Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.04.2020 în toate secţiunile
-
Comparatie interior noile A3, Golf 8 si Octavia 4. Cand "schimbatorul" DSG arata asa bine pe centrul consolei la A3 si Octavia, ce o fi fost in capul celor de la VW??? In generate asta mi se pare ca Octavia arata mai bine ca Golf-ul, atat la interior cat si la extrerior. VW a devenit noul model low-end al grupului ...3 points
-
Si cum nu puteam sa ma abtin... mi-am facut de lucru si am si montat tweeterele singur Ca si prima impresie, WOW, inaltele parca ma inconjoara acum, vin direct la ureche sa imi gandile simturile, clar se aud mai pronuntat, mai crisp, exact cum trebuie (probabil o mare parte din efect este din cauza orientarii lor din acel "con" invers din care se reflecta undele). Ca si aspect WOW WOW ... parca schimba foarte mult interiorul masinii in ceva mai luxos, mai "ozn' .. mai.. ce trebuie , in special cand isi fac "intro-ul" si se ridica din bord. Este modelul iluminat ambiental, cu ceva aditional aftermarket, am posibilitatea sa reglez RGB culorile din app pe telefon, suntem in 2020 doar .. nu? (iluminare macar statica alba trebuiau sa aiba de la inceput... bine ca vine pe BMW in felul acesta, pe Audi cu 6k euro optiunea nu s-a putut .. ? ) Ca si plan de viitor, as vrea sa gasesc controllere RGB pentru benzi led ambientale, sa le schimb pe cele din usi, astfel incat sa schimb din aceeasi aplicatie, atat grupat cat si separat, toate culorile ambientale din masina (tweetere, ornamente usi, buzunare usi etc) Evident, planuri de viitor mai sunt multe, un set de trimuri carbon, un volan R8 poate ?3 points
-
Dincolo de faptul ca se plange de spatiu, avand 2m inaltime (Un Serie 8GC nu poate fi condus capotat daca ai peste 1.8m si e o masina super scumpa), majoritatea obiectiilor sunt corecte. In ansamblu, noul model e clar mai ieftin la interior fata de 7.5, ceasurile de bord arata ca un televizor plat demodat cu rama groasa lucioasa, iar consola centrala este hidoasa. Golf nu mai are aura de model aflat cu o clasa peste concurenta la interior.3 points
-
Ma gandesc ca cele 2 masini despre care ai pomenit ar fi urmatoarele: - Cluj: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GBcvc.html#gallery-open - Sibiu: https://www.olx.ro/oferta/vw-golf-7-1-6tdi-2015-cutie-automata-IDdtq9Y.html#d097810d94 Cel putin, conform indicatiilor tale, astea sunt singurele care se potrivesc si care mai sunt online ca si anunturi de vanzare, de gasit pe olx. Uita-te atent la pozele masinii de la Cluj: Bara fata julita; Senzori de parcare doar spate (montati probabil aftermarket) - ca idee, la Golf 7, daca ai senzori parcare, ai fata-spate, daca masina nu vine cu senzori, nu vine deloc; uzura de pe nuca schimbatorului, de pe volan volanul, ornamentul de plastic negru lucios din jurul comutatorului de lumini cojit, inscriptiile semi-cojite de pe manetele de semnalizare si stergatoare denota un singur lucru - aia nu e masina de 150.000 de km. Si daca o fi km ei, sa presupunem, pai aia a fost o masina cam horjita maxim si cine a folosit-o, l-a durut la 2 m in fata lui de cum o exploateaza. Discuri de frana varza, jante lovite. Lufturile de la stopuri si hayon din imaginea cu spatele masinii nu bat deloc ok. Masina din Sibiu: pozele din anunt sunt putine si mici, mare lucru nu poti sa vezi pe ele. Cel putin, are senzorii de parcare fata-spate ai ei. Ciudat ca are oglinzile nevopsite, probabil asa a vrut-o proprietarul initial. La masina asta, ai doar aer conditionat clasic, nu Climatronic pe 2 zone. La cum e uzat volanul si la asta, ma indoiesc maxim de km aia ai ei. Daca sa zicem descrierea e buna, si samsarul a scris corect faptul ca ar fi echipare Carat (povesti cu pesti pana la urma), tind sa cred ca masina e din Franta si de aceea si combinatia de dotari mai ciudatica. Diferenta de CP se datoreaza cel mai probabil ca masinile provin de pe piete diferite. Acelasi motor, insa pentru a se incadra la capitolul emisii, norme, consumuri si alte tampenii legislative din diferite tari, se rezuma constructorul la stratagema asta. Inca un aspect: cea din Cluj este 2014, nu 2015. Cel putin in anunt samsarul (pentru ca este un samsar cu asa numita firma) a trecut 2014. O fi final de 2014 sa zicem, pe carte ti-ar iesi 2015. Insa nu este Euro 6 cum a trecut el, ci Euro 5. Nu in ultimul rand, pune-ti intrebarea de ce in Germania ai gasit sa zicem aceleasi masini, cu dotari aproximative si mai ales rulaj asemanator celor din Romania, dar mai scumpe.2 points
-
Va salut! Nu am mai scris de un an aici, multe nu prea s-au intamplat. Din 2017 pana in prezent - aproximativ 15k km am facut cu masina. Km actuali = 260046km. Stau si ma intreb uneori daca nu e mai bine sa se bucure altcineva de ea, avand in vedere ca mai mult prinde praful decat sa o folosesc Nu mai are pomulet in bord, aparent martorul de la airbag era din cauza mufei de airbag deconectate de la scaunul soferului, nu stiu cum s-a intamplat. Am mai schimbat senzorul de ABS oem de la roata stanga fata si roata stanga spate(dadeau eroare pe vag-com). La ITP mi-au zis ca un etrier pe spate nu e prea ok, urmeaza sa-l schimb de indata ce se terminat cu pandemia. Bineinteles, schimbul de ulei il fac anual, fie ca ating cei 10k km sau nu. Am schimbat farurile cu unele oem look de la Depo, because ITP thing. Fara xenon, fara nimic, e mai bine asa - nu stiu daca neaparat imi plac, dar m-am obisnuit deja cu ele. Discurile tot ovalizate sunt, vedem si cu astea. Flansele nu erau de schimbat, imi atinge planetara din cauza suspensiei si imi dadea impresia ca era ceva de la amortizor/flansa. Burdufele de la planetara, done La cum scriu pe aici, probabil ne auzim prin 2022 daca mai am masina? Oricum, pana una alta, aveti grija cu virusul si multa sanatate!2 points
-
2 points
-
Fiecare crede ce doreste. Sunt masini care ajung la 300.000km cu motorul asta fara probleme, dar sunt si masini cu probleme. golf 6 2.0 tsi cu 82.000km, priviti cand scoate bujiile, cand face testul de compresie, uitati-va pe cilindrul 4 cand da la cheie ce se intampla (apare dupa minutul 15:00). Subtitrari in Engleza o sa apara curand. La minutul 21:00 ne arata supapele. supapele de la cilindru 2 si 4 sunt incarcate, pt ca scapa compresie pe la segmenti si incarca totul cu ulei. totul se leaga. O testare simpla, cu diagnoza, totul dureaza 30-60 minute. La un moment dat mecanicul intreaba retoric, cine ar merge atat cu masina incat sa o aduca in halul asta? Se simte motorul ca nu merge cum trebuie, consuma ulei ca vaca, si tot ignori toate astea si te duci pana nu mai poti inainta cu masina?1 point
-
@mad_kat o sa fiu atent, sper sa nu imi faca probleme prea curand ca si asa am destule gauri in buget. In alta ordine de idei, inlocuire faruri, sh, 150 lei ambele, modelul cu proiectoare, cum este echipata masina. Arata ok cred eu pe aici, putina rugina acolo, dar nu e problema. Aici se pot vedea spatiile dintre bara si faruri si aripi, acum totusi e mai ok decat era inainte sa o dau jos. Pana voi cumpara alta, o sa merg asa. Aici se observa si vopseaua de pe bara... chiar nu imi imaginez cum de a iesit asa.. cum o fi vopsit-o.. sau ce i-o fi facut... poate ma luminati voi Dar in principiu, acum am faruri care bat la mai mult de 2 metri in fata si le pot regla cum doresc si sunt si mai clare decat cele vechi.1 point
-
Nu era nici un traseu vizibil distrus. Primul defect a fost traseul dintre OUT si C7 care arata cam 300 ohm in loc de 0 (traseu oxidat). Al doilea defect era un contact imperfect la pinii motorului (sunt doar infipti si in timp contactele oxideaza) si nu reusea de fiecare data cand il alimentam cu 12V sa deschida complet supapa si sa dea voltajul maxim aproape de 4V, se oprea pe la 3V. Dupa cositorire pini motor si refacere traseu a fost ok.1 point
-
Vorbele astea...imi par super cunoscute Hai ca ii sta bine si cu noile faruri...sunt sigur ca nu bat la fel de bine...dar macar ai scapat de stres Sa ne auzim cu bine...anu' asta oricum nu se pune1 point
-
1 point
-
vazusem si eu pe net videoul ala. le zice destul de bine, dar unele sunt nitpicking cum le zice englezul. adica fite. ce, pe ecranul de mobil nu raman urme? si le folosim toti si nu ne mai plangem atata. il mai stergi din cand in cand. sau facem schimb, ii dau eu ecranul meu RCD 510 care cred ca mai mult de 16 culori n-are dar e mat si deci nu raman asa multe urme, si imi pune el unul de g8. eu ma declar satisfacut de un astfel de schimb . nu scrie nicaieri ca progresul inseamna doar avantaje pe absolut toate palierele. mai naspa e de exemplu cu spatiul de pahare care nu mai e acoperit. desi practic nu are importanta, estetic ma calca pe nervi imens. mai rau decat orice altceva. si chiar nu pricep de ce nu au fost in stare sa faca un suport cu tot cu acoperitoare. pe partea de ergonomie sunt unele care il trag in jos, asa e, dar nu pricep de ce in unele reviewuri se plang ca nu au nu stiu ce buton de muzica , cand au buton pe volan STANDARD. deci tu ca sofer ai buton. ca tie nu iti place sa il folosesti pe ala de pe volan si ai reflexul sa apesi pe unul din consola, aia e, te obisnuiesti in cateva ore. sa zica mersi ca au butoane pe volan, eu nu am, se plateau. deci.....sa nu fim absurzi. mi se pare corect sa te plangi de ceva cand nu ai alternativa, dar cand ti-au furnizat standard alternativsa (si noul volan arata clar mai misto ca ala de g7-7.5) deja suna a altceva.1 point
-
Sincer, dpdv al calitatii materialelor la interior cat si al ergonomiei/usurintei in utilizare, G8 pare ca a facut un mare downgrade fata de G7.. Sunt sigur ca sunt si lucruri pozitive, dar cand tragi linie nu stiu daca acestea sunt cele care raman importante...1 point
-
Atunci eu te'as sustine sa iti cumperi ce iti place. Personal, singurele masini de la VW care imi plac sunt rocco si passat CC, insa asa cum bine spune si myke, un ed35 ar fi ceva frumos, sau un mk6R cu stg1 si integrala ar fi ceva perfect si nu se vor devaloriza asa rau. Dar daca nu esti impacat cu alegerea si nu iti iei ceea ce iti doresti cu adevarat, daca vei avea si probleme cu ea o sa te scarbeasca si o sa cauti sa scapi de ea ???1 point
-
Mersi pt aprecieri. Bara fata de r32 nu, chiar deloc Mai am de rezolvat urmaroarele : - parbriz - reconditionare jante in culoare anthracite insa niciuna din cele de mai sus nu sunt prioritare, asadar nu am un termen. Inca ma gandesc daca sa pun pe lista infolierea plafonului in negru lucios ; cred ca ar arata bine, am mai avut si pe alte masini.1 point
-
Sa o porti sanatos!Toate problemele scrise se rezolva,in definitiv masina asta nu e de fite,e o masina care te bucuri ca porneste,face cald -rece in interior si eventual are un consum ok.Majoritatea am avut cate o fiara din asta la inceput1 point
-
Zilele astea am mai muncit putin. -Am facut instalatia electrica pentru coloana electrica cu memorie. Ea isi memoreaza mereu ultima pozitie. Urmeaza sa mai adaptez carcasa. -am remontat modulul de cornering light cu follow me home pe proiectoare. - Terminat de montat lampile de pe capitonajul portbagajului.1 point
-
Culoarea este usor mai inchisa - Nu am gasit material identic, am fost cu clapetica de deasupra oglinzii cand am luat materialul. Pentru stalpii B si C nu mai am momentan material - se pot face si ulterior, insa nu sunt convins ca vreau - la B este o problema la sina centurii - are o buza de plastic care imbraca marginea gaurii, si cu material mai gros calca cumva aiurea (materialul de pe stalpi original este mai subtire). Stie @Laurentiu_LWR ceva Btw - Multumesc de urare! Usile as vrea sa le fac dar nu stiu cu ce ... nu vreau cu piele falsa/ pvc - iar textil cu buretel de textura aia nu am gasit Piese de genul asta din dezmembrari exclus - e bine sa tinem de piesele si plasticele masinilor cat mai mult, altele mai bune nu gasim...1 point
-
finally done... materialul este format din doua straturi textil - unul gri texturat vizibil, unul alb, si un buretel. Se simte ca si cel original dupa montaj adezivul este tesa extra strong - vedeti in una din poze - este fara prenadez, nu ataca buretele. @rudiRUD curaj! - nu la trapa e chinul ci la manerele de viraj si plafoniere - e f fff greu sa mulezi materialul pe formele alea - mie mi-a iesit cam 90%... @vali zak materialul este ca si cel de la Otopeni - l-am luat de la cineva din Buc la 2/3 din pret. @Laurentiu_LWR la cat de meticulos te stiu - nu cred ca vei avea probleme - doar rabdare iti trebuie. Multa1 point
-
Nereusit designul ceasurilor digitale. Cand acestea nu functioneaza, bordul arata neterminat, ieftin. Au zbarcit-o rau. Plus consola centrala asimetrica, urmata de suporturile de pahare, textura cu romburi a scaunelor. Ma bucur ca nu am asteptat 8-ul. Urmatoarea mea masina nu va mai fi din grupul VW, la cum arata noile modele.1 point
-
Nu stiu de ce a luat @B_U_T minusuri. Masina nu prezinta simptomele specifice, deci motorul este (inca) in regula. Iar la vanzare, cat timp specifici (lucru verificabil de orice cumparator) datele masinii, cod motor etc - nu comiti nici o fapta urata. Cine o ia stie ce ia. Cat intelege, e alta discutie, dar nu e ca si cand ar da o masina carpita - ca in topicul citat mai sus.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Colegii de mai sus au fost un pic mai duri in exprimare..dar cum paza buna trece primejdia rea cred ca cel mai bine ar fi sa nu ii mai faci revizia, sa o pui la vanzare sa nu pice la tine si sa te indrepti catre una cu un motor mai fiabil.1 point
-
1 point
-
Pana la urma v-am urmat sfatul. Am renuntat la ideea de SH si am luat noua. Aveau pe stoc, comfort line, cu pachet iarna, pachet style, clima, comenzi volan, geamuri fumurii, jante 16, culoare alb, spalator faruri, park assist, pilot adaptiv, manuala 1.0 tsi 115 cai. Pret cu rabla, 16.500. O diferenta f mica fata de cea SH care avea 45.000 km deja...1 point
-
Salutare, retrofiturile la Skoda Octavia 3 vrs continua, de data aceasta am montat camera marsarier High OEM cu spălător cod 5NA827566D. Atenție ca aceasta camera se montează pe mai multe modele din grupul VAG, prin urmare veți avea nevoie de softul aferent Skoda Octavia 3 Facelift . Am sa atașez și câteva poze după montare și calibrare. Pentru orice informație suplimentară va stau la dispoziție in limita timpului disponibil. Ps. Doresc sa menționez faptul ca nu prestez servicii contra cost, tot ajutorul pe care l-am oferit membrilor acestui forum a fost GRATIS, din pasiune și din dorința de a ajuta și alte persoane.1 point
-
Verifica si suportii cutiei de viteze, nu sunt sigur, dar exista posibilitatea ca ei sa fie cauza.1 point
-
cardul Sandisk nu merge, asa cum nu merge nici un alt card pe care il ai la indemana . Este nevoie de un card "original" adica un card care are CID-ul necesar pentru a fi identificat de unitate . Discover Media mib1 0941504d49425354102d702df000d700 Discover Media mib2 0941504d49425354102d5033b000d5010 points
-
Pai vezi pe aria dedicata ce probleme reclama utilizatorii care detin motorina pe B8 sau poti cauta si pe celelate modele produse din gata VAG care vin cu aceasta motorizare. In general la 2.0 TDI 240CP cel cu doua turbine are interval de schimb la distributie la 120.000km, in schimb 150/190CP au la 210.000km. Probleme uzuale, sunt la senzorul de pozitie axa cu came la distributie care ajuta la pornire, ala se mai defecteaza si nu mai porneste masina la prima cheie. Nu ii gasesc acum denumirea, era ceva cu variable timing chain solenoid sau valve. Cam toate euro 6 pe motorizarile astea au avut problema asta. Pretul am vazut ca e destul de mare, gen 1500-2000ron. Scartait la suspensie la trecerea peste denivelari, bucsele de la bratele fata, cele doua mari. In rest vesnica problema de la TDI cu span la pompa de inalte care infunda injectoarele si e costisitor de rezolvat.0 points
-
Presupun ca te refereai la modul de lucru al cutiei DSG. Da, asa revine singură. La repornirea motorului modul sport rămâne selectat, doar cutia e singura care comută pe normal. Trebuie sa dai un click de schimbător in spate ca sa reîntregești modul sport. Nu o vad ca o problemă, e pentru siguranța cutiei si a motorului pentru cazul când la repornire motorul s-a răcit deja.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00