Ieri am sarbatorit un an de cand am intrat in posesia masinii, in prezent 20k+ km fara probleme. De fapt, singura asa zisa problema este parbrizul care s-a crapat. In tot acest timp am luat cateva pietre in parbriz pe autostrada, chiar pe mijlocul parbrizului si nu a avut nimic, in schimb, pe 26 decembrie am luat o pietricica mica, pe partrea dreapta aproape de margine a facut o floare f mica iar dupa doua ore de stat masina in parcare, a plecat o dunga de aprox 10 cm.
Tot in ziua respectiva am fost la cineva sa il repare insa, mi-a spus ca este posibil sa nu tina fiind crapatura destul de mare. A tinut 3 luni apoi a inceput sa plece inca un cm. Am fost la Turbocon si mi-au spus ca nu au ce sa ii faca, crapatura fiind prea mare, aprox 12 - 14 cm. Il voi schimba pe casco la un moment dat, sunt curios daca au aparut si pentru Octavia 3, parbriz cu incalzire fara acele firicele.
Alte noutati, am schimbat ornamentul cromat al grilei din fata, cost 220 lei de la Brady. Tot ei s-au oferit sa o instaleze dar in alta zi, am facut programare cu mentiunea ca nu vreau sa imi dea bara jos. Bineinteles ca in ziua programarii s-au sucit si au spus ca trebuie sa-mi dea bara jos. Nu am fost de acord. Pana la urma am fost la o cunostinta si s-a rezolvat fara sa dau bara jos, iar ornamentul a iesit intreg cu exceptia unei cleme de ghidaj care s-a rupt.
Pe dunga cromata, cea de jos, am pus folie neagra, deoarace trebuia schimbata toata partea de jos la un pret destul de piperat. Au ramas de schimbat emblemele cromate cu unele negre.
De vreo doua saptamani am montat jantele de vara R18 cu anvelope Michelin PS4, 225/40/R18. Ca prima impresie, masina este un pic mai stabila pe curbe, parca nu se mai lasa asa mult pe o parte cum se simtea la cele R17, directia se simte mai "grea" iar ca si confort, la fel de rigida ca cele R17. Sincer, imi era putin teama sa nu fie mult mai rigida ca cele pe R17 insa, sunt destul de confortabile pentru un R18 si silentioase. Ce-i drept, am mers numai in oras cu ele datorita situatiei actuale, abia astept sa vad cum se comporta la munte.
Consum de ulei pana acum nu a fost, sau cel putin nu se observa pe joja, peste 4k km voi face a doua revizie, adica pe la 25k km. Consumul de benzina pe toti cei 20600 km este 9.2 conform Spritmonitor.