Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.04.2020 în toate secţiunile

  1. Operatiunea monstru phase 1 Cine spunea ca plafonul din Bora nu se poate da jos decat indoit sau cu un geam scos? Cam toata lumea inclusiv pe forumurile de afara, doar un singur individ scria timid undeva pe vortex ca iese si pe usa spate. Greu, cu atentie si precizie, dar iese. Oare usile la bora sunt de dimensiunea asta (mai mari oleaca decat la golf) si din cauza asta? Continuam. Vreau si stalpii a, b si c sa ii retapitez.
    5 points
  2. Azi a fost cald, a bătut puțin vântul, dar mi-am propus să mai fac chestii la mașină. O parte le-am făcut, o parte am mai lăsat și pe altă dată. Pe spate aveam două probleme, la uși reușisem să stric butoanele de deschis geamurile așa că acum le-am schimbat Iar la ușa dreapta spate se arsese firul cu neon și l-am schimbat și pe acela. Apoi m-am apucat de consola centrală, pentru că nu aveam priză de 12V normală, mașina neavând pachet pentru fumatori. Proprietarul anterior folosea un adaptor cu mufa mică și dispozitivul avea 3 prize de 12V și un port USB. Dar era cam mare să-l las tot timpul pe undeva pe acolo, așa că m-am gândit să decupez plasticul ca să-l "încorporez" cumva. După ce am desfăcut capacul, am studiat problema am măsurat și cu ajutorul mini-frezei am decupat și pilit până am ajuns la forma și dimensiunea corectă. Apoi pe spate am prins dispozitivul cu plastic topit, deși intrase destul de fest în decupaj. Nu m-am hotărât dacă ar fi mai bine să fac capacul transparent cu negru. Am să decupez folie neagră să văd cum vine, dar în altă zi. Deocamdată am două porturi USB, unul fiind cu adaptor introdus în priza de 12V și două prize de 12V, funcționale. Când să ies din mașină, văd lumină sub volan. Am o singură lampă cu lumină pentru picioare, montată în locașul ei, sub volan, cablata, dar care nu a funcționat niciodată. La pasager nu este lampa, dar nici plasticul nu este decupat. Am făcut un drum și a funcționat în permanență. La întoarcere, după pornirea motorului nu s-a mai aprins. Ce ar trebui să fac sau să verific, ca să fac funcționala lumina pentru picioare (footlights)? Săptămâna viitoare vreau să schimb lămpile de semnalizare de la oglinzi, să adaug anulatori de eroare ledurilor din far și să fac funcționale, din nou, luminile din uși (exit door lights).
    3 points
  3. Probabil cea mai tare masina de pe forum ?
    2 points
  4. Salutare Bogdan. De unde ai luat MIB.ul? Ce tip de camera ai achizitionat? Lowline? Highline? Sunt codari diferite pe.MIB2. O sa incep sa va prezint masinuta mea si cateva din modificarile aduse. Nu sunt inca familiarizat cu vwforum.ro intrucat nu am postat des aici. Dar voi incepe. Este vorba de o octavia 3 model 2016. Avem retrofit AID ( Active Info Display) Si unitate MIB 2,5 columbus (Cu DAB si SIM) + ecran 9,2". Inainte de MIB 2,5 am avut MIB2 columbus. Am facut un upgrade de la camera marsarier lowline la camera marsarier highline (cu linii dinamice si 5 moduri de vizualizare) Retrofit Lane Assist cu Trafffic sign recognition, high beam assist Retrofit BSD (blind spot detection) si RTA (rear traffic alert) Retrofit Homelink (pentru deschidere porti/usa garaj) Retrofit lumina interioara manere usi Retrofit Xenon cu AFS si spalatoare faruri Retrofit amortizoare capota Retrofit lumina ambientala (necesar schimbare bcm cu bcm FL) Upgrade gateway high 5Q la gateway high 3Q Update modul clima si modul directie Upgrade comenzi volan la cele cu tasta View 2019 Lista continua. Daca sunt intrebari voi incerca sa raspund cat pot de repede. (Daca pot) A fost o munca frumoasa, pe parcursul mai multor luni de zile, timp in care am cunoscut multi oameni, cu unii ramanand chiar prieten.
    2 points
  5. 1 point
  6. @kickereu modest zic ca sigur?
    1 point
  7. Puțină cosmetizare nu strica Puțină cosmetizare nu strica
    1 point
  8. Super! Mersi de sfaturi cu produsele și aplicarea lor. O să o fac si eu la Tiguan, chiar dacă e neagră pielea și nu se "vede" mizeria la fel ca pe alte culori.
    1 point
  9. Salut. Da este modelul de parasolar. 8E0 909 511 8N0 959 719 Acestea sunt cele 2 coduri necesare.
    1 point
  10. ceas de bord: pin 1 +12v permanent pin 10 masa pin 18 can high spre gateway pin 15 pin 17 can low spre gateway pin5 Ce fel de teste vrei sa faci?
    1 point
  11. De acord cu @gabriel88 , daca nu mergi la munte iarna , sunt si confortabile , 75% de vara , au si legalitate iarna Eu fac 15.000 km anual , nu merg iarna la munte si sunt multumit Eu la maxim 3 ani le schimb , tu le poti schimba la 5-6 ani daca nu schimbi masina pana atunci
    1 point
  12. Sincer la numarul de km si fiind masina secundara as pune all season michelin si caz inchis, iarna nu prea mai este asa ca te descurci lejer. spor
    1 point
  13. Ziua a 15 de carantină. Mașina are 29.846 piese. Nu mai știu în schimb unde am pus tubulara de 10. weekend frumos tuturor
    1 point
  14. ...si pentru ca tot avem ceva mai mult timp acum m-am apucat sa schimb uleiul in diferentiale, am inceput cu cel spate si vor urma si celelalte. DIferenta de culoare e clara, insa vascozitatea celui vechi si mirosul erau cam la fel cu cel nou, asta fiind o analiza empirica. Ceea ce e sigur e faptul ca am scos cca 850ml si am bagat cca 1100ml, se evapora in timp, scurgeri nu sunt, alta explicatie nu vad. Conform elsa, 1100ml ar trebui sa intre.
    1 point
  15. Toyo Proxes am avut eu pe Q5 si au fost geniale, foarte aderente si cu comportament foarte bun pe ud timp de 30.000 km. Probabil unul din putinele lucruri pe care mai scrie Made in Japan.
    1 point
  16. Viking e din acelelasi brand-Continental. E gama mid de la ei, la fel cum e kleber-ul ptr Michelin. Am avut in trecut, acum vreo 5-6 ani cred, dar de iarna. Ca parere personala, la momentul respectiv s-au comportat foarte ok pe zapada.
    1 point
  17. Va salut! Ca tot veni vorba de carburant. S-a intamplat inevitabilul. 1.0 tsi golf 7.5 85kw/115cp DKRF in jur de 18.300km in bord, masina o am de un an si aproape o luna. S-a intamplat ca intr-o zi de duminica, cand urcam un deal, destul lung, cu viteza a 4-a (masina fiind manuala) sa faca un mic tremurat. Am zis ca poate mi s-a parut mie si cine stie ce o fi fost. Apoi a urma ziua de luni cand totul a fost normal dupa care marti, a inceput sa mearga prost, la modul ca dat in nas si mai des, unde eram tot intr-o rampa, in viteza a 3-a. Fiind in oras, am prins o portiune de drum dupa respectivul eveniment si am zis ca hai sa vedem daca face asa si in drum drept. Am accelerat-o mai mult, fiind tot in viteza a 3-a, undeva pe la 2700RPM mi s-a aprins check-ul, a palpait vreme de cateva secunde dupa care s-a stins. Oarecum ingrijorat dar bucuros ca macar a aparut ceva, am pus testerul pe ea, lucrez la service, am la indemana un kts(bosch) cu ultimele update-uri la zi. Scanarea este atasata mai jos. As da vina pe carburantul prost, insa nu stiu ce sa zic. In mare parte alimentez de la rompetrol, benzina "normala" de 95 si rareori de la omv. Merg de la plin la gol (pana se aprinde becul) si tot asa. Masina o conduc ca pe un diesel, schimbatul vitezelor intre 2500-3000 rpm. Nu am facut revizia (fiind sub 30k km si sub 2 ani), dar foarte posibil daca continua, o sa urmeze o vizita la reprezentanta.
    1 point
  18. Am revenit! Cu noutati, bineinteles! Masina a intrat la reparatii si dupa 3 saptamani si jumatate de stres, de lipsa libertatii de miscare (carless), de batai de cap, am luat-o pe data de 19.02.2020. Sunt multumit de ce a iesit. Mai trebuie sa rezolv 1 chestie: re-asezata bara fata. Ceva nu s-a asezat chiar perfect si trebuie sa mai lucrez eu un pic, dar...sa dea caldura. Si-amu pozele: Inainte de vopsitul barelor fata si spate, am facut si decupajele pentru Side markere. Apoi s-a inceput vopsirea masinii: Am montat si spalatoarele de faruri + pt boxa din usa dreapta spate am facut legaturile in mufa din stalp. Mat sau lucios? Biiine, lucios sa fie si cu 3 staturi de lac peste vopsea, da? kinda fat... Apoi montajul diverselor elemente pe masina: Si-acasa cu ea! Poze din ziua urmatoare, in parcarea de la lucru: Siii....cam atat. Cu toate piesele, vopsea si manopera...cred ca au intrat vreo 5000 lei. Incluzand si "mofturile mele" (spalatoare de faruri, grila fara semn) si fara piesele luate atunci in ungaria. Una peste alta, dupa 3 saptamani jumatate de plimbat in Audi B8 Quattro din 2013, cand m-am urcat in Golf m-am simtit bine. M-am simtit confortabil. Masina se tine bine in ciuda varstei, trage bine si e confortabila. Si surprinzator, suficient de silentioasa... Deci, imi place de batranica mea... I really love it! ps: cu ocazia asta am si vopsit carligul, dar inca e la uscat acasa, nu pe masina. ps2: da, o sa iau un alt numar pe fata si ambele o sa fie lipite cu dublu adeziv. Drumuri bune!
    1 point
  19. De evitat discurile ATE si placutele. Se ovalizeaza repede iar din cauza placutelor scartaie la franare. Am migrat pe Textar si nu mai sunt probleme deloc. Franeaza destul de bine.
    1 point
  20. saga cu schimbul de ulei al cutiei se incheie azi, sper, ieri am umplut-o insa nu mi-au ajuns 6L si a trebuit sa astept sa imi ajunga azi inca 1L care ar trebui sa fie suficient. Nu am gasit mai mult sa cumpar, ZF8 e foarte dificil de gasit pe stoc, in schimb Febi, SWG, Ravenol le gasesti din belsug. M-am asteptat oarecum la asta dat fiind faptul ca am dat mecatronicul jos plus ca a stat 1 zi desfacuta timp in care a tot picurat ulei din ea. Am facut ieri o tura mica cu masina si cutia schimba foarte ok, la fel ca si inainte, deci nu poate lipsi mai mult de 1L din ea dupa estimarea mea, doar ca la 40C inca nu iesea ulei pe la busonul de umplere dupa ce am bagat si litrul cu nr. 6 garniturile pe care le-am schimbat sunt acestea: cea "ochelar" vine intre mecatronic si cutie, iar oringul, care sunt de fapt 2 la numar, vin pe mufa care intra in cutie cu cablajul mecatronicului. Oringurile vechi erau aplatizate si intarite, cele de la ochelar nu erau intr-o conditie rea, dar ca sa schimbi oringurile trebuie dat jos mecatronicul si atunci ar fi fost pacat sa nu il fi schimbat si pe acela. to be continued
    1 point
  21. ZF recomanda ca si interval de schimb 80-120k km, cat mai aproape de 80k daca se foloseste in conditii mai grele, gen se tracteza cu ea sau e folosita prin tari unde T sunt ridicate, altfel pentru regim normal de exploatare catre 120k km. A mea are 246k km acum iar operatiunea o fac eu, acum am vazut ca sunt multi care fac operatiunea folosind aparatul de flush de la Ravenol, lucru care insa nu e recomandat pentru cutiile astea, e de preferat metoda gravitationala. In Bucuresti ai chiar un centru ZF care face, pentru 6hp taxau cca 1200-1300Ron cu tot cu manopera si materialele necesare. E un ulei care este normal ca se oxideaza in timp, insa e cu mult peste un ulei de motor si stresul caruia este suspus este diferit fata de cel din motor. Eu il schimbam oricum ca si mentenanta preventiva, si este de facut acest lucru daca tii la masina, dar in acelasi timp sunt de parere ca atata timp cat cutia merge bine si masina nu este abuzata la fel de bine poate fi si neschimbat, am vazut destule masini cu mai multi km la care nu se schimbase uleiul in cutie si nu aveau vreo problema. Are aproape 250k km si uleiul original iar cutia merge foarte bine, asta este o dovada ca acel ulei isi face treaba foarte bine. Sunt de parere ca nu pica din cauza uleiului neschimbat ci mai degraba din cauza unei epxloatari neadecvate sau a pierderilor nedepistate la timp. Normal ca sunt si cazuri cand cedeaza alte componente, dar asta nu este neaparat vina uleiului.
    1 point
  22. @corad0 - mersi :). E destul de agila masina, mult mai agila fata de 3.0tdi anterior, senzatia e cu totul alta, aia era ca o locomotiva asta se simte mai mult ca un tren de mare viteza, nu stiu cat am nimerit-o cu comparatia asta, dar ideea este ca asta se simte mai usoara si chiar daca nu trage ca o locomotiva compenseaza cu sunetul si turatia, clar e mai rapida decat 3.0tdi care avea un stage 1 totusi, pe cel stock il mananca la micul dejun :). @bubu182 - stiu de APR, ca si costuri tot pe acolo sunt, cca 6-700Eur daca imi amintesc bine, o sa ii contactez si pe ei. Intre timp iar mi-am dat de lucru, ma apucasem ieri sa schimb uleiul la motor si aveam oricum un pitic cu garnitura de la mufa cutiei pe unde intra cablajul, era murdar pe acolo asa ca, desi nu era programata, am dat drumul uleiului, am dat jos si mecatronicul pentru a schimba garnitura dintre el si cutie, schimb si garnitura de la mufa. Folosesc un kit de service pentru cutie de la ZF, il am ramas de la Allroad la care nu am mai apucat sa il folosesc asa ca pica tocmai bine. Era neumblat la cutie, uleiul original de fabrica, nu arata rau si nu mirosea a ars, dar clar are destule impuritati adunate pe magneti.
    1 point
  23. La mecanicul roman sprayul e salvarea. Sa gadila sa foloseasca vcds la amorsare.
    -1 points
  24. 24 sau pe aproape .. atunci pleaca regenerarea.
    -1 points
  25. Verifica si capacitatea bateriei. Daca e scazuta sub 60% load menegementul ridica turatia.
    -1 points
  26. 12.3 e cam putin. O baterie buna are 12.6. La trasee scurte capacitatea scade. Pune un redresor agm sa isi revina.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!