Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.04.2020 în toate secţiunile

  1. 10 points
  2. Nu a zis nimeni ca nu e ok...doar ca eu, nu sunt fanul gaurillr aplicate prin interior, comutatoarelor montate artizanal,.becuri, leduri. Mie imi plac retrofiturile care nu le observa nici macar un cunoscător, sa zica ca asa a venit masina de fabrica....nu gauresc, etc. De aceea am zis ca nimu e wow. Este strict parerea mea.
    5 points
  3. Nimic nou sub soare, de altfel a stat mai mult prin garaj micul citadin, adunand de la achizitie aproape 2.000 km. Anvelopele all season s-au descurcat cu brio, la ce iarna am avut. De asemenea am desavarsit inmatricularea. In final si o tocatoare de bani, in caz ca va mirati de ce nu apar retrofituri la Mk6 Pe viitor as urmari un retrofit la senzorii de parcare imperios necesari pentru doamne *( no offense, sau cel putin pentru doamna mea ) si mai urmaresc o navigatie sa prinda contur si interiorul. Spor si sarbatori faine, cat se poate !
    4 points
  4. Au venit Nu reusesc sa fac sa apara pozele mari, ma bate site-ul de upload azi
    3 points
  5. Masina asta pare edited in toate pozele!
    3 points
  6. Vă salut și vă doresc un Paște fericit! De mult timp urmăresc postările colegilor și mă tot întrebam dacă să postez și eu sau nu. Am hotărât să postez, poate vreodată peste ani îl voi reciti și voi rememora amintirile cu ea. Este vorba despre o Bora, fabricație noiembrie 2003, cumpărată de noua din România de către primul proprietar, din Dâmbovița, care în 2017 a măritat-o în București, după care, pe 9 decembrie 2019 a „pășit” prima dată la mine în curte. În aceeași zi a fost și înmatriculată. Aveam nevoie de o mașină pe care sa nu o împart cu familia, zilnic făcând naveta la facultate. Așa ca am plecat cu tata să vedem mașini alese de pe diferite site-uri, înarmați cu 7000 LEI (știu, puțin, dar sunt student, cheltuieli mari, venituri mici). După ce am văzut 8 mașini, toate din gama VAG, niciuna nu a avut un raport calitate preț convenabil din punctul meu de vedere. Spre seara, lipsiți de speranță, am găsit anunțul cu Bora, am zis să ii acordăm o șansă. Următoarea zi am fost sa facem actele. Prețul de achiziție a fost de 3500 LEI. Dotări: BC minidot, climatronic, 4x geamuri electrice, închidere, alarma, proiectoare ceață, cam atât îmi vine în minte acum. Minusuri (am mai rezolvat din ele): Capota cu urme de îndoituri spre balamale, cel mai probabil a fost deschisă în mers, farurile nu se reglează (piciorușele alea rupte), termostat defect, distribuție cu km peste limita, bara fata nu sta prea ok, plus vopseaua deteriorată de pe ea, multiple zgârieturi cam pe toate părțile, egr off, puțină rugina aripa spate dreapta, bancheta din dreapta (cea mare) blocata, portbagajul nu se închidea (broasca, rezolvat cu 50 lei), ușa de la șofer se deschide cam greu și nu are nici switch funcțional, avariile nu licăre la închidere, doar la deschidere, am o singură cheie, plafonierele nu se aprind (modulul confort cel mai probabil), plafonul dezlipit, prins cu capse, stâlpii dezlipiți și ei, cam atât îmi vine acum. Motorizare 1.6 BCB 105 CP Euro 4, cu 189xxx când am luat-o, în prezent 195xxx. Motorul trage ok, în acești km făcuți cu ea nu am observat să pape ulei, dar încă monitorizez acest aspect. Las câteva poze cu ea de la început, apoi o sa mai revin cu reply cu ce am mai reparat și modificat pe la ea, că ar fi prea mult pentru un topic de început. Aici deja făcea parte din familie, avea nr puse O poza din interior, pe timp de zi (playerul e pus de mine, nu l-a avut) se poate observa și gaura din butonul de dezaburire Una și pe timp de noapte (gaura aia chiar deranjează, am rezolvat-o mai târziu) O poză și de la motor (am curățat eu plasticele cu șervețele umede) O poza cu ea și suratele sale Cam atât pentru primul topic, aștept părerile și sfaturile voastre. Sărbători fericite și stați acasă că e mai sigur!
    2 points
  7. Siiii... au inviat! In saptamana mare ??? Multumesc tuturor pentru info!
    2 points
  8. Primul post. Primele poze. Sunt si editate cateva, dar sunt si poze care n-au fost editate (cel putin asa percep eu). Dar la asa masina, nu vad de ce nu ai edita putin pozele .. arata bine oricum.
    1 point
  9. N-am condus celelalte doua masini pe care le ai in vedere dar dau copy/paste la ce am scris pe un alt forum acum ceva timp despre fostul meu GTI dupa 1 an si 15.000km de folosinta comparate cu alte cateva masini. O scurta descriere a modelului: Masina este un Golf 7 GTI non-facelift produs in 2017 in Mexic. Este varianta 'performance package' care are trei diferente fata de GTI-ul normal: 230CP fata de 220CP franale sunt cele de pe Golf R (mai mari si sunt dublu-ventilate atat pe fata cat si pe spate) diferential limitat controlat electronic (VAQ) Din lista de dotari ar fi de mentionat doar transmisia 'DSG' in 6 rapoarte si cam atat. Sistemul de infotainment este cel de baza dar suporta Android Auto si Apple CarPlay. Ah, mai are si scaune fata incalzite. Masina face parte din seria 'chel-line'. De ce am luat Golf GTI? Totul a pornit de la un Honda CivicX 1.5t cu transmisie de tip CVT si din pacate nu am stiut in ma bag cand am luat acel Civic. La un scurt test-drive nu am avut cum sa evaluez bine CVT-ul si am mers in general pe ideea ca e una din cele mai vandute masini compacte din SUA si are note bune cam de pe la toti jurnalistii. La scurt timp dupa ce am terminat cu perioada de rodaj la Civic si am inceput sa merg mai tare, am aflat exact la ce se referea lumea cu 'rubber-band' effect. Efectiv nu mi-a placut cutia respectiva incat am vandut masina dupa ~6 luni de zile. M-am gandit sa iau o masina cu o cutie manuala dar locuiesc intr-o tara unde >90% din masini sunt automate si m-as fi incurcat prea mult cu o masina manuala de volum din clasa compacta. Am cautat o masina care se apropie cel mai mult ca senzatie de o cutie manuala si m-am uitat la masini cu transmisii de tip DCT; surprinzator, lista a fost foarte scurta iar una din masinile respective a fost Golf GTI. Impresii Comparativ cu Honda CivicX 1.5t CVT (adica cu o masina normala din clasa compacta): Pro: A/C-ul din GTI raceste mult mai bine directia este mult mai placuta; la viteze mici e usoara si ajuta foarte mult manevrabilitatea in parcare iar la viteze mai mari se simte cum se intareste (si la Civic ar trebuit sa fie asa doar ca eu n-am observat) franele sunt net superioare (GTI-ul are discuri de 340mm pe fata vs 280mm pe Civic; discurile de pe spate pe GTI sunt mai mari ca cele de pe fata de la Civic) DSG-ul este net superior CVT-ului; senzatia de acceleratie directa e acolo, fix ca la cutia manuala Schimbatorul cutiei de viteze este mult mai usor de actionat. La Civic nu prea poti sa muti din P in D fara sa te uiti; mai jos de D este S si L si risti sa o pui in Sport sau Low; la GTI, din P tragi de schimbator in jos unde ai ajuns in D; pentru a muta in sport, trebuie miscat schimbatorul in dreapta sistemul audio este net superior (sistemul de baza de pe GTI vs baza pe Civic; ambele cu 8 difuzoare) masina per total are o senzatie de soliditate volanul GTI-ului este mult mai frumos si comenzile sunt mult mai usor de actionat interiorul GTI-ului cu accent pe rosu este interesant; volanul are cusaturi rosii, scaunele au o textura cu rosu si este si o banda LED pe praguri si pe usi cu rosu Mixed: GTI-ul este mult mai rigid (are si anvelope 225/40/R18 vs 215/50/R17 pe Civic) zgomotul la rulare e cam la fel; are o frecventa mai joasa la Golf dar e pe acolo (anvelopele Bridgestone Potenza all-season). Ce am observat eu ca aceste frecvente sunt mascate mult mai bine de sistemul audio din Golf (care are un bass mult mai puternic) iluminatul interior in GTI e full LED; e o lumina alba dar nu pare sa lumineze atat de bine ca Civic camera de mers inapoi are rezolutie mai buna dar liniile de ghidaj nu sunt dinamice Cons: scaunele din GTI nu sunt atat de confortabile (scaune confortabile ca in Civic eu n-am mai vazut in nicio alta masina din clasa asta) spatiul interior este net inferior la GTI; momentan am inca o senzatie de inghesuiala portbagaj net inferior la GTI fata de Civic Vreau sa mai compar cu inca doua masini care m-au interesat la un punct sau pe care le-am urmarit chiar daca unele nu sunt din clasa cu Golf. BMW 330i X-Drive AT 250CP: Masina este antifonata excelent si se cunoaste ca este cu o clasa peste Golf. Confortul este mult mai bun, preia denivelarile mai bine si nu se aude deloc suspensia. Nu se simte nicio vibratie a motorului in interior, la relanti nici nu-l auzi ci doar un ture mari unde suna mai bine ca cel de pe Golf. In Golf se simt multe vibratii si in pedalier iar la BMW nici vorba. Cutia de viteze ZF8 mi se pare superioara acestui DSG. Efectiv schimba la fel de repede si cate o data pe retrogradare chiar mai repede, pleaca mai usor de pe loc iar ca acceleratie, BMW-ul pare sa fie mai rapid Interiorul nu e spectaculos dar are plastic moale cam peste tot si pare destul de solid. Scaunul soferului avea multe raglaje inclusiv partea laterala ca sa te tina mai bine pe viraje. Pozitia la volan este mult mai buna pentru mine si ar fi clar un upgrade. Masina e aproape dubla la pret fata de Golf ajungand undeva pe la $47.000 in varianta condusa de mine. Mini Clubman S 4x4 AT 190CP: De masina asta n-am mai fost atat de incantat. E mai confortabila ca GTI-ul dar nu neaparat mai silentioasa. Calitatea interiorului e cam la fel ca la Golf, sistemul infotainment e acelasi cu cel de pe BMW si e net superior iar design-ul e in spiritul Mini. Masina asta e vreo $35.000 ce vine cam cu $10.000 mai mult ca GTI-ul meu. Nu m-a impresionat mai nimic la masina asta. Daca BMW-ul era foarte silentios, fara greieri si totul parea solid, la Mini erau destul de multi greieri, zgomotul de rulare era mai mare, calitatea interiorului nu se ridica la nivelul de "premium" cum vor ei sa fie si masina e mai inceata ca GTI-ul. Nici vorba de senzatie de kart ci mai degraba GTI-ul are senzatia de kart fata de acest Mini Clubman S 4x4 AT care e cu vreo 200kg mai greu ca GTI-ul. Costuri Masina avea un pret de baza de ~$29.000 dar dupa reduceri a fost ~$25.000. Comparativ, pe Civic dupa reduceri am dat cam $22.000. Transformat in euro, ar veni cam 22.000Euro. In Irlanda, un GTI echivalent ar fi cam 40.000E. Interesanta piata auto globala, nu? in SUA Golf GTI are discount iar Civic Type-R se vinde cu $5-$10.000 peste pretul de lista. In Europa e cam invers. Cu modele 2018, VW ofera 6 ani de garantie ceea ce ar trebui sa mai ridice valoarea de revanzare ca poti vinde aici un VW dupa 5 ani cu inca un an de garantie de la producator. In ~17.000km am facut doua schimburi de ulei, ceva verificari de baza si rotit anvelopele. Prima 'revizie' a fost $80 si a doua $100. Consumul extins e de ~7.5l/100km. Costul carburantului pe ~16.000km (10.000 mile) e cam $1000. Concluzie Este un hot hatch? nu. Daca Golf GTI ar fi hot-hatch atunci Civic Type-R cum s-ar numi? dar Golf R? Eu vad acest GTI DSG ca pe un hatch foarte bun de familie cu un motor mai potent. Este suficient de confortabil atat pentru a merge la un drum lung cat si pentru mersul de zi cu zi la serviciu intr-un oras aglomerat. Inca cateva poze
    1 point
  10. Salut! Da am facut eu. O sa pun aici zilele urmatoare lista cu cele necesare. Si anume: coduri parbriz - cu incalzire - cu incalzire si lane assist Cablaj complet (unde se poate comanda) - link pt tutorial (contact pm) - cod panou clima (pt cine doreste sa aibe butonul fizic) - se poate face doar cu update fw panou climatronic si se foloseste cel pe care il aveti in prezent. Depinde si ce unitate folositi (minim MIB2)
    1 point
  11. Off topic = Nice House ? On topic = Nice Car
    1 point
  12. Dar poti pune si tu o poza care nu e editata sau care sa nu apara pe un canal de insta? o poza reala sa zic asa
    1 point
  13. Eu am ridicat citigoul ieri; comandat la sf lui ianuarie. Arata bine si la condus e super.
    1 point
  14. Cum nu mai luase de ceva timp pulsul ierbii, azi s-a relaxat domol in natură.
    1 point
  15. @tavitara?sa treaca nebunia si ne intalnim la toate semafoarele cu drag.si eu incerc sa aflu daca i buna?,stiu doar ca i scumpa,cred ca de asta nu prea isi cump lumea
    1 point
  16. Inapoi la rotile corecte
    1 point
  17. Hm, sa va povestesc, de azi sunt iar pe 4 Roti de 205 :ceuameni: Am luat masina din service, s-a rezolvat. Nu mai curge. Pot sa va spun ca era de la tur-ul de ulei, adica pe sus, capul conductei nu mai era perfect conic, si fusese improvizat in Germania cu un fel de garnitura de scotch, care se pare ca a tinut.. un timp. Am comandat conducta (130 RON) si astazi a ajuns. Totul pare ok acum, devizul a fost in total 215 RON (doar o ora de manopera cu toate ca masina a stat acolo 5 zile). Sunt meseriasi, mi-a placut de ei. Numai bine tuturor :D
    1 point
  18. 600 de euro cu tot cu actuator e o turbina
    1 point
  19. Conform manualului de utilizare, consumul este OK. Daca ar fi o neetanseitate intre turbina si intercooler, ar trebui sa apara zgomote (pierderi de presiune) in sarcina, motorul ar putea scoate ceva fum negru si nu ar trage tocmai bine. Cristian
    1 point
  20. Pacat ca o asemenea masina e tinuta in " cusca " ? . Dar ... daca trebuie , trebuie . Vor veni si vremuri mai bune !!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!