Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.04.2020 în toate secţiunile

  1. Am reconditionat/montat jantele de vara ?
    9 points
  2. Cand ai un 1L de ulei consumat la 1000 km e clar ca ai problema mare si trebuie identificata cauza, nu e motor in 2 timpi. Faptul ca VW scrie 1 L/1000 km in manualul de utilizare e doar o alta mizerie marca VW, de altfel ca si motorul in sine. Sunt si 1.8 TSI-uri care nu mai au porblema asta, cele din generatia III de ex. Au fost lansate in 2011 si au echpat exclusiv Audi la inceput, nu stiu cand au inceput sa fie puse si pe VW. Acum un swap la un motor 1.8 TSI GEN III cred ca e destul de dificil. Motorul problematic 1.8 TSI GEN II s-a produs intre 2008 si 2015. VW punea acest motor pe masini cand deja stia foarte bine de problema consumului de ulei, dar stiau si ca probleme de obicei apar dupa garantie. Era tot in perioada in care VW masluia softuri sa dea bine la emisii, super companie
    3 points
  3. Nereusit designul ceasurilor digitale. Cand acestea nu functioneaza, bordul arata neterminat, ieftin. Au zbarcit-o rau. Plus consola centrala asimetrica, urmata de suporturile de pahare, textura cu romburi a scaunelor. Ma bucur ca nu am asteptat 8-ul. Urmatoarea mea masina nu va mai fi din grupul VW, la cum arata noile modele.
    3 points
  4. Salutare, hai ca nici nu mi-am dat seama cat timp a trecut de cand nu am mai facut un update pe aici, masina e in continuare la mine desi ma batea/bate un gand sa o schimb pe ceva mai micut dar tot sprinten, un R sau GTi, asta pentru ca am luat de curand un Q5 2015 2.0tdi Stronic si vad ca imi cam place ca si masina de daily fara prea mari pretentii, dar inca nu stiu...insa nu am uitat deloc A6-le si am continuat sa ii mai fac cate ceva, astfel ca: - in toamna am facut upgrade la 3GP in special pentru BT streaming si apoi pentru interfata mult mai up to date, hartile google, un upgrade foarte bun il vad eu intrucat te face sa te simti intr-o masina mult mai noua. - am ajuns in sfarsit sa pun si bara fata S-line, dupa multe peripetii si vanzatori foarte neseriosi, acum in sfarsit mi se pare ca e in ton cu bara spate, ar mai fi poate mici detalii si dintre aceste cred ca folia pe geamuri ar fi unul. - am facut upgrade la bara spate de torsiune si pus una de RS6 C6, s-a imbunatatit dinamica masinii in bine, nu la fel de bine cum o face un set de la H&R, dar e mult mai bine fata de stock - am reconditionat jantele Segment si le-am incaltat cu Conti Sport Contact 6, foarte multumit de look cat si de cauciucuri, aduc un mare plus la dinamica cu un disconfort la suspensie, fiind un perete lateral foarte rigid se simte cand masina e pe Dynamic fiind si mai coborata din VCDS, dar o directie multa mai responsive si mai precisa plus un grip foarte bun. Vedem ce va mai urma, stay safe!
    3 points
  5. Salutari iubitori auto,nu de mult sunt posesorul noului audi rs6 si m am gandit sa impartasesc cu voi viitoarele experiente.masina a fost achizitionata din germania in luna ianuarie si mi au predat o in luna martie,cum nu se putea mai prost,in plina criza.una peste alta am reusit sa ma bucur de ea 1500 km,iar acum ma asteapta in garaj nerabdatoare sa rupa asflatul,nu al nostru ca e deja rupt?.despre dotari nu o sa vorbesc foarte mult,ar fi o lectura plictisitoare zic eu,are tot ce se poate pe ea...dar o sa las pozele sa vorbeasca mai mult decat mine.
    2 points
  6. Am AllTrack highline. Are din fabrica camera cu line assist, recunoaștere semne circulație, protecție pietoni, front assist , acc etc. Totul depinde de condiția drumurilor. Dacă marcajele sunt deteriorate sau de multe ori chiar lipsesc se dezactivează frecvent. La drumuri in care curbele sunt strânse se dezactivează, in autostrada reușește sa mențină curba deoarece este mai lina. Și oricum e utila mai mult la drumuri lungi, in caz de oboseala te avertizează dacă nu menții banda și corectează singura traiectoria, cel mai bine funcționează in autostrada, unde este chiar utila, dacă nu iei controlul volanului după ce te avertizează de doua ori acustic și cu mesaj pe AID a treia oară da un șut frânei sa te trezească, dacă nici atunci nu reacționezi trage pe dreapta și dacă ai telefonul cuplat la mașina suna la 112. In schimb in oraș e inutila iar in afara orașului dacă drumul e plin de curbe la fel. Iar pe drumurile normale uneori e chiar enervanta (pana când te obișnuiești, eu la început nu știam ce are mașina ?) dacă vrei sa schimbi banda și nu semnalizezi (semnalizând se dezactivează) volanul opune un pic de rezistența, la început e o senzație stranie.
    1 point
  7. on T-Aveti dreptate,noul golf e urat cu spume in partea fata,ceasurile alea cand nu functioneaza parca sunt imprumutate de la alta masina,chiar carourile alea pe sezutul scaunelor parca nu incadreaza,nu se potrivesc cu restul interiorului ....In combinatie cu culoarea asta(care e ultima fita de culoare in DE) reusita e garantata... off T-Trecerea foarte rapida de la mers inapoi la mers inainte si invers ,cand roata nu se opreste pe loc este prima cauza in fisurarea si ulterior spargerea satelitilor cutiei.
    1 point
  8. Au aparut cateva anunturi deja cu Golf-uri 8 de vanzare pe la noi. Pacat ca mai avem un pic de asteptat pana sa iesim din casa pt un test drive. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-viii-ID7GBbPt.html#xtor=SEC-81 https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-viii-ID7GB3dm.html#xtor=SEC-81 https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-viii-ID7GB2Ji.html#xtor=SEC-81 https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-viii-ID7GB2HY.html#xtor=SEC-81
    1 point
  9. Si controalele de la clima si ventilatie, chiar daca sunt sub display, sunt tot cu touch. La Octavia de exemplu au lasat un rand de butoane pentru functiile principale. Cred ca generatia asta, cine vrea un Golf, trebuie sa isi cumpere Leon pentru ca Leon-ul arata mai bine si la exterior dar mai ales la interior.
    1 point
  10. Mda , naspa ... Cel mai probabil inca 2 luni de facut ordine , inventar , acte si alte prostii de care nu aveam timp niciodata
    1 point
  11. Am cochetat si eu mult in trecut cu achizitionarea acestui motor, intrucat stiam ca vechile 1.8 T-urbo de la VAG au fost foarte fiabile, insa cu cat ma documentam mai mult despre 1.8 TSI cu atat dadeam de probleme destul de grave pe toate forumurile. Concluzia mea personala este ca acest 1.8 TSI cat si cel de1.4 tsi 160 cp de pe rocco / golf 6 sunt niste motoare facute pe genunchi si care mai devreme sau mai tarziu crapa 100% ( si cand spun tarziu ma refer sub 150.000 km ) si care nu iti ofera siguranta deplasarii fara sa stai cu " morcovul ". TSI'urile de la vag au fost failuri dpmdv, iar asta este un motiv pt care e plina piata SH de tdi'uri ( desi nici alea nu sunt departe ). Din ce am citit, eu am retinut ca cea mai ok solutie ar fi un motor SH + schimbat pistoane si biele. Alt SH nu as lua nici in ruptul capului, stiind ca toate sunt predispuse la aceasta problema. La 2 schimburi de ulei nu cred ca iti doresti sa schimbi si motorul. Sau, daca se poate sa faci swap cu alt cod motor care nu are aceasta problema ( desi nu cred ca sunt 1.8 tsi fara problema asta ). Sa vinzi masina dupa ce schimbi motorul nu stiu cat de mult ii convine cuiva, in primul rand pt ca pierzi~ 3000€ dintr'un foc, si in al doilea ca nu prea se cumpara aceste motorizari decat daca au un pret f mic ( cat sa atraga clientul ) masinile in cauza si o ia unul care nu se documenteaza nici macar 1 gram. Reparatia cred ca va sari de 10.000 lei.
    1 point
  12. Timpul trece insa masina sta mai mult la subteran.. De fiecare data cand o vad parca ceva in mine tzipa sa o scot la niste ture la drumuri lungi, insa nu avem voie ... De fiecare data cand ma vede parca tzipa ea la mine, sa ii dau niste talpi ca se ramoleste =)) Intre timp au inceput sa vina din "goodies", insa mai dureaza pana le voi monta, impreuna cu restu de revizii etc. ABIA ASTEPT ... MAI DUREAZA MULT? ARE WE THERE YET? :))) off izolarea asta...
    1 point
  13. E jale.. ce sa mai Cum am zis si dincolo, s-o stapanesti sanatos, e crima, e ce trebuie minim 10 ani de acum incolo.
    1 point
  14. Ca sa probezi dacă funcționează caută o strada unde poți sa mergi liniștit cu cel puțin 60/h , ții volanul lejer, cu doua degete, vei observa ca in viraje ușoare ( nu curbe, peste un anumit unghi al volanului se dezactivează) mașina virează singura. Dacă nu reacționezi asupra volanului te avertizează de doua ori sonor și cu mesaj in bord sa preiei comanda Direcției, a treia oară da un “șut “ frânei sa te “ trezească “. Sau dacă vrei sa schimbi banda fără sa semnalizezi simți o ușoară rezistența a volanului de parca mașina nu ar vrea.
    1 point
  15. Ieri am profitat de vremea frumoasă și am mai făcut ceva: am făcut funcționale ledurile de la plafoniera. Întrebasem aici pe forum cum să fac acest lucru (chiar și aici pe topic, dar nu am primit nici un răspuns) și am avut norocul ca un coleg să îmi răspundă. Pe această cale îi și mulțumesc lui @Dominic După ce am desfăcut plafoniera, m-am uitat la ceea ce îmi sugerase @Dominic și anume că, deși plafoniera avea leduri, mufa nu avea un fir de alimentare. Am desfăcut conectorul și am scos un pin să îi văd forma. Mai aveam din piesele rămase așa că a fost ușor să îl adaug. L-am legat la firul gri de la bluetooth l-am introdus în mufa și am făcut o probă. Arăta așa înainte Iar așa după introducerea firului suplimentar Vestea bună e că s-au aprins ledurile, vestea rea e că butonul din partea soferului nu se aprinde. Nu știu cum să testez dacă chiar e ars ledul butonului, decât dacă aș schimba plafoniera cu alta. Dacă aveți sugestii, le aștept! Nu îmi aduc aminte dacă le-am văzut aprinse până acum. Am izolat și am închis totul. și am așteptat întunericul Dacă reușesc să îi dau de cap și cu aprinderea butonului respectiv o să fiu super încântat și vă aștept cu sugestii, dacă aveți. Vă urez o săptămână ușoară tuturor.
    1 point
  16. Nu. Acelea sunt de la AC. In dreapta lor, imediat linga acestea, sunt cele de la calorifer, se vad si in foto. Se declipseaza acele cuple din plastic si vor ramane 2 conducte scurte care ies din habitaclu si intre ele are acel surubel care le fixeaza de caroserie si care trebuie sa fie slabit nu desfacut de tot, ca sa se poata misca in interior si sa le poti desprinde si cupla mai usor.
    1 point
  17. Vad ca a trecut aproape un an de la ultima postare. Cu toată pauza asta legata de coronavirus mi-am făcut puțin timp sa mai aduc câteva updateuri topicului. Am montat jante BBS modulare, model CK2 Air pe 19, am refăcut softul mașinii și am obținut 350Cp după montarea actuatorului turbo de la Forge . Interiorul a fost și el retapitat complet, păstrând doar scrisul Cupra de la cel original. Și între timp am mai achiziționat un W124 250D din 88 pe care îl folosesc de zi cu zi ?
    1 point
  18. Ontopic, la impresii... diferenta intre 143/150cp si bitdi este imensă, in special la depășirile extraurbane, pe masură ce crești viteza ies mai mult în evidență cuplul si puterea. Dar, în condițiile pandemiei este bună orice motorizare iar cei 150cp sunt suficienți. Am un bitdi in curte, stă de 16zile cu toti caii + newtonmetrii disponibili și face praful pentru că mai nou lucrez... online. Umil posesor de PRAF pe BiTdi.
    1 point
  19. ce pretentii, sa nu iti umble ala din dreapta la ecran. ii dai peste mana. simplu. nici asa? tragi pe dreapta si il dai jos. problema rezolvata. la toate masinile din lumea asta pasagerul dreapta fata poate umbla la ecran. indiferent cat de mare/mic e. sincer, unele din plangerile astea par asa, la modul sa ne legam de ceva minor, ca nu avem de ce major. la un jurnalist auto nu prea da bine cand faci review oficial. ma asteptam sa remarce alte chestii negative. interesanta informatia ca iti poti customiza ecranul de start din centru si sa iti pui acolo shortcuturi. aia chiar e buna. superba culoarea aia gri. imi place si ca au priceput ca la amortizoarele adaptive trebuie sa oferi ceva mai mult. au am la g6 si nu mi-as mai lua. bine, erau mult mai ieftine cand am luat eu masina, vreo 800 euro, acum sunt peste 1000. la mine sta suspensia in modul comfort 99% din timp. ii dau sport doar cand vreau sa merg tare SI am si o sosea excelenta. care sosea excelenta nu prea exista in romania. e extrem de "saltaret" modul sport, la orice denivelare oricat de mica parca topaie. dar la g8 pe langa faptul ca ofera multe setari intermediare am vazut intr-un review ca astea adaptive mai fac ceva la virare. le inmoaie pe alea de la roata de pe interiorul virajului si le intareste pe alea de pe exterior, ideea fiind de a pune masina mai usor pe trasa ideala. imi place ca au mai imbunatatit ceva la suspensia adaptiva. tot nu e ceva "must have" dar apreciez imbunatatirile.
    1 point
  20. De evitat discurile ATE si placutele. Se ovalizeaza repede iar din cauza placutelor scartaie la franare. Am migrat pe Textar si nu mai sunt probleme deloc. Franeaza destul de bine.
    1 point
  21. Din fata calculatorului nu iti vei da seama oricum niciodata
    1 point
  22. Dar e mai corect sa folosesti denumirea Passat 3BG. Platforma este ea buna, dar nu are treaba cu denumirea tipului masinii. Oriunde mergi (magazin de piese, alte forumuri, etc...), daca spui Passat 3BG stie toata lumea despre ce vorbesti. Bog
    1 point
  23. Este vorba despre denumirea platformei Golf, Bora, Audi A3, Octavia, Toledo, Leon au platforma tip A (pentru generatia de acum A4)Passat si Audi A4 platforma este B (la Audi-ul pana in 2001 si la Passat-ul actual Platforma ese B5) Datorita face lift-ului din 2000 si datorita unor modificari si la plartforma mecanica (rigidizari, reglaje diferite suspensie, etc) ultimul model de Passat mai este cunoscut si ca B 5.5. Ultima generatie de Audi este construit pe platforma B6 (la fel ca viitorul Passat) Este la fel de adevarat ca in cadrul modelului Passat caroseria pana in 2000 era 3B iar ultima caroserie este 3BG. Desci 3B, 3BG se refera la caroseriile (modelele) in cadrul aceleiasi marci iar platformele (A, B) sunt folosite pe intregul grup VW.
    1 point
  24. intre fuzeta si roata trebuie sa existe frecare maxima, care rezulta din strangerea prezoanelor. Deci prezoanele nu au rolul de a invarti roata, ci acea frecare ori daca tu pui vaselina acolo... nu vreau sa ma dau vreun expert, insa merg pe logica, toate filmuletele postate aici arata oameni curatand rugina, nu aplicand insa si vaselina. Curatirea de rugina e una, si aplicarea de vaselina e alta. Curatirea poate creste frecarea, aplicarea o reduce. Tot logica imi spune ca ElsaWin sau un manual tehnic ar prezenta aceasta tehnica daca ar fi necesara, deci caut sursa informatiei. Chiar si venind de la un mecanic cu experienta, tot nu o iau de buna pana nu vad si o sursa oficiala. Nu exista pe pamanat om care sa nu greseasca.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!