Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.04.2020 în toate secţiunile

  1. Am reconditionat/montat jantele de vara ?
    4 points
  2. Carenaje montate, degrasare integrala. Urmeaza folie pe geamurile spate ...
    3 points
  3. Salutari iubitori auto,nu de mult sunt posesorul noului audi rs6 si m am gandit sa impartasesc cu voi viitoarele experiente.masina a fost achizitionata din germania in luna ianuarie si mi au predat o in luna martie,cum nu se putea mai prost,in plina criza.una peste alta am reusit sa ma bucur de ea 1500 km,iar acum ma asteapta in garaj nerabdatoare sa rupa asflatul,nu al nostru ca e deja rupt?.despre dotari nu o sa vorbesc foarte mult,ar fi o lectura plictisitoare zic eu,are tot ce se poate pe ea...dar o sa las pozele sa vorbeasca mai mult decat mine.
    2 points
  4. Arborele cotit la TDI 2.0 nu sufera nimic. Nu am vazut niciodata unul rupt. Nu am auzit niciodata de schimbare cuzineti. Poate cel mult sa aiba de suferit volant. Dar de aceea este cu masa dubla, ca sa poti sa mergi cu motorul in anumite turatii. Dieselul nu este motor de turatie prin definitie. Poti sa mergi la 1200 de ture un milion de km. Subturare nu inseamna rularea constanta la anumite viteze ci accelerarea motorului de la turatii foarte joase. Inca o data, inginerii germani au considerat ca este ok. Deci este ok. Acest mit urban cu subturarea este real, dar in anumite conditii. nu se refera la masini cu cutie automata.
    2 points
  5. la un motor de 2000 cm3, diesel, îl "sufoci " mergând subturat... nu mai spun de dpf... plus că o accelerare bruscă pt a ajunge în zona de cuplu maxim, din cauza vibrațiilor care vor apărea în motor, în timp, vor conduce la uzura multor piese de acolo (în principal arborele cotit). voi vedeți faptul că dacă o țin constant în S la 2000 rot /min e rău? de ce ar fi mai "bine" la 1200, în D, în viteza 6 pentru 500 1000 de m? ceea ce v am spus e doar pt oraș valabil!
    1 point
  6. Downvoteurile primite sigur arata ca e o problema cu replica de mai sus, multa lume citeste si s-ar putea sa creada ce spui. Mersul constant la orice viteza intr-o turatie joasa nu face deloc rau turbinei, pentru ca nu o soliciti mergand constant. Iar daca vrei sa ii dai atunci talpa, softul stie ce sa faca si gestioneaza situatia bine. Au fost pe forum multe postari de la persoane care au arata prin documente si analize ca motorul se simte bine, eficienta este buna mergand constant si in turatie mica. La mers sportiv e altceva, dar vorbind de mers constant, poti accelera rapid la 60km/h si apoi mergi constant. Bafta!
    1 point
  7. Acel RS6 C7 este and lui ndy_rs6 (check it out on instagram). E o masina frumoasa, tunata "putin" Acelasi raspuns si pentru @acidone77 care am vazut ca a intrebat si el. @wowelement asa cum ti-am spus si dincolo, spectaculoasa masina si imi pare tare rau ca nu te poti bucura de ea in perioada asta, asa cum nici unul nu putem Dar astept cu nerabdare poze noi de pe drum si eventual niste filmulete cu reprize si ce vrei tu Multi km fara incidente si multe bucurii la volanul acestui dream car. Imi place ca esti fan inrait Audi
    1 point
  8. Aceeasi parere ca si @OviVal o am si eu. Mi-am activat functia acum 2 luni, avand deja camera din fabrica si modulele necesare. As recomanda doar in cazul in care ai de facut doar codari fara modificari la masina, motivul fiind ca utilitatea (la noi cel putin) e extrem de redusa.
    1 point
  9. Timpul trece insa masina sta mai mult la subteran.. De fiecare data cand o vad parca ceva in mine tzipa sa o scot la niste ture la drumuri lungi, insa nu avem voie ... De fiecare data cand ma vede parca tzipa ea la mine, sa ii dau niste talpi ca se ramoleste =)) Intre timp au inceput sa vina din "goodies", insa mai dureaza pana le voi monta, impreuna cu restu de revizii etc. ABIA ASTEPT ... MAI DUREAZA MULT? ARE WE THERE YET? :))) off izolarea asta...
    1 point
  10. Salutare, hai ca nici nu mi-am dat seama cat timp a trecut de cand nu am mai facut un update pe aici, masina e in continuare la mine desi ma batea/bate un gand sa o schimb pe ceva mai micut dar tot sprinten, un R sau GTi, asta pentru ca am luat de curand un Q5 2015 2.0tdi Stronic si vad ca imi cam place ca si masina de daily fara prea mari pretentii, dar inca nu stiu...insa nu am uitat deloc A6-le si am continuat sa ii mai fac cate ceva, astfel ca: - in toamna am facut upgrade la 3GP in special pentru BT streaming si apoi pentru interfata mult mai up to date, hartile google, un upgrade foarte bun il vad eu intrucat te face sa te simti intr-o masina mult mai noua. - am ajuns in sfarsit sa pun si bara fata S-line, dupa multe peripetii si vanzatori foarte neseriosi, acum in sfarsit mi se pare ca e in ton cu bara spate, ar mai fi poate mici detalii si dintre aceste cred ca folia pe geamuri ar fi unul. - am facut upgrade la bara spate de torsiune si pus una de RS6 C6, s-a imbunatatit dinamica masinii in bine, nu la fel de bine cum o face un set de la H&R, dar e mult mai bine fata de stock - am reconditionat jantele Segment si le-am incaltat cu Conti Sport Contact 6, foarte multumit de look cat si de cauciucuri, aduc un mare plus la dinamica cu un disconfort la suspensie, fiind un perete lateral foarte rigid se simte cand masina e pe Dynamic fiind si mai coborata din VCDS, dar o directie multa mai responsive si mai precisa plus un grip foarte bun. Vedem ce va mai urma, stay safe!
    1 point
  11. As vrea eu sa am filmulete de genul??...sunt doar filmulete cu masina in carantina si nimic mai mult
    1 point
  12. Softul e gandit doar pentru consum redus/emisii reduse si atat, ii doare in c*r pe aia de la VW de fiabilitate sau alte aspecte de genul. Pentru ei un criteriu important e ca masina sa nu se strice in perioada de garantia, dupa aia nu prea ii mai intereseaza. Motoroul cu ardere interna are randament mai mare cu cat turatia e mai mica si load-ul mai mare. Dar utilizarea la turatii joase are si ea dezavantajele ei, de ex. vibratii torsionale mai mari. Sa nu mai zic de placerea de a conduce, un aspect foarte important pentru utilizator. Cutia nu iti da senzatie ca e nerbdatoare sa schimbe o trepata inferioara cand e cazul, ba din contra, continua sa tina motorul la 1200 rpm cand te-ai astepta la altceva. Da, daca apesi hotarat pe aceleratie atunci se trezeste si retrogradeaza cum spui tu.
    1 point
  13. Adevarat, nu este asa la indemana. Insa, cu timpul, cred ca fiecare ajunge sa si cunoasca masina (cat de cat). Un aspect important este ca, nu multi pot accede la o masina noua. In sensul de expoatare si cunoastere a ei din primii km. Marea majoritate sunt sh, multe cu un numar de km. Mult mai mare decat imaginatia… Nu este un lucru rau, raul intervine acolo unde pretentiile sunt de ceea ce nu face obiect. Pana la urma, este vorba de simptomatologie si dupa aceea de metode de rezolvare. Din acestea, preponderent sunt de ordin mecanic, chiar normale (vorbim de uzura). Nu trebuie sa privim totul ca pe un defect. Personal, cred ca pe durata de viata a ambreiajeor, ar mai trebui facuta o verificare a jocului preluat de saibele de reglaj. De ex: daca dupa o recalibrare, cutia schimba bine, acolo este o explicatie (de soft). Daca isi revine la o vreme dupa recalibrare, este o alta explicatie (mecanica). Sunt doar niste concluzii trase in timp, cu multe masini echipate numai cu DSG (6 + 1 ambreiaje umede). Este doar ce am experimentat eu, nu este un indrumar… PS. Evitati pe cat puteti, urcatul bordurilor inalte (urcare din pozitia oprit perpendicular). Atacati le la un unghi ascutit sau gasiti o alta solutie. Acesta este un sfat. ?
    1 point
  14. Pentru cei interesati las si eu o codare aici pentru oglinzile pliabile. E utila si interesanta functia de pliere doar ca pe mine ma cam enerva ca se inchid si se deschid de fiecare data,la ce-mi trebuie oglinzi pliate la mine in curte, imi trebuie in parcare la Mall . Daca mai adaugam si faptul ca motorasul ala dupa ceva timp oboseste iar iarna daca da un inghet si forteaza, adio oglinda pliabila. Deci: ECU 09 Central Electrics , Adaptation canalul 5, mai precis ENG141635-ENG116665 Spieghelverstellung-Funk Speghelanklappung Modus Aveti doua optiuni : by convenience operation via remote control key - oglinzile se pliaza daca tinteti apasat pe telecomanda butonul de inchidere cateva secunde in plus, functia confort care inchide si geamurile, altfel se inchide doar masina fara a se plia si oglinzile. by look command via remote control key - oglinzile se pliaza de fiecare data cand inchideti masina. Logic, ca sa se plieze oglinzile trebuie sa fie activata functia din menu car al masinii. Sper sa fie util
    1 point
  15. când în D merge cu a6a la 1200 rpm(60 km/h) , motorul e subturat și nu i face bine turbinei, în primul rând. eu prefer să o trec în S și trece singura în a3a și cu o turație de 2000 rpm (viteza 60 km/h). dacă aș accelera brusc aș face și mai mult rău motorului (vibrații în blocul motor). cred ca trecerea din D în S e cel mai bun lucru pe care l am putea face iar dacă ma opresc (semafor) o trec din nou în D pt plecare iar când ajung pe 60 km/h și am de mers măcar 1 km pina la următoarea oprire trec în S
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!