Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.04.2020 în toate secţiunile

  1. Nici Golful nu este ignorat (complet) Ultimul pachet venit de la creatorii virusului - l-am ridicat saptamana trecuta, l-am dezinfectat si l-am montat. Pe Golf avand difuri de DSP si pe Bora normale, pot face o comparatie, miscate de acelas aparat: inaltele sunt mai clare, bassul la fel de puternic, poate chiar ceva mai "violent" pe difurile normale - per ansamblu un sunet ceva mai "rafinat" insa nu mai puternic. Si sunt ceva mai puternice - suporta fara probleme peste 2/3 din volum cu bassul pe setarea maxima.
    3 points
  2. Azi m-am apucat de oglinzi. Semnalizarile sunt închise, nu argintii cum sunt cele originale. După ce am vizionat pe youtube câteva clipuri, înarmat cu ce îmi trebuie m-am apucat de demontat. operațiune care a decurs oarecum ușor. Am făcut o probă la rece după care am făcut operațiunile în ordine inversă. Sunt mulțumit de rezultat mai ales pentru că sunt funcționale acum. Mâine vreau să scot farurile și să adaug anulatoare de erori, astfel încât să nu mai văd eroare de bec ars în bord.
    2 points
  3. Salutari iubitori auto,nu de mult sunt posesorul noului audi rs6 si m am gandit sa impartasesc cu voi viitoarele experiente.masina a fost achizitionata din germania in luna ianuarie si mi au predat o in luna martie,cum nu se putea mai prost,in plina criza.una peste alta am reusit sa ma bucur de ea 1500 km,iar acum ma asteapta in garaj nerabdatoare sa rupa asflatul,nu al nostru ca e deja rupt?.despre dotari nu o sa vorbesc foarte mult,ar fi o lectura plictisitoare zic eu,are tot ce se poate pe ea...dar o sa las pozele sa vorbeasca mai mult decat mine.
    1 point
  4. Mi-am luat un set de jante cu ocazia noului schimb de anvelope:
    1 point
  5. Siiii... au inviat! In saptamana mare ??? Multumesc tuturor pentru info!
    1 point
  6. 505.00 nu o sa gasesti pt dpf. Motorul ala nu a fost gandit pt dpf . Teava de esapament e afumata pe interior ? Daca da,pune linistit 5w40 cu norma 505.00
    1 point
  7. Fulia e cu totul, costa cam 100 lei ina. Iti trebuie o cheie speciala fulii alternator care are torx interior iar exterior o tubulara cu multe caneluri. Cheia asta costa minim 25 lei dar daca a fost stransa fulia care o ai pe masina cu pistolul nu vei reusi sa o desfaci cu cheia, trebuie desfacuta tot la pistol. Mai bine cumperi fulia si mergi la un atelier care repara alternatoare, dai 10 lei si pun ei fulia. Asta e cheia: https://m.emag.ro/cheie-pentru-fulii-alternatoare-t50-1010/pd/DGWL2JBBM/?cmpid=86963&gclid=CjwKCAjwvtX0BRAFEiwAGWJyZKeWzSaGLMevugGo510AqiNU4_aC-5xCnWnEFCJeoFgORWm6ZqFSAxoC3iYQAvD_BwE#product-gallery
    1 point
  8. @Doomy 1,8 , nu am vrut ceva mai gros ca o departam de prinderi.
    1 point
  9. Am declipsat pasla de pe capota si sub ea am pus 3 bucati de material fonoabsorbant.
    1 point
  10. Da, se vor bate pe cea cu 14k, pe care samsarul a luat-o de afara cau 10-11k, probabil lovita si zeci de mii de km dati inapoi. Ca altfel, pentru 250-500eur nimeni nu se complica sa aduca/vanda masini de afara... Multi se bazeaza pe faptul ca masinile vin cu carte service, si istoric la zi ( asa o fi, nu neaga nimeni ) dar dupa 180-200k km cu schimburi "ca la carte", adica min 25-30k km, si rulate pe afara in regim de austostrazi ( indiferent de cat de bune sunt drumurile, si ce calitate are carburantul ) uzura isi spune putin cuvantul. Nu e nicio pb, nu zice nimeni ca masina e un cazan, sau vreun gunoi, cu singuranta poate mai tine 50k km fara probleme (pentru unii asta inseamna 4 sau poate chiar 5 ani de utilizare!) dar la cum sunt facute masinile mai nou, CONSUMABILE, sansele sa inceapa sa cada ceva de pe ele, dupa garantie e oarecum normal. Nimeni nu mai face masini sa tina "juma de milion de km...". Eu am preferat intotdeauna o masina cu vechime mai mare ( gen +1 / +1,5 ani ) si cu km mai putini, decat una mai noua si cu "teoreticii" 150k km. Pana acuma, la 3 masini luate de afara dupa aceasta regula, nu am dat gres. Dar, am platit pretul corect pentru masini.
    1 point
  11. Vasilina normala,alba . Banda textila subtire ,da ,de izolat fire . Am 3 passat-uri facute (inclusiv cc-ul meu),nu mai am zgomote. A trebuit demontat cam tot,inclusiv consola centrala
    1 point
  12. Doua pareri pertinente si argumentate. Probabil s-a inteles gresit, nu compar octavia tour cu O4, logic ca un model nou va veni cu un pret ceva mai mare, ca si in cazul meu, tocmai aparuse O2 facelift, aveau una expusa in showroom si era cu fix 2k E mai scumpa insa la momentul respectiv nu aveam incredere in 1.6tdi pt ca doream o masina cu fiabilitate dovedita. Probabil ca investitiile in dezvoltarea electronicii coroborate cu inflatia si dorinta de a creste profitul au dus la preturile astea. Sa speram ca vremurile actuale ii vor ''forta'' sa micsoreze putin marja de profit.
    1 point
  13. Arata bine - insa in poze par chioare rau - sper sa fie doar corectiile camerei, ca daca e real nu prea e ok...
    1 point
  14. Un lucru de retinut, indiferent de unde si de la cine luati masina, o masina ok, corecta, intretinuta si fara probleme, nu va fi ieftina. Daca va faceti un calcul de buget, si masinile ( dau sumele doar ca un exemplu general ! ) incep de la 15.000eur pana la 25.000eur, in specificatiile care va intereseaza pe voi, o masina ok va fi in gama de pret 20-25.000eur, adica in jumatatea superioara a preturilor. Mai sunt si exceptii intr-adevar, dar deobicei sunt foarte foarte rare, si in marea majoritate a cazurilor intaresc regula.
    1 point
  15. M-am uitat si eu la ea, pretul de lansare este prohibitiv parerea mea, 22k +. Chiar nu inteleg de ce s-au scumpit in ultimii ani asa tare masinile, in 2009 am dat 13.700 pe octavia tour tdi, acum la banii aia mai iei un CITI Go ceva mai dotat. Care e baza reala tinand cont ca inainte subansamblele nu erau chiar atat de raspandite in tari bananiere si deci, teoretic, pretul de productie ar fi fost mai ridicat.
    1 point
  16. E vorba doar de un 2.0tdi - 195,4cp masurati pe dyno
    1 point
  17. Salut, Le-au reparat pe ale mele, m-a costat 450 Ron / buc. in suma asta a fost inclus montaj , suruburi si tot ce trebuie facut la injectoare. Scuze pentru intarziere, am avut ceva probleme de sanatate si nu am intrat pe forum.
    1 point
  18. Suna frumos, dar totusi 1000eur... sunt ceva banuti
    1 point
  19. Da, la relanti se aude superb pe 5....
    1 point
  20. Gresit ,pentru dpf e musai 507.00
    1 point
  21. Am găsit problema pana la urma, era de la doua siguranțe care erau arse, si totodată si un fir de la carlig la modul se mai ținea in doua lițe.
    1 point
  22. Si castrol magnatec diesel dpf are 505 si merge la dpf. Si nu e la pret prohibitiv. @GEO GEO verifica si motul8100 x-cess Si mobil super 3000 xe
    1 point
  23. Breaking News... Astazi am trecut si eu la rotile de vara...cu multe injuraturi la adresa primarului. ? Am pus rotile in masina de aseara si azi dimineata m-am dus glont la AutoSoft sa-mi montez rotile...la verificare am constatat ca 3 dintre ele erau putin patrate, au fost indreptate, centrate cu Haweka, umfalte cu azot, echilibrate, montate pe masina, strans prezoanele si antifurtul cu dinamometrica la cote, mers in probe, intors si verificat ungi de fuga...dupa care am spatat masina si i-am facut o sedinta foto! Cost distractiune 500Lei!
    1 point
  24. Si...gata si cutia custom pentru subwoofer. Las pozele sa vorbeasca de la sine, sa nu ziceti ca am cumparat-o gata facuta. Si (sper) ultima poza cu jantele de iarna. Drumuri (in casa) bune!
    1 point
  25. Daca nu-i mai faci omologare individuala scoate DPF-ul. In mod normal un DPF la un motor care a functionat cu 10W si la care s-a turnat si MOS 2 ar trebui sa fie colmatat de ceva vreme, probabil ca dupa ce-o sa-l scoti o sa functioneze si motorul mult mai liber, cine stie, poate nici uleiul pe care o sa-l dea turbina pe motor n-o sa mai fie asa mult, mai putina rezistenta la gazele de evacuare. ALH-ul nu e gandit sa functioneze cu 507.00, ar trebui un 505.01.
    1 point
  26. Esti absolut sigur ca are DPF? Echiparea cu DPF era posibila ulterior cu un kit special de evacuare care continea si filtrul DPF. Motorul ramane acelasi, deci nu exista ciclu de post injectie pentru arderea cenusii din DPF, ceea ce inseamna ca fie se bazeaza pe o regenerare pasiva (mers in forta de obicei) fie pe schimbarea lui intr-un anumit interval de timp. N-am studiat aspectele astea. In orice caz, cu cat mai putina funingine in DPF cu atat mai bine, ceea ce inseamna ulei 507.00, motorina de calitate, turbina reglata bine, motor in stare buna tehnic. Mai bine dai jos DPF-ul, oricum in RO nu-ti aduce vreun castig, masina cu ALH este incadrata ca EU3, la tine este vreo exceptie?
    1 point
  27. Masina suprema. Sa te bucuri de ea!
    1 point
  28. Ce ar mai fi de spus...ai rupt forumul si instagram-ul cu jucaria asta. ?
    1 point
  29. Timpul trece insa masina sta mai mult la subteran.. De fiecare data cand o vad parca ceva in mine tzipa sa o scot la niste ture la drumuri lungi, insa nu avem voie ... De fiecare data cand ma vede parca tzipa ea la mine, sa ii dau niste talpi ca se ramoleste =)) Intre timp au inceput sa vina din "goodies", insa mai dureaza pana le voi monta, impreuna cu restu de revizii etc. ABIA ASTEPT ... MAI DUREAZA MULT? ARE WE THERE YET? :))) off izolarea asta...
    1 point
  30. As vrea eu sa am filmulete de genul??...sunt doar filmulete cu masina in carantina si nimic mai mult
    1 point
  31. @amircea, multumesc, era setata corect acea optiune. Update... Dupa ce am incercat si cu alta interfata de asemenea fara succes, am decis sa iau "la puricat" optiunile legate de intervalul de service. Am descoperit astfel ca cei din reprezentanta din prostie/nestiinta sau intentionat(de fiecare data cand merg la revizie le cer sa stau langa masina cand schimba filtrul de motorina, sa amorseze pompa si sa o porneasca) folosind al lor VAS-PC, au facut resetarea intervalului de sevice intr-un mod nepotrivit prin anularea evaluarii nivelului de ulei(vezi poza): Astfel, la mine, setarea era pe "no oil level evaluation". Prin urmare nu puteam(chiar daca arata ca imi ia setaea) sa schimb calitatea uleiului in "good oil quality" si nici sa vad informatiile de km/zile aferente intervalilor de service(imi dadea eroare). Dupa ce am schimbat optiunea de mai sus in "Oil level evaluation" am putut sa schimb calitatea uleiului si in bord au aparut celebrele "liniute". Multumesc pentru opinii si sper sa nu va loviti de asa ceva.
    1 point
  32. Am si triplesquare si tot ce trebuie. Daca trebuie, refac si motorul undeva.. Sper sa nu fie nevoie. Inainte de a intra in iarna, am facut revizia (Ravenol + Mann & Mahle) si deoarece nu pornea bine iarna la frig (uneori nici la cald) am reconditionat electromotorul. Acum ...e alta viata! Cum pornea inainte: Aprox: 2 grade https://photos.app.goo.gl/mFbYX5fadGeZea2A8 Cum porneste dupa, aproximativ aceeasi temperatura. https://photos.app.goo.gl/e69hhhDRhStsE32i6 Si...ca tot am avut ceva timp liber in vacanta de iarna, am zis sa ma apuc si de carcasa ceasurilor de bord. Pentru ca nu am gasit ce vreau...evident. Ceasuri de Passat, Maxidot, Immo3, cu folii de Passat pe carcasa de Golf. Din cauza foliilor a trebuit sa modific carcasa pentru a pune inelele si la litrometru si indicatorul de temperatura. Inca nu sunt gata dar lasam pozele sa vorbeasca. Peste o saptamana intra Golful la facut. Spatele refacut si fata refacuta... Sa speram ca totul va iesi bine Edit: Drumuri bune tuturor!
    1 point
  33. Alternatorul sau fraiul de pe el.
    1 point
  34. salutari am o problema la masina mea din semnatura cand o accelarez puternic si trec peste 3000 ture mi se aprinde martorul rosu de baterie cad imi scade turatia la 2000 se stinge ce ar putea fi?? sa mai confruntat cineva cu asa ceva?? ce trebuie sa verific?? multumesc
    1 point
  35. 1 point
  36. Schimba intai bateria cu a unui vecin, coleg, si asa vezi daca se schimba ceva. Daca nu incarca nici asa atunci e alternatorul, sau ceva din el. Cu toate ca as merge direct pe alternator.
    1 point
  37. Posibil acel frei de la alternator
    1 point
  38. Subscriu la parerea de mai sus. Bateria (acumulatorul) ar trebui sa actioneze ca un condensator urias, care se incarca cu energie si o cedeaza sistemului la nevoie. In plus ECU-urile trebuie sa reziste la anumite tensiuni putin mai anormale, din constructie. S-ar putea ca tensiunea pe baterie sa scada sub 5/6V (valoarea minima uzuala la pornirea motorului) in timpul actionarii electromotorului din cauza unei baterii in stare mai putin buna, si de acolo sa se traga eroarea ta. Numai bine
    1 point
  39. Valvoline Syn Power MST C3 5w40 , are norma 505 00 si merge si cu DPF, Acesta este un ulei cu nume , mult pesteLliqui Moly , Castrol a cazut mult in jos
    0 points
  40. nu se vede ce ai pus pe instagram. nu toti avem cont acolo.
    -1 points
  41. @tavitara?sa treaca nebunia si ne intalnim la toate semafoarele cu drag.si eu incerc sa aflu daca i buna?,stiu doar ca i scumpa,cred ca de asta nu prea isi cump lumea
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!