Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.04.2020 în toate secţiunile

  1. Unde se simte cel mai bine un Kodiaq veritabil, daca nu în natură 1080p60
    7 points
  2. vazusem si eu pe net videoul ala. le zice destul de bine, dar unele sunt nitpicking cum le zice englezul. adica fite. ce, pe ecranul de mobil nu raman urme? si le folosim toti si nu ne mai plangem atata. il mai stergi din cand in cand. sau facem schimb, ii dau eu ecranul meu RCD 510 care cred ca mai mult de 16 culori n-are dar e mat si deci nu raman asa multe urme, si imi pune el unul de g8. eu ma declar satisfacut de un astfel de schimb . nu scrie nicaieri ca progresul inseamna doar avantaje pe absolut toate palierele. mai naspa e de exemplu cu spatiul de pahare care nu mai e acoperit. desi practic nu are importanta, estetic ma calca pe nervi imens. mai rau decat orice altceva. si chiar nu pricep de ce nu au fost in stare sa faca un suport cu tot cu acoperitoare. pe partea de ergonomie sunt unele care il trag in jos, asa e, dar nu pricep de ce in unele reviewuri se plang ca nu au nu stiu ce buton de muzica , cand au buton pe volan STANDARD. deci tu ca sofer ai buton. ca tie nu iti place sa il folosesti pe ala de pe volan si ai reflexul sa apesi pe unul din consola, aia e, te obisnuiesti in cateva ore. sa zica mersi ca au butoane pe volan, eu nu am, se plateau. deci.....sa nu fim absurzi. mi se pare corect sa te plangi de ceva cand nu ai alternativa, dar cand ti-au furnizat standard alternativsa (si noul volan arata clar mai misto ca ala de g7-7.5) deja suna a altceva.
    3 points
  3. Dragi colegi, va doresc Paste Fericit !!!
    2 points
  4. Au trecut 5 ani de cand nu am mai scris pe aici... Soo intre timp : -Soft TCM -Coilover Eibach -Frane fata de R -Pragur de R -Distributia Cam asa arata acum
    2 points
  5. Zilele astea am mai muncit putin. -Am facut instalatia electrica pentru coloana electrica cu memorie. Ea isi memoreaza mereu ultima pozitie. Urmeaza sa mai adaptez carcasa. -am remontat modulul de cornering light cu follow me home pe proiectoare. - Terminat de montat lampile de pe capitonajul portbagajului.
    2 points
  6. Dupa aproximativ 1 an de cand m-am gandit sa schimb masina, dupa 6 luni de studiu si test drive pe la toate firmele(unde ma incadram ca bani), dupa 4 luni si 6 zile de asteptare pentru livrare "Silver Arrow" este AICI!!!! Octavia 1.5 TSI Manual echipare Style cu 12 optionale - Faruri LED fata - Stopuri spate LED - Oglinzi pliabile electric cu iluminare - Kessy - Hill hold control - Navi Amundsen - Smartlink+ - Skoda Connect - Comenzi vocale - Senzori de parcare - Spatar scaune spate in piele - Vopsea metalizata - Pachet drumuri grele Ieri, imediat dupa ce am ridicat masina am plecat la o tura de statiuni si am facut 100km, kilometrii in care masina m-a cucerit. Totul este la locul lui si bine gandit iar farurile bat excelent desi vazusem de pe forum ca sunt probleme cu ele(probabil le-au reglat din fabrica\service). Regimul 2\4 cilindrii e o placere de condus, doar daca satai cu ochii pe maxidot observi cand se face schimbul in rest este foarte lin, iar consumul decent(mai ales ca e in rodaj). Masina a primit deja cateva cadouri: presuri de cauciuc, suport tableta in tetiera, folie pe navigatie, breloc, protectii praguri, odorizan CWS, card SD 64GB(poze mai jos) Dupa febra sarbatorilor si cand se mai elibereaza service-ul sunt progamat la montat de: alarma viper, aparatori de noroi, camera trafic, protectie ceramica, folie faruri. Urmeaza comanda pe superskoda: protectie tunel spate, protectie incarcare portbagaj in culoarea caroseriei si inca sunt in dubii pentru bandouri, megaled portbagaj, telescop capota. Momentant am 3 mici probleme sa le zic asa ca nu imi dau seama unde gresesc: 1. Skoda connect nu reusesc sa il activez. Am facut cont, am bagat VIN, apare in aplicatie masina dar doar in modul GARAJ, atat, fara alte functii. (poza mai jos). Daca aveti un sfat va rog sa ma ajutati. 2. Am bagat pe cardul SD 4-5 foldere de muzica, fiecare folder cu 20-30 melodii. In laptop le arata asa cum le-am pus eu dar in masina arata care un folder pentru fiecare artist, adica zeci de foldere(poza mai jos). Ma gandesc acum sa ii dau formatare FAT32 poate le vede cum trebuie, o sa incerc..... Si.......cateva poze
    1 point
  7. Vă salut și vă doresc un Paște fericit! De mult timp urmăresc postările colegilor și mă tot întrebam dacă să postez și eu sau nu. Am hotărât să postez, poate vreodată peste ani îl voi reciti și voi rememora amintirile cu ea. Este vorba despre o Bora, fabricație noiembrie 2003, cumpărată de noua din România de către primul proprietar, din Dâmbovița, care în 2017 a măritat-o în București, după care, pe 9 decembrie 2019 a „pășit” prima dată la mine în curte. În aceeași zi a fost și înmatriculată. Aveam nevoie de o mașină pe care sa nu o împart cu familia, zilnic făcând naveta la facultate. Așa ca am plecat cu tata să vedem mașini alese de pe diferite site-uri, înarmați cu 7000 LEI (știu, puțin, dar sunt student, cheltuieli mari, venituri mici). După ce am văzut 8 mașini, toate din gama VAG, niciuna nu a avut un raport calitate preț convenabil din punctul meu de vedere. Spre seara, lipsiți de speranță, am găsit anunțul cu Bora, am zis să ii acordăm o șansă. Următoarea zi am fost sa facem actele. Prețul de achiziție a fost de 3500 LEI. Dotări: BC minidot, climatronic, 4x geamuri electrice, închidere, alarma, proiectoare ceață, cam atât îmi vine în minte acum. Minusuri (am mai rezolvat din ele): Capota cu urme de îndoituri spre balamale, cel mai probabil a fost deschisă în mers, farurile nu se reglează (piciorușele alea rupte), termostat defect, distribuție cu km peste limita, bara fata nu sta prea ok, plus vopseaua deteriorată de pe ea, multiple zgârieturi cam pe toate părțile, egr off, puțină rugina aripa spate dreapta, bancheta din dreapta (cea mare) blocata, portbagajul nu se închidea (broasca, rezolvat cu 50 lei), ușa de la șofer se deschide cam greu și nu are nici switch funcțional, avariile nu licăre la închidere, doar la deschidere, am o singură cheie, plafonierele nu se aprind (modulul confort cel mai probabil), plafonul dezlipit, prins cu capse, stâlpii dezlipiți și ei, cam atât îmi vine acum. Motorizare 1.6 BCB 105 CP Euro 4, cu 189xxx când am luat-o, în prezent 195xxx. Motorul trage ok, în acești km făcuți cu ea nu am observat să pape ulei, dar încă monitorizez acest aspect. Las câteva poze cu ea de la început, apoi o sa mai revin cu reply cu ce am mai reparat și modificat pe la ea, că ar fi prea mult pentru un topic de început. Aici deja făcea parte din familie, avea nr puse O poza din interior, pe timp de zi (playerul e pus de mine, nu l-a avut) se poate observa și gaura din butonul de dezaburire Una și pe timp de noapte (gaura aia chiar deranjează, am rezolvat-o mai târziu) O poză și de la motor (am curățat eu plasticele cu șervețele umede) O poza cu ea și suratele sale Cam atât pentru primul topic, aștept părerile și sfaturile voastre. Sărbători fericite și stați acasă că e mai sigur!
    1 point
  8. din anul ala si luata din tara probabil e mexicana sunt diferente la calitate fata de nemtoaice, insa nimic insurmontabil. acum e vai de capul ei dar totusi o baza ok. ambreiajul cum e? ca la bcb e oleaca mai "ciudat"
    1 point
  9. as fi zis antracit la jante, insa combinatia asta albastru cu negru pe toata masina (nici plafonul negru nu ar fi rau decat prin prisma incalzirii excesive vara) imi place f mult!
    1 point
  10. Sincer, dpdv al calitatii materialelor la interior cat si al ergonomiei/usurintei in utilizare, G8 pare ca a facut un mare downgrade fata de G7.. Sunt sigur ca sunt si lucruri pozitive, dar cand tragi linie nu stiu daca acestea sunt cele care raman importante...
    1 point
  11. Marele avantaj e ca ai o baza destul de buna, au fost foarte solide, cu o investitie minima si ceva munca toate vor fi bune. Spor la treaba!
    1 point
  12. Am fost cam în aceeaşi situaţie în urmă cu 3 ani, nu degeaba ţi-am recomandat GTI Edition 35. E exclusivist, fiabil, nu se devalorizează atât de uşor, e practic, uşor de modificat (doar din soft ajunge la peste 300 CP) şi relativ ieftin de întreţinut.
    1 point
  13. /offtopic Mda, vad ca au disparut ultimile postari...? @zidanne lasa-mi in privat o metoda de contact ca sa vorbim in privat, vad ca ai mesageria oprita. /ontopic Si pentru ca ma manca curiozitatea daca timpul declarat de producator este adevarat, mai exact 6.7 secunde pentru 0-100 km/h, zilele tercute am facut testul undeva in afara orasului, pe o strada fara trafic si am avut surpriza sa constat ca timpul este chiar mai mic
    1 point
  14. @vali zakmulțumesc frumos! Normal, nu am luat-o pentru fițe. Îmi trebuie o mașină ieftina, ușor de întreținut, cu care sa fac zilnic naveta. Dar ușor ușor parca ma îndrăgostesc de ea îmi place sa "meșteresc" toată ziua la ea
    1 point
  15. Nu a zis nimeni ca nu e ok...doar ca eu, nu sunt fanul gaurillr aplicate prin interior, comutatoarelor montate artizanal,.becuri, leduri. Mie imi plac retrofiturile care nu le observa nici macar un cunoscător, sa zica ca asa a venit masina de fabrica....nu gauresc, etc. De aceea am zis ca nimu e wow. Este strict parerea mea.
    1 point
  16. Nici Golful nu este ignorat (complet) Ultimul pachet venit de la creatorii virusului - l-am ridicat saptamana trecuta, l-am dezinfectat si l-am montat. Pe Golf avand difuri de DSP si pe Bora normale, pot face o comparatie, miscate de acelas aparat: inaltele sunt mai clare, bassul la fel de puternic, poate chiar ceva mai "violent" pe difurile normale - per ansamblu un sunet ceva mai "rafinat" insa nu mai puternic. Si sunt ceva mai puternice - suporta fara probleme peste 2/3 din volum cu bassul pe setarea maxima.
    1 point
  17. Am reusit sa schimb grilele fata dar fara sa pot pune elementele laterale, le las in grija celor de la service, eu m-am lasat batut. Am antifonat contra aripile si capota cu CTK Premium, sper sa vad ceva imbunatatiri.
    1 point
  18. Si...gata si cutia custom pentru subwoofer. Las pozele sa vorbeasca de la sine, sa nu ziceti ca am cumparat-o gata facuta. Si (sper) ultima poza cu jantele de iarna. Drumuri (in casa) bune!
    1 point
  19. E o solutie functionala, nu e wow.....dar isi face treaba.
    1 point
  20. M-am gandit ca daca tot era acolo, nu deranjeaza pe nimeni. Tinand cont ca nu exista amortizoare de capota originale, am zis ca daca cedeaza sa pot sustine capota cu ceva.
    1 point
  21. Mai ai benzină încă în rezervor. Benzina nu arde prin compresie din acea cauză pornește greu. Mai baga motorină, eventual pune vreo 200-300 ml ulei 2t. Uleiul 2t se amesteca mai bine cu benzina și se va mai dilua.
    1 point
  22. 3Q0 825 236 C + 3x WHT 000 729 A Acum sa vina downvote-urile. Poate data viitoare nu-mi mai pierd timpul.
    1 point
  23. Dar a meritat urcarea, o imagine cat 1000 cuvinte, in frumoasa Bucovina.
    1 point
  24. Prin oraș, când stau la semafor, eu nu o scot din D să o pun pe N, doar în cazul în care știu că timpul de așteptare este >3min. La cutia mea, dacă am activat Autohold și trebuie să opresc pentru a muta levierul din D în R, nu prea îi place acest lucru Cum se zicea și mai sus, de preferat e să tragi frână de mână dacă mașina stă înclinată, dar nu văd nici o problemă în a muta levierul pe P și apoi să tragi frână de mână atâta timp cât ți apăsată pedala de frână. 1...și ar fi indicat să nu tractezi alte mașini 2..la prima pornire dimineața, stai puțin pe loc, ~20sec, până să muți levierul din P în D că să ajungă uleiul la ambreaje. Mă gândesc că nu fugărește nimeni să pleci în sec 2
    0 points
  25. Nu, nu e deloc ca la manuala. Cand masina e in N sau P ambreiajele nu sunt actionate, e cum ai sta la o manuala cu ambreiajul apasat tot timpul. Diferenta e ca in P rotile sun blocate cu ajutorul unui bolt de blocare din interiorul cutiei.. Din acest motiv in manual scrie ca la fiecare oprire mai intai tragi frana de mana si apoi o pui in P, sa nu lasi toata greutatea masinii sa stea in acel bolt. Problemele apar in principal cand parchezi regulat pe teren inclinat si nu tragi frana de mana, acel bolt se uzeaza si in cel mai rau caz se poate rupe la un moment dat. Daca stai pe loc mult timp cu motorul pornit sau de ex. te dai jos si lasi motorul pornit o pui in N si tragi frana de mana. In D/S/R cand stai pe loc masina tine unul din ambreiaje partial actionat (adica pantinand tot timpul) ca sa plece repede de pe loc. Nu trebuie sa iti faci griji pentru ca ambriajele la DSG6 sunt robuste, sunt formate din mai multe discuri de frictiune si mai sunt si imersaste intr-un ulei care este si racit pentre altele cu antigel. Ce conteaza este ca sigur ai o cutie cu ambriaje umede, chiar daca e cu 7 trepte ce am scris mai sus se aplica la fel de bine.
    0 points
  26. Dsg6 este dq250 cu ambreiaje in ulei. Autohold nu influenteaza cutia. O sa uzezi putin mai repede placutele spate. Eu il folosesc uzual,il dezactivez la parcari si pe urma il uit dezactivat si tot asa. Legat de tr1 tr2...cam asa fac toate dsg. Kickdown nu e o problema. Dar sa nu fie motorul si cutia reci cand ii dai.
    0 points
  27. Cum nu mai luase de ceva timp pulsul ierbii, azi s-a relaxat domol in natură.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!