Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.04.2020 în toate secţiunile

  1. Vă salut și vă doresc un Paște fericit! De mult timp urmăresc postările colegilor și mă tot întrebam dacă să postez și eu sau nu. Am hotărât să postez, poate vreodată peste ani îl voi reciti și voi rememora amintirile cu ea. Este vorba despre o Bora, fabricație noiembrie 2003, cumpărată de noua din România de către primul proprietar, din Dâmbovița, care în 2017 a măritat-o în București, după care, pe 9 decembrie 2019 a „pășit” prima dată la mine în curte. În aceeași zi a fost și înmatriculată. Aveam nevoie de o mașină pe care sa nu o împart cu familia, zilnic făcând naveta la facultate. Așa ca am plecat cu tata să vedem mașini alese de pe diferite site-uri, înarmați cu 7000 LEI (știu, puțin, dar sunt student, cheltuieli mari, venituri mici). După ce am văzut 8 mașini, toate din gama VAG, niciuna nu a avut un raport calitate preț convenabil din punctul meu de vedere. Spre seara, lipsiți de speranță, am găsit anunțul cu Bora, am zis să ii acordăm o șansă. Următoarea zi am fost sa facem actele. Prețul de achiziție a fost de 3500 LEI. Dotări: BC minidot, climatronic, 4x geamuri electrice, închidere, alarma, proiectoare ceață, cam atât îmi vine în minte acum. Minusuri (am mai rezolvat din ele): Capota cu urme de îndoituri spre balamale, cel mai probabil a fost deschisă în mers, farurile nu se reglează (piciorușele alea rupte), termostat defect, distribuție cu km peste limita, bara fata nu sta prea ok, plus vopseaua deteriorată de pe ea, multiple zgârieturi cam pe toate părțile, egr off, puțină rugina aripa spate dreapta, bancheta din dreapta (cea mare) blocata, portbagajul nu se închidea (broasca, rezolvat cu 50 lei), ușa de la șofer se deschide cam greu și nu are nici switch funcțional, avariile nu licăre la închidere, doar la deschidere, am o singură cheie, plafonierele nu se aprind (modulul confort cel mai probabil), plafonul dezlipit, prins cu capse, stâlpii dezlipiți și ei, cam atât îmi vine acum. Motorizare 1.6 BCB 105 CP Euro 4, cu 189xxx când am luat-o, în prezent 195xxx. Motorul trage ok, în acești km făcuți cu ea nu am observat să pape ulei, dar încă monitorizez acest aspect. Las câteva poze cu ea de la început, apoi o sa mai revin cu reply cu ce am mai reparat și modificat pe la ea, că ar fi prea mult pentru un topic de început. Aici deja făcea parte din familie, avea nr puse O poza din interior, pe timp de zi (playerul e pus de mine, nu l-a avut) se poate observa și gaura din butonul de dezaburire Una și pe timp de noapte (gaura aia chiar deranjează, am rezolvat-o mai târziu) O poză și de la motor (am curățat eu plasticele cu șervețele umede) O poza cu ea și suratele sale Cam atât pentru primul topic, aștept părerile și sfaturile voastre. Sărbători fericite și stați acasă că e mai sigur!
    4 points
  2. Au trecut 5 ani de cand nu am mai scris pe aici... Soo intre timp : -Soft TCM -Coilover Eibach -Frane fata de R -Pragur de R -Distributia Cam asa arata acum
    4 points
  3. Curatenia de Paste : #SelfWash ✓jet spuma prespalare ✓sonax full effect pe jante ✓spalat cu metoda 2BM cu manusa de microfibra si sampon Sonax cu PH neutru ✓jet clatire ✓uscare cu prosop de microfibra ✓aplicat quick detailer Sonax Brilliant Shine ✓dressing anvelope Ma'fra Black Tyre ✓curatat textil cu laveta de microfibra ✓curatat geamuri cu Clin ✓curatat plastice interioare cu Ma'fra Pulimax ✓curatat compartiment motor Timp de lucru ~ 2 ore ✨? Intre timp ( sambata trecuta ) s'au schimbat bielete + capete de bara fata + lichidul de frana. Am vopsit si sigla spate neagra.
    4 points
  4. Zilele astea am mai muncit putin. -Am facut instalatia electrica pentru coloana electrica cu memorie. Ea isi memoreaza mereu ultima pozitie. Urmeaza sa mai adaptez carcasa. -am remontat modulul de cornering light cu follow me home pe proiectoare. - Terminat de montat lampile de pe capitonajul portbagajului.
    3 points
  5. Au venit Nu reusesc sa fac sa apara pozele mari, ma bate site-ul de upload azi
    3 points
  6. Cauta pe youtube canalul "Despre Masini cu Alex". Poate ca i-ai gasit deja clipurile, poate o fi chiar membru aici pe forum, nu am idee. Cert este ca tipul are un Passat B6, si a tot filmat tot felul de retrofit-uri ce le-a facut pe masina sa. Inclusiv faza cu ceasul analogic, trimuri de B7, ce presupune toata treaba asta etc etc. Poate ti-ar fi de folos sa vezi ce este de facut si cum au rezolvat deja altii treaba asta.
    2 points
  7. Salutari iubitori auto,nu de mult sunt posesorul noului audi rs6 si m am gandit sa impartasesc cu voi viitoarele experiente.masina a fost achizitionata din germania in luna ianuarie si mi au predat o in luna martie,cum nu se putea mai prost,in plina criza.una peste alta am reusit sa ma bucur de ea 1500 km,iar acum ma asteapta in garaj nerabdatoare sa rupa asflatul,nu al nostru ca e deja rupt?.despre dotari nu o sa vorbesc foarte mult,ar fi o lectura plictisitoare zic eu,are tot ce se poate pe ea...dar o sa las pozele sa vorbeasca mai mult decat mine.
    1 point
  8. /offtopic Mda, vad ca au disparut ultimile postari...? @zidanne lasa-mi in privat o metoda de contact ca sa vorbim in privat, vad ca ai mesageria oprita. /ontopic Si pentru ca ma manca curiozitatea daca timpul declarat de producator este adevarat, mai exact 6.7 secunde pentru 0-100 km/h, zilele tercute am facut testul undeva in afara orasului, pe o strada fara trafic si am avut surpriza sa constat ca timpul este chiar mai mic
    1 point
  9. @ct_act Acum ca am observat diferența la capota, îmi sare in ochi imediat . Posibil sa fie pe 21” sau sa păcălească design-ul... Oricum, pare mai joasa masina (probabil arcuri, precum pe Cupra Ateca), iar discurile par a fi cele de Clubsport perforate, tot de 340mm. Am mers cu discuri de 370mm pe 18”, deci nu cred asta sa fie motivul jantelor posibil mai mari... Camo este cam 50% actualmente, dar se observa faruri Matrix cu doua lupe (fata de una actuala), forma asemănătoare cu Golf8, semnalizatoare dinamice in DRL, prize de aer mai mari și design al barei fata mai rotunjit + bara spate cu difuzor ce mimează prizele fata și evacuare cu 4 ieșiri. Stopurile, cum s-a mai zis, păstrează aceeași forma, alt design interior și posibil semnalizatoare dinamice. La interior, probabil schimbări minime - upgrade la MIB3 de pe Passat 8.5, USB-C, CarPlay/AAuto wireless, volan model nou (posibil cel cu butoane touch de pe TouaregR) și pACC. My 2c .
    1 point
  10. Ti-ai facut poza la masina cand primeai amenda ?
    1 point
  11. Ai dreptate @Rave dar momentan eu nu îmi permit asta... sper să o aduc măcar la linia decenței
    1 point
  12. Versiunile R și PHEV confirmate pentru EU in 2020. Tiguan Facelift R in teste, semi-camuflat: https://uk.motor1.com/news/410160/vw-tiguan-r-spy-photos/ @ct_act Se pare ca ajunge capota de Allspace și pe SWB .
    1 point
  13. Asa e, greseala mea, acum am citit ca se refera la megane GT dupa 2014...nicio sansa parerea mea. Eu ma raportam la modelul 2010-2013, pe care il gasesti la 11-13k...varianta RS de 250 cp. Singurul hot hatch bun, fiabil, cu km putini pe care l ai putea lua in bugetul tau si sa fie 2014+ ar fi ceed GT. https://www.olx.ro/oferta/kia-ceed-gt-204-cp-panorama-xenon-adaptiv-recaro-IDcXoGs.html Nu am legatura cu anuntul, l'am pus doar ca sa iti faci o idee asupra modelului
    1 point
  14. Daca imi permiti sa mai adaug 2 modele in lista, as opta pt kia ceed GT, o masina corecta, fiabila si potenta, potrivita bugetului tau, o poti lua noua cu 20k ( daca faci un efort considerabil sau un credit, si nu te stresezi cu SH'ul si ai si 5/7 ani garantie ) sau modelul 2013-2015 cu ~ 10-13k cu < 100.000 km ; tras de par in bugetul ala as opta pt leon cupra 5F, insa daca vrei sa alegi o masina strict dintre cele enumerate mai sus, as merge pe megane ; editiile RS nu au dezamagit niciodata, aspectul mi se pare superb, sasiul e ce trebuie, dar nu stiu daca te'ai impaca cu el ca si daily car ( rigida + coupe ). Sunt de parere ca un GTI ok nu o sa gasesti la banii aia, si asa cum spun si colegii mai sus, nu as lua TSI < 2014 ( aka rocco / mk6 ).
    1 point
  15. În acel buget, chiar şi de 15k, greu vei găsi un GTI 7 în stare bună şi european. "Americance" sunt destule, dar foste daune totale.
    1 point
  16. N-am condus celelalte doua masini pe care le ai in vedere dar dau copy/paste la ce am scris pe un alt forum acum ceva timp despre fostul meu GTI dupa 1 an si 15.000km de folosinta comparate cu alte cateva masini. O scurta descriere a modelului: Masina este un Golf 7 GTI non-facelift produs in 2017 in Mexic. Este varianta 'performance package' care are trei diferente fata de GTI-ul normal: 230CP fata de 220CP franale sunt cele de pe Golf R (mai mari si sunt dublu-ventilate atat pe fata cat si pe spate) diferential limitat controlat electronic (VAQ) Din lista de dotari ar fi de mentionat doar transmisia 'DSG' in 6 rapoarte si cam atat. Sistemul de infotainment este cel de baza dar suporta Android Auto si Apple CarPlay. Ah, mai are si scaune fata incalzite. Masina face parte din seria 'chel-line'. De ce am luat Golf GTI? Totul a pornit de la un Honda CivicX 1.5t cu transmisie de tip CVT si din pacate nu am stiut in ma bag cand am luat acel Civic. La un scurt test-drive nu am avut cum sa evaluez bine CVT-ul si am mers in general pe ideea ca e una din cele mai vandute masini compacte din SUA si are note bune cam de pe la toti jurnalistii. La scurt timp dupa ce am terminat cu perioada de rodaj la Civic si am inceput sa merg mai tare, am aflat exact la ce se referea lumea cu 'rubber-band' effect. Efectiv nu mi-a placut cutia respectiva incat am vandut masina dupa ~6 luni de zile. M-am gandit sa iau o masina cu o cutie manuala dar locuiesc intr-o tara unde >90% din masini sunt automate si m-as fi incurcat prea mult cu o masina manuala de volum din clasa compacta. Am cautat o masina care se apropie cel mai mult ca senzatie de o cutie manuala si m-am uitat la masini cu transmisii de tip DCT; surprinzator, lista a fost foarte scurta iar una din masinile respective a fost Golf GTI. Impresii Comparativ cu Honda CivicX 1.5t CVT (adica cu o masina normala din clasa compacta): Pro: A/C-ul din GTI raceste mult mai bine directia este mult mai placuta; la viteze mici e usoara si ajuta foarte mult manevrabilitatea in parcare iar la viteze mai mari se simte cum se intareste (si la Civic ar trebuit sa fie asa doar ca eu n-am observat) franele sunt net superioare (GTI-ul are discuri de 340mm pe fata vs 280mm pe Civic; discurile de pe spate pe GTI sunt mai mari ca cele de pe fata de la Civic) DSG-ul este net superior CVT-ului; senzatia de acceleratie directa e acolo, fix ca la cutia manuala Schimbatorul cutiei de viteze este mult mai usor de actionat. La Civic nu prea poti sa muti din P in D fara sa te uiti; mai jos de D este S si L si risti sa o pui in Sport sau Low; la GTI, din P tragi de schimbator in jos unde ai ajuns in D; pentru a muta in sport, trebuie miscat schimbatorul in dreapta sistemul audio este net superior (sistemul de baza de pe GTI vs baza pe Civic; ambele cu 8 difuzoare) masina per total are o senzatie de soliditate volanul GTI-ului este mult mai frumos si comenzile sunt mult mai usor de actionat interiorul GTI-ului cu accent pe rosu este interesant; volanul are cusaturi rosii, scaunele au o textura cu rosu si este si o banda LED pe praguri si pe usi cu rosu Mixed: GTI-ul este mult mai rigid (are si anvelope 225/40/R18 vs 215/50/R17 pe Civic) zgomotul la rulare e cam la fel; are o frecventa mai joasa la Golf dar e pe acolo (anvelopele Bridgestone Potenza all-season). Ce am observat eu ca aceste frecvente sunt mascate mult mai bine de sistemul audio din Golf (care are un bass mult mai puternic) iluminatul interior in GTI e full LED; e o lumina alba dar nu pare sa lumineze atat de bine ca Civic camera de mers inapoi are rezolutie mai buna dar liniile de ghidaj nu sunt dinamice Cons: scaunele din GTI nu sunt atat de confortabile (scaune confortabile ca in Civic eu n-am mai vazut in nicio alta masina din clasa asta) spatiul interior este net inferior la GTI; momentan am inca o senzatie de inghesuiala portbagaj net inferior la GTI fata de Civic Vreau sa mai compar cu inca doua masini care m-au interesat la un punct sau pe care le-am urmarit chiar daca unele nu sunt din clasa cu Golf. BMW 330i X-Drive AT 250CP: Masina este antifonata excelent si se cunoaste ca este cu o clasa peste Golf. Confortul este mult mai bun, preia denivelarile mai bine si nu se aude deloc suspensia. Nu se simte nicio vibratie a motorului in interior, la relanti nici nu-l auzi ci doar un ture mari unde suna mai bine ca cel de pe Golf. In Golf se simt multe vibratii si in pedalier iar la BMW nici vorba. Cutia de viteze ZF8 mi se pare superioara acestui DSG. Efectiv schimba la fel de repede si cate o data pe retrogradare chiar mai repede, pleaca mai usor de pe loc iar ca acceleratie, BMW-ul pare sa fie mai rapid Interiorul nu e spectaculos dar are plastic moale cam peste tot si pare destul de solid. Scaunul soferului avea multe raglaje inclusiv partea laterala ca sa te tina mai bine pe viraje. Pozitia la volan este mult mai buna pentru mine si ar fi clar un upgrade. Masina e aproape dubla la pret fata de Golf ajungand undeva pe la $47.000 in varianta condusa de mine. Mini Clubman S 4x4 AT 190CP: De masina asta n-am mai fost atat de incantat. E mai confortabila ca GTI-ul dar nu neaparat mai silentioasa. Calitatea interiorului e cam la fel ca la Golf, sistemul infotainment e acelasi cu cel de pe BMW si e net superior iar design-ul e in spiritul Mini. Masina asta e vreo $35.000 ce vine cam cu $10.000 mai mult ca GTI-ul meu. Nu m-a impresionat mai nimic la masina asta. Daca BMW-ul era foarte silentios, fara greieri si totul parea solid, la Mini erau destul de multi greieri, zgomotul de rulare era mai mare, calitatea interiorului nu se ridica la nivelul de "premium" cum vor ei sa fie si masina e mai inceata ca GTI-ul. Nici vorba de senzatie de kart ci mai degraba GTI-ul are senzatia de kart fata de acest Mini Clubman S 4x4 AT care e cu vreo 200kg mai greu ca GTI-ul. Costuri Masina avea un pret de baza de ~$29.000 dar dupa reduceri a fost ~$25.000. Comparativ, pe Civic dupa reduceri am dat cam $22.000. Transformat in euro, ar veni cam 22.000Euro. In Irlanda, un GTI echivalent ar fi cam 40.000E. Interesanta piata auto globala, nu? in SUA Golf GTI are discount iar Civic Type-R se vinde cu $5-$10.000 peste pretul de lista. In Europa e cam invers. Cu modele 2018, VW ofera 6 ani de garantie ceea ce ar trebui sa mai ridice valoarea de revanzare ca poti vinde aici un VW dupa 5 ani cu inca un an de garantie de la producator. In ~17.000km am facut doua schimburi de ulei, ceva verificari de baza si rotit anvelopele. Prima 'revizie' a fost $80 si a doua $100. Consumul extins e de ~7.5l/100km. Costul carburantului pe ~16.000km (10.000 mile) e cam $1000. Concluzie Este un hot hatch? nu. Daca Golf GTI ar fi hot-hatch atunci Civic Type-R cum s-ar numi? dar Golf R? Eu vad acest GTI DSG ca pe un hatch foarte bun de familie cu un motor mai potent. Este suficient de confortabil atat pentru a merge la un drum lung cat si pentru mersul de zi cu zi la serviciu intr-un oras aglomerat. Inca cateva poze
    1 point
  17. Off topic = Nice House ? On topic = Nice Car
    1 point
  18. 1 point
  19. Trage cablaj separat... din B7. Daca nU merge, trebuie sa verifici centrala
    1 point
  20. E greu sa gasesti ceva decent, fara sa fie ''rupta'' rau la exterior. Se bat destul de multi pe el, incat la unele se ajunge la preturi foarte mari, daca mai vrei sa platesti si TVA deja esti in pierdere. Inca o chestie este ca si daca castigi o masina nu ai certitudinea ca vanzatorul ti-o asigneaza.
    1 point
  21. Arborele cotit la TDI 2.0 nu sufera nimic. Nu am vazut niciodata unul rupt. Nu am auzit niciodata de schimbare cuzineti. Poate cel mult sa aiba de suferit volant. Dar de aceea este cu masa dubla, ca sa poti sa mergi cu motorul in anumite turatii. Dieselul nu este motor de turatie prin definitie. Poti sa mergi la 1200 de ture un milion de km. Subturare nu inseamna rularea constanta la anumite viteze ci accelerarea motorului de la turatii foarte joase. Inca o data, inginerii germani au considerat ca este ok. Deci este ok. Acest mit urban cu subturarea este real, dar in anumite conditii. nu se refera la masini cu cutie automata.
    1 point
  22. We Connect (fost Car Net) vs App Connect Optiunea We Connect permite conectareea masinii la serverul VW pentru furnizarea datelor de trafic necesare sistemului navi (in Ro info trafic nu functioneaza, deci e perfect inutil), precum si pentru alte informatii online disponibile, ca de ex meteo, stiri, preturi carburant, POI online etc. De asemena, din contul tau de Car Net poti trimite catre sistemul navi al masinii destinatiile POI. Aceasta optiune este gratuita o anumita perioada de la cumpararea masinii si apoi are o taxa anuala de cca. 80-100 euro. Folosirea We Connect necesita ca hotspot-ul telefonului ca sursa de date pentru realizarea conexiunii masinii cu serverul VW sau existenta unui sim de date in sistemul masinii. Optiunea App Connect permite folosirea Android Auto / Car Play pe sistemul masinii si nu are nicio legatura cu We Connect. Singura conditie pt folosirea App Connect este folosirea unui telefon compatibil cu Android Auto sau Car Play. Am ambele optiuni active pe masina, App Conect mi se pare net superioara fata de Car Net. Hartile Waze/Google sunt intotdeauna actualizate mult mai rapid fata de harta sistemului navi. De asemenea, chiar in tarile in care info trafic aferent hartilor navi VW functioneaza, acesta nu are info despre pozitionarea camerelor de viteza, radare, alte atentionari de trafic etc, asa cum acestea exista in Waze. Singurul avantaj al sistemului navi VW este afisarea hartii navi intre ceasurile de bord - arata foarte frumos.
    1 point
  23. La mine merge daca tin apasat pana ajung ele sus. In nici un caz daca tin doar 2 secunde nu se urca pana sus.
    0 points
  24. Dar poti pune si tu o poza care nu e editata sau care sa nu apara pe un canal de insta? o poza reala sa zic asa
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!