Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.04.2020 în toate secţiunile

  1. Nu mi-a zis cineva, ETKA spune ce-am scris mai sus, ceea ce inseamna ca producatorul doreste aceste coduri. Care sunt motivele si de ce unele piese nu sunt date ca kit de schimb pe alte marci nu le stiu, dar cu siguranta stie producatorul. Nu este corect sa cauti un cod de piesa pe Golf si sa-l folosesti pe Skoda pentru acelasi tip de motor, nu uita ca pana una alta si versiunile ECU sunt diferite, sunt si alte motive in spate pe care noi nu le cunoastem. Identificarea unor componente se face in ETKA strict dupa VIN, orice altceva, la vreun magazin de piese pe baza unui soft generalist care face echivalente nu trebuie luat in considerare.
    2 points
  2. Acum daca ai inceput sa compari CX5 cu Touareg ... in felul asta ajungem la Kuga sau Duster care au si ele 4 roti Daca nu te intereseaza jucariile moderne si vrei doar sa conduci o masina , e greu sa fii multumit de Kodiaq sau CX5 dupa ce ai condus 7P
    2 points
  3. @Rave multumesc de interventie :). @mihai.onu94 masina parca e mai confortabila pe denivelari insa tot are un ruliu destul de pronuntat in curbe abordate cu ceva viteza, nu imi da aceeasi incredere ca de exemplu q5-ul anterior, acum caut bare stabilizatoare ceva mai groase, din cautarile mele vad ca sunt compatibile cu cele de la Golf R si Octavia MK3.5. Incerc sa vad daca e o diferenta si intre Kodiaq-ul normal si cel RS din punctul asta de vedere. Oricum dupa schimbarea arcurilor ar fi trebuit refacuta si geometria. https://www.r-parts-store.com/Skoda-Kodiaq-Sway-Bars
    2 points
  4. @mad_kat: din față par cam chioare în comparație cu cele din far într-adevăr. Din lateral se văd mai bine (este o poză cu ele atârnate pe geam ). Eu am vrut să le iau pe cele cu semnalizare dinamică, dar a greșit fratele chinez la ambalare. Mă bate un gând să le comand din nou pe celelalte.
    2 points
  5. Da, este ok, daca masina este curata....dotari are ceva... Eu l-am.dat pe am meu anul trecut cu 17.500....km 205.000. P.s. al.meu nu avea barele de pe plafon, am comandat si am uitat de ele, in depozit la service. Daca auziti pe cineva, care vrea originale...sh...sa ma.anuntati. Multumesc
    1 point
  6. Nu am mai studiat preturile de doi ani dar 2017 cu km astia si perne pare foarte ok ...zic eu : https://www.2ememain.be/a/autos/volkswagen/m1534839187-volkswagen-touareg-3-0-tdi-2017-euro-6-117ooo-km-garantie.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
    1 point
  7. eZact....cum zic unii clasici in viata. Dar, daca e in mintile lui, iti va aduce satisfactii (vb de pasionati) si tinuta de drum, confort, pe care nu o sa le ai niciodata, la un suv de buget. Tot asa, un suv mai micut....te ajuta (pe.unii) in oras...la taxe...intretinere...etc.. Ex de SUV mic,.2.0tdi, Q5...2016...stricat sistemul adblue, reparat...inlocuit rezistenta, pompa si calculator adblue...piesele 7000 lei. No, mergi cu ele, vezi care il.simti tu, facut pt tine.....
    1 point
  8. Cine ți a zis ca pe caxc nu merge kitul 03c198229c? Compararea celor doua variatoare cu E și cu G nu are niciun sens. Nu pui variator cu G pe kitul din fabrica unde lanțul este cu A. Se montează tot kitul 03c198229c la are se mai inlocuiesc.... pinion pompa ulei și lanțul cu întinzătorul de la pompa ulei. Modelul lanțului la acest kit e diferit de cel inițial,și din acest motiv s sau modificat și pașii dintre dinții pinioanelor, rezultând un nr diferit de dinți. Pe ETKA nu ve ti găsi niciodată acest kit ca piesa pentru Golf6. Kitul asta dacă nu ma înșel a echipat aceste motoare doar pe Eos si Tiguan după 2013. Din acest motiv niciodată căutarea în program a distribuție nu va va duce la 03c198229c pentru Golf6.
    1 point
  9. Da, am.postat de.multe ori, da o cautare in aria tehnica. Se muta un plus. Mib 2 ...original sau mergi pe rcd 330g plus. Din punct de vedere al conectivitatii, 510 sunt depasite
    1 point
  10. Corect....doar ca se compara merele cu perele. Nu poti compara Touareg ....cu Kodiaq, fara suparare...nici cu Q5, cu Tiguan, nu stiu ce Mazda...sau Renault. Se poate compara cu Q7, X5, Cayenne, etc.... Este ca si cum compari A8 D4 ul cu Octavia 3. Alte asteptari, costuri, intretinere, impozit, buget, etc.
    1 point
  11. La varianta OE valva vine doar impreuna cu compresorul
    1 point
  12. Trebuie sa simti ce doresti Eu mi-am dorit mereu 7P , din 2011 cand l-am vazut prima data Cand mi-am permis second am inceput sa caut Cautand am testat toata concurenta compatabila la SUV-uri Pentru mine , complet subiectiv , 7P mi s-a potrivit ca o manusa orice altceva am testat Nici acum dupa 2 ani nu am nici cel mai mic regret ca nu am ales altceva Deci totul e subiectiv , trebuie sa iti placa tie , nici nu trebuie sa intrebi pe altii
    1 point
  13. Eneos, măcar ăştia produc ulei. Nu ştiu ce vede lumea aşa interesant la Ravenol.
    1 point
  14. Poate un MIB2, daca tot esti pus pe upgrade uri
    1 point
  15. Va salut, Este cineva care a avut jante pe 17 din fabrica la un golf 6? Sau știe cu ce dimensiuni vine (jante + roti)? Am un golf 6 pe care am montate cauciucuri 225/45/17 și jantele sunt de lățime 7.5. As dori sa mai achiziționez un set de jante pentru a pune cauciucurile de iarna (aceleași dimensiuni). Am găsit un set drăguț SH, dar cu lățimea 7. Deci o idee mai înguste fata de ce am eu momentan. Ar fi ok montarea unui cauciuc cu lățimea de 225 pe o janta cu lățimea de 7?
    1 point
  16. Mi-am luat un set de jante cu ocazia noului schimb de anvelope:
    1 point
  17. Siiii... au inviat! In saptamana mare ??? Multumesc tuturor pentru info!
    1 point
  18. 505.00 nu o sa gasesti pt dpf. Motorul ala nu a fost gandit pt dpf . Teava de esapament e afumata pe interior ? Daca da,pune linistit 5w40 cu norma 505.00
    1 point
  19. @Gusti Văd ca te ții de planurile pe care le-am discutat atunci! Sa le folosești cu plăcere! Soundbooster-ul se aude fain de tot! Văzusem poze pe FB și chiar eram in dubiu dacă e a ta sau alta, dar parca prea dădea cu virgula numărul de înmatriculare
    1 point
  20. Salut @grp, De unde ai luat firul neon? Inverter-ul nu scoate zgomote (bazait)? Aman si eu aceasta lucrare tocmai pentru ca stiu ca ma va scoate din sarite acel zgomot. Multumesc.
    1 point
  21. Am avut pe mana 7p 2018 versiunea de 150kw si merge ok in accelarare cam pana la 120 apoi cam moare, consumul mediu la mine, mers destul de ''apasat'' era ~18% si nu , nu este nicidecum ''suv premium'' cum specifica cineva aici, materialele mi se par de golf/ passat. Antifonarea era chiar ok iar motorul 3.0 ca si zgomot/feeling clar nu-l poti compara cu 2.0. Alegerea mea ca si costuri/batai de cap pe termen lung ar fi kodiak, masina cat mai noua si km putini.
    1 point
  22. Revin cu un mic update. Masina a primit o noua revizie la 9000 de km ; pe langa ulei si filtre am mai schimbat bujiile (foarte placut surprins sa vad ca se pun de fabrica NGK), dar si tot ansamblul cu pompa de apa (a inceput destul de brusc sa piarda antigel - este o problema comuna la cele pana in 2016 din ce am inteles). In continuare sunt foarte incantat de masina ?
    1 point
  23. Asa dicteaza harta (stock) de racire. 110+ vara este ceva normal.
    1 point
  24. Revin cu vesti bune : aparent la ultima revizie haldex probabil nu a fost readaptata pompa(de mizerie fusese curatata). Am reusit sa fac reviziile la cutie, motor si haldex si totul merge brici ? (am facut si un lunch si pot sa zic ca masina asta e o arma pe 4 roti; modul in care urca acul de la vitezometru este incredibil) . Atasez si o poza mai buna cu noile roti ?
    1 point
  25. Da, foarte posibil. Tot asa, poate sa fie colector sau cărbuni uzați, etc. Trebuie sa demontezi și sa verifici
    1 point
  26. Ebi a intuit bine, bine ca s-a rezolvat. Acum merge si martorul din bord la punerea contactului?
    1 point
  27. Problema rezolvată, tablita cutie siguranță baterie, împușcată
    1 point
  28. Dupa 13 luni de asteptare a venit si momentul mult asteptat. Am dat comanda in 30 ianuarie 2018 si la inceputul lunii martie am primit-o. Pt mine a fost prima optiune din cauza pretului - urmatoarea pe lista fiind un Forester second cu maxim 20-30k km rulaj in cazul in care nu mai rezistam sa astept. Asteptarea a fost mai grea incepind cu luna decembrie pt ca am luat-o cu gindul sa ma folosesc de ea in aceasta iarna. Voiam benzinar, automata si 4x4 astfel incit optiunile n-au fost prea multe la un buget fortat la 27k euro. Bineinteles ca l-am depasit putin dar nu atit incit sa ma gindesc la o versiune superioara sau chiar alt model. Pe linga minusurile asteptarii si a cresterii cursului valutar din ianuarie, au fost si avantaje printre care cea mai semnificativa financiar e Navigatia pe care am primit-o impreuna cu optiunea ecranului de 8inch. Nu e ceva ce voiam neaparat dar daca tot am primit-o, da bine la moral. Am comandat varianta Style 1.4/1.5 TSI, DSG, 4Drive pe care am pus: ACC, ecran 8inch, Full Link, pachetul confort drive in special pt sensorul de ploaie, pachetul enjoy style pt scaunele incalzite pt doamna - pachet care include si alarma, black exterior si park assist. Am mai pus roata de rezerva, SEAT driving profile pt partea de zapada si am pregatit-o pt carlig de remorcare. In plus am mai dat niste bani pt a schimba culoarea aia albastra standard si am facut-o alba. Trecerea de la Astra H la Ateca s-a simtit la parcari in primele zile si asta m-a facut sa apreciez foarte mult Park Assistul Probabil nu o sa-l folosesc prea des pt ca dureaza mai mult pina ajungem de comun acord unde sa parcam dar cel putin la inceput m-a impresionat ca o parcheaza drept si la distanta egala de celelalte masini. Eu, avind alte repere in Astra, tot strimba o parcam la inceput. In plus sint obisnuit sa deschid usa sa ma asigur ca sint paralel cu linia iar Ateca se opreste cind deschid usa Am observat ca farurile de zi sint diferite fata de modelul anterior, acum ledurile sint intr-un colt sub forma de triunghi(sau poate asa e la farurile standard?). Imi place ca nu are parti cromate, n-am fost niciodata fanul lor. Nu stiu daca e din cauza pachetului black exterior sau doar pt ca e Style. Revin cu pareri despre consum, comportament pe drumuri diferite cind voi avea o parere obiectiva. Deocamdata e clar ca trecerea de la o Astra 1.6 aspirat, sedan de 10 ani, manuala are doar avantaje. Mai adaug si citeva poze pentru cei interesati de anumite detalii din interior dar care nu se prea gasesc in prezentari: marimea tunelului din spate necesar pt 4Drive, cum arata tapiteria Style, marimea portbagajului.
    0 points
  29. Imi veni si mie superb-ul dsg 150 cp si dadui o tura mica prin oras sa o vad cum este. Masina ajunsa la venerabila valore de 17 km rulati dar ramasai surprins de consum, avusai o medie de 7.2 cu AC pornit, mi se paru super ok fata de de am condus mai ales ca este totusi maricica masina. Chiar sunt curios cum o sa oscileze consumul dar aveam asteptari sa fie mult mai mare dupa estimarile mele.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!