Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.04.2020 în toate secţiunile

  1. Ieri am sarbatorit un an de cand am intrat in posesia masinii, in prezent 20k+ km fara probleme. De fapt, singura asa zisa problema este parbrizul care s-a crapat. In tot acest timp am luat cateva pietre in parbriz pe autostrada, chiar pe mijlocul parbrizului si nu a avut nimic, in schimb, pe 26 decembrie am luat o pietricica mica, pe partrea dreapta aproape de margine a facut o floare f mica iar dupa doua ore de stat masina in parcare, a plecat o dunga de aprox 10 cm. Tot in ziua respectiva am fost la cineva sa il repare insa, mi-a spus ca este posibil sa nu tina fiind crapatura destul de mare. A tinut 3 luni apoi a inceput sa plece inca un cm. Am fost la Turbocon si mi-au spus ca nu au ce sa ii faca, crapatura fiind prea mare, aprox 12 - 14 cm. Il voi schimba pe casco la un moment dat, sunt curios daca au aparut si pentru Octavia 3, parbriz cu incalzire fara acele firicele. Alte noutati, am schimbat ornamentul cromat al grilei din fata, cost 220 lei de la Brady. Tot ei s-au oferit sa o instaleze dar in alta zi, am facut programare cu mentiunea ca nu vreau sa imi dea bara jos. Bineinteles ca in ziua programarii s-au sucit si au spus ca trebuie sa-mi dea bara jos. Nu am fost de acord. Pana la urma am fost la o cunostinta si s-a rezolvat fara sa dau bara jos, iar ornamentul a iesit intreg cu exceptia unei cleme de ghidaj care s-a rupt. Pe dunga cromata, cea de jos, am pus folie neagra, deoarace trebuia schimbata toata partea de jos la un pret destul de piperat. Au ramas de schimbat emblemele cromate cu unele negre. De vreo doua saptamani am montat jantele de vara R18 cu anvelope Michelin PS4, 225/40/R18. Ca prima impresie, masina este un pic mai stabila pe curbe, parca nu se mai lasa asa mult pe o parte cum se simtea la cele R17, directia se simte mai "grea" iar ca si confort, la fel de rigida ca cele R17. Sincer, imi era putin teama sa nu fie mult mai rigida ca cele pe R17 insa, sunt destul de confortabile pentru un R18 si silentioase. Ce-i drept, am mers numai in oras cu ele datorita situatiei actuale, abia astept sa vad cum se comporta la munte. Consum de ulei pana acum nu a fost, sau cel putin nu se observa pe joja, peste 4k km voi face a doua revizie, adica pe la 25k km. Consumul de benzina pe toti cei 20600 km este 9.2 conform Spritmonitor.
    3 points
  2. Continuam cu munca. Astazi am finalizat de adaptat camera de marsarier cu switch pt portbagaj, la care am mai adaugat un modul cu un delay 10s. Acest modul imi va tine camera pornita inca 10s, astfel nu mai trebuie sa tot astepti pana porneste camera cand fac o parcare din mai multe miscari. Cu ocazia asta in sfarsit am lumina la numarul de inmatriculare, ma enerva la camera veche ca ledul de la ea abia se vedea comparativ cu ledurile de la cealalta lampa. Tot astazi am inceput sa montez 2 lampi in capitonajul de la portbagaj, din pacate nu aveau acelasi unghi si atunci a trebuit sa modific lampile, putin chit de plastic la finisaj(a decedat dremerul dupa ce m-am apucat de treaba). L-am revopsit cu spray negru texturat si maine mai am de facut instalatia electrica electrica pentru lampi.
    2 points
  3. Salutari iubitori auto,nu de mult sunt posesorul noului audi rs6 si m am gandit sa impartasesc cu voi viitoarele experiente.masina a fost achizitionata din germania in luna ianuarie si mi au predat o in luna martie,cum nu se putea mai prost,in plina criza.una peste alta am reusit sa ma bucur de ea 1500 km,iar acum ma asteapta in garaj nerabdatoare sa rupa asflatul,nu al nostru ca e deja rupt?.despre dotari nu o sa vorbesc foarte mult,ar fi o lectura plictisitoare zic eu,are tot ce se poate pe ea...dar o sa las pozele sa vorbeasca mai mult decat mine.
    1 point
  4. Ai aici tot ce-ţi trebuie: https://www.ilcats.ru/vw/?function=getParts&market=RDW&model=PA&modelcode=656&year=2010&group=4&subgroup=407&part=407025&language=en Şi de prin dezmembrări, la o căutare rapidă: https://dezma-auto.ro/259628-planetara-stanga-fata-3c0407271ba-vw-passat-variant-3c5-20tdi.html https://www.dezmembrari1.ro/VW/Transmisie/Planetara-Stanga/VW-015-17-1283
    1 point
  5. @skodamen asa sunt din fabrică, nu am ales opțiunea asta. @Crs.Vag am tot avut crom si mașini argintii, jante argintii, acum îmi place negrul
    1 point
  6. Când îți faci de lucru prin mașină
    1 point
  7. Acelasi lucru l-am constatat si eu,poate ca discurile se mai ovalizeaza,placutele mai scartaie la cald dar frane cum am cu ATE nu am avut nici cu cele originale.
    1 point
  8. Asta cu pretul...nu o inteleg. Mai sunt cateva eup noi pe stoc. Iar productia va incepe. Ignor postuirile stupide cu dubii asupra pornirii, cand e anunt oficial. E clar ca orice fabrica ia in calcul materia prima...iar aceasta incepe sa fie disponbilia. De ce sa nu iau unul nou, model nou, cand din pretul de 25k scad Rablele, si ajung la 13k. Fara alte reduceri...de ce as da 11k pe unu sh,model vechi, cu ani si km in plus? Chiar si daca astept 6luni, tot as lua model nou ..cu 0km la banii aia. Pt ca si alea sh la 11k tot cu aproximativ banii aia sunt luate (nu cred ca cineva a dat25k pe up fara rabla)
    1 point
  9. Multumesc @C Z R. In alta ordine de idei am montat si aripioarele laterale singur.
    1 point
  10. Revin cu detalii despre cum am reparat si am testat EGR-uri... Partea mecanica sa fie impecabila Se verifica continuitatea tuturor traseelor de pe placa (eu am gasit probeleme la traseul dintre OUT si C7 - arata cam 300 ohm in loc de 0) Se remediaza probleme gasite la trasee prin cositorire Se cositoresc cu atentie contactele motorasului (sageti rosii in poze) cu un letcon cu varf ascutit si lung (pentru a nu topi plasticul din jur) Se monteaza placa la loc fara cositorire (pentru verificare preliminara) si se masoara sa fie contact ferm intre cele 3 lamele si placa Se monteaza ansamblul motor pe EGR si se folosesc 5 bucati de varnis (ca sa tina firele izolate si fixe pe pinii conectorului extern) sau 5 papuci (cine gaseste) Se foloseste o sursa de 5 volti intre pinii 1 si 3 ai conectorului de pe motoras (eu am folosit un alimentator de telefon mobil care scoate fix 5 volti) Intre pinii 3 si 5 se leaga un voltmetru digital care la EGR inchis trebuie sa arate foarte putin peste 1 volt Intre pinii 2 si 6 se monteaza o sursa de 12V (preferabil reglabila dar se poate folosi si fixa pentru verificare pozitie EGR deschis) Deoarece in mod normal motorul se alimenteaza cu PWM iar noi folosim o sursa continua vom tine sursa de 12V pornita doar pentru scurt timp pentru verificarea functionarii lui si citirii valorii pe ohmmetru (pentru a nu se deteriora) Pe pozitie maxim deschis trebuie sa citim in jur de 4 volti (putin sub) Daca totul e inregula, demontam din nou motorasul si cositorim cei trei pini pe care se infige placuta dupa care se face montajul final
    1 point
  11. Nici Golful nu este ignorat (complet) Ultimul pachet venit de la creatorii virusului - l-am ridicat saptamana trecuta, l-am dezinfectat si l-am montat. Pe Golf avand difuri de DSP si pe Bora normale, pot face o comparatie, miscate de acelas aparat: inaltele sunt mai clare, bassul la fel de puternic, poate chiar ceva mai "violent" pe difurile normale - per ansamblu un sunet ceva mai "rafinat" insa nu mai puternic. Si sunt ceva mai puternice - suporta fara probleme peste 2/3 din volum cu bassul pe setarea maxima.
    1 point
  12. Bineinteles ca nu este asa. Ambele marci au la vanzare motoare turbo pe benzina. E simplu de verificat dar se pare ca e mai simplu sa scrii fara sa te documentezi.
    1 point
  13. mazda si toyota au ramas la normal aspirate. Si bine au facut. Sa vedem cat rezista.
    1 point
  14. Update: Multumita lui @F l o r i n am descoperit ca, cablajul cumparat de la [k-electronic](https://www.k-electronic-shop.de/VOLKSWAGEN/VW-Touareg/VW-Touareg-II-7P/VW-Touareg-7P-ACC---adaptive-cruise-control-Kabelsatz.html) era prost, erau niste pini schimbati intre ei. Acum totul merge asa cum trebuie au disparut erorile ciudate de pe modulul 13 si 8B, s-a facut CP pe 8B si singurul lucru pe care trebuie sa mai fac este ma duc la dealer pentru calibrare radare. Asa ca pe aceasta cale ii multumesc lui @F l o r i n un om de nota 10!
    1 point
  15. asta ati verificat?...problema o au motoarele CR de generatie noua EA288. Problema cu pornirea e stiuta de ceva timp, cod eroare P0341. S-a descoperit ca din cauza mizeriei din ulei acea valva de la VVT se blocheaza si mototul se desincronizeaza. VW a modificat piesele cu probleme, iar acum daca cumperi, veti observa ca pentru acelasi cod ai piesa putin diferita. Este un video foarte, foarte bun pe youtube..poate l-ati vazut deja, insa daca nu, postez aici link-ul : https://www.youtube.com/watch?v=DXvHdmq0reA&t=1171s
    1 point
  16. GTD,,motorul merge bine" în sensul că motorul mergea rotund și în relanti și turat și în mers,,, iar azi am pornit-o "adică la o zi după intervenția de la mecanic.. Țin să precizez că tot cablajul de pe conectorul de pe chiulasa și pana la fiecare injector l-am schimbat... Sper că mă exprim bine și sunt înțeles... Mâine ii fac din nou un tester... O să pun o poză cu cablajul...
    1 point
  17. Cum nu mai luase de ceva timp pulsul ierbii, azi s-a relaxat domol in natură.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!