul de la volant (P0322-Powertrain) si care, cand aparea in timpul mersului se simtea ca o frana de motor scurta impreuma cu eroarea de circuit open (No Signal) a senzorului, iar la semafor se oprea motorul, dupa care il reporneam! Solutia a fost inlocuirea senzorului cu unul nou de la Valeo (120lei de la Ciclop-TM)! Cel vechi era de la Bosch si cred ca era originalul (de 20 ani)! Schimbarea lui se face pe partea de sus prin desurubarea celor 3 suruburi de la electromotor si indepartarea lui! Se folosesc 2 chei de 13! Localizarea senzorului este unde e sageata rosie! Cele 3 suruburi de la electromotor Senzorul vechi avea cap imbus de 4mm Cel nou are cap imbus de 5mm In dreapta electromotorul Finalizarea lucrari ? Deocamdata totul merge bine !
    1 point
  9. Vorbele astea...imi par super cunoscute Hai ca ii sta bine si cu noile faruri...sunt sigur ca nu bat la fel de bine...dar macar ai scapat de stres Sa ne auzim cu bine...anu' asta oricum nu se pune
    1 point
  10. Va salut! Nu am mai scris de un an aici, multe nu prea s-au intamplat. Din 2017 pana in prezent - aproximativ 15k km am facut cu masina. Km actuali = 260046km. Stau si ma intreb uneori daca nu e mai bine sa se bucure altcineva de ea, avand in vedere ca mai mult prinde praful decat sa o folosesc Nu mai are pomulet in bord, aparent martorul de la airbag era din cauza mufei de airbag deconectate de la scaunul soferului, nu stiu cum s-a intamplat. Am mai schimbat senzorul de ABS oem de la roata stanga fata si roata stanga spate(dadeau eroare pe vag-com). La ITP mi-au zis ca un etrier pe spate nu e prea ok, urmeaza sa-l schimb de indata ce se terminat cu pandemia. Bineinteles, schimbul de ulei il fac anual, fie ca ating cei 10k km sau nu. Am schimbat farurile cu unele oem look de la Depo, because ITP thing. Fara xenon, fara nimic, e mai bine asa - nu stiu daca neaparat imi plac, dar m-am obisnuit deja cu ele. Discurile tot ovalizate sunt, vedem si cu astea. Flansele nu erau de schimbat, imi atinge planetara din cauza suspensiei si imi dadea impresia ca era ceva de la amortizor/flansa. Burdufele de la planetara, done La cum scriu pe aici, probabil ne auzim prin 2022 daca mai am masina? Oricum, pana una alta, aveti grija cu virusul si multa sanatate!
    1 point
  11. Curatenia de Paste : #SelfWash ✓jet spuma prespalare ✓sonax full effect pe jante ✓spalat cu metoda 2BM cu manusa de microfibra si sampon Sonax cu PH neutru ✓jet clatire ✓uscare cu prosop de microfibra ✓aplicat quick detailer Sonax Brilliant Shine ✓dressing anvelope Ma'fra Black Tyre ✓curatat textil cu laveta de microfibra ✓curatat geamuri cu Clin ✓curatat plastice interioare cu Ma'fra Pulimax ✓curatat compartiment motor Timp de lucru ~ 2 ore ✨? Intre timp ( sambata trecuta ) s'au schimbat bielete + capete de bara fata + lichidul de frana. Am vopsit si sigla spate neagra.
    1 point
  12. Au venit Nu reusesc sa fac sa apara pozele mari, ma bate site-ul de upload azi
    1 point
  13. Daca era doar cat buzunarul acela, ar fi iesit prea mica (undeva la 7 litri). Stiu ca se poate si cu 7 litri, dar Difuzorul are nevoie de 18 litri. Si asa...sunt cu cativa in minus, dar plusam cu niste vata insonorizanta in interior pentru a mari artificial volumul. @mad_kat Demontabila o sa fie. Partea de jos si pe toata curbura carenajului o sa aiba scai capsat (de care nu mai gasesc acum) si o sa mai fac o prindere sus de grila aceea de langa geam. Sau mai e varianta in care fac prinderea cu o coarda elastica prinsa de urechea care prinde bancheta, sa fie si aia ascunsa. Sa vedem cum o sa imi fie mai convenabil.
    1 point
  14. incinta pentru subwoofer se apropie de final. Las cateva poze: O sa arate foarte bine dupa ce o imbrac si cu mocheta Sper ca saptamana asta sa o termin.
    1 point
  15. Salutare, hai ca nici nu mi-am dat seama cat timp a trecut de cand nu am mai facut un update pe aici, masina e in continuare la mine desi ma batea/bate un gand sa o schimb pe ceva mai micut dar tot sprinten, un R sau GTi, asta pentru ca am luat de curand un Q5 2015 2.0tdi Stronic si vad ca imi cam place ca si masina de daily fara prea mari pretentii, dar inca nu stiu...insa nu am uitat deloc A6-le si am continuat sa ii mai fac cate ceva, astfel ca: - in toamna am facut upgrade la 3GP in special pentru BT streaming si apoi pentru interfata mult mai up to date, hartile google, un upgrade foarte bun il vad eu intrucat te face sa te simti intr-o masina mult mai noua. - am ajuns in sfarsit sa pun si bara fata S-line, dupa multe peripetii si vanzatori foarte neseriosi, acum in sfarsit mi se pare ca e in ton cu bara spate, ar mai fi poate mici detalii si dintre aceste cred ca folia pe geamuri ar fi unul. - am facut upgrade la bara spate de torsiune si pus una de RS6 C6, s-a imbunatatit dinamica masinii in bine, nu la fel de bine cum o face un set de la H&R, dar e mult mai bine fata de stock - am reconditionat jantele Segment si le-am incaltat cu Conti Sport Contact 6, foarte multumit de look cat si de cauciucuri, aduc un mare plus la dinamica cu un disconfort la suspensie, fiind un perete lateral foarte rigid se simte cand masina e pe Dynamic fiind si mai coborata din VCDS, dar o directie multa mai responsive si mai precisa plus un grip foarte bun. Vedem ce va mai urma, stay safe!
    1 point
  16. Pentru ca Home office... Si pentru ca upgrade: Au ajuns franele de 256mm ventilate de pe spate. Bine, important e sa le pun intai pe alea de pe fata de 312, dar astept sa le termin pe astea de acum De altfel, sa fiti sanatosi si sa iesiti cu bine din criza asta! #stațâncasă
    1 point
  17. Salut !! Puteti sa ma ajutati de unde sa cumpar amortizor bine inteles electronic monroe ? Si cum sunt preturile am gasit un set (2buc in fata) in cca.2000 de lei asa scumpe sunt?
    1 point
  18. Am si triplesquare si tot ce trebuie. Daca trebuie, refac si motorul undeva.. Sper sa nu fie nevoie. Inainte de a intra in iarna, am facut revizia (Ravenol + Mann & Mahle) si deoarece nu pornea bine iarna la frig (uneori nici la cald) am reconditionat electromotorul. Acum ...e alta viata! Cum pornea inainte: Aprox: 2 grade https://photos.app.goo.gl/mFbYX5fadGeZea2A8 Cum porneste dupa, aproximativ aceeasi temperatura. https://photos.app.goo.gl/e69hhhDRhStsE32i6 Si...ca tot am avut ceva timp liber in vacanta de iarna, am zis sa ma apuc si de carcasa ceasurilor de bord. Pentru ca nu am gasit ce vreau...evident. Ceasuri de Passat, Maxidot, Immo3, cu folii de Passat pe carcasa de Golf. Din cauza foliilor a trebuit sa modific carcasa pentru a pune inelele si la litrometru si indicatorul de temperatura. Inca nu sunt gata dar lasam pozele sa vorbeasca. Peste o saptamana intra Golful la facut. Spatele refacut si fata refacuta... Sa speram ca totul va iesi bine Edit: Drumuri bune tuturor!
    1 point
  19. Stânga: OE 3C0513045D Monroe C1517 Dreapta: OE 3C0513046D Monroe C1514.
    0 points
  20. Se trage motorul la PMS,se caleaza AMBELE axe .Asta e tot.
    0 points
  21. Musai se caleaza ambele axe cu came ,altfel pot fi daune mari
    0 points
  22. A ajuns si Leonescu hatchback in configuratorul din Ro: https://configurator.seat.ro/cc-ro/ro_RO_SEATN/S/models?GrossNetSwitch=GROSS&variant=XCELLENCE Ca si prima impresie, dupa socul noilor preturi la Octavia 4 si Golf 8, pare ca este cu ~5000 mai ieftin decat suratele de platforma MQB. In plus, are de la bun inceput disponibile motorizari eTSI cu DSG si mai multe dotari in standard. Singura optiune importanta lipsa este parbrizul incalzit. In Spania caroseria ST este cu 1000E mai scumpa. Incepe sa ma tenteze mai mult Leon decat Octavia 4.
    0 points
  23. Da Dacă vin bratele cârligului la găuri,pune distantiere de-a lungul bratelor, sudate în partea pe care trebuie sa o umpli,daca se poate sudate superbazic,si polizeaza bine muchiile ascuțite. Urmărește să aibă brațele cârligului cât mai mult contact cu caroseria La fustă jos cred ca te descurci. Spor
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!