Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.04.2020 în toate secţiunile
-
Salutari iubitori auto,nu de mult sunt posesorul noului audi rs6 si m am gandit sa impartasesc cu voi viitoarele experiente.masina a fost achizitionata din germania in luna ianuarie si mi au predat o in luna martie,cum nu se putea mai prost,in plina criza.una peste alta am reusit sa ma bucur de ea 1500 km,iar acum ma asteapta in garaj nerabdatoare sa rupa asflatul,nu al nostru ca e deja rupt?.despre dotari nu o sa vorbesc foarte mult,ar fi o lectura plictisitoare zic eu,are tot ce se poate pe ea...dar o sa las pozele sa vorbeasca mai mult decat mine.6 points
-
4 points
-
As vrea eu sa am filmulete de genul??...sunt doar filmulete cu masina in carantina si nimic mai mult3 points
-
Daca nu conteaza costurile de intretinere , nu se pot compara Touareg2 points
-
1 point
-
Oricum nu se pot compara. In primul rand Kodiak este un Tiguan lungit,un suv mic, de buget.....Touareg un suv premium, care se simte in orice. Confort, sisteme, etc....prezenta. Daca impozit, întreținere, consum..nu sunt o problema , atunci recomand Touareg1 point
-
1 point
-
@moroenius AQ inseamna automatic squelch. Ori il tii pe manual si setezi tu o valoare ori il lasi pe automat, care poate fi mai mult sau mai putin performant, depinde de statie. Primul pas e sa stabilesti o pozitie pentru antena si sa o calibrezi. Dupa cand mergi cu masina pornesti cu squelch-ul de la minim si cresti pana nu mai auzi cu intreruperi, bruieri pe cei care vorbesc. Daca cresti prea mult, o sa auzi doar pe cei foarte apropiati de tine. Eu de exemplu tin sq-ul pe 1.4 si prefer sa mai baraie putin din cand in cand decat sa aud putini colegi.1 point
-
1 point
-
Fac listă cu ce-mi trebuie, comand pe net, și mă apuc de ea. Mulțumesc frumos1 point
-
Porturile din plafoniera fata si cele din spate sunt numai pentru incarcare, nu si pentru transfer de date.1 point
-
Pentru a strange colierele burdufurilor corespunzator (in special cele mari si mai ales catre roata,langa rulment)e necesar un cleste coliere cu surub,e cam scump dar poate puteti imprumuta de undeva.Altfel nu prea e solutie sa strangem colierele asa cum trebuie si riscul sa sara e destul de mare.Jocul axial (de fapt culiseza) e normal,in rotatie nu e ok-adica tin cu o mana de ax si rotesc inainte-apoi de capete.Eu am schimbat doar ce am gasit cu joc sau burdufuri cu probleme-rupte,imbatranite;vaselina ok pentru planetare este cea grafitata,neagra,nu se pune foarte multa ca va sari burduful.1 point
-
1 point
-
Cumpara capuri noi unde ai dubii si schimba-le ca altfel muncesti mai mult1 point
-
E corect ce ai gasit Pune o tubulara cu un prelungitor solid si lung si blocheaza discu de frana O strangi la loc cu aceeasi forta cu care ai desfacut-o1 point
-
S-a rezolvat, acum funcționează totul corect fără erori, datorita colegului OviVal și țin săi transmit mulțumiri pe această cale. Deci cei care dețineți passat B8 varianta Trendline fabricație 2015-2017 și doriți să upgradați la varianta lumini auto, trebuie sa țineți cont de următoarele aspecte având nevoie de urmatoarele; 1. Senzor lumini și ploaie care se afla în zona oglinzii retrovizoare cu seria 5Q0 955547 B 2. Bloc lumini cu funcția auto, cu seria 3G0 941 633 3. Codarea necesara. 09 central electric Security acces, introduceți 31347 , dot it, adaptațion, selectați ENG10584-ENG10920 AUBenlight_vebergreifend_LDS_mit_AFL se bifează yes din no.1 point
-
De vreo luna de zile ma tot uit la review-uri cu masina asta. It's my dream car! Sa te poarte sanatos si sa te bucuri de toate senzatiile pe care le ofera!1 point
-
1 point
-
O sa vezi ca la anu' vor fi mai putine... Cu cat crampoanele sunt mai mici cu atat retin mai putine pietre Pe timp de pandemie nu se mai cantaresc pietrele...se numara1 point
-
1 point
-
Salut ! Am revenit cu un mic update la topic, s-a pus praful rau pe aici Masina inca este la mine si a mai primit cateva modificari necesare dar si frumoase din punctul meu de vedere 1. Ambreiajul a cedat. A fost inlocuit cu unul CUSTOM de la Atix Performance. S-a trecut la masa simpla, placa intarita si disc kevlar pentru un plus de rezistenta in ce va urma. In prezent am cam 20000 de KM cu el si se prezinta ireprosabil. La inceput a fost zgomotos, dar cu timpul inveti sa conduci masina asa si nici nu mai bagi de seama la fel si pasagerii. 2. Masina a primit upgrade pe partea de iluminat. Faruri cu lupa DEPO cu interior negru, LED H7 lunga-scurta dar si pozitii. De asemenea s-a rezolvat problema cu iluminatul la interior caruia nu i-am dat de cap 5 ani de zile. La interior s-au schimbat becurile cu unele LED albe. In partea din spate am trecut la LED frana-pozitii rosii si semnalizare LED portocalie. 3. UPGRADE la franele pe fata. Discuri ROTINGER 288 cu placute ATE. 4. Prin incercarea esuata de a trece la cluster de B5.5 deoarece masina nu este CAN, am ales varianta schimbarii iluminatului trecand la ALB, inele cromate si acele de pe cluster-ul B5.5 cat si clima ( nu au mai ajuns led-urile dar se rezolva zilele astea tinand cont ce este afara ). S-a mai facut UPGRADE si la blocul de lumini, am trecut la ce cu functie auto avand functiile coming-leaving home. [/url P.S: Grilele de ventilatie for fi schimbate :D 5. Nu in ultimul rand, am schimbat inchiderea centralizata si cheia avand un aspect mai OEM. Deoarece aveam cheia simpla si urata + o telecomanda separat pentru inchiderea centralizata. Mai jos va las cateva poze cu masina. S-au mai schimbat 2 etrieri pe spate, discuri si placute din nou tot pe spate, furtune, ulei, filtre dar astea nu se mai pun. Mecanic se prezinta bine, asteptam vara pentru un upgrade la jante si suspensie sau o culoare mai deosebita, in functie de cum ma mai decid pana atunci. Sper ca sunteti bine in perioada asta. Va salut !1 point
-
Recodeaza motorul ca avand cutie manuala. Pentru pornire, scoate releul J226 situat pe pozitia 13 si cu 2 papuci uniti cu cablu de 2,5 uneste pinii 2 si 8 din mufa. Dupa care dai la automat si porneste.1 point
-
Am incercat toate din nou cu aparatul setat pe 10 amperi, adica am scos sigurantele pe rand di partea de la sofer, din partea de la pasager, am scos mufele de la modulul din spatele torpedoului, am scos releele de sub volan, am scos sigrantele toate si alea de 80de amperi alea mari din cutia de langa baterie, am luat firele de la electromotor, si am desfacut la fiecare usa de pe stalp dar mai jos de 0.17 nu a scazut, nu mai stiu ce sa ii fac ca ideea ii ca la electricieni astia vorba aia cum trece de poarta cum iti ia 100 de lei doar ca se uita la ea, si mio si tine acolo cel putin 1 sapt, problema cea mare este ca e singura masina si am si bebe mic, mi chiar necesara masina-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00